
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
o dabar realiu laiku jie atlieka kazkokius reisus ar visi sekmingai "naudojami" stovedami?
-
Taigi dar berods 10 metų nepraėjo, kai LG dyzelinis traukinys, važinėjantis į Minską, buvo atšauktas. Rusija tai įsileido GoRail DR1A iki Sankt Peterburgo.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąBe to, nelabai norisi tikįti, kad Bartarusija taip giliai į savo šalį(iki pat Minsko) įsileis LG traukinius, vedamus LG mašinistų, o savus mašinistus į nepažįstamą dyzelinį traukinį taip pat kažin ar sodins?
http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=12874
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.
http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
Be to, nelabai norisi tikėti, kad Baltarusija taip giliai į savo šalį (iki pat Minsko) įsileis LG traukinius, vedamus LG mašinistų, o savus mašinistus į nepažįstamą dyzelinį traukinį taip pat kažin ar sodins?Paskutinis taisė Vitas; 2012.09.04, 16:09.
Komentuoti:
-
Niekas šiais laikais nemontuos akumuliatorių. Neapsimoka. Todėl LG ir perka dvivagones PESAS maršrutams į Minską, galbūt net į Rygą. Kas dėl elekromotrisių, tai PESA jas gamina Lenkijos geležinkeliams EN81. Aišku, 1520 mm vėžei reikėtų iš esmės kurti naują modelį.
Komentuoti:
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąTada suprantama, kodėl keičia, galvojau, jog atvirkščiai. Įdomu tik ar taip pat yra ir su naujaisiais Škoda - o gal ir į Kauną pigiau būtų kas pusvalandį po motrisę paleist?
Visiškai nereikia taip daryt. Į Marcinkonis (atstumas nuo Vilniaus GS 100km.) darbo dienomis leidžiama motrisė, tai iki Rudiškiu, Valkininkų dar dar pakenčiama, bet poto darosi tikrai nepatogu. Jų kaip ir pagrindinė funkcija aš suprantu kalbant apie Vilniaus regioną tai Vilnius-Kena, Vilnius-Stasylos, Vilnius-Trakai. Šioms atkarpoms savo funkciją jos atlieka manau puikiai. Ir manau tikrai nereikėtu išradinėt dviračio ir leist jas pagrindiniais maršrutais.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPigiau iš viso leisti vieną traukinį per dieną su 16 vagonų... Nuostolių LG mažiau.Jei jau tankinti grafiką, tai elektromotrisėmis, o ne dyzelinėmis automotrisėmis.
Kitas klausimas, is kur nupirkt kokias bent 5-6 elektrines automotrises) Tiesa, jeij jau ziurint i LG ateiti, jos galetu padeti aptarnaujant ir ruoza Vilnius-Kena (galbut net Minskas). Ten ir kontrabandos nepaslepsi, ir tokio dydzio riedmeni su 90-100 keleiviu max. pasienyje patikrintu labai greitai, kas sutrumpintu keliones laika gal dar labiau, nei iki 3h. dabar esantis.
Pamenu, Latvijoje budavo linija, kuomet nuo Tukums elektriniai traukiniai vaziuodavo naudodami akumuliatorius. Idomu, ar musu traukiniams ju nepakaktu prilekt iki Molodecno, kur jau yra elektrine linija ir tuomet testi kelione link Minsko?
P.S. kaip sakoma, o kodel nepasvajoti
Komentuoti:
-
Pigiau iš viso leisti vieną traukinį per dieną su 16 vagonų... Nuostolių LG mažiau.Jei jau tankinti grafiką, tai elektromotrisėmis, o ne dyzelinėmis automotrisėmis.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSkiriasi maždaug dvigubai. Kas dėl automotrisės ir elektrinio 4 vagonų traukinio, tai, aišku, kad elektrinį varyti kainuoja brangiau.?
Komentuoti:
-
Skiriasi maždaug dvigubai. Kas dėl automotrisės ir elektrinio 4 vagonų traukinio, tai, aišku, kad elektrinį varyti kainuoja brangiau.
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąER9M labiau netinka Vilniaus – Trakų maršrutui, per mažai keleivių, o reikia varytis 3 vagonus. Ar negalima kaip nors perkelti pantografus ant „galvų“? Tada užtektų sukabinti dvi „galvas“.
Tuo labiau kertu lazybu, kad elektrinio traukinio varymas bet kuriuo atveju pigiau nei KURU VAROMA AUTOMOTRISE, ar ne?
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKlausyk, jei galva motorinė, ar gali ji viena važiuot? – be vagonų ar kitos galvos.
Komentuoti:
-
Originalių motorinių galvų nebūna. Tik perdaryti motoriniai vagonai įrengiant valdymo kabinas
Komentuoti:
-
Klausyk, jei galva motorinė, ar gali ji viena važiuot? – be vagonų ar kitos galvos.
Komentuoti:
-
Negalima, nes galvos nėra motorinės. Estai perdarinėjo kai kuriuos motorinius vagonus į galinius, sumontuodami kabinas, todėl pas juos ir trivagonių yra. Bet pas juos ER2. O Lietuvoje tai reikėjo bent porą elektrinių traukinių perdaryti dar tuo metu, kai buvo dalijami DR1A. Dabar jau per vėlu, traukiniai per seni ir investicijos nepasiteisins. Dabar jau gaminami 4 nauji dviaukščiai traukiniai, iš kurių du bus dvivagoniai. Manau, vertėjo užsakyti vienaukščius dvivagonius Trakų maršrutui ne piko metu. Jie būtų pravertę ir elektrifikuotai linijai iki Kenos, nes ten keleivių taip pat nėra daug ir važinėja automotrisės. Jos šiek tiek mažokos, tačiau dvivagoniai elektriniai būtų kaip tik. Dabar elektrifikuota linija į Trakus ne piko metu gainiojamos automotrisės, į Keną taip pat dviaukščiai traukiniai būtų per didelės talpos.Paskutinis taisė Al1; 2012.08.30, 11:00.
Komentuoti:
-
ER9M labiau netinka Vilniaus – Trakų maršrutui, per mažai keleivių, o reikia varytis 3 vagonus. Ar negalima kaip nors perkelti pantografus ant „galvų“? Tada užtektų sukabinti dvi „galvas“.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.
http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
Komentuoti:
-
Pasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.
http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/Paskutinis taisė Al1; 2012.08.30, 09:08.
Komentuoti:
Komentuoti: