Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Įįspūdinga išvada. Važiuoti troleibusais yra absurdas. Su autyomobiliu greičiau. Kokios įžvalgos genialios...
    Jei reikia per dieną maršrutu sulakstyti 10 kartų, tai tikrai troleibuso greitis yra absurdas. Jei nuvažiuoti vieną kartą į svečius, tada taip, galima ir neskubant šeštadienio rytą pasivažinėt.
    Tas pats ir su traukiniu į Marijampolę. Kol nenuvažiuoja į vieną pusę per 20 min, tai tinka nebent savaitgaliui senelius aplankyt nuvažiuot.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Įįspūdinga išvada. Važiuoti troleibusais yra absurdas. Su autyomobiliu greičiau. Kokios įžvalgos genialios...
    Jei nori siaip pasivazineti, jei neturi ka veikti, tai taip, tada galima ir su tuo traukinuku

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    P. S. tas kažkas (video), tai gerbiamas ponas John.
    Žinau tavo YouTube account'ą Gal ir galėjau kaip nors aiškiau išsireikšti.

    Lyg ir taip parašiau:
    John, kaip suprantu, pagrinde nepatinka, kad nėra gero traukinio užpildymo (pvz. bent koks 40% ir daugiau traukinio užpildymas). Kažkada važiavo ir pafilmavo beveik tuščią traukinį
    Labiausiai nepatinka apie šį maršrutą yra tai, kad jis yra labai vingiuotas. Kartą važiavau Marijampolė-Kaunas, bet ant rusiškos vėžės, tai tik nuo Kazlų Rūdos miškų (berods Vinčų) įsibegėjo iki šiek tiek pakenčiamesnių greičių.

    Jeigu atsiras greitasis geležinkelis, tai ši trasa arba bus kaip regioninė europinė (kuria galima ir krovinius vežti) linija arba iš vis nereikalinga linija.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.28, 10:49.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Vaziuoti tarp Kauno Marijampoles traukiniu yra absurdas. Dabar padaryta autostrada dvieju juostu 130 km/h. Su automobiliu nuo namu iki vietos 30 min kelio.
    Įįspūdinga išvada. Važiuoti troleibusais yra absurdas. Su autyomobiliu greičiau. Kokios įžvalgos genialios...

    Paskutinis taisė Gator; 2019.07.28, 10:47.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Aš viso labo pateikiau faktus, patikslindamas tavo neteisingą informaciją. Va ir PodV buvo įtikėjęs tavo neteisinga informacija dėl 6val kaip pvz. Tad nesuprantu kodėl faktų tikslinimas yra laikoma trigerinimu. Tačiau nelabai ir stebina, nes ne pirmą kartą apsukinėji dalykus 180 laipsnių kampu.

    Tai, kad nebūtų erdvės fantazijomas aš irgi visiškai pritariu, kad už tiek milijonų čia yra niekingas maršrutas. Bet tai nereiškia, kad aš negaliu pataisyti klaidingų faktų.

    Dėl pasiūlymo pačiam pakeliauti, jau kurios laikas bandau, visada kai reikia į Varšuva bandau pažiūrėt ar yra galimybė išmėginti traukinį šį su perssėdimu Balstogėje. Kol kas dar nepasitaikė, kad tinkamas laikas būtų, bet manau kažkada bus. Tik įdomu ką ten reikai tokio pamatyt būtent dėl laiko, juk laikas yra pateiktas ir žinomas. Gal dėl nepatogių sėdynių kalbi ar pan, kad "suprasiu ką turi omenyje dėl laiko"? Nes dėl laiko nėra ką suprast : 4:46 arba 4:25

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Vaziuoti tarp Kauno Marijampoles traukiniu yra absurdas. Dabar padaryta autostrada dvieju juostu 130 km/h. Su automobiliu nuo namu iki vietos 30 min kelio.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Tada viskas aišku. Įdėmiai nesekiau diskusijos (edit: dabar matau, kad net tam pačiam temos puslapy yra tavo paminėti laikai ). Tuo atveju, traukinys su autobusu beveik lygus.

    John, kaip suprantu, pagrinde nepatinka, kad nėra gero traukinio užpildymo (pvz. bent koks 40% ir daugiau traukinio užpildymas). Kažkada važiavo ir pafilmavo beveik tuščią traukinį
    https://www.youtube.com/watch?v=cCR8LV02jQg
    Dar turbūt reiktų paminėti, kad traukinys yra automotrisė iš 2 vagonų ir 3os klasės interjeru. Visoje linijoje nėra signalizacijos (wtf??).
    Maršrutas realiai naudojamas nebent Lenkijoje vietiniam susisiekimui tarp Biakystoko bei Suvalkų.
    ​​​​Kažkiek važiuoja tarp Kauno ir Marijampolės.

    Bet šiaip tai yra visiškas fake maršrutas ir fake projektas už 360 milijonų. Gator nevisiškai suprato mano paironizavimą dėl tikslaus kelionės trukmės laiko, bet jeigu pabandytum važiuoti tuo maršrutu, suprastum, ką turiu omeny. Kaip maršrutas tai yra visiška nesąmonė ir panašu, kad visas projektas tebuvo skirtas Mitnijos (MG Baltic) ir kitų tuometinių bebrų draugelių prafinansavimui. Tokia gana akivaizdi ES pinigų išgrobstymo schema, kai pastatytas objektas už 360 milijonų, kuris jau 4 metus yra faktiškai nenaudojamas. Kaip kitaip tai vadinti, jei ne pinigų išgrobstymu?

    P. S. tas kažkas (video), tai gerbiamas ponas John.

    P. S. 2 Gator susitriggerino, kaip suprantu, kad aš čia kritikuoju kažką, kas susiję su Kaunu (nu nes linija kaip ir iš Kauno į Bialystoką). Tai čia matyt dėl to jis bando kažkaip teisinti šitą projektą. Nors aš jo vietoj į tą bruzgyną neičiau. Kaunietiški kompleksai vienužodžiu.
    Paskutinis taisė John; 2019.07.28, 06:03.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    KAd net Kaunas-Vilnius daug traukinių neturi to "bent" 40proc
    Nu ok, gal ir perdedu Jo atveju ten iš vis turbūt vienaženkliai procentai gavosi tada kai filmavo saloną.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.28, 00:29.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    KAd net Kaunas-Vilnius daug traukinių neturi to "bent" 40proc

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Čia John fantazijos buvo.
    Traukinys važiuoja 4:46 arba 4:25. Ką jau rašiau.
    Tada viskas aišku. Įdėmiai nesekiau diskusijos (edit: dabar matau, kad net tam pačiam temos puslapy yra tavo paminėti laikai ). Tuo atveju, traukinys su autobusu beveik lygus.

    John, kaip suprantu, pagrinde nepatinka, kad nėra gero traukinio užpildymo (pvz. bent koks 40% ir daugiau traukinio užpildymas). Kažkada važiavo ir pafilmavo beveik tuščią traukinį
    https://www.youtube.com/watch?v=cCR8LV02jQg
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.28, 00:01.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Su Google Maps pasižiūrėjau, kad iki Balstogės (Bialystoko) nuo Kauno daugmaž tiek pat kiek iki Palangos. Pažiūrėjau, kad iš Kauno iki Balstogės kelionė trunka apie 4 val.

    Traukinys, minima, važiuoja kažkur 6 val.

    Truputį lėčiau. Jei nėra galimybės tuo momentu kaip nors greičiau tada taip, galima kaip įprastiniu.
    Čia John fantazijos buvo.
    Traukinys važiuoja 4:46 arba 4:25. Ką jau rašiau.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kad turbūt nelabai už autobusą lėčiau, tai jei laikas tinkamas tai drąsiai galima važiuot ir įprastais tikslais. Ir į tą pačią varšuvą su persėdmu ten į autobusą ar traukinį galima važiuot jei tuo laiku nėra tiesiogino autobuso.
    Su Google Maps pasižiūrėjau, kad iki Balstogės (Bialystoko) nuo Kauno daugmaž tiek pat kiek iki Palangos. Pažiūrėjau, kad iš Kauno iki Balstogės kelionė trunka apie 4 val.

    Traukinys, minima, važiuoja kažkur 6 val.

    Truputį lėčiau. Jei nėra galimybės tuo momentu kaip nors greičiau tada taip, galima kaip įprastiniu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Atrakciniams tikslams gal ir nieko šis maršrutas.
    Kad turbūt nelabai už autobusą lėčiau, tai jei laikas tinkamas tai drąsiai galima važiuot ir įprastais tikslais. Ir į tą pačią varšuvą su persėdmu ten į autobusą ar traukinį galima važiuot jei tuo laiku nėra tiesiogino autobuso.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Atrakciniams tikslams gal ir nieko šis maršrutas.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Praeitą savaitgalį pažystama važiavo šiuo traukiniu į Bialistoką. Pasak jos užpildymas 30-40 proc. nuo Kauno. Tam matyt turi įtakos ir vasara, bet matyt pakilo ir traukinio žinomumas palyginus su pirmais eksplotacijos metais.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ačiū dievui, nes jau galvojau, kad pirmadienį nevažiuoja.
    Šiaip, skirtingai, nei visi kiti šios temos dalyviai, tuo traukiniu esu dar ir važiavęs į Biakystoką, tai geriau už visus žinau, kas ir kiek važiuoja.
    Būtent tada ir supratau, kad tai buvo elementarus pinigų išgrobstymas.
    Iki tokio lygio nusirtai, kad net ir už neutralių faktų patikslinimą pažeri savo garsiojo sarkazmo dozę.

    O dėl to ką tu geriau žinai:
    1. Dėl kelionės trukmės geriau nežinojai.
    2, Dėl kursavimo dienų geriau nežinojai.
    3. Dėl keleivių kiekio - neaišku, nes niekas kitų duomenų nepateikė.

    Taip, kad 2 iš 3 žinojai blogiau, 1 iš 3 - nenuspręsta.
    Paskutinis taisė Gator; 2019.07.27, 11:08.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ne 7, ne 6.

    4:46 arba 4:25

    Šeštadieniais 2 reisai, sekmadieniais 2 reiskai, pirmadienį 1 reisas.
    Ačiū dievui, nes jau galvojau, kad pirmadienį nevažiuoja.
    Šiaip, skirtingai, nei visi kiti šios temos dalyviai, tuo traukiniu esu dar ir važiavęs į Biakystoką, tai geriau už visus žinau, kas ir kiek važiuoja.
    Būtent tada ir supratau, kad tai buvo elementarus pinigų išgrobstymas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    No shit kursuoja. Kelionė kiek trunka dabar? 7 valandas? Ar jau sutrumpino iki 6? Ir aišku tik savaitgaliais. Nekalbant apie tai, kad ten dažniausiai važiuoja lygiai 0 keleivių.
    O su terminalu sujungs praėjus kiek laiko nuo linijos pastatymo? 5 metai?
    Ne 7, ne 6.

    4:46 arba 4:25

    Šeštadieniais 2 reisai, sekmadieniais 2 reiskai, pirmadienį 1 reisas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    No shit kursuoja. Kelionė kiek trunka dabar? 7 valandas? Ar jau sutrumpino iki 6? Ir aišku tik savaitgaliais. Nekalbant apie tai, kad ten dažniausiai važiuoja lygiai 0 keleivių.
    O su terminalu sujungs praėjus kiek laiko nuo linijos pastatymo? 5 metai?
    Manau tikrai greičiau nugrius šitas namas Kaune https://www.15min.lt/naujiena/aktual...mas-56-1179318
    nei traukinio maršrutas bus kuo nors naudingas apart mokslinio tyrinėjimo tikslais
    Paskutinis taisė Arunasx; 2019.07.26, 21:53.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Shots Rodyti pranešimą

    Tai, kad naudojama, ir keleiviniai traukiniai kursuoja Kauno - Balstogė. Be to 2021 m nutiesus atkarpą Kaunas - Palemonas Rail Baltika susijungs su Kauno intermodaliniu terminalu. Galės kroviniai geležinkeliu iš Palemono po Europą keliaut, dėl ko Latviai ir Estai pavydi, nes jie geriausiu atveju tokią galimybę turėtų tik 2026 m.
    No shit kursuoja. Kelionė kiek trunka dabar? 7 valandas? Ar jau sutrumpino iki 6? Ir aišku tik savaitgaliais. Nekalbant apie tai, kad ten dažniausiai važiuoja lygiai 0 keleivių.
    O su terminalu sujungs praėjus kiek laiko nuo linijos pastatymo? 5 metai?

    Komentuoti:

Working...
X