Šiandien anksti rytą pagaliau pasisekė pamatyti Kaune nakvojantį dviaukštį elektrinį traukinį Nr3. Išgirdau kalbų, kad dviaukštis po gegužės 26 d. Kaune nakvoja nebe pirmą naktį, bet neaptikau, kadangi neturiu galimybės kasdien taip anksti atsikelti arba "naktinėti". Kaune nakvojęs dviaukštis traukinys į Vilnių išvažiavo 5:32 h. Kiek supratau, vakare į Kauną jis atvyko 22:09 h.
4:52h į Vilnių važiavo ER9M.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Iš pagrindinės sostinės EJ812 (6.20) prisipažinsiu važiuoti neteko, kiek keleivių juo važiuoja man tebėra paslaptis. O absoliučiai visus kartus, kai teko važiuoti dvivagoniu, vietų užtekdavo visiems keleiviams, ir ant laiptų sėdėti netenka niekam. Šį rytą 6.57 (E876) į Vilnių trivagonis buvo pustuštis. 11.15 į Kauną trivagonis taip pat atrodė ne ką linksmiau - dvivagonis pilnai patenkintų vietų poreikį. Būtų įdomu palyginti šių traukinių elektros sąnaudas.
Komentuoti:
-
O kaip iš Kn. 8:08?Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąDžiugi naujiena! Tik po nuotrauka rašo EJ575-010. Gal žinote, kur tada 007, 008, 009? Ar be LG kažkas susigundė šiuo pirkiniu? Ir, ar bus dvivagonių? Kai nėra daug keleivių, pavyzdžiui iš atsarginės sostinės į pagrindinę sostinę 12.07, 20.15 dvivagoniu dydis optimalus. Todėl gal būtų tikslinga turėti kelis dvivagonius?
Arba iš pagrindinės sostinės 6:20, 10:25, 17:45 į laikinąją ? Ar to dvivagonio užtenka?
Komentuoti:
-
Džiugi naujiena! Tik po nuotrauka rašo EJ575-010. Gal žinote, kur tada 007, 008, 009? Ar be LG kažkas susigundė šiuo pirkiniu? Ir, ar bus dvivagonių? Kai nėra daug keleivių, pavyzdžiui iš atsarginės sostinės į pagrindinę sostinę 12.07, 20.15 dvivagoniu dydis optimalus. Todėl gal būtų tikslinga turėti kelis dvivagonius?
Komentuoti:
-
-
Išskirtiniai kadrai iš specialiųjų pajėgų pratybų „Liepsnojantis kardas“
http://tv.delfi.lt/video/gahQx8h2/
Yra epizodas iš elektrinių traukinių depo.
Komentuoti:
-
Ne del to. Ta svieslente neveikia del kazkokio kompiuterio gedimo. Kada isjungima traukinio baterija ir vel ji ijungiama visos traukinio svieslentes rodo toki pati uzrasa paskui jis dingsta. Siame traukinyje tas uzrasas nedingsta del gedimo
Komentuoti:
-
Man taip buvo, kad dingus elektrai ar kažkas panašaus (nes visi varikliai užgeso) buvo sėdint traukiny, kai jis dar stovėjo perone, tai viduje švieslentės irgi panašius "kringelius" rodė.Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Paskui jau pajudėjus, traukinys sustojo, pastovėjo 10 min. ir nuvažiavo toliau, tai mašinistas per garsiakalbį pranešė, kad Kaune traukinys bus 10 min. vėliau.
Bet tai buvo savaitės pradžioje, ir jau popiečio valandomis.Paskutinis taisė WastedYears; 2013.05.16, 18:22.
Komentuoti:
-
būtent ir dar stovintys keleiviai - va čia didžiausias LG pravalas šitame reiseParašė Salvijus Rodyti pranešimąPesa važiuoja maršrutu Kaunas-Šiauliai-Kaunas (158+158 km). Iš Kauno dar ir stovi.
Komentuoti:
-
Taip ir turi būti, net nepatikėjau iš karto, kai sužinojau, kad į Trakus vieną kart per dieną važiuoja DR1A.Parašė Grillz Rodyti pranešimąPagal naują tvarkaraštį, nuims visus dyzeliukus į trakus
Tai gausis, kad visame elektrofikuotame ruože nebeliks dyzeliniam traukiniam maršrutų.
Manau tokie pokyčiai susiję su naujųjų trumpųjų dviaukščių įsigijimu.
Komentuoti:
-
Pagal naują tvarkaraštį, nuims visus dyzeliukus į trakusParašė Al1 Rodyti pranešimąPagrindinis Pesų trūkumas yra laiptai. Net ir naujausiose su pakeista laiptų konstrukcija yra sunku įlipti. Nes išstumiamo laiptelio dažnai neišstumia.
Pesos yra tinkamos trumpiems maršrutams iki 50-80 km. Tačiau leisti PESAS į 100 ir daugiau kilometrų maršrutus yra nesąmonė. Naudoti dyzelines automotrises elektrifikuotuose ruožuose iš viso nepateisinama. Ir jei LG sėdi ne mulkiai, tai būtent kelių elektromotrisių (geriau divagonių) reikėtų nupirkti per artimiausius kelis metus.
Tai gausis, kad visame elektrofikuotame ruože nebeliks dyzeliniam traukiniam maršrutų.
Komentuoti:
-
Pesa važiuoja maršrutu Kaunas-Šiauliai-Kaunas (158+158 km). Iš Kauno dar ir stovi.
Komentuoti:
-
Pagrindinis Pesų trūkumas yra laiptai. Net ir naujausiose su pakeista laiptų konstrukcija yra sunku įlipti. Nes išstumiamo laiptelio dažnai neišstumia.
Pesos yra tinkamos trumpiems maršrutams iki 50-80 km. Tačiau leisti PESAS į 100 ir daugiau kilometrų maršrutus yra nesąmonė. Naudoti dyzelines automotrises elektrifikuotuose ruožuose iš viso nepateisinama. Ir jei LG sėdi ne mulkiai, tai būtent kelių elektromotrisių (geriau divagonių) reikėtų nupirkti per artimiausius kelis metus.
Komentuoti:
-
Vakar (gegužės 2 d., ketvirtadienį) vakare apie 18:30h atsidūriau Kauno geležinkelio stoties prieigose. Tai 18:43h iš 11 kelio išvažiavo dviaukštis Nr1 (iš Vilniaus jis išvykęs 16:36h). Po gero pusvalandžio pamačiau kitą siurprizą - 19:16h į tą patį kelią iš Vilniaus atvyko dvivagonis dviaukštis Nr6 (iš Vilniaus išvažiavęs 17:47h; atgal į Vilnių jis išvažiavo 20:15h). Trečiame stotyje stovėjo 17:27h. iš Vilniaus išvykęs, į Kauną 18:35 atvykęs, atgal į Vilnių 19:40h išvykstantis dviaukštis Nr2.
Šiandienos rytą 6:37h iš Vilniaus į Kauną atvyko taip pat dviaukštis (iš Vilniaus išv. 4:54h), atgal į Vilnių jis išvažiavo 6:57h.
Taigi, senųjų latviškų elektrinių traukinių važiavimai retėja, juos vis dažniau pakeičia dviaukščiai, kurie nuvažiuoja ne tik į Kauną, bet ir į Trakus.
Matau, kad siūloma pirkti vienvagones elektrines automotrises (gal reiktų vadinti elektromotrisėmis, o gal tiesiog geležinkelių tramvajais?). Tik kažin ar tokius vienvagonius nepradėsime apibūdinti iš blogosios pusės, kaip dabar vis dažniau pasitaiko su "pesomis"?
Prisimenu iš 1976 metų, kad pradėję važinėti elektriniai traukiniai taip pat kažkiek nuvylė - senieji dydzeliukai D1 kai kuo tada atrodė geresni... Asmeniškai man patikdavo, kad netokie tiukšmingi buvo D1 kompresoriai.Paskutinis taisė Vitas; 2013.05.03, 09:23.
Komentuoti:
-
O kaip del pacio elektrines linijos i Trakus, kokiu tikslu buvo nutiesta butent i juos, o ne kitur, kur srautai didesni. Ar cia pagal senus laikus, kai i traukinius bet kokia kryptim zmones netilpdavo?
Komentuoti:
Komentuoti: