Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dėl keleivinių pilnai pakanka - gali važinėti kas porą valandų. Tiek niekada nebus. O krovininius galima paskaičiuoti. Kiek "siūlų" yra vienkelyje tarp Kretingos ir Kužių? Apie 25 poras kartu su keleiviniais, kurių tik 5 poros.
    Tai mizeris jei tik vienkelis bus ir kroviniams, ir keleiviams... Vien ši naujiena sumenkino visą RB prestižą... Išvis ką ten daryti tada? Remontas kelio tiesiog?

    Comment


      Nepergyvenk. Nebus nei keleivių, nei krovinių tiek, kiek yra tarp Kužių iki Kretingos.

      Comment


        Man iškilo toks klausimas. Kodėl trasa Rokai-Palemonas-Kaunas nebuvo rekonstruota kartu su kita RB dalimi? Kaip suprantu, +-2015 metais iki Kauno darbai jau bus baigti, tačiau ruožo iki Palemono, kuriame bus intermodalinis terminalas, rekonstrukcijos dar tik neseniai pradėtas ruošti techninis projektas. Dar kiek užtruks statybos. Pasidarė labai įdomu, ar nestovės 1435 mm vėžė be darbo, nes gana sunku įsivaizduoti, kad ruože tarp Lenkijos sienos iki Kauno bus vykdomi kažkokie stambesni krovimo darbai. Manau būtų buvę logiška visus šiuos 1435 mm vėžės ruožus daryti ir pabaigti vienu metu, o ne su kokių, mažiausiai3 metų, skirtumu. Galbūt aš klystu, gal kokioje Marijampolėje ir vyks krovos darbai.

        Comment


          Taip bus. Panašiai bus ir elektrifikavus geležinkelį nuo N. Vilnios iki sienos su Baltarusija. Galės važinėti tik keleiviniai (ir tai tik elektriniai, o ne lokomotyvų tempiami), o krovininiai vis tiek su šilumvežiu, nes elektrifikacija iki Vaidotų vyks kiek vėliau (projektavimui konkursas jau paskelbtas).

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Tai mizeris jei tik vienkelis bus ir kroviniams, ir keleiviams... Vien ši naujiena sumenkino visą RB prestižą... Išvis ką ten daryti tada? Remontas kelio tiesiog?
            Kaip suprantu tam Rail Baltica 2 skirta

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Kaip suprantu tam Rail Baltica 2 skirta
              Kiek supratau tai RB2 yra vadinamas tik ruožas nuo Kauno į šiaurę.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Taip bus.
                Tai pala pala taip išeina kad tris metus Palemono terminalas tiesiog stovės be darbo..? Koks tada tikslas buvo jį statyti?

                Comment


                  Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                  Tai pala pala taip išeina kad tris metus Palemono terminalas tiesiog stovės be darbo..? Koks tada tikslas buvo jį statyti?
                  Ne, nemanau, kad bus be darbo. Vyks krovimas nuo sunkvežimių į traukinius ir atvirkščiai. Greičiau jau RB1 vėžė stovės su mažai darbo, kol nebus privažiavimo iki terminalo ar kokio kitos stambesnio krovos centro.

                  Comment


                    O tai ką jie kraus jei europinės vėžės ten nebus? Kiek teko važiuoti pro ten dar nemačiau kad kas nors vyktų tame terminale.

                    Comment


                      Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                      O tai ką jie kraus jei europinės vėžės ten nebus? Kiek teko važiuoti pro ten dar nemačiau kad kas nors vyktų tame terminale.
                      Terminalas apims tiek europinę, tiek rusišką vėžę bei paprastą kelių transportą. Kaip suprantu, jo pagrindinė paskirtis ir yra krovinių paskirstymas ir visai nesvarbu kokia vėže jie atvežami ar išvežami.

                      O šiuo metu terminale niekas nevyksta, nes jis atidaromas, berods, tik kitais metais, t.y. 2015.

                      Comment


                        Vilniuje irgi statomas terminalas. Konkrečiai Vaidotuose. Ir jokios 1435 mm vėžės ten nebus. Palemone terminalas turės ir taip darbo. Kai atves 1435 liniją, darbo dar padaugės. Užtat yra puiki proga, kol 1435 mm linija neatvesta į Palemoną, Marijampolėje pastartyti terminalą ir įsitvirtinti rinkoje. Tik Marijampolėje jį turi statyti privatus kapitalas.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Užtat yra puiki proga, kol 1435 mm linija neatvesta į Palemoną, Marijampolėje pastartyti terminalą ir įsitvirtinti rinkoje. Tik Marijampolėje jį turi statyti privatus kapitalas.
                          Ar buvo bent kažkokių kalbų ar planų ta tema?

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Ar buvo bent kažkokių kalbų ar planų ta tema?
                            Valdžia visad kalbėjo, kad privatininkai turėtų savo gamybą jungti prie RB. Tačiau konkrečių atvejų, kad verslas organizuotus kažką daryti ir juolab Marijampolėje tai neteko girdėti. Neteko girdėti ir kad įmonės planuotų nusitiesti atšaką iki savo gamyklų. Kol pati valdžia nepaties jiems ant lėkštutės bėgių ar krovimo pajėgumų, tol manau ir privačios iniciatyvos mažai bus. Tiesa, atsiradus Intermodaliniam terminalui, šalia jo esantys sklypai bus nuomojami tik logistikos įmonėms. Dar labiau verslas imsis darbų, nutiesus atšaką iki Kauno LEZ. Tačiau, tas bus daroma, deja, už valdiškas lėšas.

                            Comment


                              Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                              (...) Neteko girdėti ir kad įmonės planuotų nusitiesti atšaką iki savo gamyklų. (...)
                              Aš apie tokius ketinimus girdėjau ne kartą. Kieko sąskaita (įmonių ar valstybės), - žinoti ne man...

                              Comment


                                Tai ar yra šansų, kad įvyks tas optimistinis variantas ?

                                Kokia optimistinė „Rail Baltica“ atidarymo data?

                                "Optimistinė prognozė yra ateinančių metų spalio 1 d." - A.Butkevičius

                                Comment


                                  Šiandienos foto reportažas Kaunas, ir ruožas Garliava - Kazlų Rūda.
                                  1 dalis.
                                  Kauno geležinkelio stoties bendras vaizdas


                                  3-asis peronas






                                  Bendras vaizdas link Geležinkelio tilto




                                  Nuo tilto keleta kilometrų nuo Garliavos, kelias 130 Kaunas-Alytus . Vaizdas link Kauno




                                  Link Kazlų Rūdos


                                  Comment


                                    2 dalis

                                    Mauručiai, Geležinkelio stoties pastatas.


                                    Link Kauno


                                    link Kazlų Rūdos


                                    Pervaža Jūrėje, link Kauno.


                                    Link Kazlų Rūdos

                                    Jūrės miestelio geležinkelio stoties pastatas






                                    Tarpstotis Jūrė -Kazlų rūda , vaizdas link Kauno


                                    Link besimatančių Kazlų Rūdos konturų

                                    Comment


                                      3 dalis
                                      Jau čia pat




                                      Pervaža KazlųRūdoje, vaizdas link Kauno


                                      Link Kazlų Rūdos






                                      Nuo piesčiųjų tilto, Dešinieji 2 keliai RB.




                                      atšaka kairiau link Marijampolės , Teisiai link Kybartų.


                                      link Kazlų Rūdos


                                      Marijampolės link


                                      Beto ties Mauručiais mačiau prekinio traukinio sąstatą važiuojanti link Kauno
                                      Taip pat Kazlų Rūdoje link Marijampolės ar Kybartų krypties.
                                      Tai tiek.

                                      Comment


                                        Kaip suprantu Rokai ir aplinkiniai rajonai yra RB 2. Deja - jokių darbų kolkas nevyksta.

                                        Link Garliavos.

                                        Link Kauno.
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                          Kaip suprantu Rokai ir aplinkiniai rajonai yra RB 2. Deja - jokių darbų kolkas nevyksta.
                                          Rokai-Palemonas-Kaunas vyksta projektavimo konkursas. Jei skundų nebus bus pasirašoma 2,3 mln Eur sutartis su Ardanuy Ingenieria S.A.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X