Beje Stadler Flirt yra EMU (elektrinis). http://en.wikipedia.org/wiki/Stadler_FLIRT
Ir Baltarusijoje bus naudojamas kaip miesto traukinys, Minskas ir artimiausi priemesčiai.
Pvz., pirmoji linija bus Minskas - Ždanovičiai - 21 km.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Iš tiesų geras pastebėjimas, nes lokomotyvo traukiamus keleivinius vagonus naudoti apsimoka vieninteliu atveju: kai kelionė yra labai ilga, kertanti kelių geležinkelio kompanijų teritorijas, t.y., yra poreikis keisti lokomotyvus. Važiuojant iš Vilniaus į Sankt Peterburgą ar Maskvą tas poreikis yra akivaizdus. Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą tokio poreikio tikrai nėra. Vadinasi, galbūt yra kitų priežasčių. Galima daryti prielaidą, kad lokomotyvas su keleiviniais vagonais leidžia geriau reguliuoti, kiek vietų yra traukinyje: kai srautas mažesnis, vagonų mažiau. Kita vertus, iš esmės tas pats įmanoma ir su DMU. Ilgis tikrai ne problema: neretas DMU turi aštuonis vagonus, galų gale, maršrutus galima (o ir šiaip reikėtų) tiesiog sutankinti. Dar viena hipotezė būtų tai, kad DMU neturi kupė ir vagono-restorano, vadinasi, kelionės komfortas galbūt yra ne tame lygyje. Čia jau sunku ginčytis.
Kiti gal turės daugiau minčių.
Komentuoti:
-
tęsiant temą: TEP70BS-002 rida po Daugpilio ER-3 apie 80.000 km, jau remontuojamas variklis, o konkrečiau tai reikia suremontuoti 8 cilindrus, yra įtarimas kad reikės remontuoti turbiną.
tiek..
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTamstos komentare jaučiasi gryno lietuviško mentaliteto kvapas
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąna kadangi mūsų remonto objektai yra visas LT-1 parkas ir dalis LT-2 parko, tai lyginant su DLRR objektais jie vis dėlto rečiau sustoja, nors kiekine išraiška jų gal ir atrodo nemažai kartais kai kamo dar prašom įvertinti, kad DLRR "nuopelnai" kartais kruopščiai slepiami nuo valdžios akių
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąSiūlyčiau labiau analizuoti savo remonto objektus, nes "į patvorius" jie atsistoja ne ką rečiau, nei TEP70 ar TEP70BS.o dar prašom įvertinti, kad DLRR "nuopelnai" kartais kruopščiai slepiami nuo valdžios akių
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąapie ką jus kalbat? taigi visi tep'ai praėjo puikų remontą Daugpilyjenereikia būt ir optimistais
)
juk niekur nėra oficialiai parašyta, kad jie dažnai genda ir vieną BS'ą ilgą laiką prieš kiekvieną kelionę sukinėjo ant grįžračio))
Komentuoti:
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąapie ką jus kalbat? taigi visi tep'ai praėjo puikų remontą Daugpilyjenereikia būt ir optimistais
)
juk niekur nėra oficialiai parašyta, kad jie dažnai genda ir vieną BS'ą ilgą laiką prieš kiekvieną kelionę sukinėjo ant grįžračio))
Komentuoti:
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąTep 70 nedingsta, bet jie genda, kaip ir visa kita technika. Jau ir dabar būna, kad nebe užtenka keleivinių šilumvežių. Bet būkime optimistai ir tikėkimės, kad dabar bent jau labiau saugos turimus šilumvežius.nereikia būt ir optimistais
)
juk niekur nėra oficialiai parašyta, kad jie dažnai genda ir vieną BS'ą ilgą laiką prieš kiekvieną kelionę sukinėjo ant grįžračio))
Komentuoti:
-
Tep 70 nedingsta, bet jie genda, kaip ir visa kita technika. Jau ir dabar būna, kad nebe užtenka keleivinių šilumvežių. Bet būkime optimistai ir tikėkimės, kad dabar bent jau labiau saugos turimus šilumvežius.
Komentuoti:
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąGaila. Jei leistų galimybės, tai pats jį nusipirkčiau. Skaudu žiūrėti, kai nesaugo technikos. Tik įdomu ką leis tampyti keleivinių traukinių, kai nebebus pakankamai Tep70 ir Tep70BS. Lieka tik Siemens'ai ir M62.
Komentuoti:
-
Gaila. Jei leistų galimybės, tai pats jį nusipirkčiau. Skaudu žiūrėti, kai nesaugo technikos. Tik įdomu ką leis tampyti keleivinių traukinių, kai nebebus pakankamai Tep70 ir Tep70BS. Lieka tik Siemens'ai ir M62.
Komentuoti:
-
Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimątep 60 dabar jau istorija .siandien nusirase paskutines 2 masinos
Komentuoti:
-
tep 60 dabar jau istorija .siandien nusirase paskutines 2 masinos
Komentuoti:
-
Parašė dr. Rodyti pranešimąPo ruožo Palemonas-Jiesia remonto padidėjo krovininių sąstatų eismas pro stotį, taipogi kai kada tebevažiuoja ir Karaliaučius- Maskva: vakar tykojau su fotoaparatu prie HES'o minėtų traukinių, tačiau sulaukiau tik traukinio iš Maskvos, deja, traukinys nuo Karaliaučiaus, matyt, pasuko per geležinkelio stotį.
Tad poros valandų laimikis- nušalusios kojos ir pora nuotraukų, iš kurių gera tik viena...
Komentuoti:
-
Po ruožo Palemonas-Jiesia remonto padidėjo krovininių sąstatų eismas pro stotį, taipogi kai kada tebevažiuoja ir Karaliaučius- Maskva: vakar tykojau su fotoaparatu prie HES'o minėtų traukinių, tačiau sulaukiau tik traukinio iš Maskvos, deja, traukinys nuo Karaliaučiaus, matyt, pasuko per geležinkelio stotį.
Tad poros valandų laimikis- nušalusios kojos ir pora nuotraukų, iš kurių gera tik viena...
Komentuoti:
-
Vakar (gruodžio 13 d.) vakare tarp 19:15 ir 19:30h užklydau į Kauno geležinkelio stotį. Nuo kažkurio tai kelio į depą nuvažiavo iš Kybartų grįžęs D1, kažkuriame tolimesniame stovėjo AR2 į Kazlų Rūdą, antrame - dviaukštis. Vos tik pagalvojau, kodėl šis prestižinis traukinys ne pirmame kelyje, pamačiau iš jo tunelio link šviesofore degantį žalią signalą. Pamaniau: važiuos prekinis, kažkur galintis sutrukdyti 19:40h išvykstančiam dviaukščiui...
Kad kažkas važiuos pirmuo keliu, pranešė stoties radijo mazgas... Kas važiuos, nesupratau. Bet suprasti ir nereikėjo: mintis išblaškė trys žibintai ant geležinkelio tilto. Gana žemai esantis viršutinis prožektorius leido suprasti,kad atvažiuoja ne M62, o TEP70. Netrukus įsitikinau, kad tikrai atvažiuoja TEP70 (ne "BS-as"). Numerį pamatyti nespėjau...
Iš kur važiavo TEP70, suprasti nesunku: 13val jis iš Vilniaus išvažiavo su RŽD traukiniu Nr79 Sankt.Peterburgas-Kaliningradas. Iš Nesterovo keleivinio traukinio į Vilnių tą dieną jau nėra, tai ir grįžinėja vienas, į Kauną vydamasis iš Kybartų 17:39h išvykusį dyzeliuką, prieš Vilnių - iš Kauno 18:50h išvykstantį ER9M.
Iš Nesterovo RŽD traukinys Nr80 į Sankt.Peterburgą važiuos tik gruodžio 15 d. (žiemos sezone važiuoja nelyginėmis mėnesio dienomis). Jam į Vilnių traukti reikalingą lokomotyvą daug kartų mačiau rezervu važiuojantį su žiemą taip pat nelyginėmis dienomis dabar važiuojančiu "Gintaru" Nr29 Maskva-Kaliningradas (kitaip sakant, šį traukinį matydavau su dviem vilkikais). Traukiniai Nr79 ir Nr30susitinka kažkur ties Bagotąja... Pastaruoju metu kaliningradinius keleivinius traukinius dažniau traukia M62.
Vasarą, kai Maskvos ir Sankt.Peterburgo keleivinaii traukiniai į Kaliningradą važinėja kasdien, lokomotyvų važinėjimų rezervu ir pavieniui pasitaiko rečiau.
Komentuoti:
Komentuoti: