Būtų iš viso auksinis, jei dar ketvirtas vagonas + originalus dažymas ir pats važiuotų!..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Važinėjantys traukiniais į Kazlų Rūdą per vasarą įprado iš Kauno 9:35h dviejų sukabintų PESA-ų išvykimą, jų išsiskyrimą Kazlų Rūdoje, pirmos važiavimą į Kybartus, antros - į Marijampolę.
Spalio 7 d. iš Kauno 9:35h traukinys išvažiavo kitoks: dvivagonis DR1A ir automotrisa AR2.
Kiek įsitikinau, AR2 variklis dirbo tik tuščiąja eiga.
Comment
-
Reiškia, viena iš "Pesų" arba abi buvo išvarytos į Vilnių TP atlikti. Tokiu būdu ir važiavo DR1A ir AR2 junginys.Parašė Vitas Rodyti pranešimąVažinėjantys traukiniais į Kazlų Rūdą per vasarą įprado iš Kauno 9:35h dviejų sukabintų PESA-ų išvykimą, jų išsiskyrimą Kazlų Rūdoje, pirmos važiavimą į Kybartus, antros - į Marijampolę.
Spalio 7 d. iš Kauno 9:35h traukinys išvažiavo kitoks: dvivagonis DR1A ir automotrisa AR2.
Kiek įsitikinau, AR2 variklis dirbo tik tuščiąja eiga.
Comment
-
Šiuo metu, dabar tik 10 PESA. Nežinau tiksliai planai "Lietuvos geležinkeliai", bet girdėjau jie ketina pirkti 4 traukiniai EJ-575Parašė Furbo Rodyti pranešimą
Sveiki. Ar tiesa kad LT yra 12 pesų? Ar šiais metais atveš dar naujų pesų?
Comment
-
PESA 620M dabar 12 vnt. - 009, 010, 013 - 022.Parašė Railfan-O.F Rodyti pranešimąŠiuo metu, dabar tik 10 PESA. Nežinau tiksliai planai "Lietuvos geležinkeliai", bet girdėjau jie ketina pirkti 4 traukiniai EJ-575
EJ-575 planuojama pirkti 5, esant reikalui dar 1.
Comment
-
033, 034, 037, 039.Parašė robertas Rodyti pranešimąGal kas žino ir galėtų pasidalinti informacija, kiek LG yra dyzelinių traukinių RA2, kokie jų numeriai, kurie važiuojantys, kurie ne? Kada į Lietuvą atgabenti pirmieji traukiniai RA2 ir kokiais maršrutais dirbo Vilniaus regione?
Būčiau dėkingas
Važiuojantis, ko gero, tik vienas. Kelios galvos seniai Vilniuje stovi.
Pirmieji atgabenti 2008 metų balandžio m.
Comment
-
Taip taip, muziejui.Parašė jawa Rodyti pranešimąMačiau prie dažymo Vilniuje električka stovi , zaliai nudažyta... ja statys ten kur prie pirmojo kelio ta pastata atnaujino, ir prie jo yra aklakeliai, tai ten stoves , priešais garveži
)))
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVažinėjantys traukiniais į Kazlų Rūdą per vasarą įprado iš Kauno 9:35h dviejų sukabintų PESA-ų išvykimą, jų išsiskyrimą Kazlų Rūdoje, pirmos važiavimą į Kybartus, antros - į Marijampolę.
Spalio 7 d. iš Kauno 9:35h traukinys išvažiavo kitoks: dvivagonis DR1A ir automotrisa AR2.
Kiek įsitikinau, AR2 variklis dirbo tik tuščiąja eiga.Koks dvigubas traukinys iš Kauno 9:35h. važiuos iki Kazlų Rūdos, praktiškai įsitikinti nusprendžiau spalio 23 d.(sekmadienį). Rytą pavaikštinėjęs, viadukais ir į kalnus palaipiojęs geležinkelio stoties prieigose, PESA-ų kažkaip nepamačiau (tiesa, netvirtinu, kad depe tikrai nebuvo). Kaip įprasta, 8:20h iš Kybartų grįžęs drivagonis DR1A nuvažiavo į depą, iš Marijampolės 8:55h parvažiavo automotrisa AR2 ir nuvažiavo į aklikeliį prie tunelio... Laukiau , kur iš ten važiuos, ir pamačiau iš depo išvažiuojantį trivagonį DR1A.Parašė robertas Rodyti pranešimąReiškia, viena iš "Pesų" arba abi buvo išvarytos į Vilnių TP atlikti. Tokiu būdu ir važiavo DR1A ir AR2 junginys.
Pagaliau į trečią kelią atvažiavo neįprastas traukinių junginys: trivagonis DR1A ir vienvagonis AR2.
Važiuojant susidarė įspūdis, lyg tai prie traukos prisideda ir AR2 variklis.
Stovėjimas Kazlų Rūdoje kažkaip neprailgo. Atkabinimo metu buvau išlipęs. Įsitikinau, kad kabeliu į vieną valdymą traukiniai nesujungiami: kiekvieno mašinistas valdo atskirai. Kauno stotyje pajudant iš vietos išgirdau dvitraukai įprastą "mašinistų pokalbį" garsiniais signalais (pirmas ilgą švilpuką įjungė vedantysis, tuo pačiu atsako antrasis).Paskutinis taisė Vitas; 2011.11.09, 14:49. Priežastis: Gramatinių klaidų neįžiūrėdamas vis tik padarau :(
Comment
-
Kažkur nuo lapkričio pradžios Kaune jau nepamatau dvivagonių DR1A (į Kybartus 7:48; 15:15 ir 17:50h. vis važiuoja trivagoniai, 9:35 ir į Marijampolę -vis PESA). Ar Vilniuje ir Radviliškyje dvivagoniai dyzeliniai traukiniai DR1A važiunėja?
Automotrisės AR2 per pirmą lapkričio mėnesio pusę Kaune taip pat nemačiau...
Comment
-
Vaizdelių, kai sugedusį dyzelinį traukinį D1 traukia šilumvežis M62, ypač netrūko 1993-1994 metais. Ir ypač Radviliškio-Šiaulių mazge.
Bet radau filmuką, kaip taip pasitaikė 2009m. gegužės 25 d.
Filmuke užfiksuotas siužetas, kaip Kutiškių stotelėje sustoja M62+D1 (+nepilnos sudėties: nėra galinio motorinio vagono).
http://www.youtube.com/watch?v=OvjL7Zy8vvkPaskutinis taisė Vitas; 2011.11.21, 11:10.
Comment
-
Antro motorinio ner, nes Kulupenuose ar Sateikiuose (nepamenu) uzsidege ir buvo smarkai apgadinti agregatai.Parašė Vitas Rodyti pranešimąVaizdelių, kai sugedusį dyzelinį traukinį D1 traukia šilumvežis M62, ypač netrūko 1993-1994 metais. Ir ypač Radviliškio-Šiaulių mazge.
Bet radau filmuką, kaip taip pasitaikė 2009m. gegužės 25 d.
Filmuke užfiksuotas siužetas, kaip Kutiškių stotelėje sustoja M62+D1 (+nepilnos sudėties: nėra galinio motorinio vagono).
http://www.youtube.com/watch?v=OvjL7Zy8vvk
Apdegusia galva parvilko irgi M62, tik per PagegiusDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Tada parvilko visa dyzeliuka per Pagegius. O ce visai kitas atvejis, motorinis vagonas buvo iskabintas del varomo vezimelio gedimo. O kai Kulupenuose sudege tai tada nakti rezervu nuvare kita dyzeliuka i Silute ir jis gryzo normaliai. Ir beto sita dyzeliuka tempe pora reisu i Rokiski ir veliau jis vel buvo sukabintas i pilna sastata.Parašė rakolioux Rodyti pranešimąAntro motorinio ner, nes Kulupenuose ar Sateikiuose (nepamenu) uzsidege ir buvo smarkai apgadinti agregatai.
Apdegusia galva parvilko irgi M62, tik per Pagegius
Comment
-
O kaip toliau buvo tęsiamas maršrutas (sudegusio atveju)? Kaip keleiviai iš Kūlupenų grįžo?Parašė K a J o t Rodyti pranešimąTada parvilko visa dyzeliuka per Pagegius. O ce visai kitas atvejis, motorinis vagonas buvo iskabintas del varomo vezimelio gedimo. O kai Kulupenuose sudege tai tada nakti rezervu nuvare kita dyzeliuka i Silute ir jis gryzo normaliai. Ir beto sita dyzeliuka tempe pora reisu i Rokiski ir veliau jis vel buvo sukabintas i pilna sastata.
Comment
-
Sudeges motorinis buvo atkabintas Kulupenuose. Toliau iki Klaipedos ir paskui i Silute vaziavo traukinys be paskutinio vagono (motorinio).Parašė copper Rodyti pranešimąO kaip toliau buvo tęsiamas maršrutas (sudegusio atveju)? Kaip keleiviai iš Kūlupenų grįžo?
Comment
-
Investiciniame LG 2010-2015 m. plane yra numatyta įsigyti tris dviejų vagonų automotrises 2011-2012 metais. Jei pirks, tai tikriausiai PESA 630M.
Moduliniai traukiniai - kita kalba. Jų planuojama įsigyti net 5 vnt. 2012-2014 m.
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...SMkhKUjJHTzI!/
Comment

Comment