Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    1435 mm vėžės bėgiai jau yra tarp Kazlų Rūdos ir Jūrės, tarp Kazlų Rūdos ir Vinčų. Tiesa, ne visur tie bėgiai suvirinti. Ar tikrai jie 1435 mm, patikrinau ties Bebruliškės pervaža. Ir "matuoklė" parodė kaip tik 1 m 43,5 cm. Nuo Vinčų link Marijampolės gelžbetoniai pabėgiai klojami, tiltai per Sasną ir Pilvę rekonstruoti(praplatinti).
    Įdomi situacija Vinčų geležinkelio stotyje. 1435 mm geležinkeliui ji kaip ir neegzistuos - antrųjų bėgių nėra (bent pervaža tai rodo), tai europiniai traukiniai prasilenkti negalės. O 1520 mm (rusiško standarto) geležinkelyje pagrindiniu keliu ("tiesiuoju") padarytas antras nuo stoties pastato (pirmas yra vadinamas šoninis). Kelintu kuris kelias bus pagal stoties kelių numeraciją, nežinau - šviesoforų iš arti nepažiūrėjau. Beje, šviesoforas ant aukštojo stovo yra prie to antrojo kelio nuo stoties pastato.
    Bebruliškės stotelėje prie rusiško standarto bėgių peronas keleiviams kaip ir baigtas, Vinčuose ir Būdviečiuose - dar ne.
    Kaip minėjau, 1435 mm bėgiai eina iš Kazlų Rūdos į Jūrę ir Vinčus, bet tų bėgių dar nėra pačiose stotyse (išskyrus gabalėlį pačioje Vinčų pervažoje). Kad juos atvesti į Kazlų Rūdos atotį, bus reikalingas pervažų uždarymas. Kazlų Rūdos mieistui, kad ir po vieną, pervažų uždarymas yra skausmingas reikalas.
    Marijampolėje, kaip pastebėjau darbai juda silpnokai, visiškai sustojusi Gedimino, Aušros ir P.Armino gatvių viadukų statyba, geležinkelio tilto per Šešupę rekonstrukcijoje 1435 mm bėgiams baigiamos statyti atramos, o 1520 mm bėgiai tilto prieigose dar ant medinių pabėgių.

    Comment


      Vitai, jūsų pastebėjimai įdomūs, ir objektus aplankote tolimesnius. Ar nekilo noras visa tai fotografuoti ir galbūt pasidalinti vaizdais?
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Kazlų Rūdoje, 1435mm du keliai bus vietoje išmontuojamų 1520mm 6 ir 7 kelių.

        Comment


          Marijampolės laikraštyje "Miesto laikraštis" 2014m. lapkričio 7 d. numeryje išspausdintas straipsnis "Ramybė pervažoje gali užtrukti". rašoma apie sustojusį geležinkelio viaduko(tunelio) statybą Gedimino gatvėje. Statybos darbų konkurso kalusimai priėję iki teismų, pasikeitė darbų rangovas, daromi nauji projektai, todėl darbai nevyksta. Kaip rašoma straipsnyje, jie atsinaujins geriausiu atveju gruodžio pabaigoje.
          Gedimino, Stoties, Geležinkelio gatvių sankryža žadama žiedinė, ji bus gerokai žemiau, tune;io aukštis žadamas 5 m.
          Kiek liečia geležinkelį, tai viaduko statybos darbai pabaigti - 1520 mm bįgiai Gedimino gatvę kerta, yra vietoos šalia tiesti antrus (1435 mm), tik dėl Gedimino gatvės perkirtimo ana geležinkelio pusė kenčia stipriai. Anot straipsnio autoriaus, daug klijentų praranda Sasnavos ir aplinkinėse gatvėse įsikūrę varslininkai.

          Comment


            Vienoje ankstesnėje žinutėje apie savo pasivaikščiojimą būsimu 1435 mm vėžės keliu kažkiek optimizmo parodžiau, kad tokie bėgiai yra tarp Kazlų Rūdos ir Jūrės.
            Deja, ne visame „tarpstotyje“ – už Kazlų Rųdos miškų urėdijos gyvenvietės (KazlųRūdai pasibaigus, kelyje į Jūrės miestelį, kur tas lygiagrečiai geležinkeliui einantis kelias pasisuka ir ima tolti, tie 1435 mm bėgiai užpilti skalda). Rizikavau būti pastebėtas ir „primuštas“ kokio apsauginio, bet ant skaldos krūvos pasilypėjau ir įžiūrėjau, kad tie bėgiai tolumoje baigiasi... Pasirodo, jų nėra ir ties Čečetų kaimu, kur dar statomas tiltas per Pilvę (ši upelė „Rail Baltica I“ geležinkelį kerta du kartus – čia tarp Kazlų Rūdos ir Jūrės ir ties Bebruliške). Prie šios vietos priėjau – posūkyje iš kelio Kazlų Rūda - Jūrės miestelis esantis nestandartinis ženklas-stendas rašo „Statybvietė, pašaliniams važiuoti draudžiama“, bet nerašo „eiti draudžiama“ (nors eismas ribojamas turėtų būti KET numatytais kelio ženklais), tai pėsčias eiti surizikavau (eidamas jaučiau, kad apsauginio puolimo atveju būtų galima jaustis visiškai nekaltu) . Deja, iki statomo tilto nepriėjau – prieš pat jį kelią pastojo beveik „aklina“ tvora ir gilokas paglžkelės griovys. Taip pat nepanorau konfliktuoti su darbininkais, besisukiojusiais prie automobilinio krano su aukštai iškelta ilga strėle.
            Per buvusią Jūrės geležinkelio stotį ir pervažą joje 1435 mm bėgiai eina..
            Dabar ji ne stotis, nors ją primena labiau negu iki „Rail Baltica“ statybos pradžios. Joje nustebino du ant 1435 mm bėgių stovėję ir netrukus dirbti link Kauno išvažiavę „aparatai“, vadinami kelio mašinomis ... Tiesa, vieno atvežimą autotralu į Jūrę mačiau prieš kelias savaites. Kad atvežamas „aparatas“ yra 1435 mm, supratau tuojau (1520 mm kelio mašina būtų atvažiavusi pati arba būtų atstūmęs šilumvežis), tik liko neaišku, kodėl atvežė ne 1520 mm vagonu , o sunkvežimis (galima būtų spėti, kad atvežė iš Lenkijos ar dar iš toliau, tai norėta išvengti perkrovimo Šeštokuose ar Mockavoje)... Į tas Jūrėje esančias 1435 mm kelio mašinas ateityje reikės pasidairyti dažniau.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Vienoje ankstesnėje žinutėje apie savo pasivaikščiojimą būsimu 1435 mm vėžės keliu kažkiek optimizmo parodžiau, kad tokie bėgiai yra tarp Kazlų Rūdos ir Jūrės.
              Deja, ne visame „tarpstotyje“ – už Kazlų Rųdos miškų urėdijos gyvenvietės (KazlųRūdai pasibaigus, kelyje į Jūrės miestelį, kur tas lygiagrečiai geležinkeliui einantis kelias pasisuka ir ima tolti, tie 1435 mm bėgiai užpilti skalda). Rizikavau būti pastebėtas ir „primuštas“ kokio apsauginio, bet ant skaldos krūvos pasilypėjau ir įžiūrėjau, kad tie bėgiai tolumoje baigiasi... Pasirodo, jų nėra ir ties Čečetų kaimu, kur dar statomas tiltas per Pilvę (ši upelė „Rail Baltica I“ geležinkelį kerta du kartus – čia tarp Kazlų Rūdos ir Jūrės ir ties Bebruliške). Prie šios vietos priėjau – posūkyje iš kelio Kazlų Rūda - Jūrės miestelis esantis nestandartinis ženklas-stendas rašo „Statybvietė, pašaliniams važiuoti draudžiama“, bet nerašo „eiti draudžiama“ (nors eismas ribojamas turėtų būti KET numatytais kelio ženklais), tai pėsčias eiti surizikavau (eidamas jaučiau, kad apsauginio puolimo atveju būtų galima jaustis visiškai nekaltu) . Deja, iki statomo tilto nepriėjau – prieš pat jį kelią pastojo beveik „aklina“ tvora ir gilokas paglžkelės griovys. Taip pat nepanorau konfliktuoti su darbininkais, besisukiojusiais prie automobilinio krano su aukštai iškelta ilga strėle.
              Per buvusią Jūrės geležinkelio stotį ir pervažą joje 1435 mm bėgiai eina..
              Dabar ji ne stotis, nors ją primena labiau negu iki „Rail Baltica“ statybos pradžios. Joje nustebino du ant 1435 mm bėgių stovėję ir netrukus dirbti link Kauno išvažiavę „aparatai“, vadinami kelio mašinomis ... Tiesa, vieno atvežimą autotralu į Jūrę mačiau prieš kelias savaites. Kad atvežamas „aparatas“ yra 1435 mm, supratau tuojau (1520 mm kelio mašina būtų atvažiavusi pati arba būtų atstūmęs šilumvežis), tik liko neaišku, kodėl atvežė ne 1520 mm vagonu , o sunkvežimis (galima būtų spėti, kad atvežė iš Lenkijos ar dar iš toliau, tai norėta išvengti perkrovimo Šeštokuose ar Mockavoje)... Į tas Jūrėje esančias 1435 mm kelio mašinas ateityje reikės pasidairyti dažniau.
              Įdomūs pastebėjimai Vitas. Dėl apsauginių , tai "mušti" negali , tiesiog paprašyt turi apleist teritoriją grąžiuoju. Nebent pričiuožęs koks. Dėl ženklų kur važiuoti draudžiama tik , tai pėščias gali eiti. Pvž.Jiesios - Garliavos zonoje kur tada buvau , tai net peškom negalima eiti , visur lentelės su užrašais. O foto neišeitų Vitas? Aš tame Jūrės krašte nebuvęs...
              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                Mantuk, tavo pranešimai, minčių dėstymas, tarp žodžių "kabantys" kableliai atrodo labai liūdnai tarsi kalbėtu, su kiemo draugais... Tikiuosi padarysite išvadas ir priimsite atitinkamus sprendimus...
                Atsiprašau jai tai įžeidė Jus ar Jūsų jausmus.

                Comment


                  Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                  Mantuk, tavo pranešimai, minčių dėstymas, tarp žodžių "kabantys" kableliai atrodo labai liūdnai tarsi kalbėtu, su kiemo draugais... Tikiuosi padarysite išvadas ir priimsite atitinkamus sprendimus...
                  Atsiprašau jai tai įžeidė Jus ar Jūsų jausmus.
                  Man nėra ko įsižeisti. Tiesiog galite neskaityti pranešimų jei Jums bado akis.
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                    Man nėra ko įsižeisti. Tiesiog galite neskaityti pranešimų jei Jums bado akis.
                    Mantukas05, jis tau sako, jog reikėtų tau savo gramatiką "patiesinti". Tam pritariu ir aš. Tavo post'ai nėra bereikšmiai, todėl juos norisi perskaityti. Juos beskaitant pradeda skaudėti akis dėl nekokios gramatikos. Trumpai tariant, niekas prieš tave blogo neturi, tačiau visi nori užvažiuoti į snukį tavo gramatikai

                    P.S. Mano gramatika taip pat nėra "auksinė", tačiau turėdamas progą stengiuosi ją pataisyti.
                    Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                    Comment


                      Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą
                      Mantukas05, jis tau sako, jog reikėtų tau savo gramatiką "patiesinti". Tam pritariu ir aš. Tavo post'ai nėra bereikšmiai, todėl juos norisi perskaityti. Juos beskaitant pradeda skaudėti akis dėl nekokios gramatikos. Trumpai tariant, niekas prieš tave blogo neturi, tačiau visi nori užvažiuoti į snukį tavo gramatikai

                      P.S. Mano gramatika taip pat nėra "auksinė", tačiau turėdamas progą stengiuosi ją pataisyti.
                      Kartais man pinasi klaviatūra Beja į temą , gal kas matėte , ar jau naudojama atkarpa nuo Jiesios iki Kauno?
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Informacija iš www.KazluRuda.Lt
                        ( http://www.kazluruda.lt/index.php?833524335 ):
                        Dėl Kazlų Rūdos miesto teritorijoje vykdomų geležinkelio kelių rekonstravimo darbų nuo šių metų lapkričio 20 d. 8.00 val. iki lapkričio 28 d. 17.00 val. nutraukiamas motorinių transporto priemonių eismas per Miškininkų gatvėje esančią geležinkelio pervaža. (Eismas nukreipiamas per Žemaitės gatvėje esančią pervaža.).

                        P.S.:
                        1. Panašu, kad skersai Miškininkų gatvę bus tiesiami 1435 mm vėžės bėgiai.
                        2. Neseniai važiavau iš Veiverių į Pažėrus, tai pervažoje ir kiek nuo jos į abi puses matyti - bėgiai jau treji.
                        Paskutinis taisė Vitas; 2014.11.22, 10:38.

                        Comment


                          Projekto „Rail Baltica 1“ užkulisiuose – nerimas dėl terminų

                          Comment


                            Lietuvoje tokios naujienos nestebina. Svarbu pradžioj gražiai ir svarbiausia garsiai pasipiarint
                            Turėtų nemaža dalis pareigūnų savo vietas palikt.

                            Comment


                              Šį rytą buvau Kauno stotyje. Na niekaip nesuprantu , kurioje vietoje bus tas 1435mm kelias... Atrodo , prie naujo perono , tuo geltonu stogu , bet , pagal atšakas ir iešmus , tai kelias ten jug 1520 mm.
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                Lietuvoje tokios naujienos nestebina. Svarbu pradžioj gražiai ir svarbiausia garsiai pasipiarint
                                Turėtų nemaža dalis pareigūnų savo vietas palikt.
                                Straipsnyje gerai pasakyta, kad LG antrinė įmonė savo darbo dalį atliko laiku, o samdyti rangovai nespėja.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Straipsnyje gerai pasakyta, kad LG antrinė įmonė savo darbo dalį atliko laiku, o samdyti rangovai nespėja.
                                  O kaip jie kitaip galėtų pasakyti apie savo antrinę įmonę?

                                  Comment


                                    Parašė ead Rodyti pranešimą
                                    O kaip jie kitaip galėtų pasakyti apie savo antrinę įmonę?
                                    Jeigu ir kiti rangovai laiku viską padarytų, tą patį pasakytų ir apie juos.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Straipsnyje gerai pasakyta, kad LG antrinė įmonė savo darbo dalį atliko laiku, o samdyti rangovai nespėja.
                                      Na lai "ant ausų stato" rangovus. Lygiai kaip su dujotiekiu - terminalas yra, o vamzdžio ne - kaip visada gavosi lietuviškai.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Jeigu ir kiti rangovai laiku viską padarytų, tą patį pasakytų ir apie juos.
                                        Kas dirba tame projekte, žino, kokia reali situacija yra.
                                        O tokie pasisakymai iš LG pusės - propaganda. Apksritai kai kurie išsakyti faktai su realybe prasilenkia.

                                        Comment


                                          Parašė ead Rodyti pranešimą
                                          Kas dirba tame projekte, žino, kokia reali situacija yra.
                                          O tokie pasisakymai iš LG pusės - propaganda. Apksritai kai kurie išsakyti faktai su realybe prasilenkia.
                                          Faktas yra tas, kad rangovai nespėja. Ir dabar ne vienas jų kasdien tikrina orų prognozę: "leis oro sąlygos dirbti ar neleis".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X