Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Kad neužteks motrisės.
    Ryte nuo Trakų iki Lentvario beveik tuščias, bet jau nuo Lentvario mažai tuščių sėdimų vietų ir keturvagonyje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visgi daugoka. Į Trakus ryte ir vakare pakanka ir automotrisės su maždaug 90 sėdimų vietų.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Na gal ir dvivagoniai tiktu.
    Number of seats: 147 - two cars,

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Elektromotrisės dvi tai tikrai būtų reikalingos.

    Komentuoti:


  • Mantukas.traukinukas
    replied
    http://www.skoda.cz/en/products/elec...electric-unit/

    Kaip manot toks traukinys būtu reikalingas ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaune.



    Motorinio vagono tambure yra energijos apskaitos skydas (tik to motorinio vagono ir vieno galinio vagono, ne viso traukinio).



    Ampermetras. Traukinys stovėjo, todėl ampermetras rodo labai mažą srovę.



    Elektros skaitiklis.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvaris. ER9M.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vėl paskelbtas ER9M vagonų pardavimo aukcionas. Jis įvyks sausio 20 d.
    Parduodamos 5 galvos: dvi nuo 533 traukinio, kitos - 5030-32.

    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1RF7/#

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Laikinai buvęs Lietuvoje - ЭР9П-329, dabar priklausantis Lvovo geležinkeliams.
    https://trainpix.org.ua/vehicle/930/#n930
    Pagamintas 1972.11. ir paskirtas į Fastovo depą. Nuo 1975 gruodžio iki 1976 gruodžio buvo Vilniuje. Vėliau, kiek laiko pakeliavęs po Ukrainą, atsidurė Lvove, tiesa tik su 09 galva. 01 galva 1986 metais buvo perduota į Nižneudinską, kur ir buvo nurašyta 2008 metais.
    O aš galvojau, kad pas mūs niekada šitų gražuolių nebuvo Nekalbant apie tranzitą

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Laikinai buvęs Lietuvoje - ЭР9П-329, dabar priklausantis Lvovo geležinkeliams.
    https://trainpix.org.ua/vehicle/930/#n930
    Pagamintas 1972.11. ir paskirtas į Fastovo depą. Nuo 1975 gruodžio iki 1976 gruodžio buvo Vilniuje. Vėliau, kiek laiko pakeliavęs po Ukrainą, atsidurė Lvove, tiesa tik su 09 galva. 01 galva 1986 metais buvo perduota į Nižneudinską, kur ir buvo nurašyta 2008 metais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aukščiau esančio pranešimo vizualus patvirtinimas. Sėdynės iš modernizuotų D1, 3+2.



    Jos sudėtos tik galiniuose vagonuose (4011 ir 4012), kurie nudažyti taupant pinigus (pilki dažai vietoj sidabrinių).



    Šio traukinio motorinių salonai originalūs.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiandien pravažiuojant mačiau Vilniaus vagonų depe ER9M galvą po remonto. Langai seni. Salonas šiek tiek tikriausiai atnaujintas (lubų, sienų dangos, šviestuvai). Nors to pamatyti nebuvo galima, bet įtariu. Ir matėsi sudėtos plastikinės sėdynės, kurios tikriausiai išimtos iš nurašytų modernizuotų D1.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    originaliai jie nebuvo tamsesni..? tokie matiniai kiek pamenu?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Muziejinis ER9M.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Tur būt tik žiopliai nežino apie Europos vyrų krepšinio čempionato varžybų Vilniaus ir Kauno arenose dienomis sirgaliams namo grįžti pravestus papildomus elektrinius traukinius rugsėjo 7-12 naktį iš Vilniaus į Kauną ir rugsėjo 13-18 iš Kauno į Vilnių.
    Pirmas toks traukinys praėjusią naktį jau važiavo.
    Iš Vilniaus išvažiuojančio ir į kauną atvažiuojančio ER9M nemačiau. Užtai ankstų rugsėjo 8 d. rytą (~4h) atklydęs į Kauno geležinkelio stotį pamačiau trečiame kelyje stovintį elektrinį traukinį. Kiti du stovėjo jiems įprastuose 11 ir 12 aklikeliuose. Tai ir parūpo, kaip krepšinio aistruollius į Kauną parvežęs elektrinis traukinys grįšį Vilnių (tiksliau - į depą Naujojoje Vilnioje).
    Tuo metu iš depo jau manevravo į Mariajmpolę jau besiruošiantis važiuoti (~4:25h, tik be keleivių) trivagonis DR1A. O apie 4:20h baltas siglanas užsidegė 12 aklikelio (to vidiniu vadintino, arčiau pirmo kelio) šviesofore. ER9M pajudėjo, nuvažiavo į tunelio prieigas, atvažiavo į trečią kelią ir susikabino su kitu ten stovėjusiu ER9M. Į Vilnių elektrinis traukinys 4:53h išvažiavo iš trečio kelio ir dvigubas. Tokio vagonų kiekio, koks Lietuvoje būdavo 1976 metais...
    Tiesa, antro sąstato durys neatsidarė... Keleiviai (gal du, o gal trys?) buvo įlaipinti tik į pirmą.
    Taigi, rugsėjo 9,10,12,13 dienomis iš Kauno 4:53h išvažiuos dvigubas ER9M. Rugsėjo 11 d.(sekmadienį), kai šis traukinys nevažiuoja, dvigubas turėtų važiuoti antras - iš Kauno 5:35h. Į Lentvarį ir Vilnių šis traukinys atvyksta jau prašvytus, todėl ir nuotrauką ar video klipą padaryti galima... Ilgio, koks būdavo 1976 metais (tada elektriniai traukiniai buvo gauti sudaryti iš 8 vagonų), elektrinis traukinys atrodo įspūdingai...
    Rugsėjo 14-18 d.d. dvigubas elektrinis traukinys tur būt 20:40h (šeštadienį, kai šis nevažiuoja, dvigubas turėtų būti kitas) išvyks iš Vilniaus į Kauną. Vienas važiuos tam, kad krepšinio sirgalius parvežtų iš Kauno.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vadinasi, klasių nėra, jei kaina vienoda. Nebent biliete griežtai nurodoma klasė. Tačiau absurdas, jei kaina vienoda, o perkant reikia nurodyti klasę ir tik tos klasės vagone važiuoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Modernizuotas ER9M tikrai traukia antrai klasei. Vakarų Europoje nelabai trečios ir yra, o antros klasės komforto lygis varijuoja nuo mūsų dviaukščių iki ER9M su dermantino suolais ir be kondicionieriaus.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Kaip skelbia www.litrail.lt ,
    2011m. rugsėjo 2 d. iš Vilniaus 19:30h į Kauną ir iš Kauno 21:17h. vietoje dviaukščio elektrinio traukinio važiuos modernizuotas ER9M.
    Antra klasė (žinoma, ir atitinkama bilieto kaina) išlieka.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rytais ir pavakaryje kas valandą netinka. Tačiau tvarkaraščius pakoreguoti reikia, o likusių skylių užkišimui, manau, pakaktų 3 porų traukinių.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Leidžiant kas 30 minučių jau ir krovininiai greičiausiai pradėtų strigti.. O dalis Kaliningrado tranzito per Daugpilį, Radviliškį ir Pagėgius turbūt tikrai nebus nukreipta.

    Komentuoti:

Working...
X