Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Maršrutas Panevėžys–Mažeikiai bus atskirtas į tris atskiras kryptis: Šiauliai–Panevėžys, Radviliškis–Mažeikiai ir Šiauliai–Mažeikiai.

    Plačiau – https://www.etaplius.lt/aktualu/aktu...eiviams/367466

    Comment


      Parašė TomasK Rodyti pranešimą
      Maršrutas Panevėžys–Mažeikiai bus atskirtas į tris atskiras kryptis: Šiauliai–Panevėžys, Radviliškis–Mažeikiai ir Šiauliai–Mažeikiai.

      Plačiau – https://www.etaplius.lt/aktualu/aktu...eiviams/367466
      "Radviliškis-Mažeikiai" ir "Šiauliai-Mažeikiai" atskiromis dalimis nelaikyčiau. "Šiauliai-Mažeikiai" yra sutrumpintas "Radviliškio-Šiaulių" variantas.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        40 km/h didesnių stočių kelynuose yra įprastas greitis Europoje. Klausimas tik ar Vilniaus stoties ir netoliese esantys kelynai yra tiek pat sudėtingi? Ar negalėtų Vilniuje būti tarkim 50 ar 60 km/h iškart už peronų ribų?
        Ten iešmas ant iešmo, norint kelti greitį reikėtų visą kelyną pertvarkyti. Panaši (gal net dar prastesnė) situacija ir Jelgavos stotyje, kur velkasi Vilnius-Ryga.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

          Ten iešmas ant iešmo, norint kelti greitį reikėtų visą kelyną pertvarkyti. Panaši (gal net dar prastesnė) situacija ir Jelgavos stotyje, kur velkasi Vilnius-Ryga.
          O Vilnius-Mockava velkasi Kazlų Rūdoje...

          Comment


            Maršrutas Vilnius - Kena - Vilnius dirbs tik d.d
            Norint nupirkti bilietą savaitgaliui rodo, kad artimiausia galima data pirmadienis.
            Apie tai praneša ir “Naujoji Vilnia” FB grupė.

            Comment


              Sustojimas Kalvarijoje įtrauktas į traukinių tvarkaraštį
              UAB „LTG Link“, atsižvelgusi į Kalvarijos savivaldybės išsakytą poreikį užtikrinti keleivių vežimo geležinkeliais paslaugas iš/į Kalvarijos geležinkelio stotį, numato galimybę įtraukti sustojimą Kalvarijoje į 2025–2026 metų traukinių tvarkaraštį, įsigaliosiantį nuo 2025 m. gruodžio 14 d.

              Pagal planuojamą tvarkaraštį, maršruto Vilnius–Mockava–Vilnius traukiniai iš Vilniaus į Kalvariją atvyktų kasdien 20.28 val., iš Kalvarijos į Vilnių išvyktų kasdien 9.31 val.

              Sustojimą Kalvarijoje įtraukti į galutinį 2025–2026 m. tvarkaraštį planuojama tuo atveju, jei iki minėtos datos bus užtikrintas tinkamas vietinio reguliaraus susisiekimo autobusais maršrutų suderinimas su traukinių atvykimo ir išvykimo laiku. Atsižvelgiant į Kalvarijos geležinkelio stoties, esančios Jungėnuose (Stoties g. 13), atstumą nuo miesto ir siekiant sudaryti sąlygas keleiviams patogiai pasiekti stotį, prašoma nuo gruodžio 14 d. priderinti Kalvarijos vietinio reguliaraus susisiekimo autobusais tvarkaraščius prie planuojamo traukinių išvykimo ir atvykimo laiko.
              https://www.suvalkietis.lt/2025/10/2...u-tvarkarasti/


              Jei sustojimas taps populiarus gal bus galima tikėtis Kaunas-Marijampolė pratęsimo

              Comment


                Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                Sustojimas Kalvarijoje įtrauktas į traukinių tvarkaraštį

                https://www.suvalkietis.lt/2025/10/2...u-tvarkarasti/


                Jei sustojimas taps populiarus gal bus galima tikėtis Kaunas-Marijampolė pratęsimo
                Klaipėda neturi VT reisų po paskutinių dviejų Vilnius-Klaipėda traukinių. O jūs tikitės Kalvarijoje...

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                  Klaipėda neturi VT reisų po paskutinių dviejų Vilnius-Klaipėda traukinių. O jūs tikitės Kalvarijoje...
                  Kaip tai neturi? 8 autobusas pritaikytas prie paskutiniojo traukinio, ne kartą teko pasinaudoti.

                  Comment


                    Parašė dtb Rodyti pranešimą

                    Kaip tai neturi? 8 autobusas pritaikytas prie paskutiniojo traukinio, ne kartą teko pasinaudoti.
                    Ok. Jau padarė. Mano klaida.
                    Pažiūrėjau ne tą stotelę (rytų kryptimi). O keleiviui juk nesvarbu ar rytų, ar vakarų kryptimi stotelė. Svarbu veža į kur reikia.

                    Comment


                      Tiesiog spot on Udriaus straipsnis Delfi. Ne visada ir ne dėl visko sutinku su Udrium, bet čia labai gerai viskas išdėstyta. 10 milijonų iki 2030, šiaip, imho, pasiekti įmanoma, bet tik tiek. Ir 10 milijonų nėra nei įspūdingas, nei ambicingas planas, turint omeny, koks yra realus potencialas.

                      Udrius Armalis. „LTG Link“: fanfaros ir realūs darbai - Delfi

                      Bet pažvelgus į realius skaičius, šis optimizmas ima blėsti. Traukinių turime mažiau nei reikėtų, kai kurie jau seniai perkopę 20 metų amžių, o planai nurašyti senesnius dyzelinius modelius kelia klausimą – kuo juos pakeisime? Ar tikrai 2030-aisiais geležinkeliai taps masiniu keliavimo būdu, ar tai tik dar viena graži pasaka spaudos pranešimams? Šiuo metu „LTG Link“ turi šiuos keleivinius traukinius: PESA 730ML – 7 vnt. PESA 630ML – 3 vnt. PESA 620 – 12 vnt. EJ575 (elektriniai) – 13 vnt. DR1a ir RA2 (senieji dyzeliniai) – 14 vnt. Kiek iš jų realiai važinėja, nėra viešai skelbiama. Bet net ir iš turimų duomenų matyti, kad pervežti 10 mln. keleivių 2030 m. skamba labiau kaip iliuzija nei tikrovė, ypač jei senieji traukiniai DR1a ir RA2 bus nurašyti. Žvilgtelkime, kas trukdo pasiekti iškeltus tikslus.

                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/ringas/pol...HacPzKLokNfIwg

                      Comment


                        Idėja gera, įgyvendinimas.. prastokas.
                        Iš turimų duomenų jau šiandien matyti, kad atsilaisvinusių PESA 730ML ir PESA 630ML traukinių (iš viso dešimt) kiekio tikrai nepakaks kitoms linijoms aptarnauti. Šiuo metu vienas PESA 730ML kasdien važiuoja maršrutu Vilnius–Ryga–Valga, o dar trys iš šių traukinių bus nukreipti į liniją Vilnius–Mockava. Likę trys PESA 730ML ir trys PESA 630ML turės aptarnauti linijas Vilnius–Turmantas, Vilnius–Oro uostas (Šalčininkai) bei Vilnius–Marcinkonys. Nurašius senesnius dyzelinius traukinius, prie šių maršrutų prisidėtų dar ir linija Kaunas–Kybartai.
                        Kam trys traukiniai į Mockavą, kai grafikas sudarytas vienam, vienas Udrius težino:
                        Vilnius 06:27 - Mockava 08:52; Mockava 09:09 - Vilnius 11:35;
                        Vilnius 12:35 - Mockava 14:52; Mockava 15:07 - Vilnius 17:25;
                        Vilnius 18:30 - Mockava 20:49; Mockava 21:04 - Vilnius 23:25.

                        Priminsiu, kad šiuo metu visas šias linijas aptarnauja 14 senųjų dyzelinių traukinių...
                        Neaptarnauja. Iš 4 RA2 dirba viena, DRkių didesnė dalis trina patvorius.
                        ​​​​​​​
                        Tokie straipsniai tikrai reikalingi, nes problema su riedmenimis akivaizdi, tačiau tokios pirmoko lygio klaidos tikrai bado akis.
                        Paskutinis taisė Ignalina; Vakar, 19:24.

                        Comment


                          Kaip jau žadėjau anksčiau, pasidalinu informacija apie LTG pradedamą peronų modernizaciją. Taip jau sutapo, kad Udriaus straipsnyje tai irgi buvo pažymėta kaip viena iš didesnių problemų.

                          Spalio viduryje viešųjų pirkimų portale pasirodė pirmoji rinkos konsultacija:
                          14456 Panerių, Žaslių, Kaišiadorių geležinkelio stotyse ir Vokės, Karčupio, Pamierio, Rykantų ir Kaugonių geležinkelio stotelėse esančių peronų rekonstravimo techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos

                          Spalio pabaigoje paskelbta virtinė kitų konsultacijų ta pačia tema:
                          14369 Lobinių, Žeimenos, Elektrodepo 1, Elektrodepo 2, Mickūnų, Pažeimenės, Skersabalių, Pailgio geležinkelio stotelėse esančių peronų rekonstravimo techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
                          14470 Pavilnio ir Pakretuonės geležinkelio stotelėse esančių peronų rekonstravimo techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
                          14543 Jonavos, Kėdainių, Klaipėdos, Radviliškio geležinkelio stotyse esančių peronų rekonstravimo techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
                          Lentvario ir Naujosios Vilnios geležinkelio stotyse esančių peronų rekonstravimo techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
                          Telšių, Vievio, Šiaulių ir Kretingos stotyse esančių peronų rekonstravimo techninio darbo projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos

                          Šiai dienai viso - 13 stočių ir 15 stotelių.

                          Kas numatoma?
                          Turbūt svarbiausia ir aktualiausia: Perono aukštis virš bėgių – 550 mm visose stotyse ir stotelėse.
                          Taip pat numatomi standartizuoti paviljonai:


                          Patys peronai stotelėse moduliniai, pagal galimybes montuojami ant esamų peronų:


                          Stotyse numatomi ir papildomi darbai:
                          • Naujoji Vilnia - rekonstruojami trys peronai ir požeminė perėja, pritaikant/įrengiant į visus peronus po vieną laiptinę su liftu/keltuvu;
                          • Lentvaris - rekonstruojami keturi peronai ir pėsčiųjų tunelis, pritaikant/įrengiant į visus peronus po vieną laiptinę su liftu/keltuvu;
                          Džiugu, kad projektas juda į priekį.

                          Comment


                            Laukimo paviljonas atrodo visai gerai ir manau funkcija atliks geriau nei pas estus (kur niekas neapsaugo tave nuo vėjo ir lietaus net iš 2 pusių).
                            Neskaičiau visko, bet tikiuosi, kad peronai bus apšviesti, nes dabar net ne visur ta šviesa yra.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Idėja gera, įgyvendinimas.. prastokas.


                              Kam trys traukiniai į Mockavą, kai grafikas sudarytas vienam, vienas Udrius težino:
                              Vilnius 06:27 - Mockava 08:52; Mockava 09:09 - Vilnius 11:35;
                              Vilnius 12:35 - Mockava 14:52; Mockava 15:07 - Vilnius 17:25;
                              Vilnius 18:30 - Mockava 20:49; Mockava 21:04 - Vilnius 23:25.


                              Neaptarnauja. Iš 4 RA2 dirba viena, DRkių didesnė dalis trina patvorius.

                              Tokie straipsniai tikrai reikalingi, nes problema su riedmenimis akivaizdi, tačiau tokios pirmoko lygio klaidos tikrai bado akis.
                              Šiaip tai realiai susidėlioti kažkaip reikės. Man pvz ne visai aišku, kas bus su Vilnius - Valčiūnai, ar jį taip ir aptarnaus dyzeliai, ar bus paleistas BEMU.

                              Bet iš to kas žinoma tai dabar pokyčiai atrodytų taip:
                              1. Vilnius - Klaipėda -> DMU nueina į Vilnius - Turmantas (Daugpilis)
                              2. Kaunas - Šiauliai -> DMU keičiami BEMU
                              3. Vilnius - Varėna -> DMU keičiami BEMU.
                              4(?). Vilnius - Valčiūnai -> arba seni dyzeliai keičiami į 630 Pesas, arba leidžiamas BEMU.

                              Comment


                                Jašiūnų/Valčiūnų maršrutui ar tik neužtektų 620M, jei kursavimo dažnis būtų adekvatus? Paskirtų 1x620M Oro uostui kas pusvalandį ir 1x620M Jašiūnams kas pusantros valandos ir tiek.

                                Comment


                                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                  Šiaip tai realiai susidėlioti kažkaip reikės. Man pvz ne visai aišku, kas bus su Vilnius - Valčiūnai, ar jį taip ir aptarnaus dyzeliai, ar bus paleistas BEMU.
                                  „Kaip gausis“ – LTG darbuotojas Flirt 950 pristatyme.

                                  Comment


                                    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

                                    „Kaip gausis“ – LTG darbuotojas Flirt 950 pristatyme.
                                    Na kaip suprantu bus kažkas tokio:
                                    Vilnius - Kaunas EMU Škoda
                                    Vilnius - Trakai EMU Škoda
                                    Vilnius - Kena EMU Škoda
                                    Iš viso: 13 EMU Škoda

                                    Vilnius - Turmantas (Daugpilis) DMU PESA
                                    Vilnius - Mockava (Lenkija) DMU PESA
                                    Vilnius - Valga (Talinas) DMU PESA
                                    Iš viso: 7 DMU PESA 730

                                    Vilnius - Klaipėda EMU FLIRT
                                    Iš viso: 9 EMU FLIRT

                                    Vilnius - Marcinkonys BEMU FLIRT
                                    Kaunas - Šiauliai BEMU FLIRT
                                    Vilnius - Jašiūnai BEMU FLIRT(?)
                                    (?) Užteks jeigu bendrai kitiems dviems maršrutams skiriame 5 traukinius
                                    Iš viso: 6 BEMU FLIRT

                                    Kaunas - Kybartai PESA 620
                                    Kaunas - Marijampolė PESA 620
                                    Nežinau kaip bus nes yra noras vėl skaldyti, bet kol kas
                                    Mažeikiai - Panevėžys PESA 620
                                    Klaipėda - Šilutė PESA 620
                                    Iš viso: 12 PESA 620

                                    PESA 630 lieka kaip rezervas(?) arba naudojami jeigu dažninamas ir pratęsiamas Vilnius - Jašiūnai iki Stasylų.

                                    Comment


                                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                      (?) Užteks jeigu bendrai kitiems dviems maršrutams skiriame 5 traukinius
                                      Man šiaip įdomu kaip LTG veikia rezervas. Ar ten turi būti tokios pat klasės arba traukos traukinys ar absoliučiai bet ką bet kur gali leisti. 2019 m. žiemą teko matyti 630MiL ant Vilnius–Trakai, 2020 m. vasarą 620M ant Vilnius–Trakai ir visai neseniai Vilnius–Kaunas važiavo 730ML.
                                      Parašė Vinecko
                                      PESA 630 lieka kaip rezervas(?) arba naudojami jeigu dažninamas ir pratęsiamas Vilnius - Jašiūnai iki Stasylų.
                                      Joks sveiko proto žmogus neprioritizuotų apelsindėžių 620M vietoje nors bent autobuso komforto lygio 630MiL. RA2 ir 620M buvo iš ties nevykę pirkiniai ir 620M mes prisipirkome tikrai per daug. Nebent šiems traukiniams kažkokį refurbishment padarys, kad salonas būtų pritaikytas ilgesnėms kelionėms, o ne miesto tipo mikroautobuso kopija.

                                      Comment


                                        Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
                                        Man šiaip įdomu kaip LTG veikia rezervas. Ar ten turi būti tokios pat klasės arba traukos traukinys ar absoliučiai bet ką bet kur gali leisti. 2019 m. žiemą teko matyti 630MiL ant Vilnius–Trakai, 2020 m. vasarą 620M ant Vilnius–Trakai ir visai neseniai Vilnius–Kaunas važiavo 730ML.

                                        Joks sveiko proto žmogus neprioritizuotų apelsindėžių 620M vietoje nors bent autobuso komforto lygio 630MiL. RA2 ir 620M buvo iš ties nevykę pirkiniai ir 620M mes prisipirkome tikrai per daug. Nebent šiems traukiniams kažkokį refurbishment padarys, kad salonas būtų pritaikytas ilgesnėms kelionėms, o ne miesto tipo mikroautobuso kopija.
                                        Kaip variantas Mažeikiai - Panevėžys ar kokie ten maršrutai bus vietoj jo daryti su Pesa 630, ten gal ir srauto bus, ir patogumo reikėtų. Suprask 5 pagal dydį miestas aptarnaujamas mikriuku ant bėgių…

                                        Comment


                                          Šiaip, didžiausias ir svarbiausias klausimas dabar, ar LTG pasinaudos opcija pirkti papildomus Stadlerius, kas yra numatyta sutartyje. Jei bent puse opcijoje numatyto papildomo traukinių skaičiaus būtų pasinaudota, būtų galima ne tik pasiekti 10 milijonų iki 2030, bet ir šiek tiek padoriau pafutureproofinti viską iki kokių 2035.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X