Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Keičiantis technikai, žvėryno neišvengsi.Parašė taccido Rodyti pranešimąAčiū už patikslinimą, bet juk gali būti ir patys automatai vienodi: vienos rūšies automatus prižiūrėti paprasčiau ir pigiau, negu turėti dvi skirtingas rūšis.
Be to, tokie įrenginiai komplektuojami iš standartinių komponentų (ekranas, kortelių interfeisai, mygtukų blokas, valdiklis ir pan), sudėtų į reikiamos išvaizdos korpusą.
Comment
-
Viena kortelė ir viena informacinė sistema su standartizuotu EU protokolu (beveik garantuotas kad kažkoks toks jau yra), bet tą turėtų daryti SuMin. Klientai turėtų sau patinkančius appsus savo kalbomis ir sau pritaikytais interfeisais, o visą info gautų standartizuotai iš informacinių sistemų.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tų popierinių bilietų ir nereikėtų, jeigu būtų viena VT kortelė visai šaliai.
- 3 patinka
Comment
-
Dėja, paieškojus nieko tokio nerandu. Reikėtų kažkaip šitą klausimą pajudinti, kad ir koki nors prototipą pakurti.Parašė ifl Rodyti pranešimąViena kortelė ir viena informacinė sistema su standartizuotu EU protokolu (beveik garantuotas kad kažkoks toks jau yra)
- 1 patinka
Comment
-
Šiauliams labai reikėtu kokio ekspreso traukinių stotis - autobusų stotis kuris suktų ratus kas kokias 3 minutes, o nuo autobusų stoties ten man regis beveik visur galima nuvažiuoti miesto VT.Parašė LinS Rodyti pranešimą
Na ir ką keleivis gauna įsigijęs jungtini auto bilietą Šiauliuose. Išlipi ir randi 1 (vienas vnt) maršrutą kuris kursuoja visą dieną ir 3 kastruotus važiuojančius po pora kart dienoje. Visi pagrindiniai autobusai važiuoja pro autobusų stotį iki kurios teks tempti lagaminus
- 2 patinka
Comment
-
Tvarka/įrenginiai ir (pageidautina) net kainos turėtų būti vienodos visoje Lietuvoje. Blogai, jeigu žmogui, atkeliavusiam į kitą miestą, tenka studijuoti VT tvarką/taisykles/procesus prieš kelionę – akivaizdu, jog tai mažina VT patrauklumą.Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Dėja standartizavimas ant vieno automatų modelio yra monopolijos kūrimas, ir kiti gamintojai neabejotinai užprotestuotų. Būtent dėl to paprastai yra standartizuojami protokolai o ne specifinės implementacijos.
Yra toks reikalas kaip Lietuvos savivaldybių asociacia, jie tam ir susibūrę, kad derintų savivaldybių pozicijas bei darbus.
- 3 patinka
Comment
-
Įrenginiai jau vienodi Vilniuje, Klaipėdoje ir Panevėžyje, nes šitie miestai įsidiegę tą pačią Ridango sistemą. Panašu, kad tai tik konfigūracinis reikalas - priimti pay-as-you-go mokėjimus kortele: https://ridango.com/contactless-emv/. Taigi tik laiko klausimas. O VT bilietas manau galėtų būti įskaičiuotas su pirmos klasės traukinio bilietu.
- 3 patinka
Comment
-
Na problema kad vargu ar galėtų visų automatų pirkimas įvykti vienu viešuoju pirkimu, tad turėtų realiai vykti keli. Ir į viešuosius pirkimus negali įrašyti "perkam tik šitą tikslų modelį už šitą tikslią kainą" - tad gaunasi kad praktiškai vienaip ar kitaip turės būti galimybė keliems skirtingiems gamintojams siūlyti savo automatus ir kad bus šansas kad bus keletas skirtingų automatų modelių skirtinguose miestuose.Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Tvarka/įrenginiai ir (pageidautina) net kainos turėtų būti vienodos visoje Lietuvoje. Blogai, jeigu žmogui, atkeliavusiam į kitą miestą, tenka studijuoti VT tvarką/taisykles/procesus prieš kelionę – akivaizdu, jog tai mažina VT patrauklumą.
Yra toks reikalas kaip Lietuvos savivaldybių asociacia, jie tam ir susibūrę, kad derintų savivaldybių pozicijas bei darbus.
Bet tai nereiškia kad patirtis bus visur skirtinga ir kas kart reikės iš naujo mokytis - reikia tiesiog griežtai apibrėžti interface'a pirkimo specifikacijoje, kas turėtų įvykti jeigu daroma standartizacija. Tvarka ir taisyklės tikriausiai irgi būtų neblogai standartizuoti, bet čia jau ne įtin su pirkimais klausimas susijęs.
- 1 patinka
Comment
-
Viskas taip nuostabu, jokių trūkumų nerado.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...trukumu-neradoNetylant į viešumą vis iškylančioms istorijoms apie gendančius traukinius, ministras Marius Skuodis pavedė Lietuvos transporto saugos administracijai (LTSA) atlikti papildomą auditą „Lietuvos geležinkelių“ įmonėse. Gautose išvadose nurodoma, kad esminių pažeidimų ar trūkumų nenustatyta.
„Apibendrinant atlikto patikrinimo rezultatus galima teigti, kad AB „LTG Infra“ laikosi teisės aktuose nustatytų eismo saugos reikalavimų, o viešoji geležinkelių infrastruktūra prižiūrima tinkamai“, – portalui LRT.lt nurodė patikrinimą atlikę LTSA atstovai.
Comment
-
Aišku, kad traukiniais važinėti saugu. Pamanyk tik, kažkokiam Dūkšte keleivinei Drkei dingo stabdžiai, ji išpjovė iešmą ir vos neįsipiso į kitą Drkę. Arba stotyje išlipęs matai, kaip mašinistas ant rato mėto sniegą, kad atvėsintų įkaitusią ašidėžę ir nuvažiuoja tolyn. Šiaip tai tikrai saugu.
- 1 patinka
Comment
-
Skaičiuoja kad punktualumas geriau nei daugumoje kitų Europos šalių https://ltg.lt/naujienos/2024/lietuv...ropos-vidurki/
- 1 patinka
Comment
-
LTG pagaliau pateikė atsakymą į mano užklausą dėl Pesa 730M švieslenčių ir patvorinės 730M.
Laba diena,
UAB „LTG Link“ (toliau – Bendrovė) 2024 m. sausio 2 d. gavo Jūsų el. paštu pateiktą paklausimą dėl Pesa 730ML riedmenų eksploatacijos sąlygų.
Atsakydami į Jūsų paklausime keliamus klausimus informuojame, kad:
1. Dėl neveikiančios keleivių informavimo sistemos Pesa 730ML riedmenyje:Keleivių vaizdinė informavimo sistema Pesa 730ML traukiniuose laikinai nepalaikoma, dėl šios priežasties yra naudojama spausdintinė informacija apie maršrutą ir sustojimus prie kiekvieno traukinio durų. Šiuo metu Bendrovė vykdo pirkimą atnaujintam skaitmeniniam informacijos pateikimo būdui įsigyti.
2. Dėl depe stovinčio Pesa 730ML riedmens:
Per pastaruosius porą metų AB „Lietuvos geležinkeliai“ įmonių grupė įgyvendino pirkimų strategiją, kurios esmė – siekti įsigyti atsargines dalis tiesiogiai iš gamintojų. Tokiu būdu užtikrinamos palankiausios perkamų detalių kainos ir tiekimo terminai.
Pažymime, kad Pesa 730ML riedmeniui matomame siųstame priede, 2024 m. yra numatytas kapitalinis remontas po kurio turi būti atnaujinta riedmens eksploatacija.
- 15 patinka
Comment
-
Kadangi pilnatis, tai prikibsiu, kad "strategija" yra labai jau skambus žodis, o "pirkimų strategija" iš viso skamba kaip skrydis į kostmosąįgyvendino pirkimų strategiją, kurios esmė – siekti įsigyti atsargines dalis
Turinio prasme suprantu, kad tiesiog pradės remontuoti traukinius taip, kaip priklauso normaliomis aplinkybėmis (t.y. neužsiims kanibalizmu
)
Ačiū Lietuvos geležinkeliams, kad atsakė per trumpiau nei 20 d.d., bei už pasidalinimą
- 6 patinka
Comment
-
Sukūrė pirkimų strategijos departamentą, kuris suformuos pirkimų strategijos gaires būsimam pirkimų strategijos planui, kurį bus numatoma įgyvendinti 2030 - 2035 metų laikotarpyje. Tipinė valstybinė įmonė.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąKadangi pilnatis, tai prikibsiu, kad "strategija" yra labai jau skambus žodis, o "pirkimų strategija" iš viso skamba kaip skrydis į kostmosą
Turinio prasme suprantu, kad tiesiog pradės remontuoti traukinius taip, kaip priklauso normaliomis aplinkybėmis (t.y. neužsiims kanibalizmu
)
Ačiū Lietuvos geležinkeliams, kad atsakė per trumpiau nei 20 d.d., bei už pasidalinimą
- 2 patinka
Comment
-
Už tat puikiai įgyvendina dizainerės (manyčiau už labai solidžią sumą) mašinistų ir kelionės palydovų naujų uniformų siuvimo strateginį projektą.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Sukūrė pirkimų strategijos departamentą, kuris suformuos pirkimų strategijos gaires būsimam pirkimų strategijos planui, kurį bus numatoma įgyvendinti 2030 - 2035 metų laikotarpyje. Tipinė valstybinė įmonė.
Situacija su keleivinių traukinių priežiūra labiau negu tragiška. Šiuo metu keleiviniams traukiniams per parą yra naudojami apie 10 krovininių ER20CF lokomotyvų, kuriuos su mašinistais nuomojasi LTTGLink iš LTGCargo. Vien tik jų dyzelino sąnaudos, lyginant su 730ML, yra daugiau negu dvigubai didesnės. Tai galvoju, kur gi tas "tvarumas ir žalumas" keleivių vežimo veikloje
Situacija anekdotinė, bet tas pirmasis keleivinis traukinys 730ML su šimonyte ir skuodžiu į Rygą važiavo sugedęs. Galiniame vagone neveikė antras vidaus degimo variklis.
- 2 patinka
Comment
-
400 000 eurų už 5397 rūbų vienetus (marškiniai, kelnės, paltai, šalikai ir viso 22 skirtingi tipai), per 3 metus. ŠaltinisParašė specialistas Rodyti pranešimą
Už tat puikiai įgyvendina dizainerės (manyčiau už labai solidžią sumą) mašinistų ir kelionės palydovų naujų uniformų siuvimo strateginį projektą.
Situacija su keleivinių traukinių priežiūra labiau negu tragiška. Šiuo metu keleiviniams traukiniams per parą yra naudojami apie 10 krovininių ER20CF lokomotyvų, kuriuos su mašinistais nuomojasi LTTGLink iš LTGCargo. Vien tik jų dyzelino sąnaudos, lyginant su 730ML, yra daugiau negu dvigubai didesnės. Tai galvoju, kur gi tas "tvarumas ir žalumas" keleivių vežimo veikloje
Situacija anekdotinė, bet tas pirmasis keleivinis traukinys 730ML su šimonyte ir skuodžiu į Rygą važiavo sugedęs. Galiniame vagone neveikė antras vidaus degimo variklis.
Kiek permečiau akimis ir kadangi jau pateiktas pirkime dizainas, tai be dizaino paslaugų, tik patys rūbai.
- 3 patinka
Comment
-
Kad visuose video su tuo traukiniu lyg ir "burzgia" abi galvos...Parašė specialistas Rodyti pranešimą
Situacija anekdotinė, bet tas pirmasis keleivinis traukinys 730ML su šimonyte ir skuodžiu į Rygą važiavo sugedęs. Galiniame vagone neveikė antras vidaus degimo variklis.
Comment
-
Aha, į šitai irgi pradėjau atkreipti dėmesį. Lyg ir visuose video su Vilnius-Ryga, abu varikliai dirba.Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
Kad visuose video su tuo traukiniu lyg ir "burzgia" abi galvos...
Comment
Comment