Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šeštadieni Šeštokuose mačiau M62K-1614 su hoperiais žvyrui, jis turėjo ir buferius, ir CA-3, stovėjo kaip prisimenu - 3 kelyje nuo stoties.
    Ar jis buvo ant 1435 vežės?

    Comment


      Statė Marijampolėje geležinkelio viaduką per Gedimino gatvę, o pastatė tiltą per balą. Toks vaizdas yra dabar, kai statybininkų nėra (tilto statytojai darbus baigė, gatvę kol kas niekas negilina).
      Statybos metu dirbo vandens siurblys, darbus baigę statybininkai jį išsivežė...

      Rugsėjo mėnesį skelbta apie autotransporto eismo uždarymą nuo 2014m. rugsėjo 30 iki spalio 4 d. Sporto gatve per geležinkelio pervažą. Vėliau paskelbta, kad šios pervažos uždarymas pratęsiamas iki spalio 20 d.
      Statybininkams netrukdė rudeniškai šilti spalio pirmosios pusės orai, bet jie laiko neapsidirbo ir sudarė papildomų sunkumų geležinkelio į dvi dalis padalinto Marijampolės miesto gyventojams ir svečiams: geležinkelį dabar mieste kirsti galima tik Gamyklų gatvės viaduku ir Saulės gatvės pervaža, kuri ateityje bus panaikinta.
      Paskutinis taisė Vitas; 2014.10.16, 11:26.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Įskaitant Rokai-Palemonas-Kaunas?
        Sita atkarpa planuoja pastatyti 2016 m. Nezinau as ar visa atkarpa suprojektuota.

        Comment


          Tai kiek suprantu Šeštokuose jau kaip ir eismas vyksta ?

          Šeštokuose – vokiečių karinės technikos desantas
          Penktadienį į Šeštokų geležinkelio stotį Lazdijų rajone atgabenta Vokietijos kariuomenės karinė technika, su kuria sąjungininkų kariai dalyvaus lapkričio 2–14 dienomis Lietuvoje vyksiančiose tarptautinėse pratybose „Geležinis kardas 2014“, pranešė Krašto apsaugos ministerija.

          http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...s-desantas.htm

          Comment


            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
            Nelabai supratau - ar Kauno GS stotyje jau yra standartinės vėžės kelias?
            Kol kas nėra. Abipus naujojo perono - tik skalda tiems bėgiams kloti.

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Tai kiek suprantu Šeštokuose jau kaip ir eismas vyksta ?
              Šeštokų geležinkelio stotyje Vokietijos karinė technika ir įranga bus perkrauta į kitus traukinio vagonus. Iš čia ji per keletą dienų bus pergabenama į Lietuvos kariuomenės poligoną Pabradėje.

              Jei traukiniu gabens iki Pabradės tai eismas lyg visoje RB1 atkarpose vyksta.

              Comment


                Parašė Shots Rodyti pranešimą
                Šeštokų geležinkelio stotyje Vokietijos karinė technika ir įranga bus perkrauta į kitus traukinio vagonus. Iš čia ji per keletą dienų bus pergabenama į Lietuvos kariuomenės poligoną Pabradėje.

                Jei traukiniu gabens iki Pabradės tai eismas lyg visoje RB1 atkarpose vyksta.
                Užtai tarp Kazlų Rūdos ir Šeštokų laiko langai, kada traukinių eismas nevyksta (kai kažkur bėgiai išimti), trunka iki kelių parų. Trumpesni jie būna tarp Kauno ir Kazlų Rūdos - šioje atkarpoje reikia praleisti Rusijos keleivinius traukinius, kurie važiuoja į Kaliningradą arba iš ten.

                Comment


                  Šiandieną Piliakalnio g. Kaunas. Bėgiai yra , tačiau tik vienas ruožas. Pavažiavau iki Seniavos pl., Rokų - Garliavos pl. viaduko , tai ir ten jau nutiesta. Tik nežinau ar jie sujungti su ta kita naudojama linija,nes nebuvau. Beja fotografuojant nuo šios vietos , pusiaukelėje stovėjo M62K , tik nr nepamenu. Bėgiai beja jau naudojami , jie blizga. Nuotraukų daugiau neturiu.





                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Citata:
                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Įskaitant Rokai-Palemonas-Kaunas?

                    Sita atkarpa planuoja pastatyti 2016 m. Nezinau as ar visa atkarpa suprojektuota.
                    Pasitaisau, nes pasirodė nauja informacija. Šią atkarpą tik 2016 m. planuoja pradėti statyti, kol kas dar tik projektavimui konkursą skelbs. http://www.rail-baltica.lt/files/file_gcmb12jn1w.pdf

                    Comment


                      Džiaugiuosi nauja RailBaltic'a, tačiau tos tvoros gadins važiavimo traukiniu malonumą.

                      Comment


                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                        Džiaugiuosi nauja RailBaltic'a, tačiau tos tvoros gadins važiavimo traukiniu malonumą.
                        tvora statoma tik miesto ribose ir tik prie gyvenamųjų namų
                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                        Comment


                          Parašė Shots Rodyti pranešimą
                          Pasitaisau, nes pasirodė nauja informacija. Šią atkarpą tik 2016 m. planuoja pradėti statyti, kol kas dar tik projektavimui konkursą skelbs. http://www.rail-baltica.lt/files/file_gcmb12jn1w.pdf
                          Tai panašu į šunų lakinimą, kai jau laikas eiti medžioti..........



                          Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                          tvora statoma tik miesto ribose ir tik prie gyvenamųjų namų
                          Tvorų jau pastatyta tarp Jūrės ir Pabališkių, prie Būdviečių, nors ten ne miestai. Tos tvoros vaizdą nepuošia. Įsitikinimui būtų galima pavaikščioti Marijampolėje Stoties gatve pro įkalinimo įstaigos tvorą ar panašias mūrines tvoras Pravieniškėse.

                          Comment


                            Žinau, kad nespecui tokie dalykai atrodo silpnai, pataisykit mane, jei klystu. Kaip rimtai galimybių studijai, tokia išvada skamba silpnai. Ar tikrai reikia galimybių studijos iš ispanų įmonės tokiam bajeriui nustatyti?

                            "Ispanijos įmonei „Ardanuy Ingenieria S.A.“ atlikus geležinkelio ruožo Rokai–Palemonas–Kaunas rekonstrukcijos galimybių studiją, paaiškėjo, kad ruože Kaunas–Palemonas visą europinio standarto vėžės geležinkelio liniją galima bus įrengti šalia esamos rusiško standarto vėžės, išskyrus Kauno geležinkelio tunelį, kuriame bus įrengta sugretinta vėžė."

                            Comment


                              Šiandien LG "Komisinis traukinys" važiuoja į Mockavą. Bus priiminėjama Mockavos stotis.

                              Comment


                                Parašė ZXS Rodyti pranešimą
                                Žinau, kad nespecui tokie dalykai atrodo silpnai, pataisykit mane, jei klystu. Kaip rimtai galimybių studijai, tokia išvada skamba silpnai. Ar tikrai reikia galimybių studijos iš ispanų įmonės tokiam bajeriui nustatyti?

                                "Ispanijos įmonei „Ardanuy Ingenieria S.A.“ atlikus geležinkelio ruožo Rokai–Palemonas–Kaunas rekonstrukcijos galimybių studiją, paaiškėjo, kad ruože Kaunas–Palemonas visą europinio standarto vėžės geležinkelio liniją galima bus įrengti šalia esamos rusiško standarto vėžės, išskyrus Kauno geležinkelio tunelį, kuriame bus įrengta sugretinta vėžė."
                                Nežinau ar įstatymais tai kur apibrėžta, bet tai įprasta didesnių ir sudėtingesnių projektų praktika: Galimybių studija, Techninis projektas, Darbo projektas.
                                Galimybių studija atsako į klausimą ar aplamai projektą įmanoma įgyvendinti, o jei įmanoma tai kokiomis sąlygomis. Tai palengvina užduoties techniniam projektui rengimą, nes kai projektuotojams suformuluojama užduotis abstrakčiai tai projektuotojai kartai ir "priprojektuoja".

                                Comment


                                  Nuo Marijampolės pl. esančio viaduko. Kaunas. Bėgiai naudojami , tik biški dar kreivi.





                                  Mauručių stoties prieigose. Į Kauno pusę. Pačioje stotyje tos tvoros - permatomos , manau tas plastikinis stiklas. Bučiau nufotkinęs , bet fotikas numirė.

                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                    Nuo Marijampolės pl. esančio viaduko. Kaunas. Bėgiai naudojami , tik biški dar kreivi.

                                    Atvaizdas


                                    Atvaizdas
                                    (...)
                                    Bėgiai tur būt naudojami tik darbinių traukinių važinėjimui. Nesinorėtų tikėti, kad prekinis ar RŽD tranzitinis keleivinis traukinys būtų leidžiamas tais kreivais bėgiais...
                                    Nuo Europos prospekto įkalnės ilgokai paspoksojau į bėgius, tai pastebėjau, kad Kauno geležinkelio stoties Aleksoto parko gale link Jiesios stoties netgi šviesoforų nėra. Vieną rytą į stotį atėjau kažkur po 4h ir laukiau 5:55h į Kazlų Rūdą išvykstančio autobuso, tai per stotį nepravažiavo joks prekinis traukinys. Paklausiau į soties salėje pasirodžiusio, tai ir jis nieko nematė.
                                    O gal aš klystu ar ne viską pamačiau?

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Bėgiai tur būt naudojami tik darbinių traukinių važinėjimui. Nesinorėtų tikėti, kad prekinis ar RŽD tranzitinis keleivinis traukinys būtų leidžiamas tais kreivais bėgiais...
                                      Nuo Europos prospekto įkalnės ilgokai paspoksojau į bėgius, tai pastebėjau, kad Kauno geležinkelio stoties Aleksoto parko gale link Jiesios stoties netgi šviesoforų nėra. Vieną rytą į stotį atėjau kažkur po 4h ir laukiau 5:55h į Kazlų Rūdą išvykstančio autobuso, tai per stotį nepravažiavo joks prekinis traukinys. Paklausiau į soties salėje pasirodžiusio, tai ir jis nieko nematė.
                                      O gal aš klystu ar ne viską pamačiau?
                                      Ko gero bus taip , kad tik aptarnaujantysis traukinys - sąstatas jais važiuoja...
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Sumažintu greičiu visi traukiniai teoriškai gali važiuoti.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                          Sumažintu greičiu visi traukiniai teoriškai gali važiuoti.
                                          Pritariu. Kitoje temoje minėjau , kad mačiau praeitą savaitę tranzitinį traukinį važiuojantį per Kauną , tiksliau link tunelio nuo Palemono pusės.
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X