Parašė Sklansky
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Niekas tų Pesų nenurašinės. Yra du problemos sprendimo variantai:Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąĮdomu, naujiems maršrutams amen? Galėtų paleisti traukinį Šiauliai - Joniškis, Klaipėda - Darbėnai - (Skuodas: kai sutvarkys bėgius) ir žinoma linija Radviliškis - Pagėgiai, bet jeigu teisingai suprantu, naujų DMU nebus, o dabartinės 620M turės būti nurašytos dėl nepritaikymo neįgaliesiems.
1. įrengti paaukštintus peronus tose stotyse ir stotelėse, kur dirbs Pesos. Daug investicijų nereikia, pakaktų ir medinių paaukštinimų.
2. Pesos jau atidirbo virš dešimtmečio. Dar metai, kiti ir galima bus daryti kapitalinį. Jo metu galima bus perdaryti duris ir laiptus, įrengiant keltuvus ant atskirų durų. Jei ką, tai Europoje irgi daugybė traukinių, kurie nėra pritaikyti invalidams, vežimėliams, bet niekas vien dėl to jų staiga nenurašinės, o ES direktyvas siųs kuo toliau.
Comment
-
Esu vaziaves tuo autobusiuku, tai siaip tragedija. Stovet tarp zmoniu susigrudus, patirtis tarp traukinio ir tos paskutines atkarpos autobusu skiriasi tukstancius kartu. Reikia tos jungties, Palanga zmoniu kurortas ir turi buti pasiekiama traukiniu. Panasiai yra Doivilyje (Deauville) FR, traukinys atvaziuoja tiesiai i kurorta is Paryziaus. Aisku ir n kitu kurortu, bet Doivilio analogija man panasiausia. Nemazas pasirode ir vietiniu judejimas tarp Kretingos ir Palangos, tai vietinis traukinukas gal taipogi butu uzpildytas.Parašė John Rodyti pranešimą
Šitą tikrai reiktų svarstyti. Būtų stiprus boost'as Palangos turizmui. Dabar irgi ne tragedija autobusu davažiuoti, bet tiesiogiai traukiniu būtų kitas reikalas.
Turbut tik jungtis Palanga - Klaipeda butu brangoka ir kazin ar reikalinga, beto ta Klaipedos stotis ne centre... Sunkiai isivaizduoju toki regionini marsruta ir dar igyvendinama pajurio zonoj. Nebent jungtis su PLQ, bet cia turbut pinigu taskymas nei realus butinumas.Paskutinis taisė Sklansky; 2020.12.30, 14:49.
- 2 patinka
Comment
-
Nebuvo tokio, buvo mikriukai.Parašė VNS Rodyti pranešimąČia su šituo vargote, ar tais mikriukais kur "vežu iki Kauno už 9 Eu"?Paskutinis taisė Sklansky; 2020.12.30, 14:52.
Comment
-
Jis kalba lyg ape bendrą bilietą traukinio + autobusiuko. Kai kartu autobusiukas skirtas traukinio keleiviams būtent suorganizuotas paskutiniams maršruto kilometrams.Parašė VNS Rodyti pranešimą
Comment
-
Panašiai yra ir visai šalia, Kaliningrado srity, tiesioginis geležinkelis iš Kaliningrado į pajūrio kurortą Zelenogradską. Sezono metu 10 vagonų elektryčkos važiuoja pilnos.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąEsu vaziaves tuo autobusiuku, tai siaip tragedija. Stovet tarp zmoniu susigrudus, patirtis tarp traukinio ir tos paskutines atkarpos autobusu skiriasi tukstancius kartu. Reikia tos jungties, Palanga zmoniu kurortas ir turi buti pasiekiama traukiniu. Panasiai yra Doivilyje (Deauville) FR, traukinys atvaziuoja tiesiai i kurorta is Paryziaus. Aisku ir n kitu kurortu, bet Doivilio analogija man panasiausia. Nemazas pasirode ir vietiniu judejimas tarp Kretingos ir Palangos, tai vietinis traukinukas gal taipogi butu uzpildytas.
Kaip tais Klaipėdos stotis ne centre? Pačiame tikriausiame, centriau nėra kur.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTurbut tik jungtis Palanga - Klaipeda butu brangoka ir kazin ar reikalinga, beto ta Klaipedos stotis ne centre... Sunkiai isivaizduoju toki regionini marsruta ir dar igyvendinama pajurio zonoj. Nebent jungtis su PLQ, bet cia turbut pinigu taskymas nei realus butinumas.
Comment
-
-
Kad nėra JOKIŲ problemų kol kas nutiesti atkarpą nuo Marcinkonių ar kažkur iki Druskininkų. Tai padaryti galima jau DABAR, nieko nereikia laukti. Gardiną bus galima prijungti paskui. Nėra tokios būtinybės, kad be B (Gardino) negali daryti A (Vilnius-Druskininkai).Parašė index Rodyti pranešimąPagal atstumą, taip. Dar ir Kauno dydžio Gardinas būtų prijungtas. Bet pirma reikia, kad dingtų vienas ūsuotas trukdis iš Minsko ir Baltarusijos neprisijungtų Rusija.
Seną, tiesią liniją per Pariečę gali pamiršt. Niekas jos vistiek neatkūrinės. Bus pavingiuota per Druskininkus ir tiek.
Juokingiausia, kad ta linija buvo dar prie caro, nes anksčiau kažkoks ar siaurukas, ar kas, užvažiuodavo ant Palangos tilto ir nuo ten plaukydavo į Liepoją ar kur tenais. Paskui atrodo plytas vežiodavo. Buvo juk ir linija į Šventąją, jei nesuklydau? Tie vos keli kilometrai naujos geležinkelio linijos nuo Kretingos tiesiai į Palangą gal juk nebūtų tokia jau nepakeliama našta valstybės biudžetui?Parašė Sklansky Rodyti pranešimąBuvo vasara uzsiminta Palangos mero apie atsaka Kretinga - Palanga. Butu labai gerai.
Comment
-
As tuo metu vaziavau ziema, vietiniam marsrute zmones galvom autobusiuko lubas reme. Palangoj zmoniu siais laikais ir ziemos savaitgaliais pilna.Parašė VNS Rodyti pranešimąDėl kelių sezono mėnesių tiesit geležinkelius? Pravažiuokit Kretinga - Palanga žiemą, busit nustebinti "srautais". O elektrinius autobusus ne sezono metu galima apgyvendinti ir įdarbinti Klaipėdoje.
- 3 patinka
Comment
-
Man Klaipedos centras, ten kur MeridianasParašė Briedis Rodyti pranešimąKaip tais Klaipėdos stotis ne centre? Pačiame tikriausiame, centriau nėra kur.
1.7km iki Meridiano, nera baisu, bet, jei Palangos stotis butu, kaip meras minejo, laukuose prie ivaziavimo, ar tai butu patrauklus marsrutas tarp siu dvieju stociu? Vietiniam, sveciam?
Comment
-
Islipinet, perlipinet, sukinetis su tuo autobusu... Ne traukinio patirtis ir tiek.Parašė VNS Rodyti pranešimąSavaitgaliais. Ir dar kartą kartoju, buvai vežamas Sprinteriu kokiu nors. Primesk, jei ten būtų buvęs normalus autobusas
- 2 patinka
Comment
-
Nutiesus geležinkelio atkarpą Kretinga–Palanga nesusigadins joks pajūris, o kaina ne kosminė, nes atstumas nedidelis. Žymiai daugiau žmonių norės keliauti tiesiogiai traukiniu į Palangą.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Geležinkelių tiesimo kainas į studiją! Primenu, kad Palanga yra regioniniame parke, Natura 2000 ir t.t.Parašė taccido Rodyti pranešimąNutiesus geležinkelio atkarpą Kretinga–Palanga nesusigadins joks pajūris, o kaina ne kosminė, nes atstumas nedidelis. Žymiai daugiau žmonių norės keliauti tiesiogiai traukiniu į Palangą.Show must go von!
Comment
Comment