Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Šiaip tai tokia praktika yra visai normali. Atšakos (spur) į svarbius miestus nuo pagrindinio (trunk) kelio yra daug kur veikianti praktika su greitaisiais geležinkeliais. Nematau priežasčių, kodėl ES turėtų tam prieštarauti. Ypač, kai kalbame apie sostinę ir didžiausią miestą, iš/į kurį savaime bus didžiausi keleivių srautai toje šalyje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiuo atveju ES durninti nereikia. Jie gi dar nieko neatsakė. Kol kas tik Lietuvos valdžios paistalai girdėti.Paskutinis taisė John; 2013.12.02, 23:45.
Comment
-
Persėsti nebūtinai reikės. Lettered čia truputį iš lempos sugalvojo savo teiginius apie maršrutų nebuvimą. Viskas priklausys nuo maršrutų poreikio ir srautų. Maršrutas nebūtinai turi būti Talinas-Varšuva. Jis gali būti Ryga-Varšuva, Ryga-Vilnius, Vilnius-Varšuva, Vilnius-Kaunas, Vilnius-Talinas ir t.t. ir pan. T.y. ten, kur bus poreikis arba politinė valia.Parašė liutass Rodyti pranešimąTai jei vistiek reikes persesti, tai nesuprantu, kam ta atsaka, jei tokia atsaka jau turime? Ar ES tokie durni, kad finansuotu ta, ka jau turime?Paskutinis taisė John; 2013.12.02, 23:46.
Comment
-
Pritariu. Kad vietos keleiviai Lenkijos teritorijoje būdavo vežami tarptautiniais Šeštokai-Varšuva arba Berlynas-Varšuva pačiam teko ne kartą įsitikinti.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLeidžiami. Specialiai patikrinau galimybę nupirkti bilietą iki Poznanės į Varšuvos-Berlyno traukinį - 127 zlotai ir bilietas tavo. Ir iki Suvalkų žmonės Šeštokų traukiniu iš Varšuvos važiavo.
Čia tik Lietuvoje viskas draudžiama.
Comment
-
O kodėl būtent iki Varšuvos? Juk susisiekimas tarp Baltijos valstybių taip pat svarbus.Parašė fredis Rodyti pranešimąTegul pradžiai nuo Varšuvos iki Kauno padaro greitaeigį, nes dbr iki jo, kaip iki mėnulio
Kaip suprantu, viso to esmė yra ES finansavimas. Tiesiog pinigai iš dangaus, kurių nepasiimti galėtų tik visiški idiotai. HSR, grubiai imant, kainuoja apie 10mln. EUR už vieną km. Tai pinigai, kokių nei Lietuva, nei kitos Baltijos šalys niekada negalės pačios skirti tokiems projektams. Dėl to nusišvilpt, kaip bus Lenkijoje (jie, beje, realiai planuoja rekonstruoti linijas iki 160km/h, kas yra visai neblogai). Svarbaiusia, kad gali būti 240km/h trasa per Baltijos šalis. Aš asmeniškai esu skeptikas ir nelabai noriu tikėti, kad taip bus, bet jeigu yra tokia galimybė, nereiktų jos atmesti.
O ir tarp to paties Kauno ir Vilniaus turėti greitą traukinį būtų tiesiog super.
Comment
-
tai nėra pinigai iš dangaus - tai yra vis tik 15 proc savų + infrastruktūros išlaikymas, apie ką jau nekartą minėtaParašė John Rodyti pranešimąKaip suprantu, viso to esmė yra ES finansavimas. Tiesiog pinigai iš dangaus, kurių nepasiimti galėtų tik visiški idiotai. HSR, grubiai imant, kainuoja apie 10mln. EUR už vieną km.
Comment
-
Tai jau buvo paaiškinta. Trivialus dalykas, bendrame kontekste.Parašė udrius Rodyti pranešimątai nėra pinigai iš dangaus - tai yra vis tik 15 proc savų + infrastruktūros išlaikymas, apie ką jau nekartą minėta
Comment
-
tai kad ne - trivialaus dalyko nėra - arba kainuoja arba ne. šiuo atveju kainuosParašė John Rodyti pranešimąTai jau buvo paaiškinta. Trivialus dalykas, bendrame kontekste.
Comment
-
Toje šalyje, kuriai priklauso maršrutas, keleivius vietos maršrutais vežti galima. Taip kad čia viskas tvarkoj.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPritariu. Kad vietos keleiviai Lenkijos teritorijoje būdavo vežami tarptautiniais Šeštokai-Varšuva arba Berlynas-Varšuva pačiam teko ne kartą įsitikinti.
Čia tik Lietuvoje viskas draudžiama.
Pažiūrėjau Prancūzijos ir Ispanijos geležinkelių schemas. Nieko panašaus nėra. Greitieji traukiniai važiuoja ir į kai kuriuos miestus, neturinčius greitojo geležinkelio linijų įprastomis linijomis. T.y. jie tam tikrose stotyse nuvažiuoja nuo greitosios linijos ir toliau važiuoja paprasta. Dar daugiau - Ispanijoje neaišku kokių proto bokštų sumanymu greitosios linijos yra 1435 mm. Kai visas tinklas 1668 mm. Greitosiomis linijomis nevažinėja krovininiai traukiniai. Greitieji traukiniai stotyse su vėžės keitimo įranga nuo greitosios linijos pervažiuoja ant lėtosios 1668 mm (tiesa, šios vėžės linijų kai kurie ruožai yra ir iki 200 km/h). Ko jau ko, bet tokia vėžių mišrainė Lietuvai tikrai nereikalinga. Diletantai šneka apie krovinių gabenimą 1435 vėžė Varšuvos - Talino kryptimi greituoju geležinkeliu. Tik visiški mulkiai gali leisti krovininius traukinius linija, skirta 240 km/h greičiui. Vadinasi, RB2 būtų tik išskirtinai keleivinė linija, nešanti milžiniškus nuostolius visoms šalims. Po kelių metų geitis linijoje būtų sumažintas iki 200 km/h ir paleisti krovininiai traukiniai, kurie po 2-3 metų liniją sugadintų. Keleivinių greitis būtų sumažintas iki 160 km/h. Toliau viskas priklausytų nuo krovinių srautų. Jei jų būtų pakankamai, galbūt ir būtų galima palaikyti keleivinių traukinių greitį iki 160 km/h, galbūt vietomis iki 200 km/h.Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai tokia praktika yra visai normali. Atšakos (spur) į svarbius miestus nuo pagrindinio (trunk) kelio yra daug kur veikianti praktika su greitaisiais geležinkeliais. Nematau priežasčių, kodėl ES turėtų tam prieštarauti. Ypač, kai kalbame apie sostinę ir didžiausią miestą, iš/į kurį savaime bus didžiausi keleivių srautai toje šalyje.
Comment
-
Nes kas būtų jeigu būtų, bet niekur greitojo geležinkelio linijos negadinamos krovininiais traukiniais. Linija iki 200 km/h šiais laikais jau nėra laikoma greitąją, o tokiomis linijomis važiuoja ir krovininiai traukiniai. Bet jų eismas tuo menkesnis, kuo intensyvesnis keleivinių traukinių eismas. Štai net ir Rusijoje tarp S. Peterburgo ir Maskvos krovininių eismas minimalus, linija naudojama keleiviniams greitajam, keleiviniam paprastajam ir priemiestiniam susisiekimui. Atsikračius krovininių, atlikus linijos rekonstrukciją, priemiestiniams, kur jų eismas intensyvus nutiesus papildomus kelius, kad nesimaišytų greitiesiems, greitį žadama padidinti iki 250 km/h. Sapsanai tokiam ir skirti.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąPanašu į svarstymus "kas būtų jeigu būtų" arba "pilstymas iš tuščio į kiaurą".
Comment
-
Sujungti tris baltijos šalis greituoju traukiniu būtų smagu, bet latviams ar estams juk norėtųsi ne tik LT pasiekti, bet ir Varšuvą ar tą patį Berlyną. O jeigu bus tik baltijos šalims skirtas, tas sakyčiau labai jau didelė prabanga...Parašė John Rodyti pranešimąO kodėl būtent iki Varšuvos? Juk susisiekimas tarp Baltijos valstybių taip pat svarbus.
Kaip suprantu, viso to esmė yra ES finansavimas. Tiesiog pinigai iš dangaus, kurių nepasiimti galėtų tik visiški idiotai. HSR, grubiai imant, kainuoja apie 10mln. EUR už vieną km. Tai pinigai, kokių nei Lietuva, nei kitos Baltijos šalys niekada negalės pačios skirti tokiems projektams. Dėl to nusišvilpt, kaip bus Lenkijoje (jie, beje, realiai planuoja rekonstruoti linijas iki 160km/h, kas yra visai neblogai). Svarbaiusia, kad gali būti 240km/h trasa per Baltijos šalis. Aš asmeniškai esu skeptikas ir nelabai noriu tikėti, kad taip bus, bet jeigu yra tokia galimybė, nereiktų jos atmesti.
O ir tarp to paties Kauno ir Vilniaus turėti greitą traukinį būtų tiesiog super.You've got one life! Live it!
Comment
-
Kapeikas.Parašė udrius Rodyti pranešimą
tai kad ne - trivialaus dalyko nėra - arba kainuoja arba ne. šiuo atveju kainuos
Comment
-
neužsiimk demagogija - ne kapeikas, bet keliasdešimt milijonų pirmame etape ir kas met dar po keletą milijonų išlaikymui.Parašė John Rodyti pranešimąKapeikas.
Comment
-
Tai jei tik keletą milijonų, tai tiek galima gauti iš Žalgirio finansavimą atėmus.Parašė udrius Rodyti pranešimąneužsiimk demagogija - ne kapeikas, bet keliasdešimt milijonų pirmame etape ir kas met dar po keletą milijonų išlaikymui.
O šiaip tai labai keistas tavo nusistatymas, kad kažkodėl Vilnius yra kažkoks blogis ir tai kas su juo susiję tikrai tikrai neapsimoka.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
matai šį kartą reikės mokėti mums, eiliniams mokesčių mokėtojams. Vadinkime tai iš tiesų yra užgaida. Vertinkime tiesiai - ok, Vilniui reikia europinės vėžės. Šiuo atveju ji pasiteisintų dviem variantais:
1. linija Kaunas - Vilnius - Panevėžys - LT siena
2. linija Gardinas - Vilnius - St Peterburgas. Šiuo atveju galima būtų imti ne tik keleivius, bet ir krovinius iš St. Peterburgo. Vis gi tai rizikinga dėl politinių priežaščių
Dėl 5 minučių pagreitėjimo mesti dešimtis milijonų - kvaila ir juokinga.
Comment
Comment