Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Kur tu ten matei?
    Prie pat Garliavos stotelės. Sekančią dieną matėsi jų atkastų dar daugiau. Taip pat foto yra kažkur internete, kai premjeras ten lankėsi, matosi.
    Nežinau, gal čia specialiai jų prisivežė ir pridėliojo, premjero pasivažinėjimo proga.

    Comment


      Šiandien pavyko neplanuotai pravažiuoti (daugiau-mažiau) palei liniją. Taigi, intensyviausiai darbai vyksta tarp Kauno ir Kazlų Rūdos. Toliau iki Šeštokų yra vietų, kur tik žemė buldozeriu pastumdyta. Aišku, aš mačiau tik tai, kas matėsi pro automobilio langą. Marijampolėje irgi darbai juda. Naujienoje pastatytas naujas tiltas per kelią Kalvarija - Lazdijai. Seną tikriausiai turėtų nugriauti ir vietoje jo pastatyti naują.

      Comment


        Vakar dienos nuotraukos. Daugiau fotografuoti neišėjo, nes jei būčiau tai daręs, nebūčiau laiku pasiekęs kelionės tikslo.

        Kalkinės g./Jiesios pl. pervaža. Kauno link. Visur, kur matosi tokie pamatai, bus tvora.



        Mauručių link.



        Nuo Marijampolės pl. viaduko. Kauno link.



        Mauručių link.



        Jūrė. Kazlų Rūdos link. Paklotas 1435 mm kelias.



        Kauno link.



        Kazlų Rūda, Kybartų, Marijampolės link.



        Kauno link.

        Comment


          Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimą
          Prie pat Garliavos stotelės. Sekančią dieną matėsi jų atkastų dar daugiau. Taip pat foto yra kažkur internete, kai premjeras ten lankėsi, matosi.
          Nežinau, gal čia specialiai jų prisivežė ir pridėliojo, premjero pasivažinėjimo proga.
          Tai nebent , nes ten nieko dabar nevyksta (geologiniai kasinėjimai ) , o darbai susįje su RB.
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            Vakar vakare.

            Kaunas. Piliakalnio g., netoli Napoleono kalno.

            Link Marijampolės:








            Link Kauno geležinkelio stoties:




            Kaunas. Prie Kalkinės g. ir Jiesios pl. pervažos.

            Link Marijampolės:




            Link Kauno geležinkelio stoties:






            Kaunas. Kreidos g.





            Kaunas. Prie Titnago g. ir Sąnašos g. pervažos.

            Link Marijampolės:


            Link Kauno geležinkelio stoties:
            Paskutinis taisė qwerty_; 2014.05.25, 10:46.
            www.kaunotvirtove.lt

            Comment


              Gegužės 27 d. pasivaikščiojimas nuo Garliavos iki Kauno.

              Garliavos stotelė, vaizdas link Kauno. Dešinėje geležinkelio (žiūrint link Kauno) nutiestas visai neblogas kelias iki pat Jiesios st.. Keliu zuja ne tik statybinė technika, darbininkų transportas, bet ir policija (greičio nematavo). Visame ruože naudojami tik 1 bėgiai, kitų likę tik atkarpos.


              Pirmasis geležinkelio tiltas tarp Garliavos ir Jiesios. Šalia geležinkelio tilto suręstas 40 t. tiltas ratinei technikai


              Viso mazgo vaizdas link Garliavos:


              Antrasis tiltas per Jiesią, skaičiuojant nuo Garliavos. Vaizdas link Kauno. Šalia geležinkelio tilto 40 t. tiltas ratinėms tr. priemonėms




              Trečiasis tiltas per Jiesią šalia Jiesios gel. st.. Vaizdas lik Kauno. Šalia geležinkelio tilto renčiamas ratinės technikos tiltas.




              Jiesios geležinkelio stotelė.


              Anksčiau grafiko net 7-8 minutėmis pravažiuoja traukinys iš Kybartų, beje sustojo ir Jiesios st., bet keleivių neėmė (techninis sustojimas).


              Atšaka į Palemoną. T.y. tai kas likę iš atšakos. Nuo Jiesios st. apie 300-400 metrų bėgių nėra.


              Netoli Rokų, vaizdas lik Kauno


              Pasirodo traukinys į Kaliningradą


              Laikina pervaža per bėgius. Pervaža įrengta sodininkams vietoje "pralaidos po geležinkeliu". Priekyje viadukas PR Kauno apvažiavime. Pralaidos vieta maps.lt


              Grįžtantis traukinukas į Kybartus.


              Beje, degė raudonas šviesoforo signalas. Traukinys lėtai (labai lėtai) judėjo toliau.


              Ilgas prekinis, važiuojantis link Mauručių.


              Uždaryta Kalkinės gatvė ir darbai prie geležinkelio pylimo:


              http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

              Comment


                Maniau, kad geležinkelis bus kiek pakeltas (iki metros) nuo dabartinio lygmens. Gatvė gausis giliame griovyje. Įtariu, kad po liūčių ten bus ežeras... Nes nei į vieną pusę neišeis natūralaus nuolydžio, o žemiausias taškas bus po geležinkeliu...

                Comment


                  LG paskelbė konkursą likusiai Railbalticos daliai projektuoti: Rokai - Palemonas - Kaunas. Palemono stoties kelyno projektavimui bus skelbiamas atskiras konkursas, o pagal šį projektą (kurio konkursas paskelbtas) bus suprojektuot tik keli Palemono 1435 mm keliai. Tikėtina, kad rudens pradžioje nugalėtojas bus aiškus, tuomet kitų metų pirmoje pusėje galbūt bus paskelbtas konkursas statybos darbų pirkimui, o vasarą ar rudenį prasidės ir patys darbai.

                  Comment


                    Parašė represser
                    Geležinkelio viaduko virš Gedimino gatvės Marijampolėje bandymas

                    Plienbetoninio viaduko vaizdas:
                    Atvaizdas

                    Viaduko konstrukcija panaši kaip ir viaduko esančio virš Aušros gatvės (#3014 komentaras). Šio tarpatramis yra didesnis - truputį virš 28 metrų, kai viaduko virš aušros gatvės - truputį virš 18 metrų.

                    Gedimino gatvė, kuri palįs po viaduku:
                    Atvaizdas


                    Vaizdas link Šeštokų:
                    Atvaizdas


                    Į priešingą pusę link viaduko:
                    Atvaizdas


                    Ir toliau už jo link Kazlų Rūdos:
                    Atvaizdas


                    Tilto kol kas yra pastatyta tik pusė. Čia matosi būsimas jo vidurys:
                    Atvaizdas


                    Darbininkai prieš bandymą tankina skaldos balastą:
                    Atvaizdas


                    Vaizdai po tiltu. Vieno iš ramtų konstrukcijos:
                    Atvaizdas


                    Gembės viaduko krašte:
                    Atvaizdas


                    Tarpas tarp išilginių sijų:
                    Atvaizdas


                    Po tiltu išdėliota statinio ir dinaminio bandymų įranga:
                    Atvaizdas


                    Mechaninis įlinkiomatis:
                    Atvaizdas


                    Bandomoji apkrova pastatyta pavojingiausioje tilto vietoje:
                    Atvaizdas


                    Lokomotyvo masė - apie 126 tonos, pilnai prikrauto sąstato - apie 70 tonų.
                    Atvaizdas


                    Derėtų pagirti statybininkus už didelius statybų tempus. Tilto perdanga surinkta per tris savaites. Kai buvau šiame objekte balandžio 17 dieną, čia tik buvo iškasta duobė, sukaltos spraustasienės ir pradėta rišti armatūrą vienoje iš krantinių atramų

                    Bandymas atliktas sėkmingai. Su geležinkelio viaduku viskas tvarkoje
                    O tai bėgiai tik vieni, antrieji bus sugretinti?

                    Comment


                      Kol kas tik pusė tilto.

                      Comment


                        Eismas ten nuolatos vyksta todėl nėra galimybės iškarto pastatyti viso pločio tiltą. Visur yra statoma taip: šalia esančių bėgių pastatoma pusė tilto, bėgiai perkeliami ant pastatyto tilto, tada nuardomi seni bėgiai, jų vietoje pastatoma likusi tilto pusė ir tik tada nutiesiami antri bėgiai. Kaip matote iš nuotraukų dabar yra situacija, kai bėgiai perkeliami ant pirmųjų tiltų pusių

                        Comment


                          Kauno geležinkelio (Žaliasis) tiltas









                          Paskutinis taisė qwerty_; 2014.06.01, 08:07.
                          www.kaunotvirtove.lt

                          Comment


                            Šiandien vakare.

                            Kaunas. Nuo Europos pr.

                            Link Kauno geležinkelio stoties:


                            Link Marijampolės:




                            Kitapus Europos pr. supilti kalnai:


                            Kaunas. Piliakalnio g.

                            Link Marijampolės:




                            Pralaida:
                            www.kaunotvirtove.lt

                            Comment


                              Veiverių prieigos. Kauno rajonas. Šiandien.




                              Į Kauną.

                              Kazlų Rūdą.




                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Mauručiai. Šiandieną.

                                Į Kauną.

                                Kazlų Rūda.







                                Įdomūs išlikę pastatėliai.


                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  LG paskelbė konkursą likusiai Railbalticos daliai projektuoti: Rokai - Palemonas - Kaunas. Palemono stoties kelyno projektavimui bus skelbiamas atskiras konkursas, o pagal šį projektą (kurio konkursas paskelbtas) bus suprojektuot tik keli Palemono 1435 mm keliai. Tikėtina, kad rudens pradžioje nugalėtojas bus aiškus, tuomet kitų metų pirmoje pusėje galbūt bus paskelbtas konkursas statybos darbų pirkimui, o vasarą ar rudenį prasidės ir patys darbai.
                                  Čia reikia suprasti, kad Rokai - Palemonas - Kaunas bus RailBaltica. Beja o kur "iškrenta" Jiesia - Rokai?

                                  Comment


                                    Parašė Shots Rodyti pranešimą
                                    Čia reikia suprasti, kad Rokai - Palemonas - Kaunas bus RailBaltica. Beja o kur "iškrenta" Jiesia - Rokai?
                                    Aš jau galvojau , kad viskas ok vyksta , bet... Panašu , kad iki žadėtų 2015 metų pabaigos Kaunas neturės tos vėžės , nes darbai vyksta ne vieną ir ne dvi dienas. Beto , jei atkreipėtė dėmėsį , tai šie darbai vykdomi " gabalais ". Nemanau , kad spės iki Kauno pilnai paruošti ir eksploatuoti iki nuordytų terminų...
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                      Aš jau galvojau , kad viskas ok vyksta , bet... Panašu , kad iki žadėtų 2015 metų pabaigos Kaunas neturės tos vėžės , nes darbai vyksta ne vieną ir ne dvi dienas. Beto , jei atkreipėtė dėmėsį , tai šie darbai vykdomi " gabalais ". Nemanau , kad spės iki Kauno pilnai paruošti ir eksploatuoti iki nuordytų terminų...
                                      Blogai manai. Iki 2015 galo Lietuvai tikrai turės 1435mm vėžės pločio geležinkelį iki Kauno.

                                      Comment


                                        Parašė Shots Rodyti pranešimą
                                        Čia reikia suprasti, kad Rokai - Palemonas - Kaunas bus RailBaltica. Beja o kur "iškrenta" Jiesia - Rokai?
                                        Su Jiesia - Rokai viskas tvarkoje. Pernai, vienu metu net skelbiant technines specifikacijas atskirų statinių statybai Rail Baltica projekte, buvo pasirodęs ir šitas ruožas Jiesia - Rokai, kaip 5 st. Bet kadangi prioritetas buvo iki 2015 metų galo nutiesti europinę vėžę iki Kauno, tai šitą statinį tiesiog atkabino ir nutarė rangos darbams konkursą paskelbti vėliau, kai jau Rokuose bus prie ko jungtis tai europinei vėžei.

                                        Comment


                                          Parašė ead Rodyti pranešimą
                                          Blogai manai. Iki 2015 galo Lietuvai tikrai turės 1435mm vėžės pločio geležinkelį iki Kauno.
                                          Pagal esamus darbus ir t.t. tikrai bus vėlavimas. Pats mačiau. Atsiliekama 2-3 mėnėsiais pagal grafiką.
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X