Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Faktas yra tas, kad rangovai nespėja. Ir dabar ne vienas jų kasdien tikrina orų prognozę: "leis oro sąlygos dirbti ar neleis".
    Faktas, kad VISI nespėja. Ar tai būtų antrinė LG įmonė, ar kokia kita.

    Comment


      Parašė ead Rodyti pranešimą
      Faktas, kad VISI nespėja. Ar tai būtų antrinė LG įmonė, ar kokia kita.
      Ar galite vėlavimo priežastis nurodyti, užuot pešiojesi?

      Comment


        Parašė ead Rodyti pranešimą
        Faktas, kad VISI nespėja. Ar tai būtų antrinė LG įmonė, ar kokia kita.
        Dar kartą skaitome straipsnį - "Ge­le­žin­ke­lių tie­si­mo cen­tras (GTC) jau yra pri­da­vu­si 20,6 mln. li­tų ver­tės Šeš­to­kų-Moc­ka­vos „Rail Bal­ti­cos“ ruo­žą, o spa­lio mė­ne­sį bai­gė re­kons­truk­ci­jos dar­bus ruo­že nuo Moc­ka­vos ir Lie­tu­vos ir Len­ki­jos sie­nos bei Moc­ka­vos sto­ty­je (jų kai­na – 103,21 mln. li­tų) ir Šeš­to­kų ge­le­žin­ke­lio sto­ty­je (kai­na - 47,51 mln. li­tų). Tai vie­nin­te­lė įmo­nė, ku­riai dar­bų už­sa­ko­vė AB „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liai“ ne­tu­ri jo­kių prie­kaiš­tų dėl at­lie­ka­mų dar­bų ter­mi­nų."
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Dar kartą skaitome straipsnį - "Ge­le­žin­ke­lių tie­si­mo cen­tras (GTC) jau yra pri­da­vu­si 20,6 mln. li­tų ver­tės Šeš­to­kų-Moc­ka­vos „Rail Bal­ti­cos“ ruo­žą, o spa­lio mė­ne­sį bai­gė re­kons­truk­ci­jos dar­bus ruo­že nuo Moc­ka­vos ir Lie­tu­vos ir Len­ki­jos sie­nos bei Moc­ka­vos sto­ty­je (jų kai­na – 103,21 mln. li­tų) ir Šeš­to­kų ge­le­žin­ke­lio sto­ty­je (kai­na - 47,51 mln. li­tų). Tai vie­nin­te­lė įmo­nė, ku­riai dar­bų už­sa­ko­vė AB „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liai“ ne­tu­ri jo­kių prie­kaiš­tų dėl at­lie­ka­mų dar­bų ter­mi­nų."
          Norint žinot realią situaciją, straipsnių skaityt neužtenka

          Comment


            Bet įdomiai čia gaunasi su RB statybų eiliškumu: prieš pora metų pirmiausiai buvo sutvarkyta atkarpa Mockava - Šeštokai, kuri yra toliau nuo LT/PL sienos ir tik po to, t.y. visiškai nesenai buvo rekonstruota atkarpa nuo LT/PL sienos iki Mockavos.
            Pagal paprastą logiką, statybų eiliškumas kaip ir turėtų būti atvirkštinis.

            Comment


              Parašė amber13 Rodyti pranešimą
              Bet įdomiai čia gaunasi su RB statybų eiliškumu: prieš pora metų pirmiausiai buvo sutvarkyta atkarpa Mockava - Šeštokai, kuri yra toliau nuo LT/PL sienos ir tik po to, t.y. visiškai nesenai buvo rekonstruota atkarpa nuo LT/PL sienos iki Mockavos.
              Pagal paprastą logiką, statybų eiliškumas kaip ir turėtų būti atvirkštinis.
              Remontuojant pirmiasuia atkreipiamas dėmesys į kelio būklė, o ne į jo vietą.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                GTC vieninteliai spėjo -ą. Pavyzdžiui "Panevėžio keliai" dirbantys , Jiesios , Garliavos , dabar nepasakysiu kiek ir į kurią pusę jie dar dirba nuo minėtų stotelių , bet jie nespėja. Gerai pamenu , darbų vadovas sakė , kad iki kalėdų spėsim , bet...
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Po dviejų savaičių nebūties užsukęs į Kauno geležinkelio stotį, joje nepastebėjau jokių poslinkių į teigiamą pusę. O į neigiamą - užtvertas išvažiavimas iš pirmo ir antro kelių (prestižinių) į geležinkelio tiltą. Iš trečio kelio manevrinis šilumvežis su keliais vagonais į tiltą nuvažiavo.

                  Comment


                    Dalį statybų galima matyti Google Maps, tik Kauno nėra...

                    Comment


                      O vakar "nakvoti" Europos pr. , už žaliojo tilto link Kazlų Rūdos buvo palikti kelio mašinos , kranai , platformos ir panaši technika.
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                        Ar galite vėlavimo priežastis nurodyti, užuot pešiojesi?
                        Manau jų daug. Štai viena jų:
                        http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/iskasti-proteviu-kaulai-ramybe-atgavo-garliavoje.htm

                        Comment


                          Kada tik atsiduriu prie "Rail Baltica-1" (geležinkelio Šeštokai-Kaunas), tai susidaro įspūdis, kad su 1435 mm bėgiais elgiamasi kaip tinginiškame anekdote: "nedaryk šiandien to, ką gali padaryti rytoj, nes gali ir visai nereikėti". Taigi, stengiamasi daugiau dirbti prie 1520 mm bėgių, prie visokių tvorų statymo (vienas tvoras vadina traukinių triukšmą slopinančiomis sienelėmis, kitas (tinklines) - aptvarais neleidžiančiais į geležinkelį išeiti naminiams ir laukiniams gyvuliams).
                          Bet teigiamų poslinkų yra.
                          Užmečiau akį nuo Mauručių viaduko, tai po juo 1435 mm bėgių dar nėra, bet toliau Kauno kryptimi jie matyti. Analogiška situacija matosi Mauručių kryptimi nuo kelio Garliava-Prienai viaduko.
                          Einant žvyrkeliuku link Garliavos geležinkelio stotelės, sutikau daug statybininkų techninos, kuri kėlė dulkes. Bet iki stotelės nuėjau. Naujai įrengti abiejų krypčių peronai keleiviniams traukiniams (suprantama, 1520 mm). Kauno krypties peronas kitoje vietoje - "pastumtas" apie 200 metrų link Mauručių, t.y. - ten pat, kur Mauručių krypties peronas, tik prie kitų bėgių. Tiesa, tų "kitų" bėgių Garliavoje dar nėra. Toliau link Mauručių jie matyti, link Jiesios - nėra. Nėra Garliavos stotelėje ir jos prieigose ir 1435 mm bėgių.
                          1435 mm bėgiai jau yra Kauno stotyje (pagrindiniame kelyje). Tie bėgiai (nuo pirmo perono 6 ir 7 keliai) yra abipus tą naująjį peroną (už jų dar yra 1520 mm aštuntas kelias (aklikelis). Dar kartą primenu, kad numeraciją čia vedu skaičiuodamas nuo stoties rūmų, realiai ji gali būti kitokia... Ar tie bėgiai jau suvirinti, nepamačiau - vaizdą užstojo ketvirtame ir penktame keliuose stovėję vagonai, eiti per trečią ir ketvirtą kelius, po to lįsti po vagonais pabijojau - pirmameperone vaikštinėjo du apsauginiai, tai konfliktų "ieškoti" nepanorau. Naujojo perono galuose yra1435 mm kelių iešmai. Deja, tie 1435 mm bėgiai dar nepasiekia geležinkelio tiltą. Jų vietoje dar yra 1520 mm bėgiai, o kitoje tilto pusėje bėgių nėra. Nėra ir kitame Nemuno krante esančiame Aleksoto kelyne. Jame tik vieni pagrindiniai bėgiai. Juose naktį iš gruodžio 3 į 4 d. stovėjo bėgių klotuvas ir kita kelio technika. Prekinių traukinių eismas iš Kauno į Jiesią, matyt, nevyksta...Aleksoto kelyje 1520 mm bėgiai tur būt vieni ir liks (nebent pagalbiniai bus atnaujinti pagalbiniai bėgiai atšakoms į Aleksoto įmones). Už kelyno pabaigos tie bėgiai šakojasi - tarpstotyje Kaunas-Jiesia bus dveji 1520 mm ir vieni 1435 mm. Būsimoji 1435 mm bėgių trasa, kaip įprasta, išpilta skalda...

                          Comment


                            Gal daugiausia dėmesio skiriama 1520 mm vėžei tam, kad artimiausiu metu būtų atkuriamas maršrutas Kaunas-Kazlų ruda , Kybartai?

                            Comment


                              Kad būtų akurtas normalus krovininių traukinių eismas visai ne paskutinės svarbos linijoje.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Kalbant apie GTC kodel jie spejo padaryti ta atkarpa, viena is priezasciu, buvo tik viena rekonstruojama linija, ir buvo subrangoj UAB "Alkesta" keliu statybos firma, kiek zinau buvo 4 tiltukai, 6 berods durpynai, siaip kiek pavyko sekti informacija, tai jie ten pakankamai neblogai susitvarke su tais procesais, ir buvau vietoj viskas ciki ten sutvarkyta

                                Comment


                                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                  Jei Tamstai patinka kabinėtis prie žodžių, prašom, bet aš visai nesistebiu, kad traukiniai bus keičiami autobusais ne tik iki spalio, bet gal ir iki kitos vasaros, bet iš Tamstos senesnių pasisakymų atrodė, kad esate kažkaip piktdžiugiškai įsitikinęs, jog šį ruožą (Kaunas - Kybartai, Šeštokai) ištiks Klaipėdos - Šilutės maršruto likimas. Garantuoju, kad to nebus, pasibaigus statyboms traukiniai sugrįš. Neturiu nei LG akcijų, nei interesų, net draugų ar giminių ten neturiu, tik dar viešų ir privačių interesų deklaracijos nespėjau čia pateikti, tad advokatas iš manęs menkas.
                                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                  Turbūt vėl būsiu apkaltintas advokatavimu LG, tačiau negi pradėsim abejoti pačios Rail Baltica tiesimo faktu? Nejaugi visiems taip beprotiškai muilina protą? Manau, kad čia technologinių procesų subtilybės eilės tvarka ir neverta būti tokiais jau neviernais tamošiais.
                                  Mėgstantiems užtarti "Rail Baltica1" statyboje susiformavusias negeroves dabar tiktų apsilankyti ties buvusia Gedimino gatvės pervaža Marijampolėje. Viadukas pastatytas, po juo susiformavęs jau neblogas ežeriukas, šalčiams spustelėjus jis užšalo. Jei jei ne statybvietės aptvarai, tai gal net koks poledinės žūklės mėgėjas susiviliotų
                                  Gatvių ir jų sankryžos rekonstrukcijos darbai nepradėti, 1435mm vėžės bėgių taip pat dar nėra, o geležinkelis toliau miestą dalija į dvi dalis - artimiausios pervažos yra Sporto ir Saulės gatvėse.

                                  P.S.: Marijampolėje pasidžiaugti galima nuėjus į geležinkelio stoties peroną - prie landos į statomą požeminę perėją jau baigiamos kloti prieš statybą išdraskytos perono trinkelės... Peronas statybviete jau neatrodo.
                                  Paskutinis taisė Vitas; 2014.12.09, 09:17.

                                  Comment


                                    O kokios stadijos tiltas per Šešupę už sukraus fabriko?
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Dėl Kazlų Rūdos miesto teritorijoje vykdomų geležinkelio kelių rekonstravimo darbų nuo šių metų gruodžio 10 d. 8.00 val. iki gruodžio 17 d. 17.00 val. nutraukiamas motorinių transporto priemonių eismas per Žemaitės gatvėje esančią geležinkelio pervaža. (Eismas nukreipiamas per Miškininkų gatvėje esančią pervaža.).

                                      http://www.kazluruda.lt/index.php?181987364


                                      2014 m. gruodžio 8 – 19 d. rekonstruojama geležinkelio pervaža pagal 1 520 mm vėžės keitimo darbų grafiką. Dėl šios priežasties Kalvarijos seniūnijos Jungėnų kaime, krašto kelyje Nr. 201 Marijampolė-Kalvarija, eismas nukreipiamas apylanka.

                                      http://www.kalvarija.lt/index.php?2693311592
                                      Paskutinis taisė Vitas; 2014.12.15, 10:12.

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        O kokios stadijos tiltas per Šešupę už cukraus fabriko?
                                        Atramos abiejuose krantuose ir viena upės viduryje jau sujungtos, darbininkai vykdo būsimo betonavimo dešiniame krante paruošiamuosius darbus. Žinoma, dar reikės atlikti daug "smulkių" darbų, bet pats tilto pagrindas jau yra.
                                        Taip pat ekskavatoriai ir savivarčiai dirba tarp geležinkelio tilto ir cukraus fabriko. Kažkodėl tylu-ramu buvusioje P.Armino gatvės pervažoje. Jos "landa" baigta, o gatvės ir jos sankryžos su Geležinkelio gatve rekonstravimo darbai Gedimino gatve).
                                        Paskutinis taisė Vitas; 2014.12.19, 09:48.

                                        Comment


                                          Kad spėtų rangovai į grafiką , darbai vyksta šeštadieniais , bet ir sekmadieniais. Tik nežinau nuo kelintos iki kelintos. Sekmadienį Garliavos - Kauno ruože gerokai po 15 h vyko darbai. Labai jau smarkiai atsiliekama.
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X