Kad neužteks motrisės.
Ryte nuo Trakų iki Lentvario beveik tuščias, bet jau nuo Lentvario mažai tuščių sėdimų vietų ir keturvagonyje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Visgi daugoka. Į Trakus ryte ir vakare pakanka ir automotrisės su maždaug 90 sėdimų vietų.
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Kaune.
Motorinio vagono tambure yra energijos apskaitos skydas (tik to motorinio vagono ir vieno galinio vagono, ne viso traukinio).
Ampermetras. Traukinys stovėjo, todėl ampermetras rodo labai mažą srovę.
Elektros skaitiklis.
Komentuoti:
-
Vėl paskelbtas ER9M vagonų pardavimo aukcionas. Jis įvyks sausio 20 d.
Parduodamos 5 galvos: dvi nuo 533 traukinio, kitos - 5030-32.
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1RF7/#
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąLaikinai buvęs Lietuvoje - ЭР9П-329, dabar priklausantis Lvovo geležinkeliams.
https://trainpix.org.ua/vehicle/930/#n930
Pagamintas 1972.11. ir paskirtas į Fastovo depą. Nuo 1975 gruodžio iki 1976 gruodžio buvo Vilniuje. Vėliau, kiek laiko pakeliavęs po Ukrainą, atsidurė Lvove, tiesa tik su 09 galva. 01 galva 1986 metais buvo perduota į Nižneudinską, kur ir buvo nurašyta 2008 metais.
Komentuoti:
-
Laikinai buvęs Lietuvoje - ЭР9П-329, dabar priklausantis Lvovo geležinkeliams.
https://trainpix.org.ua/vehicle/930/#n930
Pagamintas 1972.11. ir paskirtas į Fastovo depą. Nuo 1975 gruodžio iki 1976 gruodžio buvo Vilniuje. Vėliau, kiek laiko pakeliavęs po Ukrainą, atsidurė Lvove, tiesa tik su 09 galva. 01 galva 1986 metais buvo perduota į Nižneudinską, kur ir buvo nurašyta 2008 metais.
Komentuoti:
-
Aukščiau esančio pranešimo vizualus patvirtinimas. Sėdynės iš modernizuotų D1, 3+2.
Jos sudėtos tik galiniuose vagonuose (4011 ir 4012), kurie nudažyti taupant pinigus (pilki dažai vietoj sidabrinių).
Šio traukinio motorinių salonai originalūs.
Komentuoti:
-
Šiandien pravažiuojant mačiau Vilniaus vagonų depe ER9M galvą po remonto. Langai seni. Salonas šiek tiek tikriausiai atnaujintas (lubų, sienų dangos, šviestuvai). Nors to pamatyti nebuvo galima, bet įtariu. Ir matėsi sudėtos plastikinės sėdynės, kurios tikriausiai išimtos iš nurašytų modernizuotų D1.
Komentuoti:
-
Tur būt tik žiopliai nežino apie Europos vyrų krepšinio čempionato varžybų Vilniaus ir Kauno arenose dienomis sirgaliams namo grįžti pravestus papildomus elektrinius traukinius rugsėjo 7-12 naktį iš Vilniaus į Kauną ir rugsėjo 13-18 iš Kauno į Vilnių.
Pirmas toks traukinys praėjusią naktį jau važiavo.
Iš Vilniaus išvažiuojančio ir į kauną atvažiuojančio ER9M nemačiau. Užtai ankstų rugsėjo 8 d. rytą (~4h) atklydęs į Kauno geležinkelio stotį pamačiau trečiame kelyje stovintį elektrinį traukinį. Kiti du stovėjo jiems įprastuose 11 ir 12 aklikeliuose. Tai ir parūpo, kaip krepšinio aistruollius į Kauną parvežęs elektrinis traukinys grįšį Vilnių (tiksliau - į depą Naujojoje Vilnioje).
Tuo metu iš depo jau manevravo į Mariajmpolę jau besiruošiantis važiuoti (~4:25h, tik be keleivių) trivagonis DR1A. O apie 4:20h baltas siglanas užsidegė 12 aklikelio (to vidiniu vadintino, arčiau pirmo kelio) šviesofore. ER9M pajudėjo, nuvažiavo į tunelio prieigas, atvažiavo į trečią kelią ir susikabino su kitu ten stovėjusiu ER9M. Į Vilnių elektrinis traukinys 4:53h išvažiavo iš trečio kelio ir dvigubas. Tokio vagonų kiekio, koks Lietuvoje būdavo 1976 metais...
Tiesa, antro sąstato durys neatsidarė... Keleiviai (gal du, o gal trys?) buvo įlaipinti tik į pirmą.
Taigi, rugsėjo 9,10,12,13 dienomis iš Kauno 4:53h išvažiuos dvigubas ER9M. Rugsėjo 11 d.(sekmadienį), kai šis traukinys nevažiuoja, dvigubas turėtų važiuoti antras - iš Kauno 5:35h. Į Lentvarį ir Vilnių šis traukinys atvyksta jau prašvytus, todėl ir nuotrauką ar video klipą padaryti galima... Ilgio, koks būdavo 1976 metais (tada elektriniai traukiniai buvo gauti sudaryti iš 8 vagonų), elektrinis traukinys atrodo įspūdingai...
Rugsėjo 14-18 d.d. dvigubas elektrinis traukinys tur būt 20:40h (šeštadienį, kai šis nevažiuoja, dvigubas turėtų būti kitas) išvyks iš Vilniaus į Kauną. Vienas važiuos tam, kad krepšinio sirgalius parvežtų iš Kauno.
Komentuoti:
-
Vadinasi, klasių nėra, jei kaina vienoda. Nebent biliete griežtai nurodoma klasė. Tačiau absurdas, jei kaina vienoda, o perkant reikia nurodyti klasę ir tik tos klasės vagone važiuoti.
Komentuoti:
-
Modernizuotas ER9M tikrai traukia antrai klasei. Vakarų Europoje nelabai trečios ir yra, o antros klasės komforto lygis varijuoja nuo mūsų dviaukščių iki ER9M su dermantino suolais ir be kondicionieriaus.
Komentuoti:
-
Kaip skelbia www.litrail.lt ,
2011m. rugsėjo 2 d. iš Vilniaus 19:30h į Kauną ir iš Kauno 21:17h. vietoje dviaukščio elektrinio traukinio važiuos modernizuotas ER9M.
Antra klasė (žinoma, ir atitinkama bilieto kaina) išlieka.
Komentuoti:
-
Rytais ir pavakaryje kas valandą netinka. Tačiau tvarkaraščius pakoreguoti reikia, o likusių skylių užkišimui, manau, pakaktų 3 porų traukinių.
Komentuoti:
-
Leidžiant kas 30 minučių jau ir krovininiai greičiausiai pradėtų strigti.. O dalis Kaliningrado tranzito per Daugpilį, Radviliškį ir Pagėgius turbūt tikrai nebus nukreipta.
Komentuoti:
Komentuoti: