Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Važiavo iš Kauno?

    Komentuoti:


  • Sou3less
    replied
    Parašė HADDAWAY Rodyti pranešimą
    Lietuvoje jau yra 6 dviauksciai traukiniai. 5 triju vagonu ir 1 dvieju vagonu. Vakar pirma karta i eksploatacija buvo paleistas EJ 575 005. Kada bus paleistas 006 kolkas neaisku
    Vakar jau teko važiuoti naujuoju dvivagoniu 006 į Vilnių.

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    Lietuvoje jau yra 6 dviauksciai traukiniai. 5 triju vagonu ir 1 dvieju vagonu. Vakar pirma karta i eksploatacija buvo paleistas EJ 575 005. Kada bus paleistas 006 kolkas neaisku

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Iš tikro bus 6. Dar vieną papildomą užsakė šį rugpjūtį. Tiesa kokiu būdu tai sugebėjo padaryti aš neįsivaizduoju. Originalios konkurso sąlygos (4+2 opcija) VPK reikalavimu buvo pakeistos į 5 be jokių opcijų.

    Turėjau tokį įtarimą, kad vietoj užsakytų dviejų trivagonių ir trijų dvivagonių, bus pristatyti visi šeši dvivagoniai. Bet kaip matome, tai nepasiteisino.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    5. Ir tikriausiai 3 (o gal 2) iš jų bus dvivagoniai. Atrodo, kad pavasariop ER9M važinės tik kaip rezerviniai... Ir iš rezervo jie (2-3 vnt.) bus ištraukti tik elektrifikavus liniją iki Kenos.

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Šiandien 6:49 iš Kaišiadorių į Vilnių važiavau naujuoju dviaukščiu EJ 575. Keli pastebėjimai, kuo jis skiriasi nuo senesnės partijos dviaukščių (nors keletas jau paminėta anksčiau):
    1. Naujo dizaino durų valdymo mygtukai - šviečia žaliai visą laiką.
    2. Vienu mygtuku atsidaro abejos durys vienu metu.
    3. Kitoks stiklinių vidaus durų paveiksliukas - su LG logotipu.
    4. Ryškiausias skirtumas - kitokio dizaino kėdės, ranktūriai metaliniai ir neatsilenkiantys. yra tarpas tarp kėdžių, jų raštas spalvos identiškos senesniems traukiniams.
    5. Dvi 230 V rozetės po staleliu.
    6. Šiukšliadėžės tarp sėdinių (kaip vienoje iš renovuotų latviškų "električkų")
    7. Po vieną atsidarantį langą aukštuose.
    Daugiau vidus praktiškai identiškas. O iš išorės toks pats, atskirti galima tik atsidarančių langų.
    Ir klausimas - kiek naujų EJ 575 dar yra nupirkta?

    Komentuoti:


  • SilvereX
    replied
    LG gavo trečią dviaukštį traukinį? Vakar važiavau juo Kaunas-Vilnius. Kai kurie langai atsidaro. Ranktūriai nebe plastikiniai, o metaliniai. Durų atidarymo mygtukas kitur ir kitos. Grindys prie išėjimo nebelygios Nors šiaip jau iš esmės toks pats kaip ir senieji.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Greitai turi pradėti važinėti į Kauną. Šis, 5-asis traukinys kol kas nepakeis nei vieno ER9M, nes ateina laikas ankstesnių partijų EJ traukinių einamajam remontui.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Šiandien ryte Lentvaryje, atvažiavęs nuo Vievio, trečiojo perono pradžioje sustojo EJ575-005. Išlipo trys žmonės, kažką traukinio priekyje porą minučių apžiūrinėjo, paskui traukinys išvažiavo.

    Atvaizdas


    Vilniuje stovėjo 6-me kelyje.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Bandymai

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šiandien ryte Lentvaryje, atvažiavęs nuo Vievio, trečiojo perono pradžioje sustojo EJ575-005. Išlipo trys žmonės, kažką traukinio priekyje porą minučių apžiūrinėjo, paskui traukinys išvažiavo.



    Vilniuje stovėjo 6-me kelyje.









    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    Skiriasi ne tik sedyniu dizainas. Rozetes sumontuotos visur. T.y. po kiekvienu staliuku ten kur 001, 002, 003 ir 004 buvo siuksliadezes. 005 siuksledezes perkeltos ant zemes. Salonuose atsidaro po du langus. Abejos durys atsidaro vienu mygtuku. Atidarant duris, ispejamasis skambutis skamba netik viduje bet ir lauke. Yra ir daugiau smulkmenu bet tingiu rasyti

    Komentuoti:


  • audriusktu
    replied
    Buvo trys vagonai kaip ir ankstesniųjų, išvaizda tokia pati, skyrėsi tik sėdynių dizainas.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Nepastebėjai, kiek vagonų sąstatas?

    Komentuoti:


  • audriusktu
    replied
    Šiandien ryte turėjau malonią staigmeną .
    Į Kaišiadorus atvaziavo EJ-575 005. Kiap supratau vyko naujojo dvikaukščio bandymai. Traukinys atvykęs iš Vilniaus sustojo 2 kelyje. Mašinistas pakeitė valdymo kabiną ir pasiruošė vykti atgal Vilniaus kryptimi.
    Salone degė šviesos, nebuvo nė vieno žmogaus, matėsi šiek tiek atnaujintos sėdynės.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    ER9M-4011/4012.



    Vagono 647-02 interieras.



    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    As tai žinau kokio riedmens reikia Trakų linijai, va tik dabar padorią foto radau, pats asmeniškai nesugebėjau nufotografuoti ...



    Šaltinis

    http://www.hot.ee/r/railfan/shunters/shunters.htm

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kaip gi viešieji pirkimai???

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Čia ne žurnaliūgos. Tas pats parašyta ir Škoda press release

    Taip kad aišku tik viena: Škoda kažką pasirašė su LG rugpjūčio mėnesį po ko bendras traukiniu skaičius padidėjo vienu.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    První kontrakt na dodávku devíti lokomotiv získala Škoda Vagonka v roce 2008, letos v srpnu byla podepsaná smlouva na další kus.
    2008 metais kontraktas 9 traukiniams. Šiemet rugpjūtį dar vienam - dešimtam.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vadinasi čekų žurnaliūgos nežino, kiek buvo užsakyta traukinių pirmą kartą. Sumoje gaunasi 9 vnt.

    Taip, 9 vnt. užtektų esamiems maršrutams į Kauną ir Trakus. Bet rezervas vis tiek reikalingas. Be to elektrifikavus liniją iki Molodečno, elektrinių traukinių reikės ir Kenos maršrutui. Negi LG žada elektrifikuota linija gainioti automotrises??? Be to juk žadami traukiniai į Minską. Iš pradžių dvivagonės PESOS, o paskui ir elektriniai.

    Komentuoti:

Working...
X