Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Tai kaip supratau toks reisas jau buvo. Todėl sakyti "gal būtų populiaresnis" sunkiai išeina. Jeigu ten važiuoja kokie 2-3 keleiviai, tai apie išsilaikymą turbūt sudėtinga kalbėti. O maršrutų dotavimui / rėmimui irgi turi būti logiški kriterijai. Todėl ir įdomu sužinoti, kiek būdavo keleivių, nes net maršruto Kaunas-Vilnius vėliausiame traukinyje kažkada teko važiuoti ir buvo labai tuščia.Parašė disident Rodyti pranešimą
Amžina gali būti šita diskusija. Motrisė galėtų būti išeitis tokiems reisams. Finansavimas iš kokios nors žalios regionų vystymo programos. O pasibaigus programai, gal ir reisas būtų populiaresnis ir pats save išlaikytų
Ar logiška ar nelogiška galima atsakyti žinant maršruto keleivių skaičius. Jeigu važiuoja du žmonės, tai tada taip - laikyti pastatytą logiškiau nei varinėti ir generuoti žiaurų minusą. Nes klausimas ne tik dyzelio, bet ir ridos ar motovalandų (nežinau kokiu rodikliu skaičiuojama), nuo ko priklauso aptarnavimai, remontai.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
O nuo 18h iki pat ryto laikyti traukinį Ignalinoje logiška? Jis laisvai spėtų suvažinėti dar vieną reisą, realiai tik dyzelio klausimas
Comment
-
Paskutinį kartą, kai juo važiavau, buvo tarp 3 ir 6 keleivių.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai kaip supratau toks reisas jau buvo. Todėl sakyti "gal būtų populiaresnis" sunkiai išeina. Jeigu ten važiuoja kokie 2-3 keleiviai, tai apie išsilaikymą turbūt sudėtinga kalbėti. O maršrutų dotavimui / rėmimui irgi turi būti logiški kriterijai. Todėl ir įdomu sužinoti, kiek būdavo keleivių, nes net maršruto Kaunas-Vilnius vėliausiame traukinyje kažkada teko važiuoti ir buvo labai tuščia.
Ar logiška ar nelogiška galima atsakyti žinant maršruto keleivių skaičius. Jeigu važiuoja du žmonės, tai tada taip - laikyti pastatytą logiškiau nei varinėti ir generuoti žiaurų minusą. Nes klausimas ne tik dyzelio, bet ir ridos ar motovalandų (nežinau kokiu rodikliu skaičiuojama), nuo ko priklauso aptarnavimai, remontai.
Comment
-
Tarp 3 ir 6 keleivių gali būti žiemą, viduryje savaitės. Savaitgaliais bei vasaros sezono metu keleivių tikrai pakanka.
Be to reikėtų nepamiršti, kad tie keleiviai, kurie neranda reiso vakare, nevažiuos ir ryte, o pasirinks automobilį ar kitą alternatyvą. Taip karpant reisus galima ir visiškai maršrutą uždaryti.
- 7 patinka
Comment
-
Nepamirškime, kad toks transportas taip pat yra ir viešoji paslauga. Man atrodo šitas ypač stipriai galioja būtent šitam maršrutui, kuris aptarnauja daug kaimiškų vietovių, miestelių ir miestų, į kuriuos gali patekti tik traukiniu ar automobiliu. Galiausiai susiveda iki "neturi pinigų automobiliui, nėra ko tau kokybiško laisvalaikio turėti". Pripažinkime, mažuose miesteliuose tikrai beveik nėra jokio laisvalaikio, kokybiškos užklasinės veiklos paaugliams, trūksta didesnės socializacijos. Čia jau kalbu iš savo patirties, nes jei nebūtų 21h traukinio mano paauglystės laikais, labai tikėtina, kad po mokyklos sekčiau daugelio klasiokų pavyzdžiu, kuriems didžiausia pramoga yra alaus ar degtinės butelis.Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kiek žmonių važiuodavo tuo 21:20 traukiniu?
Reikia suprasti, kad nebus taip lanksčiai, jog prisitaikytų prie kiekvieno norų turėti laisvalaikį ar užsiėmimus mieste. Juo labiau tas 21:20 iki Turmanto nuvykdavo veikiausiai 23:25 (pagal dabartinius kelionės laikus), kas realiai kasdienėms kelionėms yra žiauriai vėlu.
- 9 patinka
Comment
-
Vilnius - Turmantas yra 2/3 populiariausias maršrutas šalyje, priklausomai nuo metų. Turėti paskutinį išvykimą 19:50 iš Vilniaus yra gėdinga.
Dar gėdingiau yra paskutinis traukinys į Vilnių, kuris iš Turmanto išvyksta 18:12. Ypač vasaros laikotarpiu aktualus vėlesnis išvykimas turistams, tačiau niekaip nepavyksta LTG įtikinti bent pabandyti. Anksčiau būdavo vakarinis 20:45 iš Ignalinos, kuris važiuodavo.. tik darbo dienomis
- 7 patinka
Comment
-
Neseniai, po daug daug metų pertraukos, važiavau Vilnius - Ignalina - VIlnius. Norint gauti gurkšnį nostalgijos - tai patirtis nuostabi: senas, jaukus DR1A, viduje galima, ar tiksliau įmanoma, būti tik su marškinėliais nes kaitina ojojoi, romantiški 19 a. stočių, stotelių, kelininkų namelių vaizdai. Ir bendrai labai vaizdingas maršrutas su stotelėmis vidur miško.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąVilnius - Turmantas yra 2/3 populiariausias maršrutas šalyje, priklausomai nuo metų. Turėti paskutinį išvykimą 19:50 iš Vilniaus yra gėdinga.
Dar gėdingiau yra paskutinis traukinys į Vilnių, kuris iš Turmanto išvyksta 18:12. Ypač vasaros laikotarpiu aktualus vėlesnis išvykimas turistams, tačiau niekaip nepavyksta LTG įtikinti bent pabandyti. Anksčiau būdavo vakarinis 20:45 iš Ignalinos, kuris važiuodavo.. tik darbo dienomis
Tačiau žiūrint per šiuolaikinio transporto prizmę - kvepia paskutiniaja: likęs vienas iš dviejų, senas, gana kreivas kelias (traukinį mėto normaliai), senas, aukštas traukinys, labai liūdnas judėjimo greitis ir tikrai kiek keistas tvarkaraštis. Galiu įsivaizduoti, kad sutvarkius infrą ir paleidus kokį naują Stadlelį, tai turistai klyktų iš malonumo judėdami begaliniais miškais į nuostabių ežerų kraštą.
- 5 patinka
Comment
-
Su infra, palyginus, viskas gerai. Važiuojant Pesa mėtymo nesijaučia, beveik visame ruože greitis 120kmh. Pagrindinė lėtos kelionės priežastis - stoviniavimas prie kiekvieno stulpo, dėl kurio kelionė Ignalina - Vilnius iš 1:15h (laikas galintis laisvai konkuruoti su automobiliu) tampa 1:45h.
Comment
-
Šitas ne kartą pastebėtas apie pusę 5. Darau prielaidą, jog reguliariai vyksta į Jašiūnus. Jei gerai pamenu, jau sausio pradžioj mačiau pirmą kartą.Parašė statyba Rodyti pranešimąĮdomu nuo kada, kokiais maršrutais ir kodėl Vilniaus mazge dirba RA-2. Šiandien jis 16:39h. vyko maršrutu Vilnius - Jašiūnai. Ar jau visos Pesos vienvagonės paduso?
Comment
-
Nežinau, gal kas ir pildėte, bet gal galėtumėte padėti - rašau darbą apie geležinkelių turizmą. Gal galėtumėte užpildyti anketą? Būčiau dėkingas.
https://apklausa.lt/f/35w8bnm.f
- 1 patinka
Comment
-
Keletas įsimintinų citatų iš interviu:
dar norėčiau užtvirtinti ir turėti ilgesnio laiko duomenis, kad būtų padaryti sprendimai.Tikslių skaičių nepasakysiu, bet jie viršija planuotus.Skaičiuojame įvairius variantus, įvairias alternatyvas. Kai tik turėsime žinių, informuosime.Dabar tai yra diskusijų objektas. Negalėčiau šiandien leistis į detales, bet tikrai apie šį maršrutą kalbame.O šiaip beveik visuose atsakymuose į klausimus atsakymas tas pats - NIKLAUSINĖKYYTE A LEISKITE DZYYYRBCIŠiandien didžiausias mūsų akcentas, kaip ruošiamės operuoti, ką norėtume ten turėti – šiandien esame visiškoje planavimo stadijoje.
- 3 patinka
Comment
-
Yra ir normalios info:
O šiaip tai nieko keisto, kad į daug dalykų dar neturi atsakymų, jei neseniai pradėjo dirbti.2026 metais Lietuvą pasiekus 15 Šveicarijos koncerno „Stadler Rail“ Lenkijoje gaminamiems elektriniams traukiniams šalyje padažnės traukinių reisų, sako naujoji „Lietuvos geležinkelių“ grupės (LTG) keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.Paskutinis taisė digital; 2024.03.04, 15:15.
- 2 patinka
Comment
-
Tai, kad klausinėjama apie dalykus, dėl kurių nėra sprendimų, patvirtinimų ir t.t. Kokių tikimasi atsakymų? Jeigu pasakoma. kad maršrutų plėtrą ar naujų planavimą riboja riedmenų kiekis, tai paklausus dėl naujo maršruto, bei gavus atsakymą jog dar svarstoma ir skaičiuojama, yra bergždžia tikėtis pateikus papildomus klausimus: "kada jis bus" "ar bus tiesioginis" - gauti kažkokį konkretų atsakymą.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąKeletas įsimintinų citatų iš interviu:
O šiaip beveik visuose atsakymuose į klausimus atsakymas tas pats - NIKLAUSINĖKYYTE A LEISKITE DZYYYRBCI
- 7 patinka
Comment
-
Paoponuosiu: pirma nusiperku 15 traukinių, o tada galvoju ką čia su jais dabar daryti, kaip čia paskirstyti, net nežinau kokio dažnumo noriu ir pan. Man rods planavimas prasideda nuo to, kad susidėlioju tikslus, išsiaiškinu poreikį, tada perkuosi kiekius, kurių man reikia. Ir kitoje interviu vietoje:Parašė sleader Rodyti pranešimąTai, kad klausinėjama apie dalykus, dėl kurių nėra sprendimų, patvirtinimų ir t.t. Kokių tikimasi atsakymų? Jeigu pasakoma. kad maršrutų plėtrą ar naujų planavimą riboja riedmenų kiekis, tai paklausus dėl naujo maršruto, bei gavus atsakymą jog dar svarstoma ir skaičiuojama, yra bergždžia tikėtis pateikus papildomus klausimus: "kada jis bus" "ar bus tiesioginis" - gauti kažkokį konkretų atsakymą.
Ta prasme pastatyta prieš argumentą, kad yra rizika, kad nenusipirksi traukinio tai datai, kuriai tau jo reikės. Atsakymas - skaičiuojamės ir "viską" darome. Ar važiuos į gamyklą kelias kniedes įkalti tai nesako, o juk tik taip paspartintų traukinių pristatymą laiku.– Kaip rodo elektrinių traukinių pirkimo pavyzdys, konkurso paskelbimas, sutarties pasirašymas, gamyba gali trukti ir iki septynerių metų. Ar neatsitiks taip, kad 2028 metais europinė vėžė bus, tačiau jai tinkamų traukinių Lietuva neturės?
– Padarysime viską, kad viskas įvyktų laiku – kai bus vėžė, kad būtų ir traukiniai. Tačiau šiandien labiausiai dirbame ties tuo, kad suprastume, kaip veiksime, kokių apimčių mums reikės, nes nuo to priklauso, kiek ir kokių traukinių įsigyti.
Sorriukas, bet direktorė ant 610 darbuotojų įmonės (neskaitant visos LTG grupės kompetencijų valdymo) nelabai ką gali pasakyti apie įmonės strateginius tikslus? Na toks tas strateginis planavimas Lietuvoje neprioritetiniuose sektoriuose (viešasis transportas)
- 2 patinka
Comment
Comment