Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Na, kad jau matau važinėjantį nuo gegužės pradžios. Iš pradžių buvo trijų vagonų, po to prailgino iki 4.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąŠiandien po laaaabai ilgos pertraukos užmačiau važiuojantį trivagonį DR1A-300 maršrutu Vilnius - Turmantas (nr. 668).
Comment
-
Gal keleivių buvo daug, o kitų traukinių neturėjo, tai prikabino laisvų vagonų.Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Comment
-
Manau, kad čia AR2 ir D1 vagonas sukabinti ne dėl keleivių vežimo.Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Šiaip AR2 keleivius pastoviai vežioja ir Kauno į Marijampolę ir Kazlų Rūdą. Į Vilnių atvažiuoja į depą techninėms reikmėms. Šioje nuotraukoje gal būt su tuo vagonu sukabinta atsitiktinai manevruojant ir maenvravimo metu išvažiuojant iš depo kelių į stoties kelyną? O gal paruošta po remonto (techninio aptarnavimo) varyti į Kauną ir kartu nuvaryti vagoną Kaune esančiam D1.
Šiandien (pirmadienį, rugpjūčio 2 d.) iš Kauno į Marijampolę rytiniu reisu (iš Kauno išv. 6:10h) važiavo ne AR2, o D1. Kas važiavo į marijampolę 16:10h ir į kazlų Rūdą 19:15h. nemačiau.
PESA su keleiviniu vagonu Lenkijoje važinėja.
Comment
-
Šiandien (rugpjūčio 3 d.) iš Kauno 5:39h į Vilnių išvažiavęs ties Pagirių stotelę mačiau AR2 grįžtančią į Kauną. Tiesą pasakius, galėjo važiuoti reisu Nr E811 vietoje dviaukščio elektrinio: pilnai būtų pakakę. Dviaukštis vakar galėjo likti kaune, o jį 21:15h išvykstant galėjo pakjeisti dvivagonis DR1A, kurį į Vilnių techninėms reikmėms išvarė naktį ~2 valandą.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąĮ Marijampolę 16:10 važiavo D₁, laukdamas Šeštokai-Vilnius mačiau.
Užtai iš Vilniaus 11:15h vietoje dviaukščio elektrinio traukinio važiavo ER9M. Nusipirkau bilietą dviaukščiui (2 klasės), o atvažiavo paprastas. Apie kainos skirtumo gražinimus nebuvo jokios kalbos.
Comment
-
Dėl komforto vagone kaltinimų nevarau...Parašė Carnifex Rodyti pranešimąO kokia kalba apie grąžinimus gali būti, jei dalis ER9M yra su modernizuotais antros klasės vagonais? Sėdynės kitokios? Važiavo lėčiau?
O dėl važiavimo trukmės...
Iš Kauno 9:11h išvažiuojant į Vilnių nuvažiuojama 10:40h (per 1h ir 29 min.), iš Kauno išvažiavus 13:40h - Vilniuje 15:14h (per 1:34h) - tai jau ne kartą minėtas "pravalas" dviaukščiam traukiniui...
P.S.: čia šioje temoje diskusija apie elektrinius traukinius gavosi ne į temą
Kur kas ilgesnė diskusija apie modernizuotus ir nemodernizuotus ER9M, apie topkių važiavimą, kai turėtų važiuoti dviaukštis, ilga diskusija susiformavo savo vietoje - temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...t=7911&page=14Paskutinis taisė Vitas; 2010.08.04, 10:34.
Comment
-
Tai Vilniuje viena važinėja, Šiauliai-Rokiškis irgi viena važinėja? Iš viso jų juk keturios yra, tai likusios ką veikia?Parašė Jotvingis Rodyti pranešimąIš Vilniaus į VNO (Vilniaus tarptautinį oro uostą) ir iš Šiaulių į Rokiškį.
Comment
-
Aišku, ačiu už informacijąParašė Carnifex Rodyti pranešimąŠiauliai-Rokiškis maršrutą du traukiniai aptarnauja, Vilniuje orą vežioja viena, ketvirta tikriausiai rezerve stovi
Comment
-
Ketvirta vazineja i Varena, Jasiunus ir pan.Parašė Carnifex Rodyti pranešimąŠiauliai-Rokiškis maršrutą du traukiniai aptarnauja, Vilniuje orą vežioja viena, ketvirta tikriausiai rezerve stovi
Comment











Comment