Parašė DSaulius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Neskaičiuoja tik Jonas, visi kiti skaičiuojaParašė John Rodyti pranešimą
Niekas niekur buhalteriškai tokių dalykų "atsipirkimo" neskaičiuoja. Taip niekada niekur nebuvo ir nebus. Kam rašinėti nesąmones?
Žinoma, kartais "paskaičiuoja" bendrą/social/whatever "impact", kuris būna gerokai didesnis, nei investicijos, bet tai irgi būrimas iš kavos tirščių. Paprastai tiesiog priimamas politinis sprendimas, kai būna akivaizdu, kad to reikia.
Comment
-
Atsirado ir jungtinis bilietas Šiauliuose https://ltglink.lt/jungtinis-bilietas-siauliu-mieste
Liko tik Kaunas realiai be jungtinio bilieto.
- 6 patinka
Comment
-
Na ir ką keleivis gauna įsigijęs jungtini auto bilietą Šiauliuose. Išlipi ir randi 1 (vienas vnt) maršrutą kuris kursuoja visą dieną ir 3 kastruotus važiuojančius po pora kart dienoje. Visi pagrindiniai autobusai važiuoja pro autobusų stotį iki kurios teks tempti lagaminusParašė ignaloidas Rodyti pranešimąAtsirado ir jungtinis bilietas Šiauliuose https://ltglink.lt/jungtinis-bilietas-siauliu-mieste
Liko tik Kaunas realiai be jungtinio bilieto.
- 4 patinka
Comment
-
Nereikia pvz. atvažiavus į Vilnių per appsą pirkti atskirai VT bilieto.Parašė John Rodyti pranešimąKokia išvis to "jungtinio bilieto" prasmė, jei jis kainuoja papildomai?
- 1 patinka
Comment
-
O kas turėtų VT mieste organizatoriui sumokėti, jei ne keleivis?Parašė John Rodyti pranešimąKokia išvis to "jungtinio bilieto" prasmė, jei jis kainuoja papildomai?
Comment
-
O kas kitur sumoka?Parašė dtb Rodyti pranešimą
O kas turėtų VT mieste organizatoriui sumokėti, jei ne keleivis?
Comment
-
Valdžia.Parašė John Rodyti pranešimą
O kas kitur sumoka?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 2 patinka
Comment
-
Nu tai va, iš pas mus reiškias gali valdžia arba ES sumokėti.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Valdžia.
Comment
-
Nu grandinė būtų tokia, kad VT vežėjui sumoka geležinkeliai, o paskui geležinkeliai išsimuša dotaciją iš valdžios.Parašė John Rodyti pranešimą
Nu tai va, iš pas mus reiškias gali valdžia arba ES sumokėti.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
O tai ko jie laukia? Kiek kartų bandė tokią dotaciją išsimušti?Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nu grandinė būtų tokia, kad VT vežėjui sumoka geležinkeliai, o paskui geležinkeliai išsimuša dotaciją iš valdžios.
Comment
-
LG šiaip patys į biudžetą nebemoka pelno gauto už krovinių vežimą kaip anksčiau, kokie dar gali būti prašymai iš valdžios?Parašė John Rodyti pranešimą
O tai ko jie laukia? Kiek kartų bandė tokią dotaciją išsimušti?
- 1 patinka
Comment
-
Daug kas nemoka pelno į biudžetą, bet visvien ir prašo ir gauna. LTG nėra baisiai unikali tuo požiūriu.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
LG šiaip patys į biudžetą nebemoka pelno gauto už krovinių vežimą kaip anksčiau, kokie dar gali būti prašymai iš valdžios?
Comment
-
LG labai sunkiai sektųsi valstybei argumentuoti, kodėl ji turėtų finansuoti miesto VT bilietą tam, kuris į miestą atvažiuoja LG traukiniu, o tam, kuris atskrenda, ar atvažiuoja autobusu jau nebe.Parašė John Rodyti pranešimą
Daug kas nemoka pelno į biudžetą, bet visvien ir prašo ir gauna. LTG nėra baisiai unikali tuo požiūriu.
Čia turėtų jau nebent LG iš savo pusės dalinai subsidijuoti, kad pritrauktų keleivių. Pvz. kas nors nori iš Šiaulių važiuoti į Jūrmalą su auto, tai LG pasiūlo jungtinį bilietą. Šiauliai - Ryga + Ryga - Jurmala už konkurencingą kainą ir žmogui nebereikia sukti galvą kaip ten nusipirkti tą bilietą papildomą.
Paskutinis taisė Lettered; 2024.01.16, 20:16.
- 2 patinka
Comment
-
Tu rimtai? Čia yra bene lengviausias įmanomas argumentas: skatinti darnų judumą, green, CO2, ble bla bla. Visi madingi buzzwords, kurie gerai bsueitų tiek valdžiai, tiek žiniasklaidai, tiek visuomenei.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
LG labai sunkiai sektųsi valstybei argumentuoti, kodėl ji turėtų finansuoti miesto VT bilietą tam, kuris į miestą atvažiuoja LG traukiniu, o tam, kuris atskrenda, ar atvažiuoja autobusu jau nebe.
- 1 patinka
Comment
-
Tikrai nežinau ar reikia subsidijuoti žmogų, kuris važįuoja į Jūrmalą. Manau užtektų "jungiamojo skrydžio" koncepcijos, kai visus bilietus turi viename QR kode.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPvz. kas nors nori iš Šiaulių važiuoti į Jūrmalą su auto, tai LG pasiūlo jungtinį bilietą. Šiauliai - Ryga + Ryga - Jurmala už konkurencingą kainą ir žmogui nebereikia sukti galvą kaip ten nusipirkti tą bilietą papildomą.
- 1 patinka
Comment
-
Miesto VT bilietas gali būti ir atskiras, taip yra daugybėje šalių. Daug svarbiau, kad būtų patogiai įsigyjamas. Netgi pačiuose miestuose reikia bilietų automatų, nes normalus žmogus nesisiųs milijono atskirų programėlių ir nepirks atskirų kortelių kiekvienam miestui. Ką jau kalbėti apie tarpmiestinį transportą, kur nėra nei normalios informacijos sistemos, nei bilietų pardavimo, nei apmokėjimo kortele autobuse, nei mėnesinių bilietų.
Kadangi LTG Link bus pirmieji Lietuvoje su bilietų automatais (ir turbūt paskutiniai, nes kiti slunkiai nepasijudins), siūlyčiau į tą pačią IT sistemą integruoti visų miestų VT bilietų pardavimą ir statyti identiškus automatus visuose miestuose. Taip būtų pigiau ir paprasčiau – turėti vieną sistemą visos šalies viešajam transportui. Ilgainiui reikėtų turėti ir vieną kortelę visam įmanomam VT.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
-
Tik patikslinu, kad vienodi turi būti ne automatai, o protokolai, kuriais jie kalbasi su išorinėmis sistemomis. Ir tie protokolai turi būti atviri bei patikrinami.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Kadangi LTG Link bus pirmieji Lietuvoje su bilietų automatais (ir turbūt paskutiniai, nes kiti slunkiai nepasijudins), siūlyčiau į tą pačią IT sistemą integruoti visų miestų VT bilietų pardavimą ir statyti identiškus automatus visuose miestuose. Taip būtų pigiau ir paprasčiau – turėti vieną sistemą visos šalies viešajam transportui. Ilgainiui reikėtų turėti ir vieną kortelę visam įmanomam VT.
- 3 patinka
Comment
-
Ačiū už patikslinimą, bet juk gali būti ir patys automatai vienodi: vienos rūšies automatus prižiūrėti paprasčiau ir pigiau, negu turėti dvi skirtingas rūšis.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Tik patikslinu, kad vienodi turi būti ne automatai, o protokolai, kuriais jie kalbasi su išorinėmis sistemomis. Ir tie protokolai turi būti atviri bei patikrinami.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment

Comment