Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pakaktų suderinti traukinius, pvz. 9.00 atvyksta traukinys iš Kauno į 7-ą kelią, 9-05 (vėlavimo atvėju - vėliau) iš 9-o kelio išvyksta motrisė į VNO. Nes tiesioginį traukinį tektų arba leisti į Vilnių per Vaidotus-VNO arba keisti krypti Vilniuje (ir abiem atvėjais tai būtų dyzeliai, o ne elektriniai, nes pietiniame apvažiavime nėra kontaktinio tinklo).
    Kurioje vietoje?
    Restoranas - jei gali pavalgyti už nekosminę kainą, tai užkandi/pavalgai ir nuvykęs dirbi. Taupai laiką. Statoilas pastatė kavinę Elektrėnuose ir išplėtė Grigiškėse. Rinka yra.

    Stotis Vilnius vakarai. Šiandien dienai didžiausias traukinio minusas yra sudėtingas susisiekimas su stotimi. Įstrigsi į kamščius ar ne. Galbūt užtektų paleisti G tipo autobusą iš Aukštųjų Panerių į šiaurinį Vilnių per Vakarinį aplinkKelį, galbūt reikėtų stotelės (platformos) ar Ž. Paneriuose ar prie kitos arterijos. Oro uosto stotis atsirado greitai ir iš nieko. Šita stotis sužaistų prieš autobusus. Nes autobusas išleidžia keliose vietose Vilniuje.

    Oro uosto elektrifikavimas. Nėra labai ilga trasa, kad negalėtų elektrifikuoti be ES paramos. Iki elektrifikavimo leisti dyzelius. 550-715 ryt išskrenda 9 reisai. 1035-1150 6 ir t.t. Tikrai skrenda ir kauniečių, ir į Kauną. Vakaruose valandą pavažiuoti traukiniu visi supranta ir nesistebi.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Stotis Vilnius vakarai. Šiandien dienai didžiausias traukinio minusas yra sudėtingas susisiekimas su stotimi. Įstrigsi į kamščius ar ne. Galbūt užtektų paleisti G tipo autobusą iš Aukštųjų Panerių į šiaurinį Vilnių per Vakarinį aplinkkelį
      Miesto autobusai yra Vilniaus valdžios reikalas.
      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      galbūt reikėtų stotelės (platformos) ar Ž. Paneriuose ar prie kitos arterijos. Oro uosto stotis atsirado greitai ir iš nieko. Šita stotis sužaistų prieš autobusus. Nes autobusas išleidžia keliose vietose Vilniuje.
      Ž.Paneriuose nuo geležinkelio iki troleibusų stotelės 1km. Ar daug bus norinčių važiuoti traukiniu-eiti pėsčiomis-važiuoti troleibusu? Vienintelė vieta būtų Tūkstantmečio gatvė, bet joje miesto autobusai nevažinėja, o iki esamų autobusų yra toloka.
      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Oro uosto elektrifikavimas. Nėra labai ilga trasa, kad negalėtų elektrifikuoti be ES paramos. Iki elektrifikavimo leisti dyzelius. 550-715 ryt išskrenda 9 reisai. 1035-1150 6 ir t.t. Tikrai skrenda ir kauniečių, ir į Kauną.
      Ir vėl bus kalbos: "kodėl kelionė tarp Kauno ir Vilniaus pailgėjo?"
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Miesto autobusai yra Vilniaus valdžios reikalas.
        Apsirūpinimas internetu yra mobiliųjų įrenginių savininkų reikalas. Galima daug sugalvoti visokių argumentų.
        Jei neišeina susitarti LG ir SP (VVT), tuomet kažkas turėtų sudėlioti kieno norai viršesni.
        Pvz. SP (VVT) turi viršenybę nustatant priemiestinio susisiekimo gaires. Ir tada šituos maršrutus sudėlioja. Analogija (atkreipčiau dėmesį į PRIEMIESTINIŲ traukinių atstumus tais laikais).
        http://foto.terpe.lt/inkelti/20151209/i74_Vilnius2.jpg
        Ž.Paneriuose nuo geležinkelio iki troleibusų stotelės 1km. Ar daug bus norinčių važiuoti traukiniu-eiti pėsčiomis-važiuoti troleibusu?
        Visiškai pritariu. Niekas nenori, todėl stotys, kurios tinka krovinių skirstymui, netinka keleiviams (dažniausiai). Geležinkelis "išlinkti" negali, turi bėgius ir miestas turi prisitaikyti.
        Vienintelė vieta būtų Tūkstantmečio gatvė, bet joje miesto autobusai nevažinėja, o iki esamų autobusų yra toloka.
        Tikrai gera vieta. Tai miesto valdžia tikrai sutiktų padaryti nuo tokios stotelės maršrutą. Vilniui trūksta dirbančiųjų. O norintiems darbo dažnai yra nepatogu arba brangu pasiekti darbo vietas. Ir nors dirba Vilniuje, bet tuo pačiu metu ieško Kaune, ir pirmai progai pasitaikius, meta važinėjimą net už mažesnę algą.
        Ir vėl bus kalbos: "kodėl kelionė tarp Kauno ir Vilniaus pailgėjo?"
        Gali važiuoti Kns-Vln-VNO. Ne kiekvienas reisas, bet į pagrindines skrydžių grupes. Aišku nukentėtų Ollex, Unopark.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Miesto autobusai yra Vilniaus valdžios reikalas.
          „Gera žinia: Vilnius gali tapti didžiausiu Baltijos šalių miestu jau 2030 metais“, – teigė Ž. Mauricas.
          Pasakyčiau dar stipriau. Su tokia stagnacija LG bus suskaidytas ir privatizuotas. Nebent to ir siekiama.

          Ką dabar veža Rygos priemiestiniai, 2030 veš geležinkeliai Lietuvoje aplink Vilnių (nerašau "Lietuvos geležinkeliai", nes jie neturi šansų išlikti. Visuomenės, savivaldybės spaudimas bus per didelis). Vilniaus meras, kaip sakoma, yra 4 postas valstybėje. Šiai dienai Vilnius yra vienintele sostinė Rytų/Šiaurės/vidurio Europoje, kur sąvoka "priemiestinis traukinys" yra kažkoks žodžių kratinys, apytuštis.

          Comment


            Vakar nustojo kursuoti traukinys Vilnius - Maskva.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Tikrai gera vieta. Tai miesto valdžia tikrai sutiktų padaryti nuo tokios stotelės maršrutą. Vilniui trūksta dirbančiųjų. O norintiems darbo dažnai yra nepatogu arba brangu pasiekti darbo vietas. Ir nors dirba Vilniuje, bet tuo pačiu metu ieško Kaune, ir pirmai progai pasitaikius, meta važinėjimą net už mažesnę algą.
              Šiaip ateityje nutiesus stoties vizijose matomą Geležinkelio g. pratęsimą iki Tūkstantmečio g., būtų galima leisti autobusą maršrutu Stotis - Geležinkelio g. - Tūkstantmečio g. – Laisvės pr. iki Fabijoniškių ar dar toliau. Taip būtų apeinami visi kamščiai.
              Lietuva visiems.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Ką dabar veža Rygos priemiestiniai, 2030 veš geležinkeliai Lietuvoje aplink Vilnių (nerašau "Lietuvos geležinkeliai", nes jie neturi šansų išlikti. Visuomenės, savivaldybės spaudimas bus per didelis). Vilniaus meras, kaip sakoma, yra 4 postas valstybėje. Šiai dienai Vilnius yra vienintele sostinė Rytų/Šiaurės/vidurio Europoje, kur sąvoka "priemiestinis traukinys" yra kažkoks žodžių kratinys, apytuštis.
                Normalūs yra mūsų priemestiniai traukiniai, daug modernesni už Rygos.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Parašė agnette Rodyti pranešimą
                  Vakar nustojo kursuoti traukinys Vilnius - Maskva.
                  Nepasakyčiau, jog nustojo. Greičiau būtų galima sakyti, jog apjungiamas su Kaliningradas - Maskva traukiniu. Nebent reisų bus mažiau dabar, jei būta atskirų LG reisų į Maskvą
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Normalūs yra mūsų priemestiniai traukiniai, daug modernesni už Rygos.
                    Traukinių būklė svarbi ir puiku, kad atnaujinama.
                    Bet su laikais - nekas. 8-17 režimu dirbantiems reikia arba vėluoti ir anksčiau išeidinėti, arba valandą laukti.

                    Reikšmingai pagerėtų padėtis įrengus dviračių pasaugojimo punktus prie stotelių ir sukūrus zoninį Vilniaus bilietą (vienas bilietas nuo Pabradės iki centro).
                    Paskutinis taisė Fulgur; 2015.12.14, 14:31.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      Traukinių būklė svarbi ir puiku, kad atnaujinama.
                      Bet su laikais - nekas. 8-17 režimu dirbantiems reikia arba vėluoti ir anksčiau išeidinėti, arba valandą laukti.
                      Kaunas atvyksta 6.31, 7.07, 7.38. Kena atvyksta 6.13, 7.16. Pabradė atvyksta 6.05, 6.25, 7.23. Laikai puikiai tinka darbą pradėdant ir 7val., ir 8val. Išvyksta į Kauną 16.30, 16.45, 17.30, 17.52. Pabradė - 16.45, 17.53. Kena - 16.30, 18.23 (čia tikrai ne visiems yra patogu). Taip kad laikai yra gan neblogi.
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Kaunas atvyksta 6.31, 7.07, 7.38. Kena atvyksta 6.13, 7.16. Pabradė atvyksta 6.05, 6.25, 7.23. Laikai puikiai tinka darbą pradėdant ir 7val., ir 8val. Išvyksta į Kauną 16.30, 16.45, 17.30, 17.52. Pabradė - 16.45, 17.53. Kena - 16.30, 18.23 (čia tikrai ne visiems yra patogu). Taip kad laikai yra gan neblogi.
                        Taip, Kaunas kaip pradinė stotis gerai. Daug reisų, įvairios trukmės. Tiesa, galėtų būti daugiau, nes:
                        Vievis 7.09 išvykti ir 7.38 Vilniuje, 8.00 darbe - puiku.
                        Lentvaris 6.44 išvykti - 7.09 Vilniuje - važiuodamas su mašina turi galimybę keltis gerokai vėliau (t.y. tuo metu kai traukinys jau išvyksta).

                        http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=132

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          Lentvaris 6.44 išvykti - 7.09 Vilniuje - važiuodamas su mašina turi galimybę keltis gerokai vėliau (t.y. tuo metu kai traukinys jau išvyksta).
                          Na, Vilnius didelis miestas. Kas dirba kur nors Fabijoniškėse ar dar toliau, tai ir šis traukinys netinka.
                          Dirbantiems prie pat stoties dar yra traukinys iš Trakų 7:50. Be to, dar yra 68 ir 269 autobusai.

                          Comment


                            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                            Na, Vilnius didelis miestas. Kas dirba kur nors Fabijoniškėse ar dar toliau, tai ir šis traukinys netinka.
                            Dirbantiems prie pat stoties dar yra traukinys iš Trakų 7:50. Be to, dar yra 68 ir 269 autobusai.
                            Taip ir norisi paklausti, kodėl kartu su Vakariniu nepratęsė ir geležinkelio. Vėliau, deja, griauti bus labai per brangu.

                            Dėkui už pastebėjimą apie Trakų traukinį.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Taip ir norisi paklausti, kodėl kartu su Vakariniu nepratęsė ir geležinkelio.
                              O kur reikėjo pratęsti geležinkelį? - į Pašilaičius?
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                O kur reikėjo pratęsti geležinkelį? - į Pašilaičius?
                                O kodėl gi ne? S-bahn visai neblogas dalykas Vilniuje būtų.

                                Comment


                                  Taip pat planuojama elektrifikuoti maršrutą Vilnius–Klaipėda, o geležinkelio ruožą Vilnius–Kaunas pritaikyti važiuoti 160 km/h greičiu.

                                  Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz3uWhdv5FB
                                  Įdomu, kodėl elektrifikuos, negi pigiau ant elektros?

                                  Comment


                                    Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                    Vakar nustojo kursuoti traukinys Vilnius - Maskva.
                                    Taip pat ir į Peterburgą? Reiškia į Rusiją jokie keleiviniai traukiniai nebevažiuos?

                                    Comment


                                      Dabar į Rusiją važiuos tik RŽD traukiniai. Jungtis su S. Peterburgu, Maskva lieka.

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                        Taip pat ir į Peterburgą? Reiškia į Rusiją jokie keleiviniai traukiniai nebevažiuos?

                                        Yra Kaliningrado traukiniai į Maskvą ir Sankt Peterburgą.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          LG dabar turi vieninteli tarptautini traukini i Minska

                                          Comment

                                          Working...
                                          X