Latviai tikrai nepirks. Perka jie naujus. Ukraina irgi nepirks. Užtat Moldova gal ir nupirktų, jei LG pasiūlytų važiuojančius, o ne kelis metus stovėjusius ir jau kažin ar važiuosiančius. Be to yra įstatymai, numatantys, kad turi būti skelbiamas konkursas pardavimui. Gal Moldova ir nupirktų, jei pasiūlytų brangiau nei metalo laužo supirkėjai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
D1-767 isvare i Vilniu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVadinasi, arba RA2 "užsilenkė", arba D1-767 pervarė į Vilnių.
Comment
-
Užvakar mačiau vieną D1 motorinį vagoną, įvarytą į depo pastatą. Vagono numerio nemačiau, tačiau langai buvo seni, o dažymo schema smėline ir raudona. Įdomu, ar tai prieš priduodant į metalo laužą išrenkama kai kas vertingo, ar imamos kokios donorinės dalys dar naudojamiems D1, o gal visgi remontuojama?
Comment
-
Galima. Dar yra likę jau kelis metus nebenaudojamų tiek motorinių, tiek prikabinamų vagonų su senais laingais. O juose ir salono apdaila mažai pakeista. Mediniai suolai galbūt irgi yra. Jei ne, galima nulupti dermantiną ir medžiagą, nušlifuoti lenteles ir nulakuoti... D1-735 abu motoriniai su senais langais. Prikabinamų su senai langais eksploatuojamų paskutiniais metais lyg ir nebebuvo. Bet tokių vagonų yra N. Vilnioje.Paskutinis taisė Al1; 2011.07.08, 10:12.
Comment
-
Beje, remontuojamas ir prikabinamas D1 vagonas su senais langais.
Tikriausiai muziejui bus skirti tik motorinis ir prikabinamas vagonai. Būtų gerai, jei visą 4 vagonų traukinį skirtų muziejui.
Ir dar. Paskelbtas dviejų DR1AMv salonų atnaujinimo medžiagų bei darbų vykdymo kontrolės ir pastovios darbų techninės priežiūros pirkimo konkursas. T.y. prieš berods 5 metus modernizuotų traukinių salonus vėl atnaujins. Įdomu, dėl ko? Gal ruošia šiuos traukinius maršrutui į Klaipėdą?
Comment
-
Ar tai šis?Parašė Al1 Rodyti pranešimąBeje, remontuojamas ir prikabinamas D1 vagonas su senais langais.
Comment
-
Teisingai, du DR1A traukinius vėl "modernizuos" ir paleis maršrutu Vilnius - Klaipėda. Berods nusimato, kad vienas traukinys bus keturvagonis, kitas - trivagonis. Numatoma, jog į traukinių atnaujinimą įeis vagonų salonų apšiltinimo, apdailos, sėdynių, apšvietimo pakeitimas, naujos informacinės, kondicionavimo sistemų įrengimas, salono durų pakeitimas automatinėmis, grindų dangos keitimas, konduktoriaus patalpos įrengimas, dviračiams, karštų gėrimų ir užkandžių automatams vietų įrengimas, maitinimo lizdų nešiojamiems kompiuteriams ir mobiliųjų telefonų pakrovimui įrengimas ir kt. Smalsumui patenkinti, ČIA galite rasti "modernizavimo" technines sąlygas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBeje, remontuojamas ir prikabinamas D1 vagonas su senais langais.
Tikriausiai muziejui bus skirti tik motorinis ir prikabinamas vagonai. Būtų gerai, jei visą 4 vagonų traukinį skirtų muziejui.
Ir dar. Paskelbtas dviejų DR1AMv salonų atnaujinimo medžiagų bei darbų vykdymo kontrolės ir pastovios darbų techninės priežiūros pirkimo konkursas. T.y. prieš berods 5 metus modernizuotų traukinių salonus vėl atnaujins. Įdomu, dėl ko? Gal ruošia šiuos traukinius maršrutui į Klaipėdą?
Comment
-
Ar tai oficiali informacija? Prisimenu, jog neseniai diskutavome apie šią naujieną, tačiau nepamenu, ar tikrai buvo priimtas sprendimas šiame maršrute eksploatuoti tik dyzelinius traukinius. Neatleistinas regresas.Parašė rvr Rodyti pranešimąLiudna girdeti kad silumveziminiu traukiniu neliks Vilnius - Klaipeda marsrute.
Comment
Comment