Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    ar rusiski keliai yra du ar klystu?
    Rusiški - 2

    Europietiška - 1
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
      Rusiški - 2

      Europietiška - 1
      atrodo gan keista nesuprantanciam.Kas gal gali pakomentuot kodel ne atvirksciai?

      Comment


        Parašė evvt Rodyti pranešimą
        atrodo gan keista nesuprantanciam.Kas gal gali pakomentuot kodel ne atvirksciai?
        Todėl kad taip numatyta projekte.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Tuos rusiškus iš viso reikėjo išardyti. Kam jie reikalingi? Rusams tankus permesti prie Lenkijos sienos?

          Comment


            Parašė oranger Rodyti pranešimą
            Tuos rusiškus iš viso reikėjo išardyti. Kam jie reikalingi?
            Kad LG (o tuo pačių ir mūsų valstybė) galėtų uždirbti pinigus iš krovinių ir keleivių tranzito.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              Kad LG (o tuo pačių ir mūsų valstybė) galėtų uždirbti pinigus iš krovinių ir keleivių tranzito.
              O LG tik iš rusiškos vėžės moka uždirbti pinigus?
              Įdomu, kodėl ta rusiška vėžė neplinta Lenkijoje ir kitose šalyse?
              Na, jie turbūt nenori uždirbti pinigų savo valstybei...

              Comment


                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                Tuos rusiškus iš viso reikėjo išardyti. Kam jie reikalingi? Rusams tankus permesti prie Lenkijos sienos?
                Ta linija važiuoja ir krovininiai traukiniai iš Baltarusijos į Kaliningradą. Jeigu nežinot, geriau tokių nesąmonių nerašinėti.
                Flickr

                Comment


                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                  O LG tik iš rusiškos vėžės moka uždirbti pinigus?
                  Įdomu, kodėl ta rusiška vėžė neplinta Lenkijoje ir kitose šalyse?
                  Lenkijos pasienyje su Rusija, Ukraina ir Baltarusija yra nemažai perkrovimo stočių (dar nuo 1945 metų) - panašiai kaip neužilgo bus Kaune. Taip pat yra LHS 1520mm linija iki Katovivicų ir Slovakijoje iki Košice. O taip pat yra rusiškos vėžės visas Suomijos tinklas (kurio jie net neplanuoja persiuvinėti į 1435mm, nes labai nemažai kainuoja).
                  Paskutinis taisė Aleksio; 2015.06.21, 22:53.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Ta linija važiuoja ir krovininiai traukiniai iš Baltarusijos į Kaliningradą. Jeigu nežinot, geriau tokių nesąmonių nerašinėti.
                    Mano klausimas yra strateginis, o ne diktuojamas vienadieniais LG uždarbiais.
                    Kažkodėl rusiškiems lėktuvams uždraudė skraidyti ES ir nieko neatsitiko.
                    Tas pats ir su geležinkeliu - tegu Kaliningradas irgi keičia savo standartus, kodėl tik mes turim amžinai prisitaikyti prie jų poreikių?

                    Comment


                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                      Kažkodėl rusiškiems lėktuvams uždraudė skraidyti ES ir nieko neatsitiko.
                      Tas pats ir su geležinkeliu - tegu Kaliningradas irgi keičia savo standartus, kodėl tik mes turim amžinai prisitaikyti prie jų poreikių?
                      Rusiškiems lėktuvamas niekas nedraudė skraidyti Europoje - tie, kurie atitinka dabartinius reikalavimus, skraido toliau (net į Vilnių).
                      LG neprisitaikydavo prie Rusijos standartų, jie buvo paveldėti iš TSRS laikų (kaip Suiomija iš Rusijos Imperrijos laikų).
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Rusiškiems lėktuvamas niekas nedraudė skraidyti Europoje - tie, kurie atitinka dabartinius reikalavimus, skraido toliau (net į Vilnių).
                        LG neprisitaikydavo prie Rusijos standartų, jie buvo paveldėti iš TSRS laikų (kaip Suiomija iš Rusijos Imperrijos laikų).
                        Beveik visose srityse Lietuva atsisakė rusiškų standartų. Taigi, čia ne argumentas.

                        Comment


                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                          Mano klausimas yra strateginis, o ne diktuojamas vienadieniais LG uždarbiais.
                          Kažkodėl rusiškiems lėktuvams uždraudė skraidyti ES ir nieko neatsitiko.
                          Tas pats ir su geležinkeliu - tegu Kaliningradas irgi keičia savo standartus, kodėl tik mes turim amžinai prisitaikyti prie jų poreikių?
                          Ar tamsta žinot kiek Lietuvai kainuotų rusiškų vėžių atsisakymas? Absoliučiai visi traukiniai, absoliučiai visi keliai Lietuvoje yra būtent šio standarto. Koks yra ekonominis pagrindimas viską raut lauk ir statyti europinę vėžę? Pastaroji yra naudinga tik ten kur vyksta tranzitas iš Lenkijos. Daugiau niekur. Juoba, kad kažkokių jos privalumų nėra. Tik tas moralinis "europinio" daikto savitumas.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Ar tamsta žinot kiek Lietuvai kainuotų rusiškų vėžių atsisakymas? Absoliučiai visi traukiniai, absoliučiai visi keliai Lietuvoje yra būtent šio standarto. Koks yra ekonominis pagrindimas viską raut lauk ir statyti europinę vėžę? Pastaroji yra naudinga tik ten kur vyksta tranzitas iš Lenkijos. Daugiau niekur. Juoba, kad kažkokių jos privalumų nėra. Tik tas moralinis "europinio" daikto savitumas.
                            Sovietmečiu statytų namų renovacija kainuoja ne mažiau. Bet kažkodėl ji vykdoma...
                            Turbūt ir sausumos kelių dangą nebūtina keisti, pagal tavo logiką, nes tai irgi brangiai kainuoja. Taip pat nereikia modernizuoti Klaipėdos uosto, nes ten irgi viskas "paveldėta" iš sovietmečio.
                            Kam iš viso tie "europiniai" daiktai, ane?

                            Comment


                              Parašė oranger Rodyti pranešimą
                              Beveik visose srityse Lietuva atsisakė rusiškų standartų. Taigi, čia ne argumentas.
                              Ir kas mokės už geležinkelių persiuvimą į 1435? Net turtingos Suomija ir Ispanija to nedaro.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Ir kas mokės už geležinkelių persiuvimą į 1435? Net turtingos Suomija ir Ispanija to nedaro.
                                Nežinau kas mokės.
                                Kalbu apie esminį požiūrį į problemą.
                                Gal baltarusiai su rusais turi finansiškai prisidėti, jei nori ir toliau turėti tranzito galimybę į Karaliaučių ir iš Klaipėdos?

                                Comment


                                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                  Sovietmečiu statytų namų renovacija kainuoja ne mažiau. Bet kažkodėl ji vykdoma...
                                  Turbūt ir sausumos kelių dangą nebūtina keisti, pagal tavo logiką, nes tai irgi brangiai kainuoja. Taip pat nereikia modernizuoti Klaipėdos uosto, nes ten irgi viskas "paveldėta" iš sovietmečio.
                                  Kam iš viso tie "europiniai" daiktai, ane?
                                  Kvaili palyginimai. Rusiški keliai (automobilių) niekuo nesiskiria nuo europinių kelių savo paskirtimi ir funkcija - tau nereikia pirkti europinio automobilio, kad galėtum važinėti europiniu keliu. Priešingai, negu kad nutiesus europinę geležinkelio vėžę.

                                  Beje, net rusiškų auto kelių pas mus vis dar yra didžiulis kiekis.

                                  Ir vėl gi, rusiška vėžė nesiskiria niekuo nuo europinės vėžės savo savybėmis, tik pločiu. Nutiesus europinę greičiau nevažiuosi, traukinys nevažiuos pigiau ir kažkokių sutaupymų nebus. Kam tuomet skirti didžiules lėšas kelių pertiesimui į rusišką vėžę, jeigu ji vis dar puikiai funkcionuoja? Jokios prasmės, apart tavo įgeidžius.

                                  Comment


                                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                    Sovietmečiu statytų namų renovacija kainuoja ne mažiau. Bet kažkodėl ji vykdoma...
                                    Turbūt ir sausumos kelių dangą nebūtina keisti, pagal tavo logiką, nes tai irgi brangiai kainuoja. Taip pat nereikia modernizuoti Klaipėdos uosto, nes ten irgi viskas "paveldėta" iš sovietmečio.
                                    Kam iš viso tie "europiniai" daiktai, ane?
                                    Visiškai ne į temą pavyzdžiai, namų renovacija vykdoma ne dėl kažkokių biurokratinių ES principų ar standartų, o dėl to, kad duoda naudą, namai mažiau energijos vartoja, o visos šalies geležinkelių linijų ir traukinių riedmenų pertvarka kainuotų milijardus ir jokios naudos neatneštų, netgi priešingai, atneštų šimtus milijonų nuostolių dėl sumažėjusio krovinių tranzito. ES viskas daroma ne dėl kažkokių principų, o dėl konkrečios naudos. Suomija dėl tos pačios priažasties irgi savo vėžių nekeitė, nors pati šalis mums pavyzdys, kaip reikia būti inovatyviems ir efektyviai dirbti.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                      Gal baltarusiai su rusais turi finansiškai prisidėti, jei nori ir toliau turėti tranzito galimybę į Karaliaučių ir iš Klaipėdos?
                                      Tranzitu (ir kuo didesniu) į Klaipėdą ir Kionigsbergą labiausiai suinteresuota yra Lietuva.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Tranzitu (ir kuo didesniu) į Klaipėdą ir Kionigsbergą labiausiai suinteresuota yra Lietuva.
                                        Tai šioje "tiesoje" ir yra šuo pakąstas.
                                        Tas pats požiūris, kaip ir "be rusiškos rinkos pražus visi Lietuvos pienininkai".

                                        Comment


                                          Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                          Tai šioje "tiesoje" ir yra šuo pakąstas.
                                          Tas pats požiūris, kaip ir "be rusiškos rinkos pražus visi Lietuvos pienininkai".
                                          OK, kuom LG dabar gali pakeisti pelną, kurį gauna už krovinių permetimą į Klaipėdą?
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X