Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dabar apibendrinam. Mes tiesiam iki 2015 metų 1435 tikrą RB liniją. Tai jau paukščiukas mums bus uždėtas (daliai projekto). Kaip dabar suprantu, tai nei latviai, nei estai (ir lenkai berods) nėra pradėję jokių darbų tiesiant 1435 vėžę, kuri bus RB dalis, taip? Estai skelbiasi, kad jau kažką yra padarę, bet kaip iš kalbų supratau, tai ten jie tik rekonstravo dabartinę rusišką vėžę. Todėl jiems vistiek reiks tiesti europietiškąją. Ar teisingai suprantu situacija? Kokia reali Lenkijos situacija?

    Comment


      Lenkijoje juk visi geležinkeliai yra 1,435 m vėžės. Jei nemaišau su Via Baltica, rodos, viskas atidėta iki 2020.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Lietuvoje būtent RB, nes bus tiesiama 1435 linija iki Kauno.
        Kai pajudės darbai tada matysim, o dabar tik kalbos ir kalbos...
        Tikėkimės, kad įvykę konkursai bus įvykdyti.

        Beje, kaip skelbia LG reklama į sąvoką RB įeina ir rusiškos vėžės rekonstrukcija. Tai kodėl estų ruožo rekonstrukcija negali vadintis RB???
        Nebūkim Pasaulio bamba ir nusileiskim ant žemės.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2013.08.04, 23:00.

        Comment


          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
          Kai pajudės darbai tada matysim, o dabar tik kalbos ir kalbos...
          Tikėkimės, kad įvykę konkursai bus įvykdyti.

          Beje, kaip skelbia LG reklama į sąvoką RB įeina ir rusiškos vėžės rekonstrukcija. Tai kodėl estų ruožo rekonstrukcija negali vadintis RB???
          Nebūkim Pasaulio bamba ir nusileiskim ant žemės.
          Estijoje ir Latvijoje tik kalbos. Pas mus bent jau biurokratinis tiesimo etapas praeitas - konkursai beveik visi įvykę.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Dabar apibendrinam. Mes tiesiam iki 2015 metų 1435 tikrą RB liniją. Tai jau paukščiukas mums bus uždėtas (daliai projekto). Kaip dabar suprantu, tai nei latviai, nei estai (ir lenkai berods) nėra pradėję jokių darbų tiesiant 1435 vėžę, kuri bus RB dalis, taip? Estai skelbiasi, kad jau kažką yra padarę, bet kaip iš kalbų supratau, tai ten jie tik rekonstravo dabartinę rusišką vėžę. Todėl jiems vistiek reiks tiesti europietiškąją. Ar teisingai suprantu situacija? Kokia reali Lenkijos situacija?
            RailBaltica - geležinkelis nuo Varšuvos iki Talino + keltas į Helsinkį. Lenkijoje pernai metų pabaigoje įvyko konkursas ir pasirašytos sutartys dėl atkarpos Varšuva-Rembertuvas - Tluščas rekonstrukcijos. Darbai turi būti atlikti iki 2015 m. Greitis bus padidintas iki 160 km/h. Beje, techniniai sprendimai ir darbai bus su perspektyva ateityje padidinti greitį iki 200 km/h be didesnio linijos perstatymo.

            Comment


              Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
              Lenkijoje juk visi geležinkeliai yra 1,435 m vėžės. Jei nemaišau su Via Baltica, rodos, viskas atidėta iki 2020.
              Berods Lenkijoje pajudėjo. Pirmoji atkarpa Varšuva-Tluščas 2015 m. planuojama modernizuoti, o toliau - iki Baltstogės ir iki sienos - tik pradėti apie 2020 metus.

              Comment


                Ne, iki Sokulkos anksčiau žadama, kai baigs pirmąjį etapą. Taigi, apie 2015-2016 m. O iki Suvalkų ir sienos su Lietuva tikrai apie 2020 m. Bet kokiu atveju, tokiais tempais kaip tiesiamas Vilniaus aplinkkelis, kaip remontuojamas ruožas nuo sienos su Lenkija iki Mockavos, iki 2015 m. iki Kauno 1435 mm linijos dar nebus.

                Comment


                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                  Beje, kaip skelbia LG reklama į sąvoką RB įeina ir rusiškos vėžės rekonstrukcija. Tai kodėl estų ruožo rekonstrukcija negali vadintis RB???
                  Jeigu tarpstočio Baisogala-GImbogala (kaip pvz.) kapitaliniam remontui iš Briuselio galima gauti X pinigų, tai pavadinus tai RB atkarpos rekonstrukcija, galima būtų gauti jau 2X (arba 1,5X, ne taip svarbu) pinigų.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Gal kas nors žino kada tas pervažas Marijampolėje pradės rekonstruoti?

                    Comment


                      Kai visą liniją pradės, tada ir viadukus statys.

                      Comment


                        Viadukus?

                        Comment


                          Taip, geležinkelis virš gatvės. Bus du viadukai - Gedimino ir P. Armino g. Saulės g. pervažos neliks. Bus tik pėsčiųjų tiltas ar perėja po geležinkeliu - dabar tiksliai nepamenu.

                          Comment


                            Atsiprašau, aš tik apie Sporto gatvę tepagalvojau.

                            Comment


                              Sporto g. liks pervaža.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Taip, geležinkelis virš gatvės. Bus du viadukai - Gedimino ir P. Armino g. Saulės g. pervažos neliks. Bus tik pėsčiųjų tiltas ar perėja po geležinkeliu - dabar tiksliai nepamenu.
                                Kad kiek šios vasaros pradžioje esu girdėjęs (ne iš turgaus bobučių), P.Armino gatvėje (prie Cukraus fabriko) pervaža liks (viaduko nestatys)...
                                Kiek tai tiesos, rudenį gal pavyks patikslinti...

                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                Lenkijoje juk visi geležinkeliai yra 1,435 m vėžės. (...)
                                Nuo Baltarusijos sienos iki Sokulkos ateina ir 1520mm vėžė.
                                Važiuojant traukiniu iš Šeštokų į Varšuvą, kažkiek keistokai atrodo, kad 1520mm vėžė pasibaigia dar nekirtus LT/PL sieną (Mockavoje), kad iki sienos 14 km lieka tik 1435mm vėžes bėgiai, ir gerokai Lenkijos teritorija pavažiavus 1520 mm bėgiai vėl atsiranda stotyje Sokulka. Joje susitinka geležinkeliai nuo Suvalkų ir Gardino.
                                Kažkur iki 1992 metų buvo keleivinių traukinių maršrutas Vilnius-Gardinas-Kuznica-Sokulka. Važinėjo dvigubi D1 (kiekvienas po 4 vagonus) arba 6 vagonų DR1A.
                                Paskutinis taisė Vitas; 2013.08.14, 12:34.

                                Comment


                                  Konkursas jau paskelbtas. Bus du viadukai.

                                  Comment


                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                    Lenkijoje juk visi geležinkeliai yra 1,435 m vėžės. Jei nemaišau su Via Baltica, rodos, viskas atidėta iki 2020.
                                    Dar ruože Peremišlis-Lvovas iki Peremišlio yra 1520 vėžė.

                                    Comment


                                      1520 mm linija Lenkijoje iš Ukrainos tęsiasi 394 km ir baigiasi pramoniniame Silezijos rajone, šiauriau Krokuvos. Tai LHS linija.

                                      Comment


                                        Video: „Rail Baltica" geležinkelio tiesimo darbai Lietuvoje

                                        Comment


                                          Oho neapsimokėtu už tokią sumą geriau naujesnę ir tiesesnę liniją nutiest iki Marijampolės? Nes kaip sakiau jau kelis kartus, ta 'apylanka' su dabartiniu RB tai yra tragedija...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X