Ir kam reikėjo prieš 3-4 metus langus keisti, salonus modernizuoti, jei jau šie pastatyti supjaustymui? Tiesa, pastatyti ir paskutinieji su senais langais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Kaip visalaik. Nuostoliai iš keleivių vežimo... Pvz, veža orą, kelias netinkamas, stotis reikalauja modernizacijos, traukiniai nusidėvėję, niekas nevažiuoja, kelias valstybėje per trumpas, nebėra geležinkelio ir pan. ir pan. . Bl*t n****i kas su tais LG darosi toje Lietuvoj? Tautos Tėvas Antanas karste mažiausiai 10 kartų apsiverstų, išgirdęs viską apie II-ąją Lietuvos RespublikąParašė Sovijus Rodyti pranešimąO kaip kitaip surašys nuostolius ant keleivių pervežimo.Paskutinis taisė Kosovo; 2010.09.20, 23:24."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Teks gabentis iš Ukrainos ar balažin kur, kai jau tokios mintys taps realybe... Taip pat ir TEP60 teks iš Vitebsko temptis, nes ten pastarieji važinės dar bent penkmetį... Tik klausimas ar per penkmetį kas nors pasikeis pas mus...Parašė Eimantas Rodyti pranešimąLabiausiai gaila, jei išties nebelieka D1 su originaliais langais ir salonais. O galvoje veikiantis muziejinis, vežantis keleivius švenčių dienomis ir pan.
Comment
-
Du dvivagoniai DR1A
Šiandien, spalio 19 d., dėl darbų Jiesios geležinkelio stotyje beveik uždarytas geležinkelis iš Kauno į Kybartus. Kerleiviniais traukiniai varžiėja pagal vienai dienai pakeistą tvarkaraštį. Dalis jų važiuoja sutrumpintais maršrutais Mauručiai-Kybartai ir Kybartai-Mauručiai, tarp Kauno ir Mauručių jų keleivius vežioja UAB "Kautra" dviaukštis autobusas "Scania-Ikarus". Pravažiuojantys RŽD traukiniai išlikę, išlikęs ir Vilnius-Šeštokai-Vilnius. Kaip nekeista, išlikęs 15:15h iš Kauno išvykstantis į Kybartus, o 16:10h išvykstantis į Marijampolę išvyks 44 minutėmis vėliau (sulaukkęs traukinio Šeštokai-Vilnius, nes nuo Kauno iki Mauručių eismas tik vienais bėgiais)... Keleiviams skausimingau, kad iš Kybartų į Kauną išvykstantis 10:00h. nevažiavo visai... O išvykstantis 13:20h važiavo dvigubas - du sukabinti dvivagoniai DR1A (antras be keleivių). Į Kauną pagal šiandieninį tvarkaraštį turėjo atvykti 15:10h (vietoje kasdieninio laiko 14:52h), bet kelias minutes vėlavo (Mauručiuose turėjo praleisti RŽD traukinį Nr.79 iš Sankt.Pewterburgo, gal būt vėlavo tas).
Į du sukabintus dvivagonius DR1A paspoksoti buvo įdomu. Gaila, nemačiau nė vieno fotkintojo...
Comment
-
Taip,as irgi mačiau,ji važiavo Vilnius-Turmantas,laipteliai keisti kažkoke man buvo,dar lipau ir nepatiko.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiandien mačiau 620M-017 važiuojančią į oro uostą. Durų ir laiptų konstrukcija kitokia. Yra tik viena išstumiama platforma. Ji išstumta būna maždaug 10 cm aukštyje virš perono. Toliau trys siauresni laipteliai vietoj dviejų plačių kaip kad pirmosiose automotrisėse.
Comment
-
Nieko gero su tais naujais, deja, nėra. Vakar nemačiau kaip jie veikia. Šiandien pamačiau, kad tas išstumiamas laiptelis nėra išstumiamas, o iki pirmo paprasto laiptelio aukštai. Ir automotrisė siauresnė nei paprasti dyzeliniai traukiniai...
Kodėl neišstumiamas laiptelis? Tikriausiai jis per žemai ir bijoma, kad neatsiremtų į peroną. Tai kas, po velnių, technines sąlygas užsakant automotrisių partiją išdavinėjo???
Comment
. Galvojau žemesni bus....O tų senesnių automatrisių (620M-010 ir kt.) žemesni laipteliai? Važiavau prieš pusę metų, bet taip ir neatsimenu..

Comment