Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip pat jau rengiamas Amalių pervažos iškėlimas, kad nesikirstų geležinkelis su sausumos keliu“, - kalbėjo miesto meras A. Kupčinskas.

    Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/02/1...#ixzz3SiSysTfn

    Suprasti, kad apie tunelį kalba? Buvo čia įdėtas PDF, kur ten kalba apie tunelį, bet jei tai tiesa - kodėl labiau tokio dalyko nepiarina ar bent nepamini konkrečiai tunelio, tik kažkokį "iškėlimą" mini

    Comment


      Veiverių pervaža , Kauno raj.
      Į Kazlų Rūdą.

      Į Kauną.

      Kelias per pervaža į Pažėrus.
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        Kazlų Rūda. Nuotraukose matoma technika bus temoje "Geležinkelių fotografavimas".







        Neskubėk ir nespėsi.

        Comment


          Comment


            Comment


              Nžn ar kur nors dėta ir prie kurios temos dėti - Rail baltic trasos ir alternatyvos Latvijoje

              https://www.google.com/maps/d/viewer...NM&usp=sharing

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Taip pat jau rengiamas Amalių pervažos iškėlimas, kad nesikirstų geležinkelis su sausumos keliu“, - kalbėjo miesto meras A. Kupčinskas.

                Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/02/1...#ixzz3SiSysTfn

                Suprasti, kad apie tunelį kalba? Buvo čia įdėtas PDF, kur ten kalba apie tunelį, bet jei tai tiesa - kodėl labiau tokio dalyko nepiarina ar bent nepamini konkrečiai tunelio, tik kažkokį "iškėlimą" mini
                Citata: Kol kas Palemonas tikrai atskirtas nuo kitų miesto dalių ir iš jo sunkiai pasiekiamas. Taip yra dėl to, kad Palemone yra geležinkelis ir jo pervažos. Dabar, tiesiant greitąjį geležinkelį, jis kirstis su keliais negalės. Todėl geležinkelininkai ties geležinkelio pervažomis statys tris požemines ir antžemines perėjas. [...] Kitais metais bus pradėti darbai.

                Įdomu, apie kurias perėjas kalbama - str. apie Palemoną, bet aiškumo apie būsimus projektus (kaip ir Gator teiktoje citatoje) - nulis.

                Info: http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...iestas.htm?p=3

                Comment


                  Netaip seniai norėdamas rašyti apie kelionės iš Kauno į Kazlų Rūdą ir po kelių dienų atgal įspūdžius pradėti norėjau apie traukinio važiavimą iki Jiesios vadinamu netaisyklinguoju 1520 mm keliu, t.y. jau esant prijų gelių geležinkeliui - viduriniuoju keliu. Bet rašyti neprtisiruošiau svaitę, o per tą laiką padėtis pasikeitė- kovo 6 d. DR-akonas į Kybartus važiavo dešiniuoju keliu. Greitis praktiškai iki Mauručių p[abaigos buvo nedidelis, todėl pagelžkeles stebėti buvo patogu. Tai ir Jiesios stoties vadinamą kelyną pamačiau. Nepastabiam arba apie geležinkelį neišmanančiam keleiviui pasirodytų, kad stotyje 1435 mm bėgiai ir 1520 mm atųaka į Rokus-HESą-Palemoną jungiasi iešmais. Iš tikrųjų, tai ne iešmai , o skirtingos vėžės bėgių susikirtimo kryžmės. Kažkurioje temoje apier jas buvo rašyta...
                  Dabartinėje situacijoje, kol keleivinių traukinių Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai greitis per Jiesią nepadidėjo, turintiems galimybę pafotografuoti būtų šansas tai padaryti pro traukinio langą... Ateis laikas, kai Jiesioje nestojantys traukiniai (iki 2014m. vasaros pradžios šioje stotyje stabtelėdavo tik vienas kitas, praktiškai - keičiantis stoties budėtojų pamainoms, dabar šis keitimasis tur būt įsisavintas traukiniams nesustojant...) pravažiuos gal 60, gal didesniu greičiu, ir skirtingos vėžės bėgių susikirtimo nuotrauką padaryti bus sunku...
                  Apie pagelžkelės vaizdelius rašyti būtų galima, bet juos užgožia tvoros. Šio niekalo pristatyta daug. Vienur su paukščių atvaizdais numargintu stiklu, kitur jos nepermatomos. Kažkada aplinkos ministru būdamas A.Mazuronis buvo paskelbęs "karą tvoroms", tai ateityje bus proga apie tas tvoras parašyti jam ir kitiems šios ministerijos pareigūnams. O kol kas enabejotina, kad geležinkelių vaizdą jos gadina ir, kur jos prieina prie pervažų, užstoja matomumą ir padažnins traukinių susirūrimus su automobiliais. Kol kas nuo jų apsaugo riboti traukinių greičiai: antai kažkada nuo Kauno iki Mauručių per 18 minučių nuvažiuodavęs traukinys šį kartą važiavo visą pusvalandį.
                  1435 mm bėgiai prasideda iškart už geležinkelio tilto per Nemuną. Prieš Jiesios stotį jie dirbtinai perkirsti užtvara, būdinga aklikelio pabaigai. Tikriausiai tai padaryta saugumo sumetimais, dėl susikirtimo su geležinkeliu į HESą. Ties pačiu Jiesios stoties pastatu galima įžiūrėti (suprantama, kol traukinio greitis nedidelis) 1435 mm bėgių išsišakojimą į būsimą (kada -neaišku) atšaką link HESo. Garliavos stotelė vis dar primena didelę stotį - statybininkai dar dirba... Kazlų Rūdos-Kauno krypties peronas yra tarp šios krypties bįgių ir 1435mm bėgių, o po plento Kaunas-Prienai viaduku vienoje landoje eina 1435mm bėgiai ir Kauno krypties 1520 mm bėgiai (netgi susidaro klaidinga iliuzija, jog čia kažkokia 1435mm geležinkelio pralanka), kitoje viaduko landoje - 1520 mm Kazlų Rūdos krypties bėgiai. Ten, kur prie geležinkjelio priartėja Ilgakiemio-Jurginiškių-Mauručių žvyrkelis 9už buvusios Pajiesio girininkijos, kuri dabar nematoma per akliną tvorą, supilta didelė skaldos krūva ir ėkskavatorius ją krauna į vadinamus vagonus-dozatorius. Šie LG vagonai perdirbti 1435 mm vėžei, bet tarpusavio sukabinimai išlikę rusiški. Kaip jie prikabinami prie šilumvežio ar bėgiais važiuoti pritaikyto traktoriaus ar ekskavatoriaus, nepastebėjau...
                  Tikėjausi, kad Mauručiai 1435 mm geležinkeliu bus prasilenkimo stotimi, bet to nėra: šie bėgiai lieka vieni... Suprantama, vieni ir tvoromis taip pat apstatytoje Jūrėje, kuri ne stotis yra ir 1520 mm geležinkeliui...
                  Kazlų Rūdoje lenkiško SM42-700/038 manevrinio šilumnežio nebuvo. Kadangi jo nemačiau tarp Kauno ir Kazlų Rūdos, galima nujausti, kad jis buvo nuvažiavęs link Marijampolės... Ten keleiviniai traukiniai nevažinės tur būt iki rudens? Pėsčias purvina pagelžkele klampoti nesiryžau, tai kur 1435mm bėgiai eina ir kur nutrūksta neaišku... Mačiau tiek, kad Sporto gatvės pervažą Marijampolėje jie pasiekia, tik kol kas labai kreivi... Prieš pervažą yra ženklas "Stoties riba", iškart už jos - pirmas 1520 mm iešmas. Jis rankinis, bet iešmininko namelio dar nėra. Stotyje 1435 mm kelio dar nėra. Jis atsiranda už stoties, ir jau kitoje 1520 mm kelio pusėje (važiuojant į Šeštokus - dešinėje) ... Deja, prieš pat "Nartkeliu" vadinamą Saulės gatvės pervažą nutrūksta...
                  Lenkiškas traukinys į Marijampolę dar neatvažiuotų, nors SM42 ir lenkiškos kelio mašinos Kazlų Rūdos prieigose jau važinėja. Žadama (pažadai - ne naujiena), kad rudenį pirmas europinio standarto prekinis traukinys atvažiuos iki Kauno. Tik neaišku, ką jis veiks Kauno stotyje, kur 1435mm kelynas tebus labai menkai išvystytas, palyginti trumpas (dveji bėgiai abipus naujojo keleivinio perono)? Tam prekiniam traukiniui atvažiuoti į Kauną tikriausiai bus lemta tuščiam, nes stotyje kažką pakrauti -iškrauti nebus kur...

                  Comment


                    Kazlų Rūdoje ant naujų euro vežės vėl kažkokios geltonos mašinos. Beje, netgi ir sunkvežimis (su guminėm, ne metalinėm, padangom buvo ant tų bėgių užvažiavęs bet su mažais geležinkelio ratukais, kažką dirbo, o po jų (darbininkų) darbo pilna šiukšlių paliko ant bėgių, butelių, skarbonkių.

                    Ar bus elektrifikuota Rail Baltica linija?
                    kk3

                    Comment


                      Parašė Haski Rodyti pranešimą
                      Kazlų Rūdoje ant naujų euro vežės vėl kažkokios geltonos mašinos. Beje, netgi ir sunkvežimis (su guminėm, ne metalinėm, padangom buvo ant tų bėgių užvažiavęs bet su mažais geležinkelio ratukais, kažką dirbo, o po jų (darbininkų) darbo pilna šiukšlių paliko ant bėgių, butelių, skarbonkių.

                      Ar bus elektrifikuota Rail Baltica linija?
                      Šitam etape tikrai nebus.

                      Comment


                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                        Šitam etape tikrai nebus.
                        O kokiame bus?
                        kk3

                        Comment


                          Parašė Haski Rodyti pranešimą
                          O kokiame bus?
                          RB-II, keleivinis greitas geležinkelis.

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą
                            RB-II, keleivinis greitas geležinkelis.
                            RB 2 ne etapas, o trasa nuo Kauno į šiaurę. Taigi jokio RB2 etapo jo minimoje vietoje ties Kazlų Rūda nebus.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              RB 2 ne etapas, o trasa nuo Kauno į šiaurę. Taigi jokio RB2 etapo jo minimoje vietoje ties Kazlų Rūda nebus.
                              Tai aš apskritai kalbu, bus kada nors Lietuvoje kurioj nors vietovėje be Vilnius-Kaunas elektrifikuota linija? Ar čia per daug brangu maitint traukinius elektra?
                              kk3

                              Comment


                                Parašė Haski Rodyti pranešimą
                                Tai aš apskritai kalbu, bus kada nors Lietuvoje kurioj nors vietovėje be Vilnius-Kaunas elektrifikuota linija? Ar čia per daug brangu maitint traukinius elektra?
                                Jau projektuojama ruožo Kaišiadorys - Radviliškis elektrifikacija. Po jos seks Radviliškis - Šiauliai, taip kad bus. Iki 2020 viskas turi būti padaryta.

                                Comment


                                  Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                  Jau projektuojama ruožo Kaišiadorys - Radviliškis elektrifikacija. Po jos seks Radviliškis - Šiauliai, taip kad bus. Iki 2020 viskas turi būti padaryta.
                                  Kažkur čia forume buvo skelbta, kad pirmiausia elektrifikuos ruožą N. Vilnia - Kena, kad jau sutarta su baltarusiais dėl elektrinio traukinio Vilnius – Minskas...
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Apie elektrifikaciją čia

                                    Comment


                                      Lietuvos pusėje, šiame etape elektrifikuoti Rail Baltica nenumatyta nes tokie darbai labai atitolintų RBI atidavimo eksploatacijai terminą.
                                      Tačiau lenkai savo pusėje svarsto galimybę elektrifikuoti ruožą Elkas - Suvalkai - Trakiškės projekto Rail Baltica rėmuose.

                                      Comment


                                        Iš tiesų, RB-1 galėjo elektrifikuoti ruožą bent iki Marijamplolės jei jau iš esmės viską keitė.

                                        Comment


                                          Kodėl Marijampolės? Tada jau iki Palemono.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X