Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pabandysiu atsivesti čia tą ex geležinkelių žmogų. Kodėl jis turi tik kavos aparato auditorijai pasakoti apie miesto geležinkelį Klaipėdoje, su stotimi ties Pilies tiltu.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTuos 8 metus pakeiti reglamente į 30 metų ir viskas.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.07.20, 11:27.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip bendrai yra europinės reguliacijos riedmenims dabar, kurių DR1 ir spėčiau klasikiniai vagonai neatitinka nes nėra kaip neįgaliesiems jais važiuoti. Dabar turi išimtinę tvarką iki 2026 Lietuvoje, bet mano žiniomis kai tik nauji traukiniai pradės važinėti DR1 ir seni klasikiniai vagonai nebevažiuos.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nauja geležinkelio stotis "Memelio mieste"? Įdomu, įdomuParašė ejs-ejs Rodyti pranešimąPabandysiu atsivesti čia tą ex geležinkelių žmogų. Kodėl jis turi tik kavos aparato auditorijai pasakoti apie miesto geležinkelį Klaipėdoje, su stotimi ties Pilies tiltu.  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 28 metai. Prieš 30 metų buvo padaryta galimybė pratėsti tą terminą iki 40 metų.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKiek pasakojo, pagal 1520 mm vėžės reglamentus vagonas keleiviams vežti reguliariojo susisiekimo maršrutais turi būti ne senesnis kaip berods 8 ar 12 metų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kavos chat'e buvo kita informacija. Dėl laikančios sijos nuovargio važiuojant maksimaliu projektiniu greičiu.Parašė Aleksio Rodyti pranešimą28 metai. Prieš 30 metų buvo padaryta galimybė pratėsti tą terminą iki 40 metų.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.07.21, 01:20.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 V. Europoje daug senų traukinių ~30 metų amžiaus. Tie terminai visada pratęsiami po eilinio kapitalinio remonto ir modernizacijos. Taip kad viskas čia OK ir kas pasakoja apie visokius 8 ar 12 metų, tiesiog peza. Kas dėl Lietuvoje naudojamų DR1A, tai juos nurašys, kai nupirks naujus Stadler traukinius. Va, Latvijoje DR1A dar ilgai važinės, nes kol kas apie jų pakeitimą kalbos nėra. Kol kas tik ER2 jau baigia pakeisti. Skubėkite, kas dar norite pasivažinėti, Bet jau sunku pagauti, nes važinėja tik keli traukiniai...
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol kas mūsų keliuose nemačiau nei vieno prikabinamo europinio vagono, tik tankų gamyklų produkcija.Parašė Al1 Rodyti pranešimąV. Europoje daug senų traukinių ~30 metų amžiaus. Tie terminai visada pratęsiami po eilinio kapitalinio remonto ir modernizacijos. Taip kad viskas čia OK ir kas pasakoja apie visokius 8 ar 12 metų, tiesiog peza. .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei rašai kursinį darbą - taip. Bet jei diplominį - toks požiūris neatleistinas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia tas europinis vagonas, kai kalba eina apie traukinių ar vagonų amžių. Ir nesvarbu, kur jie pagaminti, svarbu, kaip prižiūrimi ir eksploatuojami.
 Čia kaip puikiai prižiūrėti 30 metų amžiaus BMW ir Moskvyčius, teoriškai abu gali važiuoti 160 kmh greičiu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 LTG Link toliau siautėja 
 
 Tokios kelionės traukiniu nesitikėjo: pirkau bilietą 3 klase, bet ne į gyvulinį vagoną - Delfi pilietis
 
 Šiaip, ne kartą pastebėjau, kad LTG traukiniuose keleiviams akivaidžiai nesilaikant tvarkos ar elgiantis netinkamai (pavyzdžiui, garsiai klausantis muzikos "tylos zonoje") traukinių konduktoriai tik kusukę žvilgsnius į grindis praeina ir ignoruoja. Ar tai būtų "tylos zonoje" per telefono garsiakalbį muzikos garsiai besiklausantis keleivis, ar kas nors sugalvojęs atsidaryti langą vagone su veikiančiu oro kondicionieriumi, traukinio palydovai įjungia "nieko nematau, nieko negridžiu" režimą. Ar čia kažkokie kultūriniai dalykai, ar dar kažkas? Baimė su kuo nors dėl ko nors konfrontuoti?Traukinys pajuda kitos stoties link ir po minutės vaikinai, pasišaipę iš konduktoriaus, tarpusavyje kurpia planą, kaip užsirakins kupė duris ir neįsileis jokių keleivių. Be to, su uždarytomis durimis galės ramiai maukti bonkę, kad jų nepamatytų ir neišmestų. Kadangi sėdėjau arčiausiai durų, vienas iš trijulės dar turėjo mandagumo paklausti, ar man netrukdytų, jei uždarytų duris. Žinoma, pasakiau, kad trukdytų ir neleidau – šitaip laimėdamas kelias minutes.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pas mus gal "užnugario" iš apsaugos neturi ir prisibijo. Įdomu ar LTG apsauginiai, be fotografuojančių vaikymo ir gasdinimo, kažkaip palaiko tvarką LTG LINK traukiniuose?
 Savaitgali teko važiuoti PKP traukiniais Lenkijoje tarp Balstogės ir Varšuvos, tai abu kartus pro traukinį kažkuriuo kelionės metu praėjo geležinkelių apsauginiai apsidairydami ar viskas tvarkoje.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Peržiūrėjau Klaipėdos klasikinio sąstato išplanavimą ir radau nematytą dalyką:
 
  
 
 Vietos - pirmos klasės (išskyrus neįgaliojo lydinčiojo vietą, kuri yra antros klasės), pusę vagono užima bufetas(?), atskiras WC neįgaliesiems. Pagal išplanavimą, panašu, kad perdarytas kupinis vagonas. Radau ir pirkimą salono atnaujinimui:
 
  
 https://eviesiejipirkimai.lt/downloa..._id=2006949269
 
 Paskutinis taisė Ignalina; 2024.08.09, 16:39.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ačiū už stulbinančią naujieną. Bus galima tiesiog planuoti kelionę ir susirasti tvarkaraštį neperkant bilietoParašė Al1 Rodyti pranešimąIr dar naujiena. Neseniai LTG link interneto puslapyje vėl atsirado metinių tvarkaraščių galiojantys einamu metu (su korekcijomis) tvarkaraščių PDF'ai...
 Skiltis - Tvarkaraščiai, kurie anksčiau nukreipdavo į tvarkaraščių paiešką ir bilieto pirkimą. Dabar tai atskirai.
 Comment






Comment