bet dabar antra karta perdarines. Tiesins, lygins ar ka jie ten darys
Principe turbūt statys naują geležinkelį. 250km/h (jei iš tikrųjų ten tokį statys, o ne darys kokį kompromisinį 160km/h) yra visai kiti reikalai, technologijos ir standartai, nei mūsų pažįstami 120km/h. Tai bandyti retrofitinti 250km/h geležinkelį ant 120km/h skirto pylimo iš principo neįmanoma.
120km/h projektinis, 100km/h realus (nes nėr signalizacijos). Bet kokiu atveju, jei galvoja daryti 250km/h projektinį, teks tiesinti. Nu ir aišku daryti dvikelį bei elektrifikuoti.
Skaičiau studiją, kad turėtų atsirasti ištiesintas, o Marijampolėje traukiniai nestos.
Tai turės būti nuspręsta plano rengimo metu. Dabar kaip tik vyksta konkursas jo rengėjui išrinkti. Per paskutinį RailBaltikos forumą, LG atstovas paviešino tokias alternatyvas:
120km/h projektinis, 100km/h realus (nes nėr signalizacijos). Bet kokiu atveju, jei galvoja daryti 250km/h projektinį, teks tiesinti. Nu ir aišku daryti dvikelį bei elektrifikuoti.
Petrašiūnų ir Palemono gyventojus išjudino menka milžiniško projekto detalė – tik garsiai paskelbus apie svarbų geležinkelio linijos „Rail Baltica“ tiesimo etapą jie suvokė, kad kentės nuo traukinių keliamo triukšmo...
...Pasak jo, metų pradžioje vykusiame projekto pristatyme dalyvavo tik apie 30 kauniečių, o kai prasidėjo darbai ir pasiekė daugiau informacijos, žmonės sunerimo. Tiesa, per vėlai – projektas patvirtintas, o nei seniūnija, nei Kauno savivaldybė ko nors pakeisti neturi jokių galių...
...Šį mazgą sudaro trys atkarpos: Jiesia–Rokai, kurios rangos darbai baigti 2018 metų spalį; Rokai–Palemonas, kurios rangos darbai prasidės 2019 metų pabaigoje, ir Palemonas–Kaunas, kurios darbai vykdomi šiuo metu...
Komentuoti: