Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Jau esu klausęs. Ar yra koks tarptautinis standartas kas yra I klasė, o kas II klasė?

    Kaip viešbučiuose 2 žv. ar 4 žv., ar oro transporte "Verslo klasė"?
    Oficialaus standarto nėra. Klasių patogumo lygis skirtingose šalyse (ar net skirtinguose traukiniuose toje pačioje šalyje) gali skirtis. Kai kur yra ir aukštesnių klasių, negi I klasė (biznio, VIP etc.). Aišku, už atitinkamą kainą.

    Comment


      LG galėtų patvirtinti bent sau tą standartą. Traukiniai pas mus yra tipiniai, būtų daugiau aiškumo.

      PS
      Prieš dešimtmetį - įlipi į kupinį, užsiimi visą kupe, užsirakini. Ir štai tau klasė visus 370 km

      Comment


        O ką ten patvirtinti? Na ir taip viskas aišku: I klasė reiškia didesnes ir patogesnes sėdynes. Principe kaip ir viskas

        Comment


          EJ575-011 (WiFi nėra, matyt į Minską nenumatoma).



          I kl.





          II kl.











          Comment


            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Bet skirtumai ne tokie dideli, kad kaina skirųsi net 5 eurais! Iki 1,5 euro - dar ok.

            O kas liečia elektros lizdus, jie išvis turėtų būti prie kiekvienos sėdynės, jeigu norima tinkamai konkuruoti su vis gerėjančiomis pervežimų autobusais paslaugomis.
            Na dviaukščiuose traukiniuose kas antra sėdynė turi rozetę, panašu kad to užtenka. O autobusuose nebent Kautra+ ir Toks NEO (?) turi rozetes.

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Bet skirtumai ne tokie dideli, kad kaina skirųsi net 5 eurais! Iki 1,5 euro - dar ok.

              O kas liečia elektros lizdus, jie išvis turėtų būti prie kiekvienos sėdynės, jeigu norima tinkamai konkuruoti su vis gerėjančiomis pervežimų autobusais paslaugomis.
              Kur autobusai gerėja Lietuvoje? Kelios naujos Kautros ir TOKS Setros ir viskas. Visa kita arba turkiška ekonominė klasė, arba mikrobai, arba panaudoti.

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą
                Na dviaukščiuose traukiniuose kas antra sėdynė turi rozetę, panašu kad to užtenka. O autobusuose nebent Kautra+ ir Toks NEO (?) turi rozetes.
                Rozetės yra ne tik Kautros ir TOKS 5-ose Setrose (čia ir yra tie Kautra+ir TOKS Neo), bet ir daugumoje 4-ųjų Setrų ir visose (lyg ir) Temsose. Wi-FI taipogi visur.

                Taip, jei traukiniuose yra po vieną rozetę vienai sėdynių porai, to užtenka. Autobusuose taip ir yra.

                Sakyčiau, jei LG tikrai nori konkuruoti su autobusais, tai bent tokias paslaugos kaip Wi-Fi ir elektra turėtų siūlyti visiems keleiviams (sakyčiau, šios paslaugos jau tapo bazinėmis), o ne tik aukštesnės klasės vagonuose.

                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kur autobusai gerėja Lietuvoje? Kelios naujos Kautros ir TOKS Setros ir viskas. Visa kita arba turkiška ekonominė klasė, arba mikrobai, arba panaudoti.
                Prieš kelis metus nebuvo ir jų. Po truputį, bet gerėja ir didžiausi vežėjai tikrai po truputį atnaujina savo parkus. Visiškų senienų beveik nebeliko.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  PABRANGO bilietai TOKS autobusu Kaunas-Vilnius. Vietoj 5.50 dabar jau 5.70 EUR... tai kur tos PVM lengvatos išgaravo... o ir benzinas labai matyt pabrango, kad brangina...

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Rozetės yra ne tik Kautros ir TOKS 5-ose Setrose (čia ir yra tie Kautra+ir TOKS Neo), bet ir daugumoje 4-ųjų Setrų ir visose (lyg ir) Temsose. Wi-FI taipogi visur.

                    Taip, jei traukiniuose yra po vieną rozetę vienai sėdynių porai, to užtenka. Autobusuose taip ir yra.

                    Sakyčiau, jei LG tikrai nori konkuruoti su autobusais, tai bent tokias paslaugos kaip Wi-Fi ir elektra turėtų siūlyti visiems keleiviams (sakyčiau, šios paslaugos jau tapo bazinėmis), o ne tik aukštesnės klasės vagonuose.



                    Prieš kelis metus nebuvo ir jų. Po truputį, bet gerėja ir didžiausi vežėjai tikrai po truputį atnaujina savo parkus. Visiškų senienų beveik nebeliko.
                    Ateis kas veš į Klaipėdą per 3:30 su wi-fi, wc, 220V ir nuneš traukinį. Be to, nepamirškite, kad Vilniuje traukinys stoja visokiuose atstoinikuose. Autobusas vien iš to išlošia.

                    Comment




                      2016.12.22d. vakare 23:00h. Vilnius - Palanga. Prilipę jau arti pilnos vietos, o tiek dar laukė lauke savo eilės. AR TIKRAI NEREIKIA NAKTINĖS KLAIPĖDOS TRAUKINIO VASARĄ ?

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Ateis kas veš į Klaipėdą per 3:30 su wi-fi, wc, 220V ir nuneš traukinį. Be to, nepamirškite, kad Vilniuje traukinys stoja visokiuose atstoinikuose. Autobusas vien iš to išlošia.
                        Nenuneš. Nes seniai galėjo atsirasit, o neatsirado. Tai viena, antra, esami vežėjai to net nebando siūlyti, o nauji į Lietuvą neateis, nes keleivių pervežimas vidaus maršrutais visiškai neperspektyvus, nes sužlugdytas ir jokia privati iniciatyva nieko nepakeis. Tiesiog esami tenkinasi tuo, kas yra, o nesant srauto uždaro maršrutus. Eilinę dieną autobusai į Klaipėdą, kiek tenka matyti ir pačiam yra tekę važiuoti, niekada nebūna pilni. Tik vasarą ir savaitgaliais jie užsipildo. Kaip tik keleiviai renkasi geležinkelius. Ir visai ne dėl naujų traukinių. Srautai buvo ir anksčiau (prieš kelis metus), po 10-14 vagonų pilni važiuodavo.

                        Dar vienas momentas - autobusui sutilpti į 3,5 val yra neįmanoma. Tarp stočių yra 310 km, dalis kelio eina per Vilniaus, Klaipėdos miestus ir Kauną A1, kur eismas dažnai stringa, o ir apribojimas iki 80 km/h yra. Į 3:45 dabar važinėjantys ekspresai vargiai sutelpa. Be to daugeliui keleivių joks Wi-Fi ir 220 nereikalingas. O tualetas autobuse tai košmaras. Pavyzdžiui, "Kautros" Temsose. Jis tinkamas tik vaikams ir moterims. Ten net atsistoti negalima, lįsti reikia šikna į priekį ir myžti tik sėdint. Todėl sustojimas Kryžkalnyje pageidautinas ir netgi būtinas. Plius rūkaliai, kurie gali parūkyti sustojus.

                        Comment


                          Parašė Briedis

                          Beje, kur galima rasti traukinių tvarkaraščius? Kad būtų su visom stotelėm, kuriose stoja konkretus traukinys. traukiniobilietas.lt niekur neradau.
                          Pvz https://www.bahn.com/en/view/index.shtml spaudi Show details, paskui Show intermediate stops
                          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                          Comment


                            Parašė Briedis
                            Ačiū!

                            Vokiečiai pateikia daugiau info apie LG tvarkaraščius, nei patys LG...
                            Nieko keisto tame... juk LG keleivių vežimas rūpi kaip šuniui penkta koja...

                            Comment


                              Nu ką, smagumai tęsiasi - pažįstamas norėjo ryt ekspresu 10:30 iš Klaipėdos į Vilnių važiuot, tačiau visos vietos išpirktos. Pasiūlė kelias vietas kupe 16:05 val. traukinyje (beje, ten jų irgi nebedaug likę). Rezultatas - važiuos automobiliu. LG toliau sėkmingai atmušinėja keleivius
                              Paskutinis taisė keleivinis; 2016.12.25, 16:14. Priežastis: /

                              Comment


                                O kaip kitose šalyse? Visur patenkinamas toks pikinis keleivių skaičiaus augimas analogiškuose maršrutuose, kur keli traukiniai per dieną, sąlyginai nedaug apkrauti? Ir dar be išankstinio bilieto įsigijimo.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Dar vienas akmuo į traukinių ir apskritai viešojo transporto daržą.

                                  Turintys automobilį po Naujųjų metų galės legaliai užsidirbti


                                  Jau ir dabar populiarios pavežėjimo mieste ar tarp miestų paslaugos nuo kitų metų bus oficialiai įteisintos ir jas visiškai legaliai galės teikti bet kas, turintys savo automobilį. Sakyčiau, konkurencija viešajam transportui bus dar didesnė.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Dar vienas akmuo į traukinių ir apskritai viešojo transporto daržą.

                                    Turintys automobilį po Naujųjų metų galės legaliai užsidirbti


                                    Jau ir dabar populiarios pavežėjimo mieste ar tarp miestų paslaugos nuo kitų metų bus oficialiai įteisintos ir jas visiškai legaliai galės teikti bet kas, turintys savo automobilį. Sakyčiau, konkurencija viešajam transportui bus dar didesnė.
                                    juolab, kad kelione traukiniais nuo sausio 1 d zenkliai brangsta

                                    Comment


                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                      juolab, kad kelione traukiniais nuo sausio 1 d zenkliai brangsta
                                      Nu tai kad nelabai. Keičiasi vos keli maršrutai, ir tai 10-30 cnt.

                                      Comment


                                        visi šitie uberiai po metų kitų bus užraukti ES mastu. Nes nekontroliuojami, nes neįmanoma patikrinti nei transporto priemonės saugumo, nei vairuotojo būklės ir t.t. Svarbiausia, mokesčių nemoka. O juk kai kurie gali legaliai vežti didesniais atstumais 8 vietų minivenais taip vykdydami ne pavežimą pakeliui, o realią komercinę veiklą. Iš karto visas taksi biznis ir kitas autobusai statomi į blogesnę padėti, nes jiems taikomi griežti reikalavimai ir jie moka mokesčius.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2016.12.26, 16:29.

                                        Comment


                                          Ai nustok varyt čia tą savo diktatorišką demagogiją. Neišnaikino bitkoinų, P2P platformų, neišnaikins ir žmonių noro važiuoti greičiau ir patogiau. Nesvarbu ar tai uberis, ar feisbuko pavežėjimo grupė, tarabanytis nuo Kauno į Šilutę su autobusu neapsimoka. Pažįstu studentą, o tokių yra tikrai ne vienas kai penktadieniais grįžta namo pakeleivinga mašina susitarę feisbuk grupėje. Nors ir yra autobusai. Tad drauskite nedraudę, sprendimų bus rasta. Tik kaina galbūt didesnė viso to bus - kiek nužudė merginų įsėdusių į nepažįstamos dėdės mašiną..? Alternatyvos būtinos, tik geriau, kad jos būtų kontroliuojamos, o ne draudžiamos, nes žmonės visvien rinksis alternatyvas.
                                          Paskutinis taisė Haski; 2016.12.26, 16:40.
                                          kk3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X