Wow!
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Ir kas, kad Varėną? O Marcinkonys? O atgal? Pakrovimą Varėnoje reikės daryti? O ar reikia į Varėną ir Marcinkonis didelės talpos traukinių?
Net 30 traukinių? O kur jie dės esamus? 30 traukinių tai daug. Vilnius - Kaunas ir į Trakus ruožui užtenka 13 vnt. Jei dar Keną prijungti, tai 15 vnt. užtektų. Vilnis - Klaipėda reikėtų apie 10 traukinių. Nebent LG žada pirkti kokių 10 trivagonių, o visi kiti bus dvivagoniai ar netgi motrisės. Tada kai kuriais reisais reikės sukabinti po kelis.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.29, 12:48.
Comment
-
Paistalai. Reiškiasi, Kena, su elektrifikacija ir toliau lieka su dyzeliu po KT, Trakai irgi. O gal ir KT nuims? Marcinkonys reiškiasi, su elektra, bet kur parovimą reikės daryti? Varėnon grįžti tuščia eiga? Vilnius - Kaunas kam tie dyzeliniai? Reiškiasi, Radviliškis - Klaipėda po KT dyzeliniai, o iki Šilutės akumuliatoriniai? Tai jei pagal tokių štai egzperdų rekomendacijomis, kurie sudarė tokią schemą, vadovaujasi Lietuvos geležinkeliai, tai nieko gero jų nelaukia...
Nelabai yra, jei kalbėti apie akumuliatorinius. Tuo labiau 1520 mm vėžei.Parašė VNS Rodyti pranešimąTai kas gali, įmeskit pavyzdžių egzistuojančių ką jie čia perka.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.29, 13:01.
Comment
-
O tai tas žemėlapis nereiškia, kad tiesiog su traukiniais į Trakus ir Keną niekas nesikeis ir tiesiog važinės dabartinės dviaukštės Škodos be jokių akumuliatorių?Parašė Al1 Rodyti pranešimąPaistalai. Reiškiasi, Kena, su elektrifikacija ir toliau lieka su dyzeliu po KT, Trakai irgi. O gal ir KT nuims? Marcinkonys reiškiasi, su elektra, bet kur parovimą reikės daryti? Varėnon grįžti tuščia eiga? Vilnius - Kaunas kam tie dyzeliniai? Reiškiasi, Radviliškis - Klaipėda po KT dyzeliniai, o iki Šilutės akumuliatoriniai? Tai jei pagal tokių štai egzperdų rekomendacijomis, kurie sudarė tokią schemą, vadovaujasi Lietuvos geležinkeliai, tai nieko gero jų nelaukia...
Nelabai yra, jei kalbėti apie akumuliatorinius. Tuo labiau 1520 mm vėžei.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Gal ne taip ekrane matosi. Vilnius-Kena, Vilnius-Kaunas, Klaipėda-Šiauliai, ten visur šviesiai mėlyna, kas reiškia dabartinės Škodos. DMU tik Vilnius-Turmantas-Daugpilis ir Šiauliai-RokiškisPaistalai. Reiškiasi, Kena, su elektrifikacija ir toliau lieka su dyzeliu po KT, Trakai irgi. O gal ir KT nuims? Marcinkonys reiškiasi, su elektra, bet kur parovimą reikės daryti? Varėnon grįžti tuščia eiga? Vilnius - Kaunas kam tie dyzeliniai? Reiškiasi, Radviliškis - Klaipėda po KT dyzeliniai, o iki Šilutės akumuliatoriniai? Tai jei pagal tokių štai egzperdų rekomendacijomis, kurie sudarė tokią schemą, vadovaujasi Lietuvos geležinkeliai, tai nieko gero jų nelaukia...
- 1 patinka
Comment
-
Kažkokių problemų su ekrano ryškumu turi.Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas aiškiai matosi - balta. Dyzeliniai. Ir į Trakus, į į Keną ir t.t.
Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Galima linka i prezentacija. Aciu.Parašė DKL Rodyti pranešimąPirkime pateikta prezentacija. Keleta skaidrių iš jos. Perkamų traukinių tipų aprašymas ir LTG Link maršrutų struktūra paleidus traukinius.
Comment
-
Į Keną ir Trakus yra šviesia mėlyni - EMU regio (Skoda).Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas aiškiai matosi - balta. Dyzeliniai. Ir į Trakus, į į Keną ir t.t.
Comment
-
Tai čia viskas preliminaru.Parašė DKL Rodyti pranešimąMan va kas labiau nepatinka: panašu kad Premium Intercity 200-220 vietų traukiniuose numatyti tik du tualetai. Matant kokios eilutės prie tualetų susidaro dabartinėse Pesose važiuojant į Klaipėdą, tai tikrai mažai. Priminsiu kad Pesoje taip pat du tualetai, bet vietų ten tik 150.
Problemų neturiu. Tai paveiksliukas kreivai padarytas. Legendoje aiški žydra, o žemėlapyje balta.Parašė index Rodyti pranešimą
Kažkokių problemų su ekrano ryškumu turi.
Comment
-
Arba taip, arba rezervu iki Varėnos pakrovimui ir atgal (bet Marcinkonys-Varėna-Marcinkonys yra 40km - suvalgys pusę įkrovos). Arba tiesiog persėdimas iš traukinio Vilnius-Varėna į traukinį Varėna-Marcinkonys.Parašė John Rodyti pranešimąKaip veiktų važiavimas iš Viniaus į Marcinkonis? Sustojimas Varėnoje 15min pasikrauti? Nelabai gerai skamba.Paskutinis taisė Aleksio; 2020.12.29, 14:30.
Comment
-
Manau, problema, kad Marcinkonyse nelabai galėtum įkrovimą įrengti (nors tas būtų logiškiausia), nes tai yra kaimas viduryje miškų, kuriame greičiausiai tam net nėra pakankamos elektros galios.Parašė John Rodyti pranešimąKaip veiktų važiavimas iš Viniaus į Marcinkonis? Sustojimas Varėnoje 15min pasikrauti? Nelabai gerai skamba.
Geležinkelis ten greičiau yra šiaip įdomus istorinis reliktas, kuris ten eina tik todėl kad per ten caro laikais nutiesė geležinkelį Varšuva-Peterburgas ir kur dabar jis pasibaigia ir niekur toliau nebenueina.
Paskutinis taisė index; 2020.12.29, 15:14.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Antras dalykas, kad tik dalis ta kryptimi važiuojančių traukinių vyksta iki Marcinkonių. Dalis vyksta tik iki Varėnos.Parašė index Rodyti pranešimą
Manau, problema, kad Marcinkonyse nelabai galėtum įkrovimą įrengti (nors tas būtų logiškiausia), nes tai yra kaimas viduryje miškų, kuriame greičiausiai tam net nėra pakankamos elektros galio tam.
Geležinkelis ten greičiau yra šiaip įdomus istorinis reliktas, kuris ten eina tik todėl kad per ten caro laikais nutiesė geležinkelį Varšuva-Peterburgas ir kur dabar jis pasibaigia ir niekur toliau nebenueina.
Comment
-
Berods planuojama atstatyti bėgius iki Gardino ir Druskininkų, tai ateityje tas maršrutas galbūt bus ne tik reliktas.Parašė index Rodyti pranešimąGeležinkelis ten greičiau yra šiaip įdomus istorinis reliktas, kuris ten eina tik todėl kad per ten caro laikais nutiesė geležinkelį Varšuva-Peterburgas ir kur dabar jis pasibaigia ir niekur toliau nebenueina.
Comment
Comment