Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Eurokomisaro teigimu, Latvija gali netekti „Rail Baltica“ projekto
    http://verslas.delfi.lt/automoto/eur....d?id=44059249
    „Žinoma, galite netekti. Neturėtų būti įspūdžio, kad kažkokia abstrakti Europos Sąjunga (ES) nori sujungti Taliną, Rygą ir Vilnių su Europa. Tai Talino, Rygos ir Vilniaus projektas. Jis turi būti labai tikslus“, – pareiškė S. Kallasas.

    Eurokomisaro teigimu, ES gali palengvinti panašių projektų realizavimą, skirti lėšų tyrimams ir signalizacijos sistemai, tačiau pagrindines investicijas turi padaryti pačios Baltijos valstybės.

    „Kai kam atrodo, kad tai ES projektas, bet taip nėra. Gyvybiškai svarbu, kad Baltijos šalyse būtų geras susisiekimas žeme. Nenormalu, kad žmonės su automobiliais iš Talino keliasi keltu į Švediją, o paskui važiuoja į Europą. Suomijai irgi suinteresuota tokio susisiekimo plėtra ir iki šiol sutrikusi, kad jo dar nėra“, – sakė eurokomisaras.

    „Žinoma, visi tikisi, kad ateinančiais metais bus visiškai aiški finansinė perspektyva. Paskutinis terminas – 2012 m... Be abejo, norėčiau pamatyti konkrečius planus ir žingsnius šia kryptimi dėlto, kas jau nuspręsta“, – pridūrė jis.

    Primename, kad antradienį Baltijos valstybių atstovai konceptualiai susitarė, kad pats geriausias greitųjų traukinių linijos „Rail Baltic“ maršrutas – Talinas – Pernu – Ryga – Bauska – Panevėžys – Kaunas.
    Paskutinis taisė Vidma; 2011.04.07, 01:55.

    Comment


      Parašė Vidma Rodyti pranešimą
      ...Primename, kad antradienį Baltijos valstybių atstovai konceptualiai susitarė, kad pats geriausias greitųjų traukinių linijos „Rail Baltic“ maršrutas – Talinas – Pernu – Ryga – Bauska – Panevėžys – Kaunas.
      Jei kalba eina apie traukiunius tipo Thalys, ICE, TGV, toks maršrutas beveik idealus, bet jo realizacija yra tokia pat utopija kaip ir Vilniaus metro, ar Šiaulių kosmodromo.
      Jei kalba eina apie normalų krovininį susisiekimą, tai maršrutui užtektu dabartines linijos per Tartu ir Šiaulius.
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Įdomu kiek kelionė iš Vilniaus į Varšuvą truktų tokiu kampuotu maršrutu...
        Praeityje esu regėjęs ne vieną lenkų traukinio atvykimą į Šeštokus pakeistu maršrutu. Dėl kelio darbų kažkur apie Sokulką ne kartą nuo Belystoko traukinys į Suvalkus važiavo per Elką. Tokį atvejį pataikės kelis akrtus pastebėjau traukinio atvykimą į Šeštokus pusantros valandos vėliau (atvykdavo ~16:15-20 h)... Per Elką atstumas gaunasi didesnis ir, žinoma, kažkiek laiko atima važiavimo krypties keitimas stotyje Olecko.
        LG traukinysVilnius-Šeštokai-Vilnius, į Šeštokus atvykstantis ~14:40-15:00h, tokiais atvejais stovėdavo Šeštokuose ir atgal išvažiuodavo tik ~16:30h.
        Taip pat per Elką 1993-1994 metais kursavo naktiniai traukiniai Varšuva-Šeštokai ir Šeštokai-Varšuva.

        Comment


          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          Jei kalba eina apie traukiunius tipo Thalys, ICE, TGV, toks maršrutas beveik idealus, bet jo realizacija yra tokia pat utopija kaip ir Vilniaus metro, ar Šiaulių kosmodromo.
          Jei kalba eina apie normalų krovininį susisiekimą, tai maršrutui užtektu dabartines linijos per Tartu ir Šiaulius.
          Bet gal geriau trasą iškart daryt gerą, nes netgi jeigu LG ir nepirks greitųjų traukinių kada nors gali atsirasti kitas operatorius (Nuo kažkurių metų gi turi netgi atskirti geležinkelių infrastruktūrą nuo pačių traukinių operatoriaus), o trasa tai ne 10 ir ne 20 metų statoma.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            20 metų vien kalbos kad mums reikia gero greito geležinkelio į Europa. Realiai nepadaryta nieko kad taip butu. Man taip atrodo kad naujas maršrutas per Pernu, Bauska parinktas tik tam kad projekta dar kokiems 30 metu butu galima atideti...
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Įdomi įvykių plėtotė: greitasis traukinys Maskva-Ryga.

              Rusiją ir Latviją suvienijo geležinkelio projektas

              Comment


                Parašė Big Cat Rodyti pranešimą
                Įdomi įvykių plėtotė: greitasis traukinys Maskva-Ryga.

                Rusiją ir Latviją suvienijo geležinkelio projektas
                "Savo ruožtu dėl greitosios magistralės „Rail Baltica“ tiesimo projekto Rusijos ministras sakė, kad jį reikia išnagrinėti. Taip pat reikia ištirti galimus krovinių ir keleivių srautus - ar jų bus ir ar šis projektas ekonomiškai naudingas. Jis pabrėžė, jog reikia žinoti, ar yra parengtas „Rail Baltica“ ekonominis pagrindimas. - sakė Rusijos transporto ministras Igoris Levitinas"

                O ką, dabar jau rusai spręs, ar tai naudingas mums projektas?

                Comment


                  Aš taip supratau, kad Latviai užsiema lobizmu ir bando įtikinti Rusus, jog kartu su greituoju traukiniu Ryga-Maskva naudinga, jog būtų įgyvendintas ir Rail Baltica projektas. Anksčiau būta kalbų, jog Rusija kaišiojo pagalius į Rail Balticą, kaip į projektą, kuris sumažintų Baltijos šalių ekonominę priklausomybę nuo Rusijos. Taigi, jeigu Rusija pakeistų savo požiūrį, blogiau nebūtų.

                  Comment


                    Parašė Big Cat Rodyti pranešimą
                    Įdomi įvykių plėtotė: greitasis traukinys Maskva-Ryga.

                    Rusiją ir Latviją suvienijo geležinkelio projektas
                    Greitojo traukinio Ryga-Maskva projektas neįgyvendinamas, – Latvijos parlamento komiteto vadovas

                    Greitojo traukinio Ryga-Maskva projektas neįgyvendinamas ir finansiškai nenaudingas, be to, gali tapti kliūtimi “Rail Baltica” projektui, pareiškė Latvijos parlamento biudžeto ir finansų komiteto vadovas Janis Reiras.

                    “Prioritetinis yra “Rail Baltica” projektas, kurį Baltijos šalys jau gana ilgai bando išjudinti. Greitojo traukinio Ryga-Maskva projektą laikau nerealiu, jis nėra finansiškai pagrįstas. Mano asmenine nuomone, jis palaidotų “Rail Baltica” projektą”, – interviu Latvijos radijui pirmadienį sakė J.Reiras.

                    “Delsimas įgyvendinti “Rail Baltica” automatiškai nustumia mus į tokių projektų finansavimo iš Europos Sąjungos fondų sąrašo galą, arba gali mūsų jame išvis nelikti”, – pridūrė J.Reiras.

                    Anot jo, greitojo traukinio Ryga-Maskva projekto finansavimas iš ES fondų neįmanomas.

                    Praėjusių metų pabaigoje vykusiame Latvijos ekonomikos ministro Arčio Kamparo susitikime su Rusijos prezidentu Dmitrijumi Medvedevu buvo preliminariai sutarta greitojo traukinio Ryga-Maskva projektą įgyvendinti iki 2018-ųjų – iki pasaulio futbolo čempionato Rusijoje.

                    BNS informacija

                    Comment




                      Comment


                        Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
                        Vis dar nežinoma kur eis vėžė ar per Marijampolės miestą ar šalia jo. http://www.miesto.lt/index.php?optio...=3730&Itemid=1
                        2011-03-29. „Rail Baltica“ - Marijampolė nuošalėje?
                        Aurelija BANIULAITIENĖ
                        Viešųjų ryšių tarnybos vedėja
                        "Miesto Laikraštis" Marijampolė


                        Europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ projekto direkcijos direktorius Antanas Zenonas Kaminskas, Marijampolėje susitikęs su savivaldybės vadovais, svarstė klausimus, susijusius su vėžės tiesimu mūsų savivaldybės teritorijoje.
                        Dabar rengiamas ruožo nuo Ma­rijampolės iki Kauno techninis projektas ir ruožo nuo Šeštokų iki Marijampolės (įskaitant ir miesto teritoriją) galimybių studija. Iš pastarojoje numatomų trijų galimų veikiančio geležinkelio rekonstrukcijos variantų nė vienas netenkina savivaldybės vadovų.
                        Jų įsitikinimu, planuojama vėžė negali kirsti miestą į dvi dalis, nes, pagal prognozes, trečiame dešimtmetyje geležinkeliu kas valandą pravažiuos po sąstatą. Sankryžų problemos sprendimai taip pat netinkami.
                        Gedimino gatvėje siūloma įrengti 10 metrų pločio ir 170 metrų ilgio tunelį, o sankryžas Saulės ir P. Armino gatvėse arba rekonstruoti tame pačiame lygyje, arba visai panaikinti. Tokie siūlymai labai papiktino merą Vidmantą Brazį, administracijos direktorių Valdą Tumelį, kitus pokalbyje dalyvavusius Marijampolės atstovus.
                        Anot mero, Vyriausybė, priimdama nutarimą dėl neatidėliotinų projekto įgyvendinimo priemonių, jokia forma nesikreipė į savivaldybę, nors tai tiesiogiai susiję su jos teritorija. Savivaldybės , Marijampolės apskrities ir visos respublikos bendruosiuose planuose naujojo geležinkelio vėžė numatyta pro Baraginę, ten turėjo būti ir krovinių stotis. Šis sprendimas išdėstytas ir specialiajame plane, patvirtintame dar 1997 metais.
                        Projekto vykdytojai aiškina, kad vėžės pro Baraginę idėja stringa dėl žemės - ją išpirkti iš savininkų reikia daug laiko. Tai keista, nes naujojo geležinkelio strategija pradėta kurti 2005 metais, bet realių veiksmų žemei išpirkti iki šiol nesiimta.
                        Savivaldybės vadovai pasiūlė projekto direkcijos vadovui inicijuoti Vyriausybę sudaryti derybinę grupę, į kurią įeitų ir savivaldybės atstovų, kad būtų parinktas optimaliausias, Marijampolės gyventojus tenkinantis geležinkelio ruožo rekonstrukcijos variantas.
                        Paskutinis taisė Vidma; 2011.04.09, 02:08.

                        Comment


                          O nėra žemėlapio kaip pro Kauną eitų?

                          Comment


                            Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                            O nėra žemėlapio kaip pro Kauną eitų?

                            Comment


                              Parašė Big Cat Rodyti pranešimą
                              Aš taip supratau, kad Latviai užsiema lobizmu ir bando įtikinti Rusus, jog kartu su greituoju traukiniu Ryga-Maskva naudinga, jog būtų įgyvendintas ir Rail Baltica projektas. Anksčiau būta kalbų, jog Rusija kaišiojo pagalius į Rail Balticą, kaip į projektą, kuris sumažintų Baltijos šalių ekonominę priklausomybę nuo Rusijos. Taigi, jeigu Rusija pakeistų savo požiūrį, blogiau nebūtų.
                              O man atrodo, kad Rusija už ES pinigus nori pririšti prie savęs visus kaimynus.

                              Comment


                                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                O man atrodo, kad Rusija už ES pinigus nori pririšti prie savęs visus kaimynus.
                                Rusija dar iki šiol galvoja, kad pribaltika jos. Tas yra aišku iš kaikurių radikalesnių politikų pasisakymų ir paprastų žmonių nuomonės. Prisimenat tas apklausas, kad Baltijos šalys patenka tarp pirmų penkių valstybių keliančių Rusijai grėsmę? Juokas ima ir tiek. Šiai dienai Rusijai rūpi kaip tik išlaikyti Baltijos šalis ant savo virvučių. Jiems tai puikiai sekasi, manau Rusijos įtaka Baltijos šalims net progresuoja. Energetika visiškai priklausoma nuo jų. Jie jau valdo dali žiniasklaidos. Maskvoje dirba tūkstančiai mokslo žmonių, kurie kuria strategijas, veiksmų planus dešimtmečiams į priekį.
                                Tas Maskva-Ryga tai misija neimanoma. Neturi latviai tokių lėšų, kad pasistatyt liniją savo teritorijoje. Tiesiog politinis/strateginis ėjimas. Prasidės svarstymai, skaičiavimai, politikavimai, ginčai, galimybių studijos ir tai tesis n metų. Kol tai tesis, kitas projektas stovės vietoje.

                                Comment


                                  Latvijai ta reilbaltika nelabai reikalinga, jie supranta kad europinė vežė per sekančius 30 metų maksimum iki Kauno daeis. Dar po 30 metų galbut iki Šiaulių... o krovinius į/iš Europą(-os) jie sekmingai veža laivais, furas keltais, o keleivius oro linijom. Ka jau kalbėti apie Estiją....
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Study: Rail Baltica to carry over 7,000 passengers daily in 2020
                                    http://www.balticbusinessnews.com

                                    7000 keleivių per dieną 2020 metais...
                                    Ar tai realus ir pakankamas skaičius linijai?

                                    Comment


                                      Atsakymas glūdi kitame: kiek traukiniais keleivių važiuoja į dieną tarp Rygos ir Vilniaus?..
                                      Paskutinis taisė Salvijus; 2011.04.12, 12:05.

                                      Comment


                                        O atsakymas manau būtų labai liūdnas.

                                        Comment


                                          Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                                          O atsakymas manau būtų labai liūdnas.
                                          Jeigu pasisektu pervilioti dali automobiliais bei autobusais vazinejanciu zmoniu, tikrai butu nemazai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X