Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    A.Kubilius pirmadienį Marijampolėje domėsis “Rail Baltica” projektu

    Premjeras Andrius Kubilius pirmadienį lankosi Marijampolėje, kur aptars europinės vėžės geležinkelio “Rail Baltica” tiesimo problemas.

    Premjero dėmesio projektas susilaukė po to, kai Marijampolės politikai pareiškė norintys pakeisti ” Rail Baltica” maršrutą, kad jis eitų ne per Marijampolę. Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis neseniai pareiškė, kad tai susijęs su žemės savininkų noru užsidirbti – tiesiant geležinkelio vėžę šalia Marijampolės, reikėtų išpirkti apie 500 privačių sklypų, o tai reiškia, kad projekto įgyvendinimas užtruktų ilgiau ir kainuotų brangiau.

    Marijampolės politikai reikalauja, kad ” Rail Baltica” vėžė neitų dabartinio geležinkelio trasa, o aplenktų Marijampolę. Per miestą tokiu atveju eitų tik keleiviniai geležinkelio maršrutai.

    Premjeras pirmadienį ketina susitikti su Marijampolės miesto savivaldybės vadovais ir tarybos nariais kartu ,su specialistais ir savivaldybės vadovais apžiūrės Marijampolės geležinkelį. Vėliau A.Kubilius lankysis Kalvarijos savivaldybėje, susitiks su savivaldybės meru.

    Vyriausybė pernai patvirtino planą, kad europinė geležinkelio vėžė Kauną turi pasiekti 2013 metų.

    BNS informacija

    Comment


      Na bet Jūs pasakykite durnam - tada išeina keleiviniams traukiniams europinė vėžė eis vis tik per marijampolę, o krovininiams dar viena europinė vėžė šalia marijampolės. Ir kiek visa tai kainuos?

      Comment


        Reikėtų pasiūlyti marijampoliečiams, kad jei jie reikalaus geležinkelio šalia Marijampolės, tai jokių europinių bėgių per miestą nebus ir keleiviniai traukiniai pravažiuos Marijampolę kaip tuščią vietą. Iš Šiauliai, ir Panevėžys draskosi dėl šio geležinkelio, o Marijampolė ir nori, ir nenori.

        Comment


          kažkoks nonsensas,
          nuo caro laikų geležinkelis eina ten kur eina, čia gi ne plentas, kurio reikėtų bijoti dėl triukšmo ir taršos.
          kaip pavyzdį imu Japoniją: važiuojant automobiliu, matai tik triukšmo ekranus ir jokių vaizdų, važiuojant traukiniu atsiveria gražiausi peizažai.
          reikėtų atsikratyti rusiškos geležinkelio vizijos ir orientuotis į geriausius pasaulio pavyzdžius. kažkodėl manau, kad "lietuvos geležinkeliai" pamažu tą ir daro...
          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

          Comment


            A.Kubilius – už „Rail Balticą", einančią per Marijampolę

            Premjeras Andrius Kubilius pasisako už tai, kad iš pradžių europinė geležinkelio vėžė „Rail Baltica" būtų tiesiama per Marijampolę, ten kur eina ir senoji vėžė, o ateityje, iki tam tikro lygio išaugus krovinių srautams, būtų numatyta miesto apvažiavimo galimybė.

            Baimindamiesi, kad išaugus krovinių skaičiui padidės ir triukšmas, prieš europinės vėžės tiesimą per miestą protestuoja kai kurie marijampoliečiai ir miesto politikai. Kitai pusei abejonių kelia tai, kad toje vietoje, kur anksčiau buvo numatytas Marijampolės apvažiavimas, apsukrūs verslininkai spėjo įsigyti sklypus ir nori, kad juos valdžia išsipirktų didele kaina.

            Premjeras pirmadienį vyksta į Marijampolę aiškintis situacijos ir tikisi rasti tinkamą sprendimą.

            "Nemanyčiau, kad Marijampolė norėtų, kad keleiviniai traukiniai aplenktų Marijampolę. Miestas kūrėsi, pradėjo stiprėti ir plėstis, kai buvo nutiestas pirmasis geležinkelis dar 19 amžiuje", - sakė A. Kubilius.

            Vyriausybės vadovas patikino, kad ilgalaikėje perspektyvoje, kai krovinių, pervežamų "Rail Baltica" padaugėtų iki tam tikrų iš anksto užsibrėžtų kiekių, būtų galima numatyti galimybę krovininiams traukiniams apvažiuoti Marijampolę.

            "Bet tai įvyks tikrai dar negreitai. Mes nenumatome, kad krovinių srautai "Rail Baltica" iš karto pasidarytų maksimalūs. Šiuo atžvilgiu, pradžiai nutiesus bėgius naudojant senąją vėžę, vėliau užaugus krovinių kiekiams, būtų galima numatyti ir galimybes daryti apvažiavimus arba kitaip projektuoti kai kurias "Rail Baltica atkarpas", - sakė A. Kubilius.

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              keleiviniams traukiniams europinė vėžė eis vis tik per marijampolę, o krovininiams dar viena europinė vėžė šalia marijampolės. Ir kiek visa tai kainuos?
              Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
              kažkoks nonsensas,
              nuo caro laikų geležinkelis eina ten kur eina, čia gi ne plentas, kurio reikėtų bijoti dėl triukšmo ir taršos.
              Parašė Raptor Rodyti pranešimą
              A.Kubilius – už „Rail Balticą", einančią per Marijampolę
              "Nemanyčiau, kad Marijampolė norėtų, kad keleiviniai traukiniai aplenktų Marijampolę. Miestas kūrėsi, pradėjo stiprėti ir plėstis, kai buvo nutiestas pirmasis geležinkelis dar 19 amžiuje", - sakė A. Kubilius.
              Pala pala — kiek pamenu, cariniais metais Marijampolėje nebuvo jokio geležinkelio, ir tik 1920m. lenkams užėmus Vilniaus kraštą, buvo nutiesta jungtis Šeštokai-Kazlų Rūda. Aišku, RailBaltikos atveju tai esmės nekeičia.
              Na o marijampoliečius čia labai paprasta 'pastatyti į vietą' — tegul už manicipalinius pinigėlius tiesiasi aplinkelį, jeigu nepatinka triukšmas. Greitai nusileis ant žemės.
              Beje, jeigu marijampoliečiai taip šiaušiasi, kodėl gi neįmanoma trasa Šeštokai-Alytus-Varėna-Vilnius-Švenčionėliai-Daugpilis-Ryga-Talinas? Žinau, kad dabar tam jau per vėlu, jau patvirtinta ir suderinta su Briuseliu, bet Marijampolė nevertina to, ką nemokamai gauna.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Nuleiskime šiek tiek garą.

                Šiandien premjeras lankėsi Marijampolėje ir susipažino su situacija. Buvo sutarta, kad specialistai rengs galimybių studiją abiems geležinkeliams (per miestą ir aplinkkeliu) vienu metu ruošti. Tai kompromisinis sprendimas, kuris išskaidrins situaciją ir daug maž tenkins abi puses.

                Vyriausybės vadovas pripažino, kad Susisiekimo ministerija supjovė grybą ir pateikė jai bei visuomenei tendencingą informaciją.
                www.dvylikakedziu.lt

                Comment


                  Galiausiai paskaičiuos, kad per miestą neapsimoka, ir geležinkelis aplenks miestą... Kartais kai daug nori, negauna nieko...

                  Comment


                    Parašė Beniux Rodyti pranešimą
                    Šiandien premjeras lankėsi Marijampolėje ir susipažino su situacija. Buvo sutarta, kad specialistai rengs galimybių studiją abiems geležinkeliams (per miestą ir aplinkkeliu) vienu metu ruošti. Tai kompromisinis sprendimas, kuris išskaidrins situaciją ir daug maž tenkins abi puses.
                    O dar labiau patenkinta bus ta kontora, kuri atliks šitą studiją. Įdomu - kieno švogeriui tą kontora priklauso?
                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                    Comment


                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      O dar labiau patenkinta bus ta kontora, kuri atliks šitą studiją. Įdomu - kieno švogeriui tą kontora priklauso?
                      Ta "kontora" - UAB "Tiltų ekspertų centras". Vis tiek kažkuri kontora būtų tai dariusi, vis tiek būtų ką patenkintais įvardinti ...
                      www.dvylikakedziu.lt

                      Comment


                        Tiesiant geležinkelį Marijampolėje prie pervažos ties cukraus fabriku reikės nugriauti vieną gyvenamąjį namą, priklausantį LG.

                        Ech, kiek prisiminimu su tuo namu susije.....

                        Comment


                          Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                          Tiesiant geležinkelį Marijampolėje prie pervažos ties cukraus fabriku reikės nugriauti vieną gyvenamąjį namą, priklausantį LG.

                          Ech, kiek prisiminimu su tuo namu susije.....
                          Kas, LG balių namas ten? ;D Tokiu atveju tikrai neįmanoma nugriauti

                          Comment


                            Po premjero vizito pasikeitė Marijampolės mero nuomonė dėl “Rail Baltica”

                            Po pokalbio su premjeru Andriumi Kubiliumi už uždarų durų pirmadienį pasikeitė Marijampolės mero socialdemokrato Vidmanto Brazio nuomonė dėl europinės geležinkelio vėžės aplinkkelio tiesimo per Marijampolę, rašo “Lietuvos rytas”.

                            V.Brazys po pokalbio su A.Kubiliumi tikino, kad buvo rastas konstruktyvus sutarimas.

                            “Aplinkkelis neatsiras per dieną. Kai Vyriausybė patvirtins dokumentą, būsime tikri, kad tas aplinkkelis bus. Reikia nuraminti žmones. Kai bus gaisras, tada ir eisime gesinti. Jei būsime apgauti, tikrai stosiu į marijampoliečių pusę”, – kalbėjo Marijampolės meras.

                            Prieš porą savaičių miesto vadovas tikino, kad pirmiausia turėtų atsirasti “Rail Baltica” rytinis Marijampolės aplinkkelis, o po to būtų tiesiami bėgiai per miestą. Vyriausybė pernai patvirtino planą, kad europinė geležinkelio vėžė Kauną turi pasiekti 2013 metais.

                            Marijampolėje kilusios aštrios diskusijos galėjo sužlugdyti projektą, kuriam įgyvendinti numatyta 850 mln. litų. Dalis marijampoliečių ir vietos politikų protestuoja, kad per miestą važiuotų krovininiai traukiniai.

                            “Europinė vėžė padalys Marijampolę į dvi dalis kaip Berlyno siena. Anapus geležinkelio nėra nei darželių, nei mokyklų. Iš priemiesčio ir kaimų žmonės vežioja vaikus ir prie pervažų stovi po 20 minučių. Mes nenurodinėjame Vyriausybei – yra seniai patvirtinti specialieji planai. Juose vėžė eina už miesto, tegu nepasakoja, kad nėra pinigų ar laiko. Su Marijampolės bendruomene parengsime peticiją ir skųsimės Briuseliui”, – sakė Marijampolės savivaldybės narys Gediminas Akelaitis.

                            Tuo metu Marijampolės vicemeras, krikščionių atstovas Algis Žvaliauskas laikosi nuosaikesnės pozicijos – aplinkkelis bus, bet vėliau.

                            Premjeras tvirtino, kad apie aplinkkelį bus galvojama tuomet, kai padaugės gabenamų krovinių: “Turime matyti realų dalyką – vienu metu negalėsime modernizuoti senosios vėžės ir tiesti aplinkkelio.”

                            BNS informacija

                            Comment


                              Keista, gal kas nors gali man paaiškinti, kodėl nemažuose metropoliuose yra po keliolika - keliasdešimt geležinkelių einančių kur kas labiau apgyvendintomis vietovėmis, bet ten žmonės gyvena, medžiai auga ir šunys nedvesia

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Keista, gal kas nors gali man paaiškinti, kodėl nemažuose metropoliuose yra po keliolika - keliasdešimt geležinkelių einančių kur kas labiau apgyvendintomis vietovėmis, bet ten žmonės gyvena, medžiai auga ir šunys nedvesia
                                Čia Lietuva! Ne taip seniai visi protestavo, kad benzino kolonėlės būtų tik užmiestyje, tai ir čia panaši situacija...
                                Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Keista, gal kas nors gali man paaiškinti, kodėl nemažuose metropoliuose yra po keliolika - keliasdešimt geležinkelių einančių kur kas labiau apgyvendintomis vietovėmis, bet ten žmonės gyvena, medžiai auga ir šunys nedvesia
                                  Visa tai vyksta, kol keleiviniai traukiniai vežioja ten gyvenančius žmones. Iš Marijampolės į Šeštokus rytą nuvažiuoti, vakare grįžti traukiniu jau nėra šansų, į Alytų keleivinių traukinių nebėra išvis, į Kauną likę vos keli... Ir į Varšuvą (ar kitą miestą Lenkijoje arčiau) esamomis sąlygomis traukinių galėtų važiuoti daugiau.
                                  O LG vis "kairuoja" gaudami pelną iš krovinių vežiojimo ir "špygą taukuotą" vis atkiša dėl keleivių vežiojimo...
                                  Prieš kelis metus geležinkelį iš miesto iškelti į užmiestį panaįiai reikalavo Mažeikiai, kol atsirado dyzeliniai traukiniai Radviliškis-Šiauliai-Mažeikiai.

                                  Comment


                                    Gegužės 9 d. Marijampolėje su darbiniu vizitu viešėjo Lietuvos Respublikos Premjeras Andrius Kubilius. Vizito tikslas – aptarti valstybinių institucijų, įgyvendinančių geležinkelio „Rail Baltica“ projektą, ir Marijampolės savivaldybės, kurios teritoriją šis geležinkelis kerta, nesutarimus dėl šio projekto realizavimo eigos. Konstatavus, kad tiek Marijampolei, tiek visai Lietuvai šis geležinkelis gyvybiškai reikalingas, buvo ieškoma kompromiso, kad įgyvendinant projektą nebūtų pažeisti vietos gyventojų interesai.

                                    Buvo pritarta Marijampolės savivaldybės darbo grupės „Rail Baltica“ geležinkelio linijos rekonstrukcijos projekto įgyvendinimo klausimams spręsti siūlymui dėl rytinio aplinkkelio įrengimo.
                                    http://www.suduvosgidas.lt/index.php...&new_id=118000
                                    www.dvylikakedziu.lt

                                    Comment


                                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                                      Kas, LG balių namas ten? ;D Tokiu atveju tikrai neįmanoma nugriauti
                                      Nea, ten gyveno mano A.A. seneliai. Ir as ten iki 20 m. daug laiko praleisdavau...

                                      Comment


                                        tai taip ir nesupratau - čia kas, vaidinimas kad Lietuvoje kažin kas daroma dėl "Rail Baltica" ar tiesiog paprasta diskusija prie kavutės apie girdėtą projektą. Lietuva, Latvija, Estija pasirašo dėl bendrai suderinto ir priimtiniausio projekto varianto, o čia vis dar kai kurios savivaldibės diskutuoja seniai užmirštus pasiūlymus. Estai diskutuoja apie galimus 300km/h greičio ruožus, latviai - kaip pavyzdį rodo į Prancuzų greituosius traukinius 275km/h, o čia Lietuvoje kažkas vėl pradeda seną giesmę giedoti - keleiviniai 120km/h, krovininiai 80km/h. Juk jau prieš 2 metus buvo pareikšta kad trasa Kaunas - Klaipėda nors dabar keleviniai traukiniai gali kursuoti 140km/h greičiu. Kas liečia Marijampolę - tai jokia trasa neina per ją ir jos nedalina pusiau ir apie jokias perspektyvas kol kas Marijampolei niekas nekalba nes stotys (tame tarpe ir paskirstymo/formavimo terminalai) Lietuvoje planuojamos tik dvi, tai Kaune ir Panevėžyje. Kitaip pats principas greitojo traukinio prarastų prasmę jei stoviniuoti kiekvienoje mažesnėje stotyje. Dar keleiviniams traukiniams gal ir užtektų trumpesnių atstumų įsibėgėjimams ir stabdymams (nors dėl didžiulių pagreičių - keleivių patogumui jie smarkiai ištempemi), tai krovininiams 1-3km sąstatams vargu. Kam labai įdomu tiesiog peržiūrėkite brėžinius pagal kuriuos anglų firma iki 2013 turi pilnai viską detalizuoti ir paruošti viso projekto sąmatą.

                                        Comment


                                          Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                                          Kas liečia Marijampolę - tai jokia trasa neina per ją ir jos nedalina pusiau ir apie jokias perspektyvas kol kas Marijampolei niekas nekalba nes stotys (tame tarpe ir paskirstymo/formavimo terminalai) Lietuvoje planuojamos tik dvi, tai Kaune ir Panevėžyje. Kitaip pats principas greitojo traukinio prarastų prasmę jei stoviniuoti kiekvienoje mažesnėje stotyje.
                                          Kiek suprantu, patvirtintas "Rail Baltica" su greituoju traukiniu neturi nieko bendra. Tai tiesiog bus europinio pločio vėžios senąja trasa (iki Kauno) su kai kuriomis korekcijomis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X