Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • statyba
    replied
    Niekas ten ne dėl lango... važinėjų žiemą į Zakopanę, tai įprastas vaizdas - vagonų tamburuose pusnys sniego Atrakcija savotiškai)

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    DELFI.LT: Lenkijos traukinio tualete nufotografuotas užšalęs unitazas...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Na taip, iki Malaševičių yra plačioji vėžė. Tai apie 10 km nuo Baltarusijos sienos.
    Ten yra perkrovimo stotis iš vagonų vienos vėžės į kitą.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Ten prie sienos, tik per Bugą iki Terespolio.
    O ilga atkarpa, tai Pietų Lenkijoje, nuo sienos su Ukraina iki Slavkovo (395 km).
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_65
    Teko ten buti Kitaip nematau prasmės daryti bandymus būtent tame ruožė, nes ten dvigubi begiai ir elektrikacija pastovios srovės, beveik kaip Estijoj.

    https://maps.google.com/maps?ll=52.0....panoramio.all

    Pažiurėjus žemelapį matosi, kad perkrovimo rampos yra toliau, nei Malaševičių stotelė, bei yra baltarusiškos Maškos (su CA-3) nuotrauka tarp jų ir Terespolio.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ten prie sienos, tik per Bugą iki Terespolio.
    O ilga atkarpa, tai Pietų Lenkijoje, nuo sienos su Ukraina iki Slavkovo (395 km).
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_65

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Stadlerių gamykla Sedlcuose, visai netoli Bresto. Pastatys ant plačios vėžės Terespolyje.
    Man atrodo ji ir taip ant plačios, prie sienos ten nemaža 1520 atkarpa.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Jis gi ne Baltarusjoj. Bet aišku iš logistinės pusės geriau būtent taip, nes galima vežti begiais.
    Stadlerių gamykla Sedlcuose, visai netoli Bresto. Pastatys ant plačios vėžės Terespolyje.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė darijusk Rodyti pranešimą
    Per Lietuvą neveš. Iš Baltarusijos tiesiai į Latviją, tada į Estiją.
    Jis gi ne Baltarusjoj. Bet aišku iš logistinės pusės geriau būtent taip, nes galima vežti begiais.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Per Lietuvą neveš. Iš Baltarusijos tiesiai į Latviją, tada į Estiją.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Per Lietuvą turbūt veš, gal kas nufotografuos.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Prie Baltarusijos sienos, tarp Malaševičių ir Terespolio, testuojamas naujas estų Stadler Flirt.
    http://www.railvolution.net/railvolu...flirts-on-test



    Ant dienų turėtų būti Estijoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelios nuotraukos iš Lenkijos. Gdanskas. Stoties pastatas monumentalus šedevras. Deja, viduje vaizdas ne koks. Labai ankšta, nes prieš daugiau nei dešimtmetį sunkiu metu buvo leista mainais už remontą privatininkams įsirengti prekybos plotus. Buvo perdengtos salės ir įrengta daug kioskelių... Dabar jau kalbama apie tai, kad reikia visus juos išmėžti ir atkurti autentišką interjerą.





    Stoties kelynas irgi baisiai ankštas - tik 6 keliai. Bet berods vienas iš jų tik SKM'o (greitojo Trimiesčio geležinkelio). SKM'as dar turi ir kelis aklikelius, kuriais PKP nesinaudoja. Per stotį važiuoja ir krovininiai traukiniai į uostą ir iš jo. Plėsti kelių nėra kur. Vienintelė išeitis yra kišti po žeme SKM'ą ar netgi ir PKP peronus, viršutinį lygmenį paliekant krovininiams ir kai kuriems keleiviniams traukiniams.





    SKM traukiniai aklikeliuose.





    Varšuvos stotyje. Po rekonstrukcijos išmėžta daugiau nei pusė visų tų kioskelių, kebabinių ir pan., kurių buvo pilna visuose požeminiuose koridoriuose.
    Beje, atkreipkite dėmesį, kad Lenkijos traukinių vagonai neturi ventiliacijos. Ventiliacija tik pro langą. Tos oro gaudyklės vagonų galuose tualetų.



    Traukinys Varšuva - Šeštokai išvažiuoja iš Suvalkų.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.08.10, 17:07.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jau pakeitė. Eurorunnerių jau nebegamina.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Kelios nuotraukos iš Krokuvos pagrindinės stoties.
    Fotografuojant atsitiko toks įdomus dalykas, kad prie manes priejo darbuotojas ir paklause... bet ne tai, apie ką jūs pagalvojot, o - ar aš domiuosi geležinkeliais? Jis kažkiek mokėjo rusų, o aš kažkiek lenkų, tai kelias minutės pakalbėjom apie geležinkelius, o po to pasakė, kad jam jau laikas o tuoj prie penkto atrodo perono atvažiuos Vectronas













    Komentuoti:


  • DocentX
    replied
    examples of modernization of major train stations

    Wrocław























    Kraków





    Warsaw Central Train Station













    Warsaw Eastern train station















    Warsaw - Stadium













    Warsaw F.Chopin airport





    Poznań train station and shopping mall - partly finished



















    Katowice train station and shopping mall - under construction











    Łódź train station - under construction













    some examples of recently renovated train stations in smaller towns and cities :

    Przemyśl











    Kutno



    Iława







    Leżajsk



    Malbork











    Swarzędz





    Tarnów









    [/IMG]

    Zawiercie





    Radom



    Koło



    Namysłów





    Terespol





    Bochnia





    Modlin







    Komentuoti:


  • trilobitas
    replied
    Kažkur Lenkijoje ...

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Keletas kadrų iš Zakopanės.

    Geležinkelio stoties pastato fragmentas:


    Kasos:


    Peronai ir riedmenys:




    Komentuoti:


  • AlgirdasD
    replied
    Chaosas tęsiasi...

    http://www.lrytas.lt/-13381124591336...mon%C4%97s.htm

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Lenkijoje ne tik bėda su pačia geležinkelių struktūra, bet ir su eismo organizavimu. nors ten viskas kompiuterizuota (nuo eismo grafiko sudarymo iki faktinio traukinio grafike užfiksavimo), tačiau nėra vieno žmogaus kuris realiai žinotų visą situaciją tinkle. T.y. tokia informacija į spec. centra ateina 10-20 minučių pavėlavusi.
    o visus sprendimus, kada išleisti traukinį priima stoties budėtojas. kol viskas vyksta pagal grafika viskas gerai, tačiau, tik grafikui išsimušus prasideda totalus chaosas, kuris retkarčiais liūdnai baigiasi

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimą
    http://www.lrytas.lt/-13377566801335...-%C5%BEuvo.htm

    Ne per dažnai to Lenkijoje traukiniai pradėjo avarijas daryti?...
    avarijos kaip avarijos, bet Lietuvos Rytas savam stiliuje kaip ir visa musu spauda... pradzioje idetas pavadinimas: 16 zmoniu zuvo, 60 suzeista.

    Kuomet parasem, kad nerasinetu nesamoniu, pakeite i ..... 2 suzeistieji.

    Juokas pro asaras...

    Komentuoti:

Working...
X