Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Šiap, planuojant kelionę aš imu 7,0 ltr/ 100 km vidurkį jei reiikia važiuoti per miestus.Užmiesčio režimas - 6,0 ltr/ 100 km. 200 km => 14 ltr kuro, x 1,20 € / ltr = 16,8 €. Važiuojant per metus 10k km, remontai, draudimas, skysčiai, padangos, filtrai sudarys dar apie 1000€ / metams, kas yra 0.1€ /km arba 2€ 200 km kelionei.
    Grubiau, tokiai kelionei turim ~20€ biudžetą ir papildomus pinigus įmanoma paimti tik keliant paslaugos kokybę.
    Paėmiau traukinį kuriuo dažniausiai važiuoju - antra klases gaunasi 0,048 euro kilometrui. T.y. daugiau nei du kartus pigiau nei tavo pateikti automobilio kaštai. O tu rašei kad automobiliu gaunasi 3 kartus pigiau. Gal norėjai atvirkščiai parašyti?

    Parašė Austras Rodyti pranešimą
    Nepamirškite pridėti kelionės išlaidų nuo pradžios taško iki gel. stoties, ir nuo gel. stoties iki pabaigos taško. Dažnu atveju tai gali būti taksi.
    Na čia bus labai individualiai. Mano atveju tai viešojo transporto bilietas vilniuje kuris nekarantino metu pas mane ir taip mėnesinis todėl papildomų išlaidų nėra, o atvykimo taške pėsčiomis arba pasitinka. Taksi naudoju tik kelionėms lėktuvu, nes dažniausiai tada VT nevažiuoja o taksi gaunasi pigiau nei nuomotis automobilio saugojimą prie oro uosto.


    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Tai ką tu rašai rodo, kad automobiliu vienam važiuoti yra brangiau.
      O anam pranešime rašei, kad vienam važiuoti yra 3 kartus pigiau.
      Kažką neaiškiai bandai pasakyti.
      Nerašiau kad _dabar_ _vienam_ keliauti automobiliu yra 3 kartus pigiau nei traukiniu.
      Rašiau apie dinaminę kainodarą, kai paskutinę dieną turi pasirinkimą: pirkti I klasės bilietą ar važiuoti automobiliu. Kol kas pamirštam visokius "open ticket", man reikia staliuko, rozetės kompui, gal interneto ir kad ant galvos neužkristų čemodanas. Hint: jei nebus vietos su staliuku, tokioje situacijoje aš važiuosiu automobiliu.

      Comment


        Šiap, Lietuvoj, ne traukinių bilietų kainos didelės, o privataus automobilio nusipirkimas/išlaikymas gan pigus.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
          Nerašiau kad _dabar_ _vienam_ keliauti automobiliu yra 3 kartus pigiau nei traukiniu.
          Rašiau apie dinaminę kainodarą, kai paskutinę dieną turi pasirinkimą: pirkti I klasės bilietą ar važiuoti automobiliu. Kol kas pamirštam visokius "open ticket", man reikia staliuko, rozetės kompui, gal interneto ir kad ant galvos neužkristų čemodanas. Hint: jei nebus vietos su staliuku, tokioje situacijoje aš važiuosiu automobiliu.
          Kaip pvz dinaminė kainodara:
          Roma Termini - Napoli (Tutte Le Stazioni), kelionės data 2021-03-30. Kaina nuo 12,65€ (Regionale, apie 3 valandas iki Centrale ryte arba vakare kai kuriais laikais) iki 50,90€ (Frecciarossa, apie 1:13 ik Centrale per pietus) arba 56,00 € su Frecciargento iki Afragola vakare per 0:59.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Kaip pvz dinaminė kainodara:
            Roma Termini - Napoli (Tutte Le Stazioni), kelionės data 2021-03-30. Kaina nuo 12,65€ (Regionale, apie 3 valandas iki Centrale ryte arba vakare kai kuriais laikais) iki 50,90€ (Frecciarossa, apie 1:13 ik Centrale per pietus) arba 56,00 € su Frecciargento iki Afragola vakare per 0:59.
            Kur mūsų freciarossa? Net Vilnius - Kaunas per valandą nebebėra..

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą

              Kur mūsų freciarossa? Net Vilnius - Kaunas per valandą nebebėra..
              Tai ko gero sutinki kad "dinaminė kainodara" keturiems traukiniams yra didelis burbulas? Nes Roma Termini - Napoli Centrale imant "biznio valandas, t.y. 09:00 - 17:00, pastoviai yra 4 - 6 traukiniai per valandą.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Tai ko gero sutinki kad "dinaminė kainodara" keturiems traukiniams yra didelis burbulas? Nes Roma Termini - Napoli Centrale imant "biznio valandas, t.y. 09:00 - 17:00, pastoviai yra 4 - 6 traukiniai per valandą.
                Sutinku. Lietuvoje protingiau būtų ne kelti kainą, jei traukinys pilnas, o leisti antrą traukinį.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Be keleivių.
                  Ačiū už paaiškinimą. Bet vis tiek nesuprantu, kodėl traukinys vienu reisu neveža keleivių. Ar jis naktį važiuoja? Tie geležinkelio remontai dar tęsiasi? Apie tai jau buvo kažkur diskutuota?
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Traukinys nakvoja Klaipėdoje ir rezervu važiuoja anksti ryte, apie 5 valandą, kai keleivių į Šilutę tiesiog nėra. Važiuojant rezerviniu traukiniu, sutaupomos lėšos mokesčiams už infrastruktūrą, nereikia traukinio specialiai varyti į stočių peronus ir laikyti atidarytas kasas.
                    Remontų į Šilutę nėra.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Nerašiau kad _dabar_ _vienam_ keliauti automobiliu yra 3 kartus pigiau nei traukiniu.
                      Rašiau apie dinaminę kainodarą, kai paskutinę dieną turi pasirinkimą: pirkti I klasės bilietą ar važiuoti automobiliu. Kol kas pamirštam visokius "open ticket", man reikia staliuko, rozetės kompui, gal interneto ir kad ant galvos neužkristų čemodanas. Hint: jei nebus vietos su staliuku, tokioje situacijoje aš važiuosiu automobiliu.
                      Vairuodamas automobilį tikrai pasijungsi nešiojamą į rozetę ir browsinsi internete.....

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Vairuodamas automobilį tikrai pasijungsi nešiojamą į rozetę ir browsinsi internete.....
                        Man nereikia brausinti internete, na reikia dirbti.Nėra staliuko - nėra darbo.
                        Pvz. traukinyje visai normaliai galima rašyti visokius tekstus ar gilintis į projekto informaciją. Tam internetas dažniausiai nereikalingas.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Man nereikia brausinti internete, na reikia dirbti.Nėra staliuko - nėra darbo.
                          Pvz. traukinyje visai normaliai galima rašyti visokius tekstus ar gilintis į projekto informaciją. Tam internetas dažniausiai nereikalingas.
                          Bet vairuodamas irgi nedirbsi laptopu, tai čia nenaudinga alternatyva. Nors tiesa esu matęs vairuotojų, kur autostradoje prie vairo pasistato plančetę ir video žiūri.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Bet vairuodamas irgi nedirbsi laptopu, tai čia nenaudinga alternatyva. Nors tiesa esu matęs vairuotojų, kur autostradoje prie vairo pasistato plančetę ir video žiūri.
                            Dar kartą: 3 valandos vagone be galimybės dirbti vs. 2 valandos automobilyje. Ką renkies?

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Dar kartą: 3 valandos vagone be galimybės dirbti vs. 2 valandos automobilyje. Ką renkies?
                              Tau nėra staliuko nėra darbo, o kiti ir be staliuko sugeba kažkiek padirbti su tuo pačiu laptopu.
                              Taip pat gali ir gilintis į kažkokius projekto duomenis, kam irgi staliuko nereikia, beje šitą lyg ir pats pripažinai.

                              Ir jei ne dirbti, tai gali skaityti knygą, e knygą, skaityti naujienas, mokytis kažko ir tt.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Tau nėra staliuko nėra darbo, o kiti ir be staliuko sugeba kažkiek padirbti su tuo pačiu laptopu.
                                Taip pat gali ir gilintis į kažkokius projekto duomenis, kam irgi staliuko nereikia, beje šitą lyg ir pats pripažinai.

                                Ir jei ne dirbti, tai gali skaityti knygą, e knygą, skaityti naujienas, mokytis kažko ir tt.
                                Jei rinktis papildomą valandą namie ar pusantros valandos (+30min grįžimo namo iš stoties) traukiniu, be galimybes darbus darytis prie stalo patogiai, tada rinkčiausi automobilį...
                                - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                - Rusija su Amerika kariauja.
                                - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                - O amerikiečiai?
                                - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Tau nėra staliuko nėra darbo, o kiti ir be staliuko sugeba kažkiek padirbti su tuo pačiu laptopu.
                                  Taip pat gali ir gilintis į kažkokius projekto duomenis, kam irgi staliuko nereikia, beje šitą lyg ir pats pripažinai.
                                  Staliukas suteikia: 1) ergonomiką, nes mažiau pavargsta kaklas; 2) vietą kavai.

                                  Mnao darbas buvo gan specifinis, kai projekte yra daug duomenų, bet tiesiogiai susijusių su atakomybės sritimi - tik labai maža dalis. Štai tam ir reikdavo rasti ir skirti pakankamai daug laiko.

                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Ir jei ne dirbti, tai gali skaityti knygą, e knygą, skaityti naujienas, mokytis kažko ir tt.
                                  Tie atvejai aiškūs savaime. Aš lenkiu į tai, kad ne visi nori vakare važiuodami traukiniu žiūrėti pro langą. O su darbui tinkamomis vietomis LG sąstatuose yra problemų.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Dar kartą: 3 valandos vagone be galimybės dirbti vs. 2 valandos automobilyje. Ką renkies?
                                    3 valandos vagone žiūrint filmą ar 2 valandos vairuojant (nes dirbti vis tiek negalėsi). Pasirinkimas manau aiškus vagono naudai.

                                    Plius dar proga nustoti gerti kavą


                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      3 valandos vagone žiūrint filmą ar 2 valandos vairuojant (nes dirbti vis tiek negalėsi). Pasirinkimas manau aiškus vagono naudai.

                                      Plius dar proga nustoti gerti kavą
                                      Jaunas dar matyt
                                      Kai gauni 30 - 50 A0 formato brėžinių ir pirmadieniui turi pasakyti kuriuos sprendinius būtina keisti, pradedi kitaip žiūrėti į kavą

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Jaunas dar matyt
                                        Kai gauni 30 - 50 A0 formato brėžinių ir pirmadieniui turi pasakyti kuriuos sprendinius būtina keisti, pradedi kitaip žiūrėti į kavą
                                        Ne, tiesiog neturiu kafeino priklausomybės todėl nei "Atsibusti" nei dar kur kava nėra reikalinga.

                                        Na o bandymas padaryti daugiau nei fiziškai įmanoma jau yra atskira problema.

                                        Comment


                                          Beje, plepiai, grįžta traukiniai. Kaži ar ilgam? Nebus taip kad „Oj, vežam orą, reikia visam laikui nuimti maršrutus“.
                                          Bet Vilnius - Kaunas vis tiek nėra vėlesnio nei 21:10, o Kaunas atsako tuo pačiu ...

                                          O žiūrint į tvarkaraščius, visai liūdnuma; LTG galvoja kad traukinys - prabanga, o ne susisiekimo priemonė. Kitaip kuo paaiškinti pvz. Šiauliai - Kaunas - Šiauliai, kuris Kaune leidžia likti ne ilgiau kaip valandą. Kitas momentas: traukiniu į darbą nenuvažiuosi - dauguma gamyklų ir statybos pradeda pamainą 07:00, labai retas traukinys pasiekia regiono centrą anksčiau nei 15-30 min iki pamainos pradžios.

                                          Toks vaizdas, kad daugelis regioninių traukinių pritaikyti prie lokomotyvų brigadų pamainų laikų: yra daug ankstyvų traukinių, bet labai mažai vėlyvų. Jeigu taip trūksta brigadų, gal reikia pagalvoti apie jų darbo laiko pavėlinimą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X