Pažiurėjus žemelapį matosi, kad perkrovimo rampos yra toliau, nei Malaševičių stotelė, bei yra baltarusiškos Maškos (su CA-3) nuotrauka tarp jų ir Terespolio.
Kelios nuotraukos iš Lenkijos. Gdanskas. Stoties pastatas monumentalus šedevras. Deja, viduje vaizdas ne koks. Labai ankšta, nes prieš daugiau nei dešimtmetį sunkiu metu buvo leista mainais už remontą privatininkams įsirengti prekybos plotus. Buvo perdengtos salės ir įrengta daug kioskelių... Dabar jau kalbama apie tai, kad reikia visus juos išmėžti ir atkurti autentišką interjerą.
Stoties kelynas irgi baisiai ankštas - tik 6 keliai. Bet berods vienas iš jų tik SKM'o (greitojo Trimiesčio geležinkelio). SKM'as dar turi ir kelis aklikelius, kuriais PKP nesinaudoja. Per stotį važiuoja ir krovininiai traukiniai į uostą ir iš jo. Plėsti kelių nėra kur. Vienintelė išeitis yra kišti po žeme SKM'ą ar netgi ir PKP peronus, viršutinį lygmenį paliekant krovininiams ir kai kuriems keleiviniams traukiniams.
SKM traukiniai aklikeliuose.
Varšuvos stotyje. Po rekonstrukcijos išmėžta daugiau nei pusė visų tų kioskelių, kebabinių ir pan., kurių buvo pilna visuose požeminiuose koridoriuose.
Beje, atkreipkite dėmesį, kad Lenkijos traukinių vagonai neturi ventiliacijos. Ventiliacija tik pro langą. Tos oro gaudyklės vagonų galuose tualetų.
Traukinys Varšuva - Šeštokai išvažiuoja iš Suvalkų.
Kelios nuotraukos iš Krokuvos pagrindinės stoties.
Fotografuojant atsitiko toks įdomus dalykas, kad prie manes priejo darbuotojas ir paklause... bet ne tai, apie ką jūs pagalvojot, o - ar aš domiuosi geležinkeliais? Jis kažkiek mokėjo rusų, o aš kažkiek lenkų, tai kelias minutės pakalbėjom apie geležinkelius, o po to pasakė, kad jam jau laikas o tuoj prie penkto atrodo perono atvažiuos Vectronas
Lenkijoje ne tik bėda su pačia geležinkelių struktūra, bet ir su eismo organizavimu. nors ten viskas kompiuterizuota (nuo eismo grafiko sudarymo iki faktinio traukinio grafike užfiksavimo), tačiau nėra vieno žmogaus kuris realiai žinotų visą situaciją tinkle. T.y. tokia informacija į spec. centra ateina 10-20 minučių pavėlavusi.
o visus sprendimus, kada išleisti traukinį priima stoties budėtojas. kol viskas vyksta pagal grafika viskas gerai, tačiau, tik grafikui išsimušus prasideda totalus chaosas, kuris retkarčiais liūdnai baigiasi
Komentuoti: