Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Ehmm... Pigiausias rytojui 35 EUR pagal ČDParašė Gator Rodyti pranešimąPraha Viena traukinys panašus atsumas kaip Vilnius Klaipėda, kaina 13 eur. Pas mus net dvigubai (!) brangiau.
Tiesa, yra vienas traukinys už 14 EUR Regiojeto. Bet tai tikrai ne standartinė kaina.Paskutinis taisė Petr; 2022.12.14, 01:21.
- 1 patinka
Comment
-
O kokia kelionės trukmė to traukinio už 14 Eur?Parašė Gator Rodyti pranešimąPraha Viena traukinys panašus atsumas kaip Vilnius Klaipėda, kaina 13 eur. Pas mus net dvigubai (!) brangiau.
Comment
-
4vam 25 minParašė John Rodyti pranešimą
O kokia kelionės trukmė to traukinio už 14 Eur?
4 val 36 min
Bet taip, čia tik maža dalis už tiek, kiti brangesni.
- 1 patinka
Comment
-
Suwałki–Warszawa 49,70 zł (~12€), 330 km, 5 valandos.Parašė Gator Rodyti pranešimąPraha Viena traukinys panašus atsumas kaip Vilnius Klaipėda, kaina 13 eur. Pas mus net dvigubai (!) brangiau.
- 3 patinka
Comment
-
Atrodo, kad tie, kurie rašo kainų pavyzdžius, nėra susipažinę su dinamine kainodara. Suvalkai-Varšuva gali būti ir 19, ir 109 zlotai - priklauso nuo užpildymo.Parašė alga Rodyti pranešimą
Suwałki–Warszawa 49,70 zł (~12€), 330 km, 5 valandos.
Comment
-
Išmanusis dėl tam tikrų is gamintojo pusės įdėtu ribojimų negali emuliuoti kortelės.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Jei pakaktų tik NFC standarto, tai vilniečio kortelę jau dabar galima būtų emuliuoti su išmaniuoju, bet garantuotai yra proprietary pakeitimų tam, kad Mifare kortelės veiktų tik su Mifare suderintais skaitytuvais, t.y. vien tik komunikacijos protokolo kortelių suderinamumui nepakanka.
Mifare irgi yra vienas išNFC standartų. Kadangi tenka turėti reikalų su Mifare kortelių integracijažinau jog ne viskas ten taip paprasta. Pvz vilnečio kortelė naudoja tam tikrus sektorius informacijai saugoti ir projektuojant integraciją reikia padaryti taip, kad jų nenaudotų niekas kitas. Ne visuomet tai pavyksta.
Comment
-
Mifare nėra NFC standartas, standartai būtų ISO 14443 (RFID), ISO 18092 (NFC) ir NDEF (NFC Data Exchange Format), kurį Mifare palaiko, bet, Mifare kortelių skaitytuvai naudojasi ne vien tuo, bet ir vadinamuoju saugiuoju (crypto) elementu, esančiu kortelėse, dėl kurio emuliacija su paprastu telefonu tampa neįmanoma, nebent telefone jau būtų integruotas MIFARE4Mobile sprendimas (NXP NFC controlleris su jų crypto procesoriumi), kas būtų vendor lock-in.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Išmanusis dėl tam tikrų is gamintojo pusės įdėtu ribojimų negali emuliuoti kortelės.
Mifare irgi yra vienas išNFC standartų. Kadangi tenka turėti reikalų su Mifare kortelių integracijažinau jog ne viskas ten taip paprasta. Pvz vilnečio kortelė naudoja tam tikrus sektorius informacijai saugoti ir projektuojant integraciją reikia padaryti taip, kad jų nenaudotų niekas kitas. Ne visuomet tai pavyksta.
Grįžtant prie mano kertinio pastebėjimo, niekur nėra numatyta, kad atsiskaitymo sistemos tarp miestų būtų suderinamos, viskas daroma savivaldybių lygmeniu, o ne šalies, dėl ko keliaujant VT po Lietuvą reiktų krūvos kortelių arba tiesiog senoviškai pirkti bilietą pas vairuotoją, t.y. per 30 metų vieningų skaitmeninių atsiskaitymų keliu nepasistūmėta ir net nėra strategijos tam.Paskutinis taisė ifl; 2022.12.17, 13:50.
- 2 patinka
Comment
-
Ne tas fokuso taškas. Reikia ne kad kortelės būtų suderinamos, bet kad smatfono appsu galėtum atsiskaityti skirtinguose miestuose ir galbūt skirtingose transporto sistemose. Analogiškai kaip nekuris parkavimo apps'as leidžia sumokėti už parkavimą ne tik Lietuvoje, bet ir Lenkijoje.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Mifare nėra NFC standartas, standartai būtų ISO 14443 (RFID), ISO 18092 (NFC) ir NDEF (NFC Data Exchange Format), kurį Mifare palaiko, bet, Mifare kortelių skaitytuvai naudojasi ne vien tuo, bet ir vadinamuoju saugiuoju (crypto) elementu, esančiu kortelėse, dėl kurio emuliacija su paprastu telefonu tampa neįmanoma, nebent telefone jau būtų integruotas MIFARE4Mobile sprendimas (NXP NFC controlleris su jų crypto procesoriumi), kas būtų vendor lock-in.
Grįžtant prie mano kertinio pastebėjimo, niekur nėra numatyta, kad atsiskaitymo sistemos tarp miestų būtų suderinamos, viskas daroma savivaldybių lygmeniu, o ne šalies, dėl ko keliaujant VT po Lietuvą reiktų krūvos kortelių arba tiesiog senoviškai pirkti bilietą pas vairuotoją, t.y. per 30 metų vieningų skaitmeninių atsiskaitymų keliu nepasistūmėta ir net nėra strategijos tam.
Comment
-
Smartfonas tokiu atveju tampa būtina "išlikimo mieste" dalis, o išsikrovus smartfonui lieki bomžu, kai kortelės leidžia funkcionuoti nepriklausomai nuo smartfono, nors visiškai niekas netrukdo turėti ir tą, ir aną bei sinchronizuoti: kortelė veikia kaip e-bilieto sąskaitos tagas, o kam pinigai buvo išleisti nuo e-sąskaitos nuskaičiuoja patys vežėjai.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ne tas fokuso taškas. Reikia ne kad kortelės būtų suderinamos, bet kad smatfono appsu galėtum atsiskaityti skirtinguose miestuose ir galbūt skirtingose transporto sistemose. Analogiškai kaip nekuris parkavimo apps'as leidžia sumokėti už parkavimą ne tik Lietuvoje, bet ir Lenkijoje.Paskutinis taisė ifl; 2022.12.17, 21:58.
- 3 patinka
Comment
-
Geriausia atsiskaitymo už viešąjį transportą sistema kuria teko naudotis buvo Čekijoje, Brno. Miestas Kauno dydžio, kuriame visiškai klesti tramvajai.
Brno VT esantys skaitytuvai tiesiog priima bekontaktes banko korteles. Jei gerai pamenu, rezervuoja apie 1 eurą, o jei išeidamas vėl atsižymi bilietą neišnaudojęs viso suteikto laiko limito skirtumas gražinamas. Kelis kartus važiuojant trumpais atstumais iš viso nieko nekainavo. Man, kaip turistui (ar nereguliariam VT naudotojui vietiniu) nieko geriau negali būti - 0 trinties. Žinoma, yra ir “proprietary” appsai, skirti mėnesi iams bilietams.
Man atrodo, nemaža dalis žmonių į autobusus bijo įlipti, nes neaišku kokių dar nesamonių su apmokėjimais prisigalvojom per paskutinius x metus nuo paskutinio naudojimosi. Kiek suprantu, bent Kaune, dabar be appso, ar kažkokios ne aišku kur iš anksto įsigytos kortelės važiuoti negalima.
- 4 patinka
Comment
-
Briuselio VT sistemoje dar paprasčiau - pasižymi bekontakte kortele (gpay irgi veikia) tik ilipdamas (reiškia nelieka rizikos pamiršti atsižymėti išlipant), rezervuojama maksimali dienos suma (7EUR) ir tiek kiek neišnaudojai per dieną gražinama (viena kelionė - 2,1EUR). Jei persėdi per pusvalandį į kitą transporto priemonę daugiau nieko nesumoki, jei visą dieną važinėji VT ir pasieki 7EUR, toliau važiavimas nemokamas. Tiem kas naudojasi VT dažniau yra kortelė susiejama su appsu ir ten gali pirkti mėnesinius/lengvatinius bilietus.Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąGeriausia atsiskaitymo už viešąjį transportą sistema kuria teko naudotis buvo Čekijoje, Brno. Miestas Kauno dydžio, kuriame visiškai klesti tramvajai.
Brno VT esantys skaitytuvai tiesiog priima bekontaktes banko korteles. Jei gerai pamenu, rezervuoja apie 1 eurą, o jei išeidamas vėl atsižymi bilietą neišnaudojęs viso suteikto laiko limito skirtumas gražinamas. Kelis kartus važiuojant trumpais atstumais iš viso nieko nekainavo. Man, kaip turistui (ar nereguliariam VT naudotojui vietiniu) nieko geriau negali būti - 0 trinties. Žinoma, yra ir “proprietary” appsai, skirti mėnesi iams bilietams.
Man atrodo, nemaža dalis žmonių į autobusus bijo įlipti, nes neaišku kokių dar nesamonių su apmokėjimais prisigalvojom per paskutinius x metus nuo paskutinio naudojimosi. Kiek suprantu, bent Kaune, dabar be appso, ar kažkokios ne aišku kur iš anksto įsigytos kortelės važiuoti negalima.
Kaune bilietą galima įsigyti ir pas vairuotoją, tačiau tik grynais.
- 1 patinka
Comment
-
Čia jau labai išskirtinis žmogus, kuris galvoja, kad kažkur Lietuvoje yra taip, kad negalima už paprasčiausius grynus pas vairuotoją nusipirkti bilieto.Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąMan atrodo, nemaža dalis žmonių į autobusus bijo įlipti, nes neaišku kokių dar nesamonių su apmokėjimais prisigalvojom per paskutinius x metus nuo paskutinio naudojimosi. Kiek suprantu, bent Kaune, dabar be appso, ar kažkokios ne aišku kur iš anksto įsigytos kortelės važiuoti negalima.
Comment
-
O tai Vilniuje taip nebuvo kokius 2 metus?Parašė Gator Rodyti pranešimąČia jau labai išskirtinis žmogus, kuris galvoja, kad kažkur Lietuvoje yra taip, kad negalima už paprasčiausius grynus pas vairuotoją nusipirkti bilieto.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 4 patinka
Comment
-
Ir Kaune metus buvo.Parašė taccido Rodyti pranešimą
O tai Vilniuje taip nebuvo kokius 2 metus?
- 1 patinka
Comment
-
Londone seniai nebegalima už grynus pirkti autobuse. Tik vienas pavyzdys, bet taip yra daugelyje sistemų ir tai tikrai nėra tik išimtys.Parašė Gator Rodyti pranešimąNu ne apie specialius covid ribojimus gi kalbame.
Ir pasaulyje turbūt tik išimtys būtų jei koks VT priimtų tik specialiais VT korteles ar appsus ir nebūtų galimybės nokėti ar grynais, ar įprasta mokėjimo debetine/kreditine kortele.
- 4 patinka
Comment
-
Rygoje ir Varšuvoje daugelis TP vežiojasi bilietų automatus. Nepamenu ar jie priima grynus pinigus.Parašė Gator Rodyti pranešimąČia jau labai išskirtinis žmogus, kuris galvoja, kad kažkur Lietuvoje yra taip, kad negalima už paprasčiausius grynus pas vairuotoją nusipirkti bilieto.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.12.18, 15:39.
Comment
Comment