Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Vietoj ju bus dar 10 naujai pirktu Siemens ER20
    Drįsčiau teigti, jog šito nebus.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė John
    Gal kas nors iš railfanų gali patikslinti, kiek šiuo metu dar naudojama TEP60 šimlumvežių ir kiek ilgai juos numatoma eksploatuoti?
    2 lokomotyvai: 0923 ir 0926, abu naujo LG dažymo. Spėju, kad ilgiausiai iki gruodžio mėnesio gali važinėti arba dar trumpiau.

    Be to, net ir LG baigus TEP60 eksploataciją, jų dar bus galima pamatyti Vilniuje, atvažiuojančių iš Vitebsko depo su traukiniu Nr. 79 S.Peterburgas - Kaliningradas.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimą
    Atvaizdas

    Tai ką daugiau nebeišvysim šių lokomotyvų...?
    Vietoj ju bus dar 10 naujai pirktu Siemens ER20

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
    O tai negali iš visų surinkti vieną pilnai važiuojantį ir dar atsarginių dalių pasilikti ? Kitus palikti kaip muziejinius, o dar kitus parduoti kam nors arba į laužą.

    Įdomu ar yra bandyta rašyti transporto muziejams Europoje ar JAV ... gal atsirastų koks susidomėjimas ?
    esme ne tame, kad jie negali vaziuoti, teoriskai jie galetu galbut dar metus arba daugiau buti eksploatuojami, taciau yra LR SM isakymas, kuriame grieztai nuorodytos visu seriju riedmenu tarpremontines ridos. tam kad ju eksploatacija butu teiseta reikia atlikti numatytos apimties remonta, ER-3 arba net KR-1, taciau kaip ir sakiau detales jam jau nebegaminamos, tai reiskia nebus imanoma visu mazgu ir agregatu bukle atstatyti iki brezinio matmenu ir t.t.
    del muziejaus ir ar buvo bandymas juos parduoti i uzsieni nezinau, itariu kad tokiu minciu nera LG ir nebus, bet negaliu 100 proc.teigti, forume yra dalyviu kurie siuo klausimu gali visus labiau apsviesti, bet forumietis kelias dienas tyli matomai isvaziavo kazkur
    Paskutinis taisė VLRD-1; 2010.09.08, 22:29.

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    aisku, kad neremontuos, nes ju remontas butu grynas pinigu plovimas. juk detaliu siam lokomotyvui jau simtas metu nebegamina
    O tai negali iš visų surinkti vieną pilnai važiuojantį ir dar atsarginių dalių pasilikti ? Kitus palikti kaip muziejinius, o dar kitus parduoti kam nors arba į laužą.

    Įdomu ar yra bandyta rašyti transporto muziejams Europoje ar JAV ... gal atsirastų koks susidomėjimas ?

    Komentuoti:


  • Tautvydas_R
    replied

    Tai ką daugiau nebeišvysim šių lokomotyvų...?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    "Pod zaborom". Kažin, ar remontuos, greičiau lauks pardavimo į metalo laužą ir supjaustymo.
    aisku, kad neremontuos, nes ju remontas butu grynas pinigu plovimas. juk detaliu siam lokomotyvui jau simtas metu nebegamina

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Baigta, TEP60-tieji su gamykline dažymo schema pasitraukė iš tarnybos. Kaip ir ne per seniausiai pasitraukę iš gyvųjų tarpo 0202, 0284, 0286, 0287 ir 0993, šie ilgainiui liks tik mūsų atmintyje, nuotraukose ir vaizdo įrašuose.

    TEP60-0927 vienoje paskutiniųjų kelionių. 2010-08-28, traukinys Kaliningradas-Maskva G30 (19 vagonų), Paneriai.

    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.09.08, 21:30.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    cia arba 0926 arba 0923.. jau siandien tikrai 0927 ir 0992 sukabino ir pastate i laukiancius ER-3 (pagal paros suvestine)
    "Pod zaborom". Kažin, ar remontuos, greičiau lauks pardavimo į metalo laužą ir supjaustymo.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Pralekė vienas be traukinio TEP60 per Lentvarį.

    Atvaizdas
    cia arba 0926 arba 0923.. jau siandien tikrai 0927 ir 0992 sukabino ir pastate i laukiancius ER-3 (pagal paros suvestine)

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pralekė vienas be traukinio TEP60 per Lentvarį.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Parovozo galerijoje, komentaruose parasyta, kad nuo 2010-09-05 TEP60-0927 ir TEP60-0992 nusalinti nuo darbo pagal nuo paskutinio remonto nuvaziuota kilometraza ir bus nurasyti. Ar nepritruks LG keleiviniu silumveziu?
    dar vazineja, nedaug jiems liko, maksimumas pora tukstanciu km.
    pritruks, bus priversti duoti Siemensus

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiandien 0927 mačiau su traukiniu Maskva - Kaliningradas.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parovozo galerijoje, komentaruose parasyta, kad nuo 2010-09-05 TEP60-0927 ir TEP60-0992 nusalinti nuo darbo pagal nuo paskutinio remonto nuvaziuota kilometraza ir bus nurasyti. Ar nepritruks LG keleiviniu silumveziu?

    Komentuoti:


  • Siemens
    replied
    Vakar apie 20:25h iš daugpilio puses pravažiavo pro Dūkšta M62 su prikabintu TEP70BS,matyt po remonto nudažytas naujai gražus buvo žiureti jokios juodos spalvos ant stogo nebuvo nuo dumu..

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Važiuoja. Antradienį vakare mačiau važiuojantį su traukiniu į S. Peterburgą.
    Be to, aš vakar dieniniu iš Radviliškio į Vilnių su TEP60-0992 paršvilpiau

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    papildysiu kolega - sukeisti vietomis krumpliaracius tam kad pakeisti perdavimo skaiciu reduktoriuje, t.y. padidinti perdavimo koeficienta ir padidinti greiti, tuo sumazinus sukimo momenta.
    Be abejo, tamsta visiškai teisus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Siemens Rodyti pranešimą
    Keista,jau penkta diena nematyti TEP60,važuoja tik TEp70 ir Tep70BS....
    Važiuoja. Antradienį vakare mačiau važiuojantį su traukiniu į S. Peterburgą.

    Komentuoti:


  • Siemens
    replied
    Keista,jau penkta diena nematyti TEP60,važuoja tik TEp70 ir Tep70BS....

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    ER20CF lokomotyvas suprojektuotas taip, kad jį paversti keleiviniu nėra sudėtinga. Jame įdiegtos visos keleiviniam traukiniui būtinos sistemos. Norint jį pritaikyti keleiviniam eismui, būtina instaliuoti keleiviniam lokomotyvui pritaikytą traukos charakteristiką ir sukeisti vietomis keletą traukos reduktoriaus krumpliaračių. Skirtingai nuo M62 šilumvežio, kur traukos reduktorių sudaro tik du krumpliaračiai, ER20CF lokomotyvo sukimo momentas nuo traukos variklio aširačiui perduodamas per penkis krumpliaračius.
    papildysiu kolega - sukeisti vietomis krumpliaracius tam kad pakeisti perdavimo skaiciu reduktoriuje, t.y. padidinti perdavimo koeficienta ir padidinti greiti, tuo sumazinus sukimo momenta.

    Komentuoti:

Working...
X