Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Mažeikiai - Reņģe - Jelgava
Collapse
X
-
Ruožas Mažeikiai - Laižuva - Rengė.
Mažeikiai, Laisvės g. pervaža. Vaizdas link stoties. Šviesoforai šioje pervažoje yra, bet kelio ženklų jau nėra.

Ten pat, Laižuvos link.

Geležinkelio liniją Mažeikiai - Jelgava (Mintauja) - Ryga nutiesė Rygos - Mintaujos akcinė bendrovė, vėliau pasivadinusi Mintaujos geležinkeliu. Mažeikiuose geležinkelis susijungė su Liepojos - Romnų linija pastarosios stotyje. Tačiau naujasis geležinkelis Mažeikiuose turėjo savo stotį. Ji buvo pastatyta tuomet miesto pakraštyje (dar vadinamoje Nitauska). Dabar tai Pramonės g.


Pramonės g. gale asfaltas baigiasi ir prasideda grindinys, vedantis link stoties. Tiesa, fotografuota priešinga kryptimi, t.y. miesto centro link.

Stoties pastatas (ortofotonuotraukoje pažymėtas geltonai). Jame dabar butai. Butai pastate įrengti dar tarpukaryje.
Visgi stotis tarpukaryje nebuvo panaikinta ir 1943 m. schemoje dar pažymėta. Vėlesnėse schemose jau nebepažymėta. Kalbinta namo gyventoja sakė, kad pokaryje stotyje dar būta trikampio ir buvo keletas kelių.


Taip pat geležinkeliui priklausęs pastatas (ortofotonuotraukoje pažymėtas mėlynai). Vienas seniausių mūrinių pastatų Mažeikiuose. Jame tarpukariu veikė senelių prieglauda, o pokaryje bazavosi NKVD. Dabar paverstas gyvenamuoju namu.

Ties buvusia stotimi, dabartinės Mažeikių stoties link.

Ten pat. Laižuvos link.
Paskutinis taisė Al1; 2010.10.18, 22:46.
Komentuoti:
-
2010-09-02
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė sutartį dėl geležinkelio ruožo Mažeikiai-Rengė
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=36095721
Nepykit jei ne čia idėjau
Komentuoti:
-
Čia radau naujesnę informaciją (LDZ vadovo U. Maguonio nuomonę) apie geležinkelio Mažeikiai-Rengė-Glūda likimą, priežastis ir t. t.
http://www.dus.lv/lv/jaunumi/jaunums/?news_id=790
Plačiau komentuoti manau nebūtina, nes ir taip aišku.
Komentuoti:
-
Nesupratau klausimo... Lietuvos valstybė yra viena.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKiek yra verslo subjektų? O kiek valstybių atstovauja Lietuvą? Hmm, retoriniai klausimai.
Kvaila teisti visus, kai 'nusikalsta' vienas, keli ar keliolika. Juk pagal tokį patį principą reikėtų visus jaunus vyrus susodinti į kalėjimą — juk tai potencialūs prievartautojai
Užtat ir rašiau, kad rėmimas turi būti naudingas ne tik verslui.Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąTai, kad valstybė remia savo šalies verslą paprastai gerai yra tik pačiam remiamam verslui.
Komentuoti:
-
Tai, kad valstybė remia savo šalies verslą paprastai gerai yra tik pačiam remiamam verslui.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO verslas neterorizuoja valstybės? Kodėl valstybė turi duoti ir nuolaidžiauti verslui, kuriam VISADA yra blogai ir negana? Tai, kad valstybė primiausiai remia savo šalies verslą yra gerai. Bet tas rėmimas neturi būti naudingas tik verslui ir neduoti naudos ar netgi būti žalingu visuomenei bei valstybei.
Komentuoti:
-
Geležinkelis į Marcinkonis su keliais dyzeliukais, kurio LG nori atsisakyti, dėl vietinių triukšmo vis dar veikia.
Ar tų vietovių gyventojai tyli, ar jų negirdi Latvijos geležinkelių kompanija?
Komentuoti:
-
Kiek yra verslo subjektų? O kiek valstybių atstovauja Lietuvą? Hmm, retoriniai klausimai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO verslas neterorizuoja valstybės? Kodėl valstybė turi duoti ir nuolaidžiauti verslui, kuriam VISADA yra blogai ir negana? Tai, kad valstybė primiausiai remia savo šalies verslą yra gerai. Bet tas rėmimas neturi būti naudingas tik verslui ir neduoti naudos ar netgi būti žalingu visuomenei bei valstybei.
Kvaila teisti visus, kai 'nusikalsta' vienas, keli ar keliolika. Juk pagal tokį patį principą reikėtų visus jaunus vyrus susodinti į kalėjimą — juk tai potencialūs prievartautojai
Komentuoti:
-
Kaip minėta anksčiau teko lankytis Aurės geležinkelio stotyje. vaizdas tikrai nekoks, tai gali paliudyti ir nuotraukos:

Komentuoti:
-
Kad ir "latviškas" ruožas gali būti išardytas nestebina, nes kaip lankiausi praietą savaitę buvo matyti kaip geležinkelį po truputį užkariauja žolės ir krūmai. O eismas juo nutrauktas visai neseniai - vasario mėn.Parašė udrius Rodyti pranešimąŠiandien L ryte :„Orlen Lietuva“ pradėjo žygį prieš Latviją, kitas taikinys - „Lietuvos geležinkeliai“
„Orlen Lietuva“ Europos Sąjungai taip pat ketina skųsti „Lietuvos geležinkelius“, kurie dėl protekcionizmo išardė geležinkelį, jungusį Mažeikius su Renge. Tai buvo trumpiausias kelias iš Lietuvos į Latviją. Dabar degalai į Latviją turi būti gabenami ilgesniu keliu - per Šiaulius, kas naudinga „Lietuvos geležinkeliams“. Dėl tokio sprendimo Latvijoje taip pat reikės išardyti geležinkelio atkarpą Rengė-Glūda (60 km), nes be „Orlen Lietuva“ krovinių geležinkelis niekam nereikalingas.
http://www.lrytas.lt/-12785007651277...BEinkeliai.htm
Komentuoti:
-
O verslas neterorizuoja valstybės? Kodėl valstybė turi duoti ir nuolaidžiauti verslui, kuriam VISADA yra blogai ir negana? Tai, kad valstybė primiausiai remia savo šalies verslą yra gerai. Bet tas rėmimas neturi būti naudingas tik verslui ir neduoti naudos ar netgi būti žalingu visuomenei bei valstybei.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠiandien L ryte :„Orlen Lietuva“ pradėjo žygį prieš Latviją, kitas taikinys - „Lietuvos geležinkeliai“
http://www.lrytas.lt/-12785007651277...BEinkeliai.htmO man atrodo, kad šie „Orlen Lietuva“ veiksmai yra logiški ir to net ir reikėjo tikėtis. Stebina tik kodėl jie taip ilgai tylėjo dėl bėgių nuardymo. Sunku prognozuoti teismų sprendimus, nes jie trunka labai jau ilgai, bet jeigu Orlen principingai eis iki galo, turėtų abu procesus laimėti (bent morališkai, gal ir be jokių kompensacijų). Kažkokia nesąmonė, kad ES produkcijai Latvija taiko didesnius akcizo mokesčius negu pačioje Latvijoje pagamintai. SuprantamasParašė Al1 Rodyti pranešimąPo tokio lenkų ėjimo kažin ar Latvija norės prasidėti su lenkais kai šie skųs LG veiksmus ES.
šalies noras remti savus gamintojus, tačiau juk tam ir stojome į ES, kad vienodos sąlygomis konkuruotume ES rinkoje ir stiprintume eksportą už ES ribų. Pažeidžiamas ES narių solidarumo principas. Beveik tas pats yra ir su bėgių ruožo Mažeikiai-Rengė nuardymu. Latviai nė už ką nekiš pinigų į ruožo Mažeikiai-Priekulė-Liepoja remontą/atstatymą, nes nėra garantijos, kad artimoje ateityje LG nenuardys ruožo Ruzgai-LT/LV siena.
Ir apibendrinus, labai savotiškai žiūrisi valstybė, kuri terorizuoja privatų verslą. Juk Orlen dar kol kas nieko blogo Lietuvai nepadarė.
Komentuoti:
-
Po tokio lenkų ėjimo kažin ar Latvija norės prasidėti su lenkais kai šie skųs LG veiksmus ES.
Komentuoti:
-
Šiandien L ryte :„Orlen Lietuva“ pradėjo žygį prieš Latviją, kitas taikinys - „Lietuvos geležinkeliai“
„Orlen Lietuva“ Europos Sąjungai taip pat ketina skųsti „Lietuvos geležinkelius“, kurie dėl protekcionizmo išardė geležinkelį, jungusį Mažeikius su Renge. Tai buvo trumpiausias kelias iš Lietuvos į Latviją. Dabar degalai į Latviją turi būti gabenami ilgesniu keliu - per Šiaulius, kas naudinga „Lietuvos geležinkeliams“. Dėl tokio sprendimo Latvijoje taip pat reikės išardyti geležinkelio atkarpą Rengė-Glūda (60 km), nes be „Orlen Lietuva“ krovinių geležinkelis niekam nereikalingas.
http://www.lrytas.lt/-12785007651277...BEinkeliai.htm
Komentuoti:
-
Suprantama. Labai gaila, kad susiekimas su Lietuvos miestas per šį ruožą nebus atnaujintas.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąJau nebe, pirmadienį buvau Aurių stotelėje - bėgiai rudija (forumietė Kristinėlė įkels foto). Matyti, kad paskutinis buvo dyzeliukas vasario mėn...
Dėl 1 dyzeliuko išlaikyti visą ruožą per didelė prabanga.
Komentuoti:
-
Jau nebe, pirmadienį buvau Aurių stotelėje - bėgiai rudija (forumietė Kristinėlė įkels foto). Matyti, kad paskutinis buvo dyzeliukas vasario mėn...Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTas ruožas Latvijoje dar eksploatuojamas, tiesa?
Dėl 1 dyzeliuko išlaikyti visą ruožą per didelė prabanga.
Komentuoti:
-
Tas ruožas Latvijoje dar eksploatuojamas, tiesa?Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKažkodėl turiu negerą nuojautą, kad po kelių metų ir latviai uždarys savo ruožą, nes jis praktiškai po dyzeliuko uždarymo nebenaudojamas - užaugs krūmais ir žole (žr. nuotraukas viršuje).
Laukia toks pats likimas kaip ir Darbėnų-Priekulės ir Ventos-Liepojos ruožų.
Komentuoti:
-
Kažkodėl turiu negerą nuojautą, kad po kelių metų ir latviai uždarys savo ruožą, nes jis praktiškai po dyzeliuko uždarymo nebenaudojamas - užaugs krūmais ir žole (žr. nuotraukas viršuje).
Laukia toks pats likimas kaip ir Darbėnų-Priekulės ir Ventos-Liepojos ruožų.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.05.31, 13:07.
Komentuoti:
-
Kenksmingumas aplinkai niekur nedingsta. Ir nesvarbu, ar gabenama per nenaudojama pasienio ruožą, ar per naudojamas bei gyvenamas teritorijas. Bet kokiu atveju latviai tikrai nesirengia investuoti į esamų ruožų rekonstrukciją. Nuoma, žinoma, latviams būtų naudingesnė, bet pareikalautų didelių investicijų iš LG pusės. O MN nori pigiai vežti čia ir dabar. Vargu ar ji pasirengusi kišti pinigus į geležinkelį dėl miglotų perspektyvų ateityje. Jau greičiau MN gali atpiginti pervežimus pati veždama krovinius savo lokomotyvais.
Komentuoti:
-
Siaurame pasienio ruože statyti geležinkelius, kuriuo daugiausia būtų gabenami kroviniai priskiriami pavojingų/ kenksmingų aplinkai kategorijai (kaip šiuo atveju nafta), manau, draudžia įvairios tarpvalstybinės sutartis, sveikatos, higienos, aplinkos apsaugos ir kiti įstatymai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad žemė pasienyje valstybinė. Pagal įstatymus kažkokio tai pločio pasienio žemės ruožas negalėjo būti nei privatizuotas, nei grąžintas savininkams, nei vykdoma ūkinė veikla. Nebent po įstojimo į ES jau spėjo išparceliuoti...
Tad geriau išnaudoti esamą infrastruktūrą tuo labiau dabar kai neliko muitinių ir pasienio patikros.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.05.31, 12:41.
Komentuoti:
Komentuoti: