Parašė Sovijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[EE] Estijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Šiandieninis traukinys Talinas-Valga.
Kažkaip kaip pirmam reisui keleivių nemažai (turėjau omeny stotyje).
Pagal internetinį vertimą galimą suprasti, kad šiandien keleivius vežė dykai, iš Tartu traukinys buvo pustuštis, o Elvoje nebeliko laisvų vietų.
http://www.delfi.ee/news/majandus/ma....d?id=28211949Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.01, 13:19.
Komentuoti:
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąGal žinote koks vagonas (kur gamintas?) yra nuotraukoje Nr. 4. Panašu į restoraną?
http://rus.delfi.ee/daily/estonia/fo...21509&l=fplead
Komentuoti:
-
O čia kitas straipsnis kaip nuo rytojaus bus atkurtas traukinių eismas tarp Talino-Valgos-Rygos su persėdimu Valgoje.
Tačiau atidaryti tiesioginio reiso Talinas-Ryga dar neplanuojama.
http://rus.delfi.ee/daily/business/z....d?id=28224047
Komentuoti:
-
Straipsnis kaip rusų turistai vyksta švęsti Naųjųjų Estijoje. Ta proga atidarytas laikinas maršrutas Talinas - Sankt Peterburgas, padidintas traukinio Talinas-Maskva sąstatas.
Gal žinote koks vagonas (kur gamintas?) yra nuotraukoje Nr. 4. Panašu į restoraną?
http://rus.delfi.ee/daily/estonia/fo...21509&l=fpleadPaskutinis taisė Salvijus; 2009.12.31, 12:08.
Komentuoti:
-
O čia radau 2009-10-22 klipuką apie jau veikiantį geležinkelį Tartu-Valga. Klipo pabaigoje Valgos stotyje stovi mėlynas dyzeliukas (tikriausiai būsimasis Tallinn-Valga).
O čia daugiau nuotraukų iš Valgos stoties ir mazgo: http://www.parovoz.com/newgallery/in...ING=ВалгаPaskutinis taisė Salvijus; 2009.12.16, 22:39.
Komentuoti:
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąTaip ir nesupratau kiek užtruktų iš Rygos į Taliną traukiniu?
O dabartiniais dyzeliniais apie 8 val.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.17, 16:52.
Komentuoti:
-
Geležinkeliai Estijoje
Atrodo, kad jau bręsta tema "Geležinkeliai Estijoje"
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąNuo 2010 sausio 1d. estijoje atnaujinamas eismas ruozu Valga - Tartu, tad su juo kartu ir traukiniu eismas i Talina. Skiriami du nauji reisai:
0211 Valga - Tallinn 05:52 4:55h. 10:47
0213 Valga - Tallinn 16:22 4:53h. 21:15
tiesa, sie variantai nera tiesiogiai pritaikyti prie LDZ tvarkarascio, bet manau artimu metu bus korekciju ir siuo klausimu.
keliones kaina - 140 Estijos kronu (30.89 LT).
Butinai isbandysiu si marsruta !!! Reikia pasidziaugti bent uz kaimynus, nes pas mus tokio dziaugsmo manau dar ilgai nebus.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąNuo 2010 sausio 1d. estijoje atnaujinamas eismas ruozu Valga - Tartu, tad su juo kartu ir traukiniu eismas i Talina. Skiriami du nauji reisai:
0211 Valga - Tallinn 05:52 4:55h. 10:47
0213 Valga - Tallinn 16:22 4:53h. 21:15
tiesa, sie variantai nera tiesiogiai pritaikyti prie LDZ tvarkarascio, bet manau artimu metu bus korekciju ir siuo klausimu.
keliones kaina - 140 Estijos kronu (30.89 LT).
Butinai isbandysiu si marsruta !!! Reikia pasidziaugti bent uz kaimynus, nes pas mus tokio dziaugsmo manau dar ilgai nebus.
Thanks to the Pro-rail baltica commynity there is totally new thing: Now the train connection is syncronized in Valga-Valka train station-> After a very very long time it is possible to travel from Tallin to Riga confortably with train.
Now I am Asking is there anyone who would be intrested to come into the maiden voyuage and be part OF MAKING HISTORY?
Detail from the historical trip in following facebook community (Remember to join so you will be in mailing list of Rail Baltica development)
http://www.facebook.com/group.php?gi...8975743&ref=ts
BELOW MAIL FROM THE COMMUNITY
Aihe: We did it!!!
Tere and Sveiki everybody!
Margus Kehva phoned me today and told that the negotiations have succeeded as we wished: there will be a train connection from Tartu (and Tallinn) to Riga with only 9 minutes change in Valga from 1st of January!
This means a train expedition event for us!
Our travel timetable will be:
1.1.
10.00 start from Tartu
11.33 - 11.42 train change in Valga
15.03 arrival in Riga
a Rail Baltica gathering in Riga
night in Riga
2.1.
at about 12.30 start from Riga
about 17.30 change to bus in Valga
about 19 back in Tartu
I'll make it an event for this group, so we'll see how many people are coming!
Now we need:
- more travellers inside and outside Facebook: your friends and relatives
- groups in Orkut, http://www.facebook.com/l/1e4d1;draugiem.lv, CouchSurfing, Hospitality Club...
- own web page
- ticket price information
- accommodation in Tartu (2 nights) and Riga (1 night). Could somebody make it a Couch Surfing/Hospitality Club event? That would be a great help.
We'll also need to know how many of us want to start from Tallinn with the 6.40 morning train, so, those people need accommodation not in Tartu but Tallinn.
Everybody in Tartu: let's have a gathering soon!
http://www.edel.ee/images/uploads/fi...ia_2010(3).pdf
happily
Facebook porukka
Komentuoti:
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPer kokias 2 val. Paskaičiuok kiek km - Valga-Tartu - 80 km, Tartu-Tallinn - 180 km - viso 260 km.
O be to šis traukinys priemiestinis.
Komentuoti:
-
Per kokias 2 val. Paskaičiuok kiek km - Valga-Tartu - 80 km, Tartu-Tallinn - 180 km - viso 260 km.
O be to šis traukinys priemiestinis.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąNuo 2010 sausio 1d. estijoje atnaujinamas eismas ruozu Valga - Tartu, tad su juo kartu ir traukiniu eismas i Talina. Skiriami du nauji reisai:
0211 Valga - Tallinn 05:52 4:55h. 10:47
0213 Valga - Tallinn 16:22 4:53h. 21:15
tiesa, sie variantai nera tiesiogiai pritaikyti prie LDZ tvarkarascio, bet manau artimu metu bus korekciju ir siuo klausimu.
keliones kaina - 140 Estijos kronu (30.89 LT).
Butinai isbandysiu si marsruta !!! Reikia pasidziaugti bent uz kaimynus, nes pas mus tokio dziaugsmo manau dar ilgai nebus.
Komentuoti:
-
Geležinkeliai Estijoje
Nuo 2010 sausio 1d. estijoje atnaujinamas eismas ruozu Valga - Tartu, tad su juo kartu ir traukiniu eismas i Talina. Skiriami du nauji reisai:
0211 Valga - Tallinn 05:52 4:55h. 10:47
0213 Valga - Tallinn 16:22 4:53h. 21:15
tiesa, sie variantai nera tiesiogiai pritaikyti prie LDZ tvarkarascio, bet manau artimu metu bus korekciju ir siuo klausimu.
keliones kaina - 140 Estijos kronu (30.89 LT).
Butinai isbandysiu si marsruta !!! Reikia pasidziaugti bent uz kaimynus, nes pas mus tokio dziaugsmo manau dar ilgai nebus.
Komentuoti:
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBaigus darbus tikimasi atnaujinti keleivinių traukinių eismą tarp tartu ir Voru miestų (dabar tenka važiuoti kelio gabaliuką per Rusiją).
Komentuoti:
-
Siūlau paskaityti naują BRM žurnalą. Yra gerų straipsnių.
Mane sudomino apie Estijos geležinkelius. iki 2013 m. perka 18 elektrinių traukinių, kurių 85 proc. ES lėšos (įdomu būtų sužinoti kiek planuojama pirkti naujų traukinių panaudojus ES lėšas?). Išsimokėtinai per 20 m. apie 2015 m. planuojama pirkti 10 dyzelinių.
2011 m. planuojama pabaigti statyti Koidulos stotį, kuri leis sujungti 2 Estijos geležinkelio linijas einančias iš Tartu ir Valgos, kurios dabar susikerta Rusijos Pečioro (Petseri) mieste. 30 porc. dengia valstybė, o 70 proc. privatus kapitalas ir bankai. Baigus darbus tikimasi atnaujinti keleivinių traukinių eismą tarp Tartu ir Voru miestų (dabar labai nedidelė geležinkelio dalis eina per Rusiją). Įdomu kiek yra Lietuvoje pasistumėta sujungiant Marcinkonys su Druskininkais ir Mažeikius su Skuodu.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.11, 17:33.
Komentuoti:
-
Estija/ geležinkelio linija Hapsalu-Talinas
Šią savaitę 4 dienas važinėjomės po Estiją.
Prie Tartu mačiau, kad geležinkelio tvarkymo darbai ruože Tartu-Valga eina į pabaigą - matėsi supilta nauja skalda ir nauji bėgiai.
Važiuojant iš Talino į Hapsalu, vienoje vietoje kirtus kelią arčiau Talino mačiau, kad dar bėgiai yra, o arčiau Hapsalu - nurinkti, šviežiai papilta skaldos. Gal kas nors žinote: ar nuspręsta šį ruožą visai uždaryti ar atlikti kapitalinį jo remontą? Susidaro įspūdis, kad estai lėtai skubėdami susitvarkys savo visus geležinkelio ruožus - ir apleistus ir veikiančius.
Apie Hapsalu geležinkelio medinę stotį ir joje įrengtą Estijos muziejų (http://www.jaam.ee/index.php?lk=25) jau kažkas rašė. Ji neseniai buvo perdažyta - atrodo išties gražiai ir įspūdingai.
Stotis yra galutinė Keilos-Hapsalu geležinkelio linijos stotis. Dauguma jos pastatų buvo statyti 1904 m. 1905 m. antros klasės stotyje pradėta statyti keleivinė stotis, kuri būtų tinkama priimti imperatoriaus šeimą. Ją sudarė graži keleivinė stotis, Imperatoriaus paviljonas, kuris buvo pritaikytas priimti Rusijos imperatorių ir jo šeimą, dvariškius, jis dengta galerija buvo sujungtas su vasaros kavine. Visas kompleksas buvo sujungtas nedideliam miesteliui per ilgu - 213 m ilgio dengtu peronu - toks ir buvo imperatoriško traukinio ilgis. Kleivinėje stotyje buvo 1-2 ir 3 klasės salės su bufetais, bendra salė, aukščiausios klasės damų ir vyrų kambariai su tuoletais, pašto skyrius, bilietų kasa, bagažo skyrius, telegrafas ir kt. Pastatas nuolat traukė kino režisierių dėmesį. Paminklas saugomas kaip architektūros paminklas.
Jau 1870 m. buvo numatyta pastatyti geležinkelio liniją, kuri sujungtų su imperatoriškuoju kurortu Hapsalu. Geležinkelio ruožas iškilmingai buvo atidarytas 1904 m. 1935 m. šiame ruože pradėjo kursuoti pirmasis Estijoje dyzelinis traukinys. Paskutinis keleivinis traukinys važiavo 1995 m. Risipere-Hapsalu ruožas buvo privatizuotas 1997 m. - tai pirmasis privatizuotas geležinkelio ruožas Estijoje. 2004 m. šis ruožas nurinktas - Vakarų Estijos regionas liko be geležinkelio susisiekimo.
Įdedu keletą nuotraukų.
Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.17, 18:15.
Komentuoti:
Komentuoti: