Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Tarptautiniai traukinių maršrutai į Lenkiją
Collapse
X
-
Iš mūsų perspektyvos tai taip. Tačiau yra ir kitų nematomų dalykų: aptarnavimas, ekipažo darbo laikai, ekipažo nakvynę ar grįžimas namo ir kt. Kažin ar planuojama palikti traukinį nakvoti Mockavoje. Nuo Mockavos išleidus keleivius grįžti iki Suvalkų visai netoli ir čia jau sava stotis, o ne stotis kitoje šalyje.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Laike beveik nieko nekainuotu jį užbaigti Kaune. Ir ekipiravimo galimybės visai kitokios nei Suwalki ar Mockavoje.
- 2 patinka
Comment
-
Net ir tokiam atvejui yra eismo organizavimo instrukcijaParašė Palpatine Rodyti pranešimąBėda tik tai, kad gelžkelis iki Kauno be signalizacijos
Comment
-
Yra dar variantas - prikabinami vagonai. Ekipažas pasikeičia pvz Bialystoke, gal net ir iš karto ir trauka. O važinėti į Mockavą irgi kainuoja, tą patį darbo laiką.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Iš mūsų perspektyvos tai taip. Tačiau yra ir kitų nematomų dalykų: aptarnavimas, ekipažo darbo laikai, ekipažo nakvynę ar grįžimas namo ir kt. Kažin ar planuojama palikti traukinį nakvoti Mockavoje. Nuo Mockavos išleidus keleivius grįžti iki Suvalkų visai netoli ir čia jau sava stotis, o ne stotis kitoje šalyje.
Comment
-
Khe, khe.Parašė Elis Rodyti pranešimąDar buvo kažkada lygtais minėta, kad Kaune nelabai yra infrastruktūros PKP vagonų užpildymui vandeniu ir pašildymui žiemos metu jeigu jiems reikėtų nakvoti.
Darom problemą, nes nebesugebam greta kelio pastatyti elektros skydų ir nutiesti vandentiekio?
Comment
-
Čia jau reikėtų LTG klausti, kodėl tokios problemos kylaParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Khe, khe.
Darom problemą, nes nebesugebam greta kelio pastatyti elektros skydų ir nutiesti vandentiekio?
Comment
-
Pagal pateiktą informaciją suprantu, kad Podliasak traukinio naktinės atstovos vieta nesikeičia ir lieka Suwalkai. Tiesiog iš Varšuvos ir kitur grįžtantis vakare traukinys tęs kelionę iki Mockavos, ten susitiks su iš Vilniaus atvykusia Pesa ir grįš į Suwalkus nakvoti. Ryte analogiškai. Iš Suwalku nuvyksta į Mockavą, pasiima Kauno/Vilniaus keleivius ir keliauja atgal į Suwalkus, Varšuvą, etc.
Vat ir gaunasi ne tik iki Vilniaus "pratęstas" Podlasak, bet ir nauja Vilnius-Suwalkai-Vilnius jungtis. Deja, jai prognozuočiau minimalius keleivių srautus. Iš esmės ji naudinga tik tiems keliems, Lietuvos universitetuose besimokantiems studentams iš Punsko ir vienam kitam Suwalkų gyventojui, kurį suviliotų Lietuvos turizmo agentūrų reklama pasidaryti savaitgalio kelionę į Lietuvą.
- 2 patinka
Comment
-
Jeigu traukinys nakvoja Suvalkuose ir tai išties yra laikoma tuo trečiuoju "maršrutu" Suvalkai - Mockava - Vilnius (kas realiai yra rytinis to paties Podlasiak'o nuvažiavimas iš Suvalkų iki Mockavos ir vakarinis grįžimas į Suvalkus) bus labai anksti ir labai vėlai. Gal LTG Link planuoja kažkaip suderinti jį taip, kad Kaišiadoryse ryte ir vakare būtų įmanomas persėdimas į Rygos/Talino traukinį. Kas iš esmės leistų pasiekti Lenkiją iš Latvijos/Estijos per vieną dieną.Paskutinis taisė felar; 2025.04.05, 18:13.
Comment
-
Kad latviui ar estui vykstančiam Varšuvos link vakarinis atsiradimas Suwalkuose neduoda jokių pliusų.
Taip vietoj Vilniaus ar Kauno galima nakvoti Suwalkuose, bet ar šiuo atveju Suwalkai turi kokių pliusų? Sightseengo ar vakarinio gyvenimo atžvilgiu - tikrai ne. Pasiekiamumo link Varšuvos atžvilgiu? Kad per Suwalkus važiuoja lygiai tie patys PKP Intercity traukiniai, kurie jau bus pratęsti į Lietuvą, ir nė vieno daugiau. Tiesa dar yra regioniniai į Bialostoką, bet ar jis tikrai gali būti rimta turizmo kryptis latviams ir estams?
Taip kad tikrai nemanau, kad būtų verta stengtis derinti traukinius.
- 1 patinka
Comment
-
From Warsaw to Vilnius in 4 hours? Polish-Lithuanian railway plans are gaining momentum
https://kurierwilenski.lt/2025/04/11...raja-rozmachu/
The Bydgoszcz manufacturer (PESA) not only declares its technological readiness to fulfill orders for trains reaching speeds of 250 km/h, but is also already conducting specific talks with Lithuanian partners. With Rail Baltica in mind, visualizations of vehicles in LTG Link colors have been prepared.
- 29 patinka
Comment
-
Iš FB
https://l.facebook.com/l.php?u=https...QB_XbYCe7r&s=1Naujos informacijos, dėl trečio traukinio. Vilnius - Mockava - Suwałki. Bus tai traukinys PKP EC ,,JAĆWING"
Traukinys išvažiuos iš Suwałki 06.56 PL laiku
Traukinys grįž į Suwałki 21.03 PL laiku
Šiuo metru traukinys Vilnius - Mockava važiuoja 3h 41 min
Skaičiuojant tokia pačia kelionės trukmė naujame traukinyje, gali atrodyti taip:
Suwałki 06.56 - 11.37 Vilnius
Vilnius 18.22 - 21.03 Suwałki
Įdomu kodėl naujas traukinys ne bus prailgintas iki Białystok miesto...
Nuoroda į staripsnį: https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...a--122980.html
- 2 patinka
Comment
-
Klausimas kaip atrodys Kaunas - Mockava. Kad LTG leistų nuo Vilniaus - netikiu, trauka skiriasi.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Nuoroda į staripsnį: https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...a--122980.html
Comment
-
Kokia dar trauka? Greičiausiai leis dyzelį Vilnius-Mockava.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Klausimas kaip atrodys Kaunas - Mockava. Kad LTG leistų nuo Vilniaus - netikiu, trauka skiriasi.
- 1 patinka
Comment
-
Jau gi praeitame puslapyje išdiskutavome, kad šis naujas traukinys bus PKP reisas iš/į depo Suvalkuose į Mockavą, kuris atgal važiuos jau kaip Podlasiak traukinys. Mockavoje bus persėdimas į dyzelinį Vilnius-Mockava.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Klausimas kaip atrodys Kaunas - Mockava. Kad LTG leistų nuo Vilniaus - netikiu, trauka skiriasi.
Įdomiausia kaip bus su LTG Link traukiniu iš Vilniaus į Mockavą. Nes jeigu tas PKP bus kažkur 7.15 Mockavoje (PL laiku), tai atgal turėtų pajudėti 7.30, kas LT laiku bus 8.30. Vadinasi iš Vilniaus turėtų išvažiuoti apie 6 ryto. Toks sudėtingas laikas pradėti kelionę
P.s. pakoregavau, nes kažkaip suklaidino tas parašytas laikas tarp VLN ir Mockavos. Virš 3 val. ten gaunasi nebent įtraukiant laiko skirtumą tarp LT ir PL, nes traukinys važiuoja 2 val 17 min.Paskutinis taisė sleader; 2025.04.24, 19:21.
Comment
-
Tik įdomu kokį. Nemanau, kad Vilnius - Suvalkai sulauks labai didelio susidomėjimo, todėl yra šansų atsirasti tame maršrute Pesa 620M arba Pesa 630M.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kokia dar trauka? Greičiausiai leis dyzelį Vilnius-Mockava.
Comment
-
Vilnius-Suvalkai vakarinis LTG traukinys turės paimti nuo Mockavos ir parvežti į Vilnių keleivius atvykusius traukiniu iš Szczecino. Kas realiai tikriausiai bus populiaresnis už dabartinį jungtinį į Krokuvą dėl geresnio laiko. Tai traukinys turėtų būti 730MParašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tik įdomu kokį. Nemanau, kad Vilnius - Suvalkai sulauks labai didelio susidomėjimo, todėl yra šansų atsirasti tame maršrute Pesa 620M arba Pesa 630M.
- 1 patinka
Comment
-
Vietuje to, kad šie keli vagonai nakvotų Kaune, užimamas sąstatas, kurio tuo metu nėra. Ryga dar kelyje, Klaipėda dar kelyje. Nebent Ignalinos kryptis jau atsilaisvino, nes siųsti dyzelį iš Kauno zonos - idėja šiaip sau. Dar vienas jungiamasis į Kaunas - Vilnius? Gal ir variantas, jei niekas pakeliui ant bėgių nesipainioja.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Vilnius-Suvalkai vakarinis LTG traukinys turės paimti nuo Mockavos ir parvežti į Vilnių keleivius atvykusius traukiniu iš Szczecino. Kas realiai tikriausiai bus populiaresnis už dabartinį jungtinį į Krokuvą dėl geresnio laiko. Tai traukinys turėtų būti 730M
Bet, jei getai supratau straipsnį, Suvalkai - Mockava yra vietinis maršrutas, jungiantis dvi savivaldybes ir lenkai jį finansuoja iš vietinio biudžeto. Jei važiuotų iki Kauno, tektų finansuoti iš centrinio biudžeto.
Comment
-
Ką reiškia užimamas sąstatas? Bus gi naujas maršrutas Vilnius-Varšuva-Ščečinas (kas realiai bus pagrindinis Lietuvą ir Lenkiją jungiantis maršrutas). Kaip juo važiuos keleiviai, jeigu nebus traukinio iš Vilniaus?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Vietuje to, kad šie keli vagonai nakvotų Kaune, užimamas sąstatas, kurio tuo metu nėra. Ryga dar kelyje, Klaipėda dar kelyje. Nebent Ignalinos kryptis jau atsilaisvino, nes siųsti dyzelį iš Kauno zonos - idėja šiaip sau. Dar vienas jungiamasis į Kaunas - Vilnius? Gal ir variantas, jei niekas pakeliui ant bėgių nesipainioja.
Bet, jei getai supratau straipsnį, Suvalkai - Mockava yra vietinis maršrutas, jungiantis dvi savivaldybes ir lenkai jį finansuoja iš vietinio biudžeto. Jei važiuotų iki Kauno, tektų finansuoti iš centrinio biudžeto.
Vienas sąstatas atveža Vilnius - Ščečinas keleivius ir parveža Suvalkai - Vilnius keleivius, kai vakare atveža Vilnius-Suvalkai keleivius ir parveža Ščečinas-Vilnius keleivius. Nelabai suprantu kaip tai galėtų veikti, jei kažkas važiuotų iki Kauno ar dar kitaip.
Tas trečias maršrutas tarp Suvalkų-Mockavos iš esmės tik tam ir reikalingas, kad pritraukti bent kokius potencialius keleivius LTG sąstatui ryte grįžtančiam iš Mockavos ir vakare judančiam į Mockavą, nes jei nebūtų pratęsimo tolyn į Lenkiją, tai tikrai niekas į/iš Mockavos tokiu metu nevažiuotų. Ir bet kokiu atveju naujam maršrutui vis vien reikės papildomo traukinio/sąstato, kuris šiuos du reisus link Mockavos turėtų padaryti.Paskutinis taisė sleader; 2025.04.25, 10:18.
- 2 patinka
Comment
Comment