Yra salono pakitimų, lyginant su pirmųjų Lietuvoje?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Pasikeitimai salone smulkūs. Pačiame salone yra nebe vienas laiptelis įlipant, bet trys. Tualete vanduo iš krano pradeda bėgti paspaudus mygtuką, o sename, kaip ir tarybiniuose traukiniuose - paspaudus rankenėlę. Lauke paliktas tik vienas išvažiuojantis laiptas. Jis įtaisytas žemiau. Tačiau to laipto beveik niekada nenaudoja.
Comment
-
Prie elektrinių kolonelių pajungiama tam, kad dirbtu autonominio šildymo sistema. Aišku jei paliekama įjungta per naktį šildymo sistema, bet nepajungiama prie el. kolonelių ar neuzvedamas variklis, tai iškrauna akumuliatorius... Juk šalčiai gana dideli, o bateriju talpa sumažeja gan stipriai.Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą620m-010 variklis ne uzsivede.labai silpna akamuliatorine batareja. visi 620m depe pakrovejo per specialus pakrovimo laida
Comment
-
Įdomu pasidarė, ar Vilnius-Klaipėda-Vilnius renovuotų traukinių vagonuose įmanoma reguliuoti šildymą? Nes šiandien vykstant į Vilnių temperatūrą vagone turbūt buvo ~30 laipsnių. Daugiau nei pusė žmonių išsirengę iki maikių sėdėjom, ant langų kondensatas laikėsi ir jau net galva skaudėti buvo pradėjusi
Taip sušilus išlipti į ~-10 lauko temperatūra irgi nelabai gerai manau.
Comment
-
Pernai teko važiuot šiuo traukiniu, tai salone į kelionės pabaigą buvo apie 29 laipsnius. Neišturėjęs bendrakeleivis nuėjo pasiskųst, tai ta moteriškė atrodė kiek pasimetusi, jos kamurkėj gan vėsu buvo. Išgirdus kokia temperatūra, mikliai kažkokius jungiklius atjungė, pamažu salonas vėst pradėjo.Parašė Nas Rodyti pranešimąĮdomu pasidarė, ar Vilnius-Klaipėda-Vilnius renovuotų traukinių vagonuose įmanoma reguliuoti šildymą? Nes šiandien vykstant į Vilnių temperatūrą vagone turbūt buvo ~30 laipsnių. Daugiau nei pusė žmonių išsirengę iki maikių sėdėjom, ant langų kondensatas laikėsi ir jau net galva skaudėti buvo pradėjusi
Taip sušilus išlipti į ~-10 lauko temperatūra irgi nelabai gerai manau. 
Comment
-
Mielieji, - paklydote !
tema vadinasi "Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje", o maršrutu Vilnius_Klaipėda tokie traukiniai nevažinėja gal jau 17 metų. Tiesa, prisimenu, kaip dar tik atsiradus greitajam "Baltija", iš Vilniaus išv. 6:50h, jam įkandin 6:56h į Klaipėdą išvažiuodavo D1. Po kelių metų vietoje (nuo Joanavos beveik tuo pačiu grafiku) to atsirado dyzelinis Kaunas-Klaipėda.
Comment
-
Gal padidinot kažkiek metų skaičių - kiek pamenu toks dar važinėjo ir 1998 m. (tik nepamenu ar iki Kauno ar Vilniaus).Parašė Vitas Rodyti pranešimąMielieji, - paklydote !
tema vadinasi "Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje", o maršrutu Vilnius_Klaipėda tokie traukiniai nevažinėja gal jau 17 metų. Tiesa, prisimenu, kaip dar tik atsiradus greitajam "Baltija", iš Vilniaus išv. 6:50h, jam įkandin 6:56h į Klaipėdą išvažiuodavo D1. Po kelių metų vietoje (nuo Joanavos beveik tuo pačiu grafiku) to atsirado dyzelinis Kaunas-Klaipėda.
Comment
-
1998 metais D1 į Klaipėdą važinėjo iš Kauno. Iš Vilniaus į Klaipėdą tada jau važinėjo tik tie greitieji. Iš Kauno išvažiuodavo ~7h. ryto, į Kauną grįždavo ~21:20h. Dabar popietinis dyzelinis traukinys iš Klaipėdos į Radviliškį važiuoja beveik to buvusio Klaipėda-Kaunas grafiku.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąGal padidinot kažkiek metų skaičių - kiek pamenu toks dar važinėjo ir 1998 m. (tik nepamenu ar iki Kauno ar Vilniaus).
Comment
-
A/1 rašo, kad tikimybė maža, o aš sausio-vasario mėnesiais mačiau daug kartų. Nežinau: atsitiktinumas tai ar dėsningumas, bet teko ir matyti, ir važiuoti.Parašė disident Rodyti pranešimąSveiki, norėjau paklausti, ar yra nors menkiausia tikimybė pagauti D1 ruože Kaunas - Kazlų Rūda? Ar čia išimtinai tik DR1A važinėja?
Vasario mėnesį kelis akrtus mačiau D1 važiuojantį į Marijampolę vietoje AR2. Ši automotrisė, kiek žinau, kurį laiką buvo remonte, Kauno depe buvo ir PESA, ir dvivagonis DR1A, tai D1 leidimas maršrutu į Marijampolę atrodė keistai.
Comment
-
Kovo mėnesį – trys naujos automotrisės
NuorodaKovo mėnesį AB „Lietuvos geležinkeliai“ keleivinių riedmenų parką papildė trys naujos automotrisės „PESA“. Jas eksploatuoti planuojama pradėti jau gegužės pabaigoje. Iki to laiko bendrovę pasieks dar dvi tokio tipo geležinkelio transporto priemonės...
...Automotrisių eksploatavimo laikas – ne mažiau 30 metų...
...Naujosios automotrisės važinės tais pačiais maršrutais vietoj šiuo metu eksploatuojamų dvivagonių dyzelinių traukinių...
Dear Sir,
Comment
Comment