Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • statyba
    replied
    o dabar realiu laiku jie atlieka kazkokius reisus ar visi sekmingai "naudojami" stovedami?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Radviliškyje. Bet vienas vis dar laukia remonto.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Truputi OT. Kaip RA2 laikosi? Ar nebera jau tokio daikto LG?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi dar berods 10 metų nepraėjo, kai LG dyzelinis traukinys, važinėjantis į Minską, buvo atšauktas. Rusija tai įsileido GoRail DR1A iki Sankt Peterburgo.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Be to, nelabai norisi tikįti, kad Bartarusija taip giliai į savo šalį(iki pat Minsko) įsileis LG traukinius, vedamus LG mašinistų, o savus mašinistus į nepažįstamą dyzelinį traukinį taip pat kažin ar sodins?
    Ponas, prieš 5-6 metų buvo tokia praktika: maršrutu Vilnius - Minskas važinėjo LG DR1A:

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=12874

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.

    http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
    Nežinau, kas čia kažko nežino, bet kiek aš įsitikinau, tai šiuo metu maršrutą Vilnius-Minskas (gal tiksliau - Minskas-Vilnius) aptarnauja Baltarusijos traukiniai - šilumvežis TEP su klasinio tipo vagonais. Vilniaus geležinkelio stotyje tokį Minsko traukinį mačiau ne kartą. Gal dabar kažką pražioplinau, gal kažkas pasikeitė?
    Be to, nelabai norisi tikėti, kad Baltarusija taip giliai į savo šalį (iki pat Minsko) įsileis LG traukinius, vedamus LG mašinistų, o savus mašinistus į nepažįstamą dyzelinį traukinį taip pat kažin ar sodins?
    Paskutinis taisė Vitas; 2012.09.04, 16:09.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Niekas šiais laikais nemontuos akumuliatorių. Neapsimoka. Todėl LG ir perka dvivagones PESAS maršrutams į Minską, galbūt net į Rygą. Kas dėl elekromotrisių, tai PESA jas gamina Lenkijos geležinkeliams EN81. Aišku, 1520 mm vėžei reikėtų iš esmės kurti naują modelį.

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Tada suprantama, kodėl keičia, galvojau, jog atvirkščiai. Įdomu tik ar taip pat yra ir su naujaisiais Škoda - o gal ir į Kauną pigiau būtų kas pusvalandį po motrisę paleist ?

    Visiškai nereikia taip daryt. Į Marcinkonis (atstumas nuo Vilniaus GS 100km.) darbo dienomis leidžiama motrisė, tai iki Rudiškiu, Valkininkų dar dar pakenčiama, bet poto darosi tikrai nepatogu. Jų kaip ir pagrindinė funkcija aš suprantu kalbant apie Vilniaus regioną tai Vilnius-Kena, Vilnius-Stasylos, Vilnius-Trakai. Šioms atkarpoms savo funkciją jos atlieka manau puikiai. Ir manau tikrai nereikėtu išradinėt dviračio ir leist jas pagrindiniais maršrutais.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pigiau iš viso leisti vieną traukinį per dieną su 16 vagonų... Nuostolių LG mažiau. Jei jau tankinti grafiką, tai elektromotrisėmis, o ne dyzelinėmis automotrisėmis.
    Variantas, manau tikrai butu neblogai - kas pusvalandi aiskus ir konkretus grafikas i ir is Kauno tikrai tiktu keleiviams.

    Kitas klausimas, is kur nupirkt kokias bent 5-6 elektrines automotrises) Tiesa, jeij jau ziurint i LG ateiti, jos galetu padeti aptarnaujant ir ruoza Vilnius-Kena (galbut net Minskas). Ten ir kontrabandos nepaslepsi, ir tokio dydzio riedmeni su 90-100 keleiviu max. pasienyje patikrintu labai greitai, kas sutrumpintu keliones laika gal dar labiau, nei iki 3h. dabar esantis.

    Pamenu, Latvijoje budavo linija, kuomet nuo Tukums elektriniai traukiniai vaziuodavo naudodami akumuliatorius. Idomu, ar musu traukiniams ju nepakaktu prilekt iki Molodecno, kur jau yra elektrine linija ir tuomet testi kelione link Minsko?

    P.S. kaip sakoma, o kodel nepasvajoti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pigiau iš viso leisti vieną traukinį per dieną su 16 vagonų... Nuostolių LG mažiau. Jei jau tankinti grafiką, tai elektromotrisėmis, o ne dyzelinėmis automotrisėmis.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Skiriasi maždaug dvigubai. Kas dėl automotrisės ir elektrinio 4 vagonų traukinio, tai, aišku, kad elektrinį varyti kainuoja brangiau.
    Tada suprantama, kodėl keičia, galvojau, jog atvirkščiai. Įdomu tik ar taip pat yra ir su naujaisiais Škoda - o gal ir į Kauną pigiau būtų kas pusvalandį po motrisę paleist ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Skiriasi maždaug dvigubai. Kas dėl automotrisės ir elektrinio 4 vagonų traukinio, tai, aišku, kad elektrinį varyti kainuoja brangiau.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    ER9M labiau netinka Vilniaus – Trakų maršrutui, per mažai keleivių, o reikia varytis 3 vagonus. Ar negalima kaip nors perkelti pantografus ant „galvų“? Tada užtektų sukabinti dvi „galvas“.
    o kam varinet ta automotrise? Man, kvailam paaiskinkit, nejau skiriasi elektros sunaudojimas labai ar 4 vagonai, ar 2-u?

    Tuo labiau kertu lazybu, kad elektrinio traukinio varymas bet kuriuo atveju pigiau nei KURU VAROMA AUTOMOTRISE, ar ne?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Klausyk, jei galva motorinė, ar gali ji viena važiuot? – be vagonų ar kitos galvos.
    Dyzelinio traukinio motorinis vagonas, aišku, gali važiuoti.

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Originalių motorinių galvų nebūna. Tik perdaryti motoriniai vagonai įrengiant valdymo kabinas

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Klausyk, jei galva motorinė, ar gali ji viena važiuot? – be vagonų ar kitos galvos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Negalima, nes galvos nėra motorinės. Estai perdarinėjo kai kuriuos motorinius vagonus į galinius, sumontuodami kabinas, todėl pas juos ir trivagonių yra. Bet pas juos ER2. O Lietuvoje tai reikėjo bent porą elektrinių traukinių perdaryti dar tuo metu, kai buvo dalijami DR1A. Dabar jau per vėlu, traukiniai per seni ir investicijos nepasiteisins. Dabar jau gaminami 4 nauji dviaukščiai traukiniai, iš kurių du bus dvivagoniai. Manau, vertėjo užsakyti vienaukščius dvivagonius Trakų maršrutui ne piko metu. Jie būtų pravertę ir elektrifikuotai linijai iki Kenos, nes ten keleivių taip pat nėra daug ir važinėja automotrisės. Jos šiek tiek mažokos, tačiau dvivagoniai elektriniai būtų kaip tik. Dabar elektrifikuota linija į Trakus ne piko metu gainiojamos automotrisės, į Keną taip pat dviaukščiai traukiniai būtų per didelės talpos.
    Paskutinis taisė Al1; 2012.08.30, 11:00.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    ER9M labiau netinka Vilniaus – Trakų maršrutui, per mažai keleivių, o reikia varytis 3 vagonus. Ar negalima kaip nors perkelti pantografus ant „galvų“? Tada užtektų sukabinti dvi „galvas“.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.

    http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
    Na va, ER9M, Vilnius-Kaunas dar ilgai vazines..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pasirodo, kad perkami dyzeliniai traukiniai bus skirti aptarnauti maršrutą Vilnius - Minskas iki tol, kol linija iki Molodečno bus elektrifikuota.

    http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...us-traukinius/
    Paskutinis taisė Al1; 2012.08.30, 09:08.

    Komentuoti:

Working...
X