Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tuos 8 metus pakeiti reglamente į 30 metų ir viskas.
    Pabandysiu atsivesti čia tą ex geležinkelių žmogų. Kodėl jis turi tik kavos aparato auditorijai pasakoti apie miesto geležinkelį Klaipėdoje, su stotimi ties Pilies tiltu.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.07.20, 11:27.

    Comment


      Šiaip bendrai yra europinės reguliacijos riedmenims dabar, kurių DR1 ir spėčiau klasikiniai vagonai neatitinka nes nėra kaip neįgaliesiems jais važiuoti. Dabar turi išimtinę tvarką iki 2026 Lietuvoje, bet mano žiniomis kai tik nauji traukiniai pradės važinėti DR1 ir seni klasikiniai vagonai nebevažiuos.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
        Pabandysiu atsivesti čia tą ex geležinkelių žmogų. Kodėl jis turi tik kavos aparato auditorijai pasakoti apie miesto geležinkelį Klaipėdoje, su stotimi ties Pilies tiltu.
        Nauja geležinkelio stotis "Memelio mieste"? Įdomu, įdomu

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
          Kiek pasakojo, pagal 1520 mm vėžės reglamentus vagonas keleiviams vežti reguliariojo susisiekimo maršrutais turi būti ne senesnis kaip berods 8 ar 12 metų.
          28 metai. Prieš 30 metų buvo padaryta galimybė pratėsti tą terminą iki 40 metų.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            28 metai. Prieš 30 metų buvo padaryta galimybė pratėsti tą terminą iki 40 metų.
            Kavos chat'e buvo kita informacija. Dėl laikančios sijos nuovargio važiuojant maksimaliu projektiniu greičiu.
            Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.07.21, 01:20.

            Comment


              Tai gal galit diskutuoti tiesiog prisegdami dokumentus, o ne viena boba/diedas sakė vienam viena sakė, kitam kita?

              Comment


                V. Europoje daug senų traukinių ~30 metų amžiaus. Tie terminai visada pratęsiami po eilinio kapitalinio remonto ir modernizacijos. Taip kad viskas čia OK ir kas pasakoja apie visokius 8 ar 12 metų, tiesiog peza. Kas dėl Lietuvoje naudojamų DR1A, tai juos nurašys, kai nupirks naujus Stadler traukinius. Va, Latvijoje DR1A dar ilgai važinės, nes kol kas apie jų pakeitimą kalbos nėra. Kol kas tik ER2 jau baigia pakeisti. Skubėkite, kas dar norite pasivažinėti, Bet jau sunku pagauti, nes važinėja tik keli traukiniai...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  V. Europoje daug senų traukinių ~30 metų amžiaus. Tie terminai visada pratęsiami po eilinio kapitalinio remonto ir modernizacijos. Taip kad viskas čia OK ir kas pasakoja apie visokius 8 ar 12 metų, tiesiog peza. .
                  Kol kas mūsų keliuose nemačiau nei vieno prikabinamo europinio vagono, tik tankų gamyklų produkcija.

                  Comment


                    Prie ko čia tas europinis vagonas, kai kalba eina apie traukinių ar vagonų amžių. Ir nesvarbu, kur jie pagaminti, svarbu, kaip prižiūrimi ir eksploatuojami.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Prie ko čia tas europinis vagonas, kai kalba eina apie traukinių ar vagonų amžių. Ir nesvarbu, kur jie pagaminti, svarbu, kaip prižiūrimi ir eksploatuojami.
                      Jei rašai kursinį darbą - taip. Bet jei diplominį - toks požiūris neatleistinas.
                      Čia kaip puikiai prižiūrėti 30 metų amžiaus BMW ir Moskvyčius, teoriškai abu gali važiuoti 160 kmh greičiu.

                      Comment


                        Keleivinių vagonų Uralvagon negamina, jei ką. Dauguma keleivinių vagonų yra pagaminti Lenkijoje, Vokietijoje. Tik patys naujausi keli yra Tverės gamyklos.

                        Comment


                          LTG Link toliau siautėja

                          Tokios kelionės traukiniu nesitikėjo: pirkau bilietą 3 klase, bet ne į gyvulinį vagoną - Delfi pilietis

                          Traukinys pajuda kitos stoties link ir po minutės vaikinai, pasišaipę iš konduktoriaus, tarpusavyje kurpia planą, kaip užsirakins kupė duris ir neįsileis jokių keleivių. Be to, su uždarytomis durimis galės ramiai maukti bonkę, kad jų nepamatytų ir neišmestų. Kadangi sėdėjau arčiausiai durų, vienas iš trijulės dar turėjo mandagumo paklausti, ar man netrukdytų, jei uždarytų duris. Žinoma, pasakiau, kad trukdytų ir neleidau – šitaip laimėdamas kelias minutes.
                          Šiaip, ne kartą pastebėjau, kad LTG traukiniuose keleiviams akivaidžiai nesilaikant tvarkos ar elgiantis netinkamai (pavyzdžiui, garsiai klausantis muzikos "tylos zonoje") traukinių konduktoriai tik kusukę žvilgsnius į grindis praeina ir ignoruoja. Ar tai būtų "tylos zonoje" per telefono garsiakalbį muzikos garsiai besiklausantis keleivis, ar kas nors sugalvojęs atsidaryti langą vagone su veikiančiu oro kondicionieriumi, traukinio palydovai įjungia "nieko nematau, nieko negridžiu" režimą. Ar čia kažkokie kultūriniai dalykai, ar dar kažkas? Baimė su kuo nors dėl ko nors konfrontuoti?

                          Comment


                            Pas mus gal "užnugario" iš apsaugos neturi ir prisibijo. Įdomu ar LTG apsauginiai, be fotografuojančių vaikymo ir gasdinimo, kažkaip palaiko tvarką LTG LINK traukiniuose?
                            Savaitgali teko važiuoti PKP traukiniais Lenkijoje tarp Balstogės ir Varšuvos, tai abu kartus pro traukinį kažkuriuo kelionės metu praėjo geležinkelių apsauginiai apsidairydami ar viskas tvarkoje.

                            Comment


                              Šiaip dar yra ir policija, jei yra toks poreikis. Traukinyje girtuokliaujančius marozus turėtų kaipmat sutvarkyti.

                              Comment


                                Peržiūrėjau Klaipėdos klasikinio sąstato išplanavimą ir radau nematytą dalyką:



                                Vietos - pirmos klasės (išskyrus neįgaliojo lydinčiojo vietą, kuri yra antros klasės), pusę vagono užima bufetas(?), atskiras WC neįgaliesiems. Pagal išplanavimą, panašu, kad perdarytas kupinis vagonas. Radau ir pirkimą salono atnaujinimui:


                                https://eviesiejipirkimai.lt/downloa..._id=2006949269

                                Paskutinis taisė Ignalina; 2024.08.09, 16:39.

                                Comment


                                  Ir dar naujiena. Neseniai LTG link interneto puslapyje vėl atsirado metinių tvarkaraščių galiojantys einamu metu (su korekcijomis) tvarkaraščių PDF'ai...
                                  Skiltis - Tvarkaraščiai, kurie anksčiau nukreipdavo į tvarkaraščių paiešką ir bilieto pirkimą. Dabar tai atskirai.

                                  Comment


                                    Negaliu skelbti šaltinio, bet žinau kad LTGLink prieš kelis metus išleido 26 mln. EUR kapitaliniam vagonų/šilumvežių remontui, tai gal pradedame matyti pasėkmes?

                                    Comment


                                      Taigi ataskaitos yra. Ar ten viskas užmaskuota, po kitomis išlaidomis eina? Į nuostoliu surašyta? Nu visko gali būti, juk prieš porą metų buvo riedmenų krizė būtent vasaros laikotarpiu.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ir dar naujiena. Neseniai LTG link interneto puslapyje vėl atsirado metinių tvarkaraščių galiojantys einamu metu (su korekcijomis) tvarkaraščių PDF'ai...
                                        Skiltis - Tvarkaraščiai, kurie anksčiau nukreipdavo į tvarkaraščių paiešką ir bilieto pirkimą. Dabar tai atskirai.
                                        Ačiū už stulbinančią naujieną. Bus galima tiesiog planuoti kelionę ir susirasti tvarkaraštį neperkant bilieto

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Ačiū už stulbinančią naujieną. Bus galima tiesiog planuoti kelionę ir susirasti tvarkaraštį neperkant bilieto
                                          Buvo galima ir dabar.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X