Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kainos gi nuo N. Metų didėja. Tik neaišku, kokiomis proporcijomis bus padidintos 1 ir 2 klasių bilietų kainos.

    Comment


      Aš turbūt labai paprastas žmogus, kad naujuose traukiniuose net nepastebiu skirtumo tarp 1 ir 2 klasės. Aišku jei detaliai nagrinėčiau pastebėčiau kažką, bet taip šiaip atsisėdus - nelabai. O už pirmą klasę bent naujuose traukiniuose nemokėčiau nei 20ct, nes stiesiog nemataui vertės. Kartą per klaidą atsisėdau į 1 klasę ir net nesupratau, kad ne antroje sėdžiu
      O kai pasako, kad +5 eur mokėtų (vos ne dvigubą kainą) tai galvoju kad iš kitos planetos žmogus Ir dar "minimum" 5 eur...
      Paskutinis taisė Gator; 2016.12.22, 01:25.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        O kai pasako, kad +5 eur mokėtų (vos ne dvigubą kainą) tai galvoju kad iš kitos planetos žmogus Ir dar "minimum" 5 eur...
        Taigi argumentai jau buvo kelis kartus surasyti. Maziau zmoniu, ~230V rozetes, tylos zona.

        Comment


          Mažai žmonių būna ir 2 klasėje. Ne visi traukiniai važinėja pilni. Sėdynės patogesnės 1 kl.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Aš turbūt labai paprastas žmogus, kad naujuose traukiniuose net nepastebiu skirtumo tarp 1 ir 2 klasės. Aišku jei detaliai nagrinėčiau pastebėčiau kažką, bet taip šiaip atsisėdus - nelabai. O už pirmą klasę bent naujuose traukiniuose nemokėčiau nei 20ct, nes stiesiog nemataui vertės. Kartą per klaidą atsisėdau į 1 klasę ir net nesupratau, kad ne antroje sėdžiu
            O kai pasako, kad +5 eur mokėtų (vos ne dvigubą kainą) tai galvoju kad iš kitos planetos žmogus Ir dar "minimum" 5 eur...
            Jei keliauji vien del keliavimo, nesvarbu komfortas, priskirta vieta, ir pan. tada gal skirtum nera. Zodziu, kuprine ant peciu ir pirmyn.
            As dazniausiai keliauju darbo reikalais link oro uosto, tad laika traukinyje naudoju darbui. Tam reikia staliuko, elektros, Wifi, ramybes. Ta teoriskai suteikia 1 klase. Bet to labiau apkrautuose laikuose, pvz penktadieniais ~15-18 val. Kaunas-Vilnius 2 klase daznai buna ~90-100% pilna. Tad antroje klaseje gali buti jog negausi patogiai atsisesti, ir gali tekti pastoveti (antrai klasei vietos nera priskiriamos, o pirmai yra), aplink bus sarsalynas ir pan. Tad pirma klase turi privalumu.

            Ypac pirmos/antros klases skirumas pasijunta uzsienyje. Pirmoje klaseje sedi visis ramiai, skato, dirba, neapsikrove daiktais, ramu tylu ar pan. Antroje klaseje buna n keliautoju su milziniskai krepsiais, rytu/arabic kilmes seimu su n vaiku, jaunimo kompanijos, triuksmas, judesys, pastebimai zemesne kultura ir pan.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Aš turbūt labai paprastas žmogus, kad naujuose traukiniuose net nepastebiu skirtumo tarp 1 ir 2 klasės. Aišku jei detaliai nagrinėčiau pastebėčiau kažką, bet taip šiaip atsisėdus - nelabai. O už pirmą klasę bent naujuose traukiniuose nemokėčiau nei 20ct, nes stiesiog nemataui vertės. Kartą per klaidą atsisėdau į 1 klasę ir net nesupratau, kad ne antroje sėdžiu
              O kai pasako, kad +5 eur mokėtų (vos ne dvigubą kainą) tai galvoju kad iš kitos planetos žmogus Ir dar "minimum" 5 eur...
              Elektriniuose dviaukščiuose skiriasi gana smarkiai. Važiavau kartą prieš kelis metus (kai dar nebuvo skirstymo į klases t.y. viskas buvo 2-a klasė). Komfortas tikrai kur kas geresnis, nei 2-os klasės. Daugiau vietos. 5 Eur mokėti už tai gal ir neverta, bet kokius 2 kodėl gi ne. O šiaip 1-os klasės privalumai ryškesni važiuojant ilgesnius atstumus. Vilnius-Klaipėda yra turbūt vienintelis maršrutas, kur tai būtų realiai naudingas dalykas.

              Comment


                Šiandienos 16:45 Vilnius-Klaipėda jau išpirktos visos vietos, 17:45 dar likusi 1 vieta 2 klasėj ir 12 vietų 1 klasėj. Papildomo traukinio, žinoma, nepridės

                Comment


                  Traukiniai dvigubi ar tik viena trivagonė Pesa? Šiaip ką galima pasakyti, LG padarė nesąmonę. Ekspresai turėtų būti aptarnaujami tik Pesomis, o greitieji turėtų būti aptarnaujami Pesomis kai mažesni srautai, kitu metu - lokomotyvas su vagonais. Jei jau labai norisi išlaikyti ir 1 klasę, tai tris Lenkijoje modernizuotus vagonus galėtų dar kiek nežymiai atnaujinti padarant juost 1 klasę - įrengti normalius kondicionierius ir kažkiek atnaujinti jau aptrintus salonus. Dar būtų ne pro šalį juose kieto kuro katilą pakeisti į dyzelinį katilą ar dujas (jei dujas leidžia sauga). Trijų vagonų pakaktų 2 sąstatų suformavimui (po vieną į sąstatą), vienas būtų rezervinis.
                  Paskutinis taisė Al1; 2016.12.22, 09:50.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Traukiniai dvigubi ar tik viena trivagonė Pesa?
                    16:45 viena Pesa, 17:45 dviguba.

                    O rytojui jau išpirkti visi Vilnius-Klaipėda traukiniai, nei vienos vietos nėra

                    Comment


                      Tai pravalas. Bet jei LG nedarys išvadų, tai bus ne kas. Kiekvieną penktadienį kartosis panaši padėtis. O sekmadienį į Vilnių. Tik iš Šiaulių.

                      Comment


                        Taigi kaip rašyta šitoj temoj anksčiiau, iš anksto reik bilietus pirkt, iš anksto, prieš mėnesį... Nes gi iš kur LG žinoti, kad kažkokį eilinį metų penktadienį bus daug keleivių.
                        Realiai, tai klausimas ar yra tų vagonų išvis :/

                        Comment


                          Parašė Lunar Rodyti pranešimą
                          Taigi kaip rašyta šitoj temoj anksčiiau, iš anksto reik bilietus pirkt, iš anksto, prieš mėnesį... Nes gi iš kur LG žinoti, kad kažkokį eilinį metų penktadienį bus daug keleivių.
                          Realiai, tai klausimas ar yra tų vagonų išvis :/
                          Ne eilinį, o prieššventinį. Ir dar priešatostoginį (pramonė, studentai).

                          Comment


                            Ekspresui 16:45 pridėjo antrą PESĄ, dar liko apie 40 vietų. Šis tas geriau, bet visi vistiek netilps. 17:45 liko 2 vietos.
                            Vilnius-Klaipėda Šeštadienio 06:50 viskas iššluota, 07:20 į Šiaulius dar liko 30 vietų, 09:50 netikėta - leidžiamas 8 vagonų sąstatas, iš kurio 6 vagonai 100% užpildyti.

                            Štai tau ir "Kalėdos atkeliauja traukiniais".

                            Comment


                              Neaišku, ar LG pasimokys, ar ir toliau išpardavinės vagonus... Juk kiekvieną penktadienį bus panašus š.... nuo vasario pradžios, kai vėl prasidės pavasario semestras. Paskui Velykos, paskui paskutinis balandžio savaitgalis + gegužės 1 d. (3 d. iš eilės) ir t.t., kai vis geresnis oras... Vasara...

                              Comment


                                Siaubas, kaip viską išdraskė. Nebebus pragertasnukių Dailydkų ir jiems katučių plojančių gyalyažynkelinykų ir specelystų. Kromelis užsidaro

                                Comment


                                  Jei naujai valdžiai bus efektyvumas tik dėl paties efektyvumo, o liberalams būtent tik tai ir aktualu, tai keleivinių traukinių tik mažės. Pirmoje eilėje Marcinkonys, Rokiškis.

                                  Comment


                                    Nespėliokime kaip bus

                                    Ten du dideli iššūkiai. Pirma - kaip išlaikyti krovinių srautus (kur seni išlaikė). Antra - ką daryti su prielipais ("UAB Geležinkelių želdiniai"). Keleiviai toks tolimas biznis, kad sunku nuspėti. Aukščiausios valdžios dėmesys bus ne ten.

                                    Taigi lieka vienas variantas, kad kažkas imsis iniciatyvos su keleiviniu verslu dirbti šiuolaikiškai (paklausa-pasiūla). Kitas variantas - viskas bus palikta savieigai.

                                    Comment


                                      Parašė jpou Rodyti pranešimą
                                      Taigi argumentai jau buvo kelis kartus surasyti. Maziau zmoniu, ~230V rozetes, tylos zona.
                                      Bet skirtumai ne tokie dideli, kad kaina skirųsi net 5 eurais! Iki 1,5 euro - dar ok.

                                      O kas liečia elektros lizdus, jie išvis turėtų būti prie kiekvienos sėdynės, jeigu norima tinkamai konkuruoti su vis gerėjančiomis pervežimų autobusais paslaugomis.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Bet skirtumai ne tokie dideli, kad kaina skirųsi net 5 eurais! Iki 1,5 euro - dar ok.
                                        II-je klasėje - 4 vietos eilėje, I-je - 3 vietos.
                                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          II-je klasėje - 4 vietos eilėje, I-je - 3 vietos.
                                          Jau esu klausęs. Ar yra koks tarptautinis standartas kas yra I klasė, o kas II klasė?

                                          Kaip viešbučiuose 2 žv. ar 4 žv., ar oro transporte "Verslo klasė"?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X