iš Kauno.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Viskas labai aišku, kaip numatyta RB eina per Kauną ir Panevėžį, plius ašaka nuo Kauno iki Vilniaus, kame problemos? Tiesioginės Vilnius - Panevėžys jungties nebus, nes per didelė prabanga.Parašė udrius Rodyti pranešimąToliau tekste Pasak jo, numatyta tiesti vėžę per Panevėžį,
Comment
-
būtentParašė liutass Rodyti pranešimąTai dabar is Talino i Varsuva vaziuos taip: (?) Talinas Ryga Panevezys Kaunas Vilnius Kaunas Varsuva?
Comment
-
Ne, Vilnius - Kaunas bus atskiras maršrutas kaip ir dabar, tiesiog linija bus modernizuota.Parašė liutass Rodyti pranešimąTai dabar is Talino i Varsuva vaziuos taip: (?) Talinas Ryga Panevezys Kaunas Vilnius Kaunas Varsuva?
Comment
-
Vilnius - Varšuva traukinio nebus. Bus tik Talinas - Varšuva (pro Panevėžį ir Kauną) ir Vilnius - KaunasParašė liutass Rodyti pranešimąTai Kaunas gales rinktis ar vaziuoti su Talinas Varsuva traukiniu, ar Vilnius Varsuva traukiniu? Du tarptautiniai traukiniai? Prabanga! As uz tokiu atveju
Comment
-
O kas tame blogo? Tai optimaliausias variantas.Parašė liutass Rodyti pranešimąTai vilnieciai vistiek tures Kaune persesti?
Comment
-
Neuždarys Baltarusija sienų su ES, nes jei ji ekonomiškai izoliuosis, jai krachas. Taip kad krovinių srautai bus, tačiau tam nereikia jokios RailBalticos. Į Vakarų Europą iš Baltarusijos geležinkeliu yra savos jungtys.Parašė sknts Rodyti pranešimąGalvojate, kad bus nauda iš atšakos iki Vilniaus? Niekas traukinių nevažiuos į Panevėžį per Kauną. Naujos linijos nuo Vilniaus iki Panevėžio niekas neties. Kiek žmonių bus reise Vilnius - Varšuva? Užteks vieno traukinio per dieną. Taip pat nepamirškite, kad ES draudžiami pervežimai šalies viduje važiuojant tarptautiniais maršrutais. Tai keleivių tarp Vilniaus ir Kauno nebus. Vien dėl to LG nepirks naujų traukinių. Galvojate, kad iš Minsko žmonės į Varšuvą ar Berlyną važiuos per Vilnių? Tikrai ne, kai yra trumpesnė alternatyva, nedarant lanko per Lietuvą. Į Baltarusiją aš iš viso nedėčiau jokių vilčių nei dėl keleivių, nei dėl krovinių vežimo. Niekada negali žinoti, kada baltarusiai uždarys sieną su ES arba Lietuva.
Tai apie ką ir kalbu.Parašė Edd Rodyti pranešimą@Al1: Tarkim isties nera prasmes tai 240km/h atsakai iki Vilniaus. Bet kokiu atveju butu protinga isnaudoti RB2 bent jau esamos 1520 linijos rekonstrukcijai, jei tik tai imanoma reikia tuo pasinaudoti.
Tai todėl, kad tai PKP traukiniai. Savos šalies teritorijoje keleivius galima vežti vidaus maršrutais, bet svetimos - ne.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLeidžiami. Specialiai patikrinau galimybę nupirkti bilietą iki Poznanės į Varšuvos-Berlyno traukinį - 127 zlotai ir bilietas tavo. Ir iki Suvalkų žmonės Šeštokų traukiniu iš Varšuvos važiavo.
Štai dėl to latviai ir estai nepritaria. Nes projekto asignavimai bendri, o Lietuva nori pertempti paklodę į savo pusę.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
...kreipsis į Europos Komisiją, kad finansavimas būtų skirtas 85 proc. ir su sąlyga, kad atšaka nuo Kauno iki Vilniaus bus daroma iš bendrų projekto asignavimų", - pirmadienį po Vyriausybės pasitarimo žurnalistams sakė A.Butkevičius.
Tai kad tam realiausia stotis yra Kaunas.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGeležinkeliu net nekvepia dar, tai kalbos apie persėdimo vietas gerokai per ankstyvos.
Comment
-
EC110 (vietos rezervacija yra privaloma) Varšuva-Praha yra ČD traukinys, bet iš Varšuvos iki Katovicų bilietą galima nupirkti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai todėl, kad tai PKP traukiniai. Savos šalies teritorijoje keleivius galima vežti vidaus maršrutais, bet svetimos - ne.
Comment
-
Gana keista, kad kazkas po tiek diskusiju sia tema vis dar to nesuprantaParašė Lettered Rodyti pranešimąVilnius - Varšuva traukinio nebus. Bus tik Talinas - Varšuva (pro Panevėžį ir Kauną) ir Vilnius - Kaunas
Comment
-
Gal ten yra prikabinami PKP vagonai.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąEC110 (vietos rezervacija yra privaloma) Varšuva-Praha yra ČD traukinys, bet iš Varšuvos iki Katovicų bilietą galima nupirkti.
Comment
Comment