Gal kas žinote, ar iš tikrųjų nuo naujo tvarkaraščio įsigaliojimo oficialiai išimti iš apyvartos D1 traukiniai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Radviliskyje siuo metu yra D1- 693 ir 767Parašė Siemens Rodyti pranešimąD1 jau istorija...Gal keli,ar vienas liko... pries menesi,maciau D1...
Comment
-
konduktoriaus atlyginimas yra kapeikos lyginant su traukinio eksploatacijos kastais. Beto PESA galima valdyti vienu asmeniu, atkrenta padejejo etatas. D1, DR1A eksploatacija labai brangi. Tai sovietines atgyvenos, nes remontu periodiskumas absurdiskas net Lietuvos rinkai, kur dyzeliniu traukiniu eksploatacijos intensyvumas yra nedidelis.Parašė disident Rodyti pranešimąTa diskusija labai į vienus vartus - keleiviui PESA neša tik minusus. Modernizuotas DR1A laimi viskuo: minkšta sėdynė, vietos kojoms kiek nori, yra ir geras tualetas.
PESA padėjo man suprasti, kas yra klaustrofobija, jau nekalbant apie tą signalą.
Be to, kažin kiek labiau apsimoka dvi sukabintos PESOS nei DR1A, nes tada turi važiuoti 2 konduktoriai.
Galima i pesa sudeti minkstas sedynes, taciau vietu skaicius gerokai sumazes. Vel prasides bumbejimas, kad truksta sedimu vietu... Kaip ir kazkas minejo, pesos ne tam skirtos yra, kad vazinet tolimas keliones. Kita problema, kad LG keleiviu srautai kintantys ir tie patys riedmenys vaziuoja ir trumpais marsrutais ir ilgais.
Comment
-
Kodėl minkštos sėdynės užima daugiau vietos? Sudėt, kad ir tokias kur originalios Škoda 14tr troleibusuose, tikrai patogiau bus, nei dabar yra ir daugiau vietos neužims.Parašė Kasnis Rodyti pranešimąkonduktoriaus atlyginimas yra kapeikos lyginant su traukinio eksploatacijos kastais. Beto PESA galima valdyti vienu asmeniu, atkrenta padejejo etatas. D1, DR1A eksploatacija labai brangi. Tai sovietines atgyvenos, nes remontu periodiskumas absurdiskas net Lietuvos rinkai, kur dyzeliniu traukiniu eksploatacijos intensyvumas yra nedidelis.
Galima i pesa sudeti minkstas sedynes, taciau vietu skaicius gerokai sumazes. Vel prasides bumbejimas, kad truksta sedimu vietu... Kaip ir kazkas minejo, pesos ne tam skirtos yra, kad vazinet tolimas keliones. Kita problema, kad LG keleiviu srautai kintantys ir tie patys riedmenys vaziuoja ir trumpais marsrutais ir ilgais.
Comment
-
Šiandien važiavo maršrutu Radviliškis - Klaipėda - Radviliškis. Copper nuotraukos yra temoje "Geležinkelių fotografavimas".Parašė Siemens Rodyti pranešimąD1 jau istorija...Gal keli,ar vienas liko... pries menesi,maciau D1...
Comment
-
Procentaliai labai jau daug RA2 remontuojami.Parašė Al1 Rodyti pranešimąRadviliškyje šiomis dienomis tik vienas D1-767, vienas DR1A ir vienas RA2. Kiti trys Vilniuje, remonte. Plius trys "Pesos".
Gal kas zino, ar is tikruju jie tokie nepatikimi...
Comment
-
arba parduoti jeigu nereikia kokia latvia arba ukrainojeParašė Al1 Rodyti pranešimąIr reikėjo juos modernizuoti - keisti langus, salonus atnaujinti, suolus keisti? Dėl 3 metų eksploatacijos. Kai taip tai nuostolinga, nuostolinga...
Comment
Sveiki. Ar tiesa kad LT yra 12 pesų? Ar šiais metais atveš dar naujų pesų?

Comment