Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė HADDAWAY Rodyti pranešimąLietuvoje jau yra 6 dviauksciai traukiniai. 5 triju vagonu ir 1 dvieju vagonu. Vakar pirma karta i eksploatacija buvo paleistas EJ 575 005. Kada bus paleistas 006 kolkas neaisku
Komentuoti:
-
Lietuvoje jau yra 6 dviauksciai traukiniai. 5 triju vagonu ir 1 dvieju vagonu. Vakar pirma karta i eksploatacija buvo paleistas EJ 575 005. Kada bus paleistas 006 kolkas neaisku
Komentuoti:
-
Iš tikro bus 6. Dar vieną papildomą užsakė šį rugpjūtį. Tiesa kokiu būdu tai sugebėjo padaryti aš neįsivaizduoju. Originalios konkurso sąlygos (4+2 opcija) VPK reikalavimu buvo pakeistos į 5 be jokių opcijų.
Turėjau tokį įtarimą, kad vietoj užsakytų dviejų trivagonių ir trijų dvivagonių, bus pristatyti visi šeši dvivagoniai. Bet kaip matome, tai nepasiteisino.
Komentuoti:
-
5. Ir tikriausiai 3 (o gal 2) iš jų bus dvivagoniai. Atrodo, kad pavasariop ER9M važinės tik kaip rezerviniai... Ir iš rezervo jie (2-3 vnt.) bus ištraukti tik elektrifikavus liniją iki Kenos.
Komentuoti:
-
Šiandien 6:49 iš Kaišiadorių į Vilnių važiavau naujuoju dviaukščiu EJ 575. Keli pastebėjimai, kuo jis skiriasi nuo senesnės partijos dviaukščių (nors keletas jau paminėta anksčiau):
1. Naujo dizaino durų valdymo mygtukai - šviečia žaliai visą laiką.
2. Vienu mygtuku atsidaro abejos durys vienu metu.
3. Kitoks stiklinių vidaus durų paveiksliukas - su LG logotipu.
4. Ryškiausias skirtumas - kitokio dizaino kėdės, ranktūriai metaliniai ir neatsilenkiantys. yra tarpas tarp kėdžių, jų raštas spalvos identiškos senesniems traukiniams.
5. Dvi 230 V rozetės po staleliu.
6. Šiukšliadėžės tarp sėdinių (kaip vienoje iš renovuotų latviškų "električkų")
7. Po vieną atsidarantį langą aukštuose.
Daugiau vidus praktiškai identiškas. O iš išorės toks pats, atskirti galima tik atsidarančių langų.
Ir klausimas - kiek naujų EJ 575 dar yra nupirkta?
Komentuoti:
-
LG gavo trečią dviaukštį traukinį? Vakar važiavau juo Kaunas-Vilnius. Kai kurie langai atsidaro. Ranktūriai nebe plastikiniai, o metaliniai. Durų atidarymo mygtukas kitur ir kitos. Grindys prie išėjimo nebelygiosNors šiaip jau iš esmės toks pats kaip ir senieji.
Komentuoti:
-
Greitai turi pradėti važinėti į Kauną. Šis, 5-asis traukinys kol kas nepakeis nei vieno ER9M, nes ateina laikas ankstesnių partijų EJ traukinių einamajam remontui.
Komentuoti:
-
-
Šiandien ryte Lentvaryje, atvažiavęs nuo Vievio, trečiojo perono pradžioje sustojo EJ575-005. Išlipo trys žmonės, kažką traukinio priekyje porą minučių apžiūrinėjo, paskui traukinys išvažiavo.
Vilniuje stovėjo 6-me kelyje.
Komentuoti:
-
Skiriasi ne tik sedyniu dizainas. Rozetes sumontuotos visur. T.y. po kiekvienu staliuku ten kur 001, 002, 003 ir 004 buvo siuksliadezes. 005 siuksledezes perkeltos ant zemes. Salonuose atsidaro po du langus. Abejos durys atsidaro vienu mygtuku. Atidarant duris, ispejamasis skambutis skamba netik viduje bet ir lauke. Yra ir daugiau smulkmenu bet tingiu rasyti
Komentuoti:
-
Buvo trys vagonai kaip ir ankstesniųjų, išvaizda tokia pati, skyrėsi tik sėdynių dizainas.
Komentuoti:
-
Šiandien ryte turėjau malonią staigmeną.
Į Kaišiadorus atvaziavo EJ-575 005. Kiap supratau vyko naujojo dvikaukščio bandymai. Traukinys atvykęs iš Vilniaus sustojo 2 kelyje. Mašinistas pakeitė valdymo kabiną ir pasiruošė vykti atgal Vilniaus kryptimi.
Salone degė šviesos, nebuvo nė vieno žmogaus, matėsi šiek tiek atnaujintos sėdynės.
Komentuoti:
-
As tai žinau kokio riedmens reikia Trakų linijai, va tik dabar padorią foto radau, pats asmeniškai nesugebėjau nufotografuoti ...
Šaltinis
http://www.hot.ee/r/railfan/shunters/shunters.htm
Komentuoti:
-
Čia ne žurnaliūgos. Tas pats parašyta ir Škoda press release
Taip kad aišku tik viena: Škoda kažką pasirašė su LG rugpjūčio mėnesį po ko bendras traukiniu skaičius padidėjo vienu.
Komentuoti:
-
První kontrakt na dodávku devíti lokomotiv získala Škoda Vagonka v roce 2008, letos v srpnu byla podepsaná smlouva na další kus.
Komentuoti:
-
Vadinasi čekų žurnaliūgos nežino, kiek buvo užsakyta traukinių pirmą kartą. Sumoje gaunasi 9 vnt.
Taip, 9 vnt. užtektų esamiems maršrutams į Kauną ir Trakus. Bet rezervas vis tiek reikalingas. Be to elektrifikavus liniją iki Molodečno, elektrinių traukinių reikės ir Kenos maršrutui. Negi LG žada elektrifikuota linija gainioti automotrises??? Be to juk žadami traukiniai į Minską. Iš pradžių dvivagonės PESOS, o paskui ir elektriniai.
Komentuoti:
Komentuoti: