Parašė felar
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Labai juokingas tekstas surašytas (veri sustainabal trevel wis trolejbus), vistiek iki galo nesupratau, koks bilieto tipas reklamuojamas. Dieninis VT bilietas Vilniuje ir traukinio bilietas į vieną pusę?Parašė felar Rodyti pranešimąDar vienas leak'as iš LTG Link website'o. Panašu, kad LTG Link nuo gruodžio mėn. planuoja testuoti jungtinį bilietą su Vilniaus JUDU.
Nuorodos (kol kas dar veikia):
https://ltglink.lt/anglies-pluosto-laumzirgiai
https://ltglink.lt/en/combined-ticket
Comment
-
Parašyta belekaip tam, kad nebūtų įmanoma suprasti.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Labai juokingas tekstas surašytas (veri sustainabal trevel wis trolejbus), vistiek iki galo nesupratau, koks bilieto tipas reklamuojamas. Dieninis VT bilietas Vilniuje ir traukinio bilietas į vieną pusę?
Comment
-
Apie lengvai suprantamą kalbą (easy to read) - Institucinės globos pertvarkaParašė ifl Rodyti pranešimą
Parašyta belekaip tam, kad nebūtų įmanoma suprasti.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Matyt jau žinoma, kada bus diegiamas šis funkcionalumasParašė felar Rodyti pranešimąDar vienas leak'as iš LTG Link website'o. Panašu, kad LTG Link nuo gruodžio mėn. planuoja testuoti jungtinį bilietą su Vilniaus JUDU.
Nuorodos (kol kas dar veikia):
https://ltglink.lt/anglies-pluosto-laumzirgiai
https://ltglink.lt/en/combined-ticket
Comment
-
Pagooglinau - paskutinis pranešimas datuotas 2022-01-13 apie pateiktus pirminius gamintojų pasiūlymus. Tuoj bus praėję metai,o informacijos daugiau jokios.Parašė John Rodyti pranešimąGal kas žino, koks dabar statusas didžiojo LTG riedmenų pirkimo už 200 milijonų, apie kurį ketinimai buvo paskelbti 2020? Kas nors juda ar padėta į stalčių? Nes su dabartiniu riedmenų parku jie ilgai netemps ir kyla grėsmė serviso integralumui.
- 1 patinka
Comment
-
Išties paleido. Tiesiog atsirado papildomas žingsnis pridėti 60min bilietą už įprastą kainą - net nėra galimybės 30min pridėti. Naiviai tikėjausi jog bus kaip DE, kur VT bilietas tiesiog įeina į traukinio bilieto kainą. Važiuojant Vilnius - Naujoji Vilnia ir atvirkščiai yra šis pasirinkimas irgi.Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
Matyt jau žinoma, kada bus diegiamas šis funkcionalumas
- 1 patinka
Comment
-
Aš irgi tikiuosi, kad kažkada Vilniaus ir Kauno VT bilietų sistema taptų integruota, bet jei klaustų, ar per 10 metų atsiras, tai tikrai ne.Parašė felar Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Ko gero, laukiama 2023 m. valstybės biudžeto ir naujai pasirašomos keleivių vežimo sutarties tarp valstybės ir LTG LINK, kas garantuotų nuostolių kompensavimą (pajamas) dešitmečiui. Taip pat vėluoja elektrifikacijos procesas, dėl kurio tempiasi traukinių pirkimas.Parašė vectron Rodyti pranešimą
Pagooglinau - paskutinis pranešimas datuotas 2022-01-13 apie pateiktus pirminius gamintojų pasiūlymus. Tuoj bus praėję metai,o informacijos daugiau jokios.
Comment
-
Tai kad DE į traukinio bilieto kainą neįeina.Parašė felar Rodyti pranešimą
Išties paleido. Tiesiog atsirado papildomas žingsnis pridėti 60min bilietą už įprastą kainą - net nėra galimybės 30min pridėti. Naiviai tikėjausi jog bus kaip DE, kur VT bilietas tiesiog įeina į traukinio bilieto kainą. Važiuojant Vilnius - Naujoji Vilnia ir atvirkščiai yra šis pasirinkimas irgi.
Daugumoje miestų gali pasirinkti pirkti dieninį arba vienkartinį bilietą (dažniausiai centrinėje zonoje) už tokią pačią kainą, kaip ir mieste pirkdamas.Paskutinis taisė taccido; 2022.12.01, 18:54.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Čia gal turėjo omeny šios vasaros akciją-atrakciją, kai visas miestų VT ir regioniniai traukiniai buvo 9€ mėnesiuiParašė taccido Rodyti pranešimą
Tai kad DE į traukinio bilieto kainą neįeina.
Daugumoje miestų gali pasirinkti pirkti dieninį arba vienkartinį bilietą (dažniausiai centrinėje zonoje) už tokią pačią kainą, kaip ir mieste pirkdamas.
Dar panašų bajerį mačiau traukiny iš St Pancras į LTN: nusipirkus traukinio bilietą maršrutinis autobusas paveža iki oro uosto nemokamai.Paskutinis taisė alga; 2022.12.01, 19:55.
- 1 patinka
Comment
-
Perkantiems tarpmiestinius (IC/ICE) bilietus, yra tas vadinamasis City Ticket, kuris leidžia 2 valandas naudotis VT, bet irgi yra apribojimų, kur gali važiuoti.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tai kad DE į traukinio bilieto kainą neįeina.
Daugumoje miestų gali pasirinkti pirkti dieninį arba vienkartinį bilietą (dažniausiai centrinėje zonoje) už tokią pačią kainą, kaip ir mieste pirkdamas.
Perkant terminuotus regioninius bilietus, į juos irgi įeina viešasis transportas. Su 49 eurų bilietu irgi bus galima naudotis VT.
Comment
-
Kokia logika pirkti BRANGESNĮ miesto VT bilietą už 90c su LTG, nei M.Ticket appse už 65c? Ar šalyje, kuri beviltiškai atsilieka tiek miestų VT, tiek geležinkelių naudojime, neturėtų veikti elementari sistema, kai į traukinio bilieto kainą įeitų bent jau vienkartinis miesto VT bilietas? Dar daugiau logikos būtų, pavyzdžiui, perkant Vilnius-Kaunas, tuo pačiu gauti ir dienos VT bilietą Vilniuje/Kaune. Dabartinis kombinuotas bilietas yra nesąmonė.
Comment
-
Tai čia tiems kas neturi mticket.Kas turi pirks ten, kad neturi, per ltg. Nes lyg pigiau nei pirkti pas vairuotoją?Parašė John Rodyti pranešimąKokia logika pirkti BRANGESNĮ miesto VT bilietą už 90c su LTG, nei M.Ticket appse už 65c? Ar šalyje, kuri beviltiškai atsilieka tiek miestų VT, tiek geležinkelių naudojime, neturėtų veikti elementari sistema, kai į traukinio bilieto kainą įeitų bent jau vienkartinis miesto VT bilietas? Dar daugiau logikos būtų, pavyzdžiui, perkant Vilnius-Kaunas, tuo pačiu gauti ir dienos VT bilietą Vilniuje/Kaune. Dabartinis kombinuotas bilietas yra nesąmonė.
Comment
-
m.Ticket nėra sunku instaliuoti. Pliusas tas, kad leidžia pirkti po vieną bilietą. Kauno Žiogas, berods, leidžia pirkti ne mažiau, nei 3 bilietus, kas dažnai Kaune nanaudojantiems VT nepalieka kitos išeities, kaip pirkti bilietą autobuse.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai čia tiems kas neturi mticket.Kas turi pirks ten, kad neturi, per ltg. Nes lyg pigiau nei pirkti pas vairuotoją?
Comment
-
Pats pigiausias variantas Super Sparpreis yra be City Ticket.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Perkantiems tarpmiestinius (IC/ICE) bilietus, yra tas vadinamasis City Ticket, kuris leidžia 2 valandas naudotis VT, bet irgi yra apribojimų, kur gali važiuoti.
Perkant terminuotus regioninius bilietus, į juos irgi įeina viešasis transportas. Su 49 eurų bilietu irgi bus galima naudotis VT.
City Ticket įeina į Sparpeis ir Flexipreis - brangesnius pasirinkimus. Niekada neimu Sparpreis, nes jis beveik nieko nesuteikia lyginant su Super Sparpreis (tik City Ticket ir galimybę atšaukti savo bilietą už 10 € mokestį ir gaunant likusią sumą kuponu).
Todėl nėra visiškai tikslu teigti, kad miesto VT bilietas įeina į traukinio bilieto kainą, jeigu yra pigesnis bilietas be miesto VT.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Ačiū už patikslinimus. Mano klaida, išties ne visi IC/ICE bilietai turi įskaičiuotą miesto bilietą. Nevertheless esu šiek tiek nusivylęs šia integracija, tikėjausi kiek geresnio pasiūlymo.
Kas liečia vieningo bilieto ateitį Lietuvoje, kiek esu kalbėjęs su žmonėmis dirbančiais šioje srityje, sentimentas yra jog viską išspręs bekontakčiai tap-to-pay VT bilietai ir atseit nebus poreikio vienodinti bilietų sistemas, nes visi tiesiog prilies savo bekontaktes banko korteles ar telefonus.
- 3 patinka
Comment
-
Skamba kaip pasiteisinimas dėl tingėjimo ką nors daryti. Galimybių yra ne viena, tik panašu nėra realių planų realiai diegti ką nors naudingo.Parašė felar Rodyti pranešimą
Kas liečia vieningo bilieto ateitį Lietuvoje, kiek esu kalbėjęs su žmonėmis dirbančiais šioje srityje, sentimentas yra jog viską išspręs bekontakčiai tap-to-pay VT bilietai ir atseit nebus poreikio vienodinti bilietų sistemas, nes visi tiesiog prilies savo bekontaktes banko korteles ar telefonus.
Galimybė: perkant Vilnius-Kaunas LTG bilietą, gauni po nemokamą VT kelionę Vilniuje ir Kaune. Tai galėtų veikti netgi su bekontaktėmis banko kortelėmis geležinkelio stotyse įrengus touch in/touch out terminalus, kurie kalbėtųsi su miestų VT bilietų sistemomis ir automatiškai suteiktų nemokamą VT kelionę abiejuise miestuose.
Kita galimybė: galėtų būti įvestas bendras Vilnius+Kaunas dienos išlaidų LTG+VT limitas (tarkim 10Eur) vėlgi panaudojant automatizuotas banko kortelių nuskaitymo sistemas. Žodžiu galimybių yra. Taip pat yra ne vienas veikiantis tokios sistemos pavyzdys Europoje (pvz., Londonas, kur tie dalykai veikia jau virš 15 metų) ir tai nebėra kažkokia naujiena ar technologinis stebuklas. Dabar gi pas mus diegiamos naujos bilietų sistemos, bet, panašu net negalvojama tuo pasinaudoti ir palengvinti keliavimą geležinkeliais+miestų VT. Neveltui esam PIRMI Europos sąjungoje pagal privačių automobilių modal share. Panašu, kad tokie ir liksim.Paskutinis taisė John; 2022.12.02, 11:55.
- 5 patinka
Comment
Comment