Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Nuo Rugsėjo 30d. NEBELIEKA NĖ VIENO TRAUKINIO Į MARIJAMPOLĘ IR ŠEŠTOKUS, o autobusais LG nebeveš... taip bus beveik iki Spalio pabaigos. Kitais metais - nuo pat pavasario per visą vasarą.

    Maršrutai trumpinami iki Kazlų Rūdos, o šie traukiniai iš viso NUIMAMI:

    9:35h.: Kaunas - Marijampolė;
    16:15h.: Kaunas - Marijampolė.

    Toks jausmas, jog anot LG Marijampolės kraštas ir jo gyventojai jiems - nebe Lietuvoje... Pavežiosim iki pirmųjų šalnų, o per žiemos šalčios vežiosim "orą" - tuomet pasirodys, jog reisai nerentabilūs ir bus puiki proga naują RAIL BALTICA atkarpą naudoti ti krovinių vežimo reikmėms. Politika aiški...
    Aišku, negerai ir nepatogu, tačiau kaip kitaip rekonstruoti vienkelį geležinkelį? Manyčiau, kad nereikėtų daryti tokių toli siekiančių išvadų apie Rail Baltica.

    Comment


      Parašė Linas Rodyti pranešimą
      Aišku, negerai ir nepatogu, tačiau kaip kitaip rekonstruoti vienkelį geležinkelį? Manyčiau, kad nereikėtų daryti tokių toli siekiančių išvadų apie Rail Baltica.
      Aš taip pat tragedijos nedarau, nors tais nuimtais traukiniais važinėju. Tikiuosi, kad visa taiu laikina.
      Bet (kaip nesunku suprasti iš tvarkaraščio pakeitimų) - šiuo atveju darbai ne tik tarp Marijampolės ir Kazlų Rūdos. Pakeičiant tvarkaraštį tik Kaune, Mauručiuose ir Kazlų Rūdoje padaryti traukinių prasilenkimai leidžia suprasti, kad nuo Kauno iki Kazlų Rūdos traukinių eismas vyks tik vienais bėgiais. Tarp Kazlų Rūdos ir Marijampolės tikėtinas "zigzago" tiesinimas ties Bebruliškės pervaža.

      Šiokią tokia darbų pradžią įžiūrėjau tarp Kazlų Rūdos ir Jūrės. Realu tikėti, kad netrukus bus rekonstruojamas geležinkelio tiltas per Pilvę (tarp Kazlų Rūdos ir Jūrės) - privažiavimas nuo kelio Kazlų Rūda-Jūrės miestelis padarytas. Iš to paties kelio arčiau Kazlų Rūdos padarytas pravažiavimas pagelžkele link Jūrės. Bet neilgam - pastoja pelkė. Nuo Jūrės link Mauručių pagelžkelė (važiuojant link Kauno - dešinė pusė) taip pat prismaigstyta kuoliukų, o vikšrinio traktoriaus važiavimo pėdsakus galima įžiūrėti iki Pabališkių.
      Kauno geležinkelio stotyje ardomi keliai Nr 7 ir 8 (nuo stoties pastato tai 6 ir 7 keliai, nėra penkto). Mačiau kaip juos nurinkinėjo (nors pabėgiai gelžbetoniniai) iš Lentvario atvežtas bėgių klotuvas. Ar vietoj jų bus tiesiami 1435 mm keliai, nesužinojau...

      Iš vieno LG darbuotojo girdėjau, kad nuo IX.30 bus dirbama visame ruože tarp Kauno ir Šeštokų. Bet jokios pradžios (jokio pasiruošimo) dar nepastebėjau tarp Kauno ir Mauručių. Ar keleiviniai traukiniai į Marijampolę ir Šeštokus nevažiuos iki rugsėjo 30 dienos, ar pakeistas tvarkaraštis į Kazlų Rūdą ir Kybartus, išgirdau atsakymą, kad tai tętis gali ilgiau.
      P.S.: Jei matysiu, kad darbai nevyksta ir nevažinėja keleiviniai traukiniai arba dėl tų darbų važinėti galėtų, esu pasiryžęs rašyti.
      Paskutinis taisė Vitas; 2013.09.26, 09:35. Priežastis: papildymas

      Comment


        Pasvarstymai šia tema.

        http://www.aina.lt/komentarai/rail-b...ia-paneveziui/

        Comment


          „Rail Baltica“ geležinkelio statybos už 1,3 mlrd. litų startavo visose atkarpose nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Kauno

          Comment


            ... Kada rašantys pradės analizuoti tai ką rašo ???, o ypač žurnalistai.

            Jei praeita vyriausybė pabandė Europinės vėžės tiesimą pervadinti "Rail Baltica", tai nereiškia kad šios trasos tiesimas Lietuvos teritorijoje jau ir prasidėjo. Ji nieko bendro neturi su "Rail Baltika". Tai tiesiog taip išsvajota lietuvių dar Nepriklausomybės Atkūrimo pradžioje Europinės vėžės trasa sujungsianti Kauną su Europa.

            ..... labai atsargiai tai jau bandoma pastebėti ...

            Parašė Vidma Rodyti pranešimą
            ...... Šiuo metu iki Kauno tiesiama europinė geležinkelių linija daugiausiai bus skirta krovinių pervežimui. Tuo tarpu „Rail Baltica 2“ greitoji vėžė, kur traukinių greitis pasieks 240 km per valandą, eis nuo Berlyno iki Talino ir net ..........
            ....o tikrąją "Rail Baltica 2" trasą iki Kauno dar tik reikės pradėti tiesti aišku tikriausiai su kai kuriomis mažomis korekcijomis .... tik ne tokią kurią dabar bando vadinti "Rail Baltica".

            ... ne taip sunku pasižiūrėti į pateiktus brėžinius ir rekomendacijas ir bus aišku kur yra Europinės vėžės trasa o kur "Rail Baltika" ar "Rail Baltika 2"........

            Parašė Vidma Rodyti pranešimą
            informacija pasiskolinta iš "skyscrapercity.com"
            Rail Baltica

            I variantas - 1435 mm 728 km / ~200 km/h
            III variantas - 1520 mm 885 km / ~120 km/h

            Estijos teritorija
            Atvaizdas


            Latvijos teritorija
            Atvaizdas


            Lietuvos teritorija
            Atvaizdas
            Paskutinis taisė Vidma; 2013.10.04, 16:57.

            Comment


              Tai 3 vezes bus?

              Europiones vezes tasa
              Rail baltica
              Rail baltica 2

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Tai 3 vezes bus?

                Europiones vezes tasa
                Rail baltica
                Rail baltica 2
                Yra žinoma, kad tikrai bus 1435 iki Kauno. Kas bus toliau: RB, RB2, nieko nebus - nežino niekas.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Vadovaujantis tokia logika, tai visi geležinkeliai nutiesti Sovietų Sąjungos laikais...
                  Bet žurnalistai patys neprigalvoja - spausdina ką jiems duoda LG.
                  Beje, visuose leidiniuose rašoma, kad šį geležinkelis nutiestas Rusijos imperijos laikais, o atkarpą per Joniškį (beje, 1435 mm) vokiečiai 1916 m. gegužės 7 d.

                  Comment


                    From Vilnius direction Kaunas there was an branch to the port town ЛИБАВА (LIBAVA), in the present Latvia: Liepaja.
                    On 4 September 1871 take place the opening of the line ЛИБАВА (LIBAVA) Liepaja - Mazeikiai - Radviliskis - КОШЕДАЩЫ (KOSHEDARY), the Lithuanian Kaišiadorys.
                    http://lithuania.jkaptein.nl/tsaren_spoor02_eng.htm
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Yra žinoma, kad tikrai bus 1435 iki Kauno. Kas bus toliau: RB, RB2, nieko nebus - nežino niekas.
                      Ar bus, ar nebus kitas klausimas.
                      Dabar ar reikia suprasti, kad jei visi sitie bus tai bus trys atskiros vezes?
                      Europine, RB ir RB2 salia viena kitos? Gana nelogiskai skamba.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Ar bus, ar nebus kitas klausimas.
                        Dabar ar reikia suprasti, kad jei visi sitie bus tai bus trys atskiros vezes?
                        Europine, RB ir RB2 salia viena kitos? Gana nelogiskai skamba.
                        Pritariu. Tai viena vėžė skirta pvž. kroviniams , o kita keleiviniams? Aš taip suprantu
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          Comment


                            Nesuprantu šito projekto naudos... Kam reikia išleisti tiek pinigų tokiam vingiuotam (120 km/h) geležinkeliui? Ar ne geriau būtų buvę viską sutvarkyti normaliai ir pastatyti tiesią liniją iš karto?
                            You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                            Comment


                              Parašė blitz Rodyti pranešimą
                              Nesuprantu šito projekto naudos... Kam reikia išleisti tiek pinigų tokiam vingiuotam (120 km/h) geležinkeliui? Ar ne geriau būtų buvę viską sutvarkyti normaliai ir pastatyti tiesią liniją iš karto?
                              Nauda ta, kad bus įsisavinta į ekonomiką daug milijardų tiesiant ir krovinių gabenimas į Vakarus labai palengvės.
                              Flickr

                              Comment


                                Ir atnaujintas dabartinis reikalingas, bet neįdealios būklės geležinkelis.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                  Nesuprantu šito projekto naudos... Kam reikia išleisti tiek pinigų tokiam vingiuotam (120 km/h) geležinkeliui? Ar ne geriau būtų buvę viską sutvarkyti normaliai ir pastatyti tiesią liniją iš karto?
                                  Pabandyk pašnekėt su žemės sklypų tose vietose savininkais. Būsi nustebęs žemės kainomis

                                  Comment


                                    Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                    Nesuprantu šito projekto naudos... Kam reikia išleisti tiek pinigų tokiam vingiuotam (120 km/h) geležinkeliui? Ar ne geriau būtų buvę viską sutvarkyti normaliai ir pastatyti tiesią liniją iš karto?
                                    Ar 120km/h bus visame ruože? Kaip suprantu, vietomis greitis bus mažesnis.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Ar 120km/h bus visame ruože? Kaip suprantu, vietomis greitis bus mažesnis.
                                      Nusiraminkit,
                                      Tai yra krovininis geležinkelis.
                                      Net viešai labiau kalbama apie didžiasias Lietuvos pramonės įmones ir projekto naudą jiems.
                                      Iš keleivių pervežimo geležinkeliai neuždirba, tad ir nebuvo minčiu pasiekti bent jau padoraus greičio

                                      Comment


                                        Parašė GYARD-P Rodyti pranešimą
                                        Nusiraminkit,
                                        Tai yra krovininis geležinkelis.
                                        Net viešai labiau kalbama apie didžiasias Lietuvos pramonės įmones ir projekto naudą jiems.
                                        Iš keleivių pervežimo geležinkeliai neuždirba, tad ir nebuvo minčiu pasiekti bent jau padoraus greičio
                                        O kodėl kroviniams neįdomus didesnis greitis?

                                        Comment


                                          Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                          Pabandyk pašnekėt su žemės sklypų tose vietose savininkais. Būsi nustebęs žemės kainomis
                                          Reikėtų vieną kitą sklypuką nusipirkt ten
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X