Gal kam žinoma, ką LG ketina daryti su trimis RA2, kurie dabar stovi Vilniuje - remontuos, parduos į laužą ar dar ką..? Dabar, kaip suprantu, normaliai važiuojantis tėra vienas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
O remontas - ką konkrečiau?Parašė Al1 Rodyti pranešimąRemontuos. Paskelbtas (ir gal jau įvyko) konkursas detalėms pirkti. Didžiausias absurdas tas konkursas. Vis tiek detales gamina tik vienas gamintojas. Traukinys ne automobilis, nei analogų rasi, nei šimtai prekiaujančių firmų tomis pačiomis detalėmis yra...
Comment
-
Pasirodo, "Škoda" gamina taip vadinamus stumiu-traukiu dviaukščius traukinius. Tik naudojamas elektrovežis.
http://www.skoda.cz/cs/produkty/osob...idici-vuz-951/
Tačiau jei LG pirktų įprastam šilumvežiui traukti pritaikytą tokį traukinį, tai pirma, nebūtų ekonomiškumo, antra, tektų perdarinėti šilumvežius, kad būtų galima juos valdyti iš galinio vagono su valdymo kabina. Todėl tikėtina, kad jei konkursą laimės "Škoda", bus gaminamas specialus modelis su motoriniu vagonu arba netgi specialiu šilumvežiu, kurio dizainas būtų panašus į dviaukščio traukinio.
Comment
-
D1-387 is Kaliningrado.i atrodo kad cia ne vilnius a radviliskisPaskutinis taisė traukinio masinistas; 2011.08.20, 21:23.
Comment
-
Prie nuotraukų parašiau, kad fotkinta 2000 metų gegužės mėn.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNuotrauka turbūt kokių 1997 metų, tokiu laiku jau nebevažiavo į Sovetską, be to ten mūsiškiai važiuodavo. Buvo į ten dyzeliniai ir iš Šiaulių ir iš Klaipėdos.
Comment
-
Beveik viskas per s.... daroma šalyje. Beje kokie salonai?Paskutinis taisė Eimantas; 2011.09.20, 18:28.
Comment
-
Gal čia nedidelė mįslė - juk "anais" laikais važinėjo dyzeliukas Vilnius - Kaliningradas. Matyt, jį ir aptarnavo Kalinigrado sąstatas. Tvarkaraštį (tiesa, 1979-1980 metų) galima rasti čia.Parašė robertas Rodyti pranešimą
Mįslė. Tiek "Parovozo" galerijoje rodo, kad D1-387 buvo Kaliningrado geležinkelių, tačiau ką su juo galėjo daryti Lietuvoje? Jei ir tai būtų Radviliškis (visgi), tai nejau važinėjo keleivinis traukinys Sovetskas - Radviliškis ar panašiai? Senieji geležinkeliečiai galėtų atsakyti.Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
D1-387 is Kaliningrado.i atrodo kad cia ne vilnius a radviliskisParašė robertas Rodyti pranešimąDyzeliniai traukiniai D1 Vilniaus dyzelinių traukinių depe 2000 m. gegužės mėn. (iš a.a. Aleksandro Malinovskio kolekcijos):
D1-387 (įdomi ir reta dažymo schema)
Atvaizdas
Nežinau, kada šį maršrutą panakino, bet, manau, kad būtent taip D1-387 ir galėjo atsirasti Vilniuje ir šioje nuotraukoje
Comment
-
Galvos 275, kitų numerių nepamenu. Ir šiaip Vilniuje dabar didžiąją dalį maršrutų aptarnauja 620M, nemažai DR1A remonte.Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimąant Vilnius stotije kur keleiviniai vagonai stovi 6 vagonai dr1a 4 prikabinimai ir 2 motorines laukia nuvaryma i metalo lauzaPaskutinis taisė Al1; 2011.09.21, 13:44.
Comment
-
Maršrutą Vilnius-Kaliningradas-Vilnius aptarnavo vilniečiai.Parašė aRa Rodyti pranešimąGal čia nedidelė mįslė - juk "anais" laikais važinėjo dyzeliukas Vilnius - Kaliningradas. Matyt, jį ir aptarnavo Kalinigrado sąstatas.
Comment


Comment