Labai gerai, kad daugeja. O del algu tai reiktu metam penkiem apsiramint, ner lietuvoj produktyvumo ner uz ka ir algas kelt, cia visiems sektoriams tas galioja.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Krovininiai magistraliniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Nesidomintis aplinka ir pasaulio ekonomine situacija tikrai gali sakyti, kad krizės nėra. Bet nebūkim gal tokie vaikiški. Krizė yra ir egzistuoja. Juk krizė nereiškia, kad pasaulis sustoja. Krizė (šiuo konkrečiu atveju) - tai ekonominis nuosmukis. Didėjantis krovinių srautas įrodo, kad ekonomika užsienyje kyla, kai kurios Lietuvos sritys irgi neišvengiamai atbunda po sąstingio. Bet nėra pagrindo teigti, kad krizės nėra, nes tai juokinga.Parašė padejejas Rodyti pranešimąDaugeja tu kroviniu. JAu tenka laukti silumvezio kad isvaziuoti. Tikrai buna neuztenka. Dumai puciami i akis kad krize. Kaip db gelezinkeliai pasakys kad ne krize ir pakels darbuotojams algaswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
whahahahahaParašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimąIš esmės tai viskas gan paprasta 2M62-0920,0948,0960 dar tebėra garantiniai po ER-3 remontų, todėl padidėjus krovinių srautams, juos prikelt pigiau nei daryt kitiem šilumvežiams ER-3. Nors čia nėras geras dalykas: vėl prasidės vožtuvų pradegimai, sudaužytos įvorės ir t.t ir pan..
garantiniai 
vienas silumvezis uzsaldytas beje...Paskutinis taisė VLRD-1; 2009.12.18, 22:17.
Comment
-
galima pagalvoti kad Vaidotu "specialistai" tai ne LT-1Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimąKad užšaldytas tai tikiu, ten tokių pusė jaučiu, čia jau Vaidotų "specialistai" pasistenge
tai as apie ka ir kalbu, kad pinigus investuoja i lavona, vietoj to, kad suremontuoti su 5.26DG-01 varikliais...
Comment
-
Tęsiant: Kažkuris iš 2M62K dažymo ceche. (šiandien)
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.03.17, 20:18.
Comment
-
-
taigi parasiau kad LT-2, buvo ir bus RadviliskyjeParašė rakolioux Rodyti pranešimą2m62m-537, Radviliskio bus
Comment
-
Aha, skaiciau kazkur ......................Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątaigi parasiau kad LT-2, buvo ir bus Radviliskyje
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
-
2m62m
Sveiki, gal kas turit informacijos apie 2M62M šilumvežį, jo vežimėlius, grąžinančius įtaisus? Atlikau praktiką, ir dabar reikia ruošti ataskaitą apie šį šilumvežį, bet nesiseka rasti informacijos lietuvių kalba. Gal kas turit kokių elektroninių knygų, ar kokių straipsnių, būčiau labai dėkingas.jei ką, email - Vytkaok@gmail.com
Comment
-
Apie modernizuotą nebus jokios literatūros. Ji prieinama nebent tik LG arba VLRD.
Vežimėliai liko tie patys. Todėl galima naudotis rusiška literatūra. Lietuviškos nėra.
Knyga apie 2M62 (rusų k.), failas djvu formate: http://railbook.net/index.php?mod=books&cat=9&q=&page=4 . Virš knygos viršelio yra nuoroda atsisiuntimui.
Comment
-
Šilumvežio 2M62 remotorizacija
Sveiki,
Studijuoju VGTU transporto inzinerija ir reikalinga jusu pagalba, gavau praktikos uzduoti apie PREKINIO SILUMVEZIO 2M62 REMOTORIZAVIMO TECHNOLOIJA ir buvau nusiustas i depa kuriame tokie darbai neatliekami, taip kad gal kas nors galetu paelbeti? Beieskodamas informacijos internete radau kad senieji 14D40 varikliai keičiami į šiuolaikinį 4-ių taktų dyzelinį 5-26DG.01 varikli, tai gal kas nors galetu nors apie tu varikliu charakteristikas informacijos mestelt, is anksto dekui uz pagalba
Comment
-
kokiu reikia charakteristiku? parasyk privataParašė Darius1989 Rodyti pranešimąSveiki,
Studijuoju VGTU transporto inzinerija ir reikalinga jusu pagalba, gavau praktikos uzduoti apie PREKINIO SILUMVEZIO 2M62 REMOTORIZAVIMO TECHNOLOIJA ir buvau nusiustas i depa kuriame tokie darbai neatliekami, taip kad gal kas nors galetu paelbeti? Beieskodamas informacijos internete radau kad senieji 14D40 varikliai keičiami į šiuolaikinį 4-ių taktų dyzelinį 5-26DG.01 varikli, tai gal kas nors galetu nors apie tu varikliu charakteristikas informacijos mestelt, is anksto dekui uz pagalba
o seip destytojams perduok, kad LG siuo metu tuos siuolaikiskus variklius metodiskai stato i patvori ir kolkas nesiruosia net remontuoti
))
Comment

Comment