Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    RB2 yra nauja linija nuo pat Lenkijos sienos. Tik pirmame etape ji nuo Kauno į šiaurę, o vėliau ir iki Lenkijos. Tačiau ji yra ekonomiškai nepateisinamas avantiūrizmas. Svarbu pastatyti, o ką paskui reikės daryti ir už kokius tai neaišku. Žodžiu, tai dar viena afera milijardų įsisavinimui.

    Comment


      Nelabai suprantu kam reikia dviejų atskirų RailBaltica linijų, kai geriau būtų padaryti vieną gerą.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
        Nelabai suprantu kam reikia dviejų atskirų RailBaltica linijų, kai geriau būtų padaryti vieną gerą.
        Daug kur įprasta, kad krovininės ir greitosios keleivinės linijos yra atskiros.

        Comment


          kroviniai negali keliauti greitaeige linija. RB1- kroviniams, RB2 - keleiviams... jei taip paprastai. Ekonomine logika yra kitas reikalas.
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Na va, tai turbūt ir paaiškina kam reikia dviejų Rail Balticų. Tik dabar belieka tikėtis, kad tų krovinių ir keleivių bus pakankamai, kad abi linijas apkrautų.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Na va, tai turbūt ir paaiškina kam reikia dviejų Rail Balticų. Tik dabar belieka tikėtis, kad tų krovinių ir keleivių bus pakankamai, kad abi linijas apkrautų.
              Keleivių nebus pakankamai. Tuo labiau keleivių, kurie gali sumokėti atitinkamą kainą.

              Comment


                Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                kroviniai negali keliauti greitaeige linija. RB1- kroviniams, RB2 - keleiviams... jei taip paprastai. Ekonomine logika yra kitas reikalas.
                Gali su išlygomis. Priklauso nuo leistinų ašies apkrovų ir greičio, bet, iš principo 200km/h linijos gali būti ir būna 'mixed freight/passenger'. Kitas dalykas yra capacity. Krovininiai ir keleiviniai traukiniai gali konfliktuoti dėl per didelio srauto ir skirtingų greičių (krovininiai iki 100-120km/h, keleiviniai 160-200km/h).

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Gali su išlygomis. Priklauso nuo leistinų ašies apkrovų ir greičio, bet, iš principo 200km/h linijos gali būti ir būna 'mixed freight/passenger'. Kitas dalykas yra capacity. Krovininiai ir keleiviniai traukiniai gali konfliktuoti dėl per didelio srauto ir skirtingų greičių (krovininiai iki 100-120km/h, keleiviniai 160-200km/h).
                  Greitaeige linija yra >200km/h visa kita upgreidintos standartines linijos.
                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                  - George W. Bush President of the USA

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Iki Marijampolės pernykštis video atsilieka ir vietomis gerokai, iki pusės atstumo. Marijampolėje pasiveja ir aplenkia, bet labai nedaug. Paskui vėl pernykštis kiek atsilieka prieš Šeštokus.

                    1435 mm linija praktiškai yra visur, išskyrus nuo pietinio Marijampolės stoties galo iki pervažos kelyje Marijampolė - Kalvarija. Ten yra tik fragmentas pačioje Marijampolėje. Nebaigtas tiltas per Šešupę. Tačiau yra visos stotelės su peronais ir paviljonais tarp Marijampolės ir Šeštokų. Dar vienas dalykas - Šeštokuose NĖRA 1520 mm perono ir netgi nėra vietos normaliam peronui įrengti (nebent tik siaurą). Ką tai reiškia? Ką reiškia tie atstatyti peronai tarp Marijampolės ir Šeštokų? Apie kokius keleivinius vietinius traukinius ant 1520 mm galima kalbėti?
                    teko girdėti kalbas, jog nuo žiemos sezono planuojama paleisti dyzeliuką Kaunas - Mockava. Lenkiškas traukinys atvyktų iki Mockavos pasiimti keleivių. Kyla 2 keisti klausimai:

                    1.) kam tuomet reikalinga ta nauja RAIL BALTICA vėžė, jei bus persėdama Mockavoje ?
                    2.) sustojimo Šeštokuose NEBUS - NES IŠARDYTAS PERONAS - logikos - nulis....

                    gal kas panašias kalbas girdėjo ir gali pakomentuoti smulkiau ?

                    Comment


                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                      Greitaeige linija yra >200km/h visa kita upgreidintos standartines linijos.
                      Lietuvoje apie >200km/h niekas ir nekalba.

                      Comment


                        turi statyti minimum 200km/h nes kitaip pinigu neskirs.
                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                        - George W. Bush President of the USA

                        Comment


                          240 km/h planuose. Bet visko gali būti - gali galutiniame etape prieiti išvados, kad 240 ekonomiškai nepasiteisins, nes būtų vien tik keleivinė. Todėl padarys 200 km/h, o tokia jau gali būti keleivinė ir krovininė. Tiesa, Portugalinoje greitieji Alfa Pendular važinėja 220 km/h griečiu linija, kuria vyksta ir krovininis eismas. Tik kad tie ruožai, kur 220 km/h, yra keli, o kitur 180-200 km/h. Pats važiavau.
                          Paskutinis taisė Al1; 2015.06.08, 10:26.

                          Comment


                            Jo Portugalijoje aš ir važiavau Alfa Pendular tai tuo 220km/h vaziavo labai trumpa atstuma berods nuo Lisabonos Oriente iki Azambuja o paskui kazkur nuo Santarem iki Porto vaziavo tik 150-180km/h. Kalbant apie RB2 su siuolaikinem technologijom yra per sena statyti linija iki 220km/h

                            Comment


                              Ekonomiškai nepateisinama iš viso greitosios tik keleivinės linijos statyba. Nebus čia tiek keleivių. Verčiau pastatyti tokią liniją tarp Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos, tai nors būtų reali ekonominė nauda Lietuvai - greitas susisiekimas tarp didžiųjų miestų ir ne tik (reikėtų stoties kažkur ties Kryžkalniu ar Raseiniais, kad būtų privežimas iš aplinkinių rajonų ir srauto generacija važiuojančių į didžiuosius miestus), nusikrautų A1. Pagreitėjęs susisiekimas - paskata ekonominiam šalies regionų vystymuisi. Keliaujančių srautas net ir neįskaitant tų, kurie persėstų iš automobilio, būtų didesnis nei tarp Rygos, Talino, Kauno/Vilniaus ir Varšuvos. Nes realiai iš Rygos ir Talino į Vakarų Europą geriau (ir greičiau, ir nedaug brangiau) skirsti.

                              Comment


                                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                teko girdėti kalbas, jog nuo žiemos sezono planuojama paleisti dyzeliuką Kaunas - Mockava. Lenkiškas traukinys atvyktų iki Mockavos pasiimti keleivių. Kyla 2 keisti klausimai:

                                1.) kam tuomet reikalinga ta nauja RAIL BALTICA vėžė, jei bus persėdama Mockavoje ?
                                2.) sustojimo Šeštokuose NEBUS - NES IŠARDYTAS PERONAS - logikos - nulis....

                                gal kas panašias kalbas girdėjo ir gali pakomentuoti smulkiau ?
                                Liūdnos žinios, tokią istorinę stotį paliks merdėti. Be to Sestokuose bent parduotuve buvo, o Mockava visiskas kaimas, keleiviai galės grožėtis kaip Mockavos stotyje stumdomi vagonai.

                                Comment


                                  Dėmesio, naujiena! Kazlų Rūdoje prieš kokį mėnesį ar seniau nugriovė stoties gėdą - 3 metus nenaudojamą lauko tualetą. Spėju tai susiję su įvaizdžio gerinimu.
                                  kk3

                                  Comment


                                    Ne tualetas gėda, o LG valdžiažmogių mąstymo lygis. Tai buvo istorinė paraša, kurią reikėjo restauruoti. Vienintelis tualetas, kuris išliko maždaug tokios pat išvaizdos vos ne nuo pastatymo laiko (XIX a.).

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Ne tualetas gėda, o LG valdžiažmogių mąstymo lygis. Tai buvo istorinė paraša, kurią reikėjo restauruoti. Vienintelis tualetas, kuris išliko maždaug tokios pat išvaizdos vos ne nuo pastatymo laiko (XIX a.).
                                      Ir man gaila "šikidanso", visi seni dalykai yra įdomūs. Pvz., viename Vienos muziejų eksponuojamas Prano Juozapo tualetas, ir visi susidomėję žiūri.

                                      Comment


                                        Vakarykštės nuotraukos nuo Marijampolės pl. viaduko šalia Rokų. Kaip matyti - aplinka jau sutvarkyta , pašalintos šiukšlės. Geležinkelį juosia tvoros , tiek nuo garso , tiek tinklinės.
                                        Į Kauną.



                                        Į Garliavą.

                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          ar rusiski keliai yra du ar klystu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X